Connect with us

Evenimente

Muzică şi Speranţă, concert caritabil la Ateneul Român…

Published

on

 

Luni, 1 martie 2010, orele 19:00, în sala mare a Ateneului Român, “Camerata Regală”, în parteneriat cu Fundaţia “Şansă pentru Şansă” şi Filarmonica “George Enescu” Bucureşti, va susţine concertul caritabil Muzică şi Speranţă.

Concertul caritabil susţinut de “Camerata Regală” este primul eveniment din cadrul campaniei umanitare Vise de ghiocei”,o campanie de strângere de fonduri, a Fundaţiei “Şansă pentru Şansă” pentru demararea înfiinţării primei grădiniţe speciale din România pentru copiii diagnosticaţi cu cancer sau leucemie.

Concertul propriu-zis, susţinut în intervalul 19:00 – 21:00, va debuta cu prezentări ale organizatorului şi ale partenerilor proiectului ce vor vorbi despre implicarea lor în susţinerea acestei cauze, urmat, după orele 21:00, de o expoziţie de artă plastică şi de carte, cu vânzare, tot în vederea strângerii de fonduri.

Programul concertului va cuprinde lucrări de J. Turina, I. Albeniz, J. Brahms, P. I. Ceaikovski, P. Masscagni, A. Dvorak, J. Strauss, G. Bizet, L. Boccherini şi A. Borodin.

Campania umanitară, care debutează prin concertul caritabil Muzică şi Speranţă menit ajutării strângerii de fonduri minime necesare înființării primei grădinițe oncologice din România se va desfăşura pe o perioadă nedeterminată ce include o perioadă pilot de 1 an de zile de aplicare a proiectului ce se va calcula odată cu deschiderea acestei grădiniţe speciale.

De direcţionarea fondurilor obţinute din vânzarea biletelor şi din donaţii se va ocupa Fundaţia “Şansă pentru Şansă”. Vor fi puse la dispoziţie, tot de către fundaţie, conturi bancare în care se pot face donaţii, conturi ce vor fi deschise pe toată durata campaniei.

Iniţiativa “Cameratei Regale” de a se implica în această campanie umanitară prin susţinerea concertului caritabil Muzică şi Speranţă este încurajată de Alteţa Sa Regală, Principele Radu al României, care a oferit Cameratei Regale Înaltul Său Patronaj.

”Am primit cu mare speranţă şi cu încredere vestea fondării orchestrei şi propunerea de a-i acorda înaltul patronaj. Faptul că, în acest moment confuz şi descurajant al vieţii publice românești, tânăra generație dă o discretă, dar fermă, lecţie de profesionalism, altruism, sens al istoriei şi înalt simţ moral este binefăcător. Talentul si pasiunea lor înfocată pentru muzică într-o Românie demnă este o bună carte de vizită pentru anul 2010.”
Alteţa Sa Regală Principele Radu al României

Partenerii concertului caritabil Muzică şi Speranţă sunt Fundaţia “Şansă pentru Şansă”, Filarmonica „George Enescu” Bucureşti, Universitatea Naţională de Muzică Bucureşti, Asociaţia Studenţilor de la Litere, Universitatea din Bucureşti (ASLUB), Centrul Medical Unirea, Fundaţia “Noi citim”. Partenerii media ai concertului caritabil sunt Radio România Muzical, Agenţia de Publicitate, www.blt.roRadio Lynx.
Biletele pentru concertul din 1 Martie 2010 vor fi puse în vânzare începând cu 22 februarie 2010 şi vor putea fi achiziţionate atât online prin intermediul site-ului www.blt.ro cât şi de la casa de bilete a sălii de spectacol. Preţul biletelor va fi cuprins între 50-100 RON.

Despre Camerata Regală
Camerata Regală este un proiect aflat sub Înaltul Patronaj al Alteţei Sale Regale, Principele Radu al României, proiect care urmăreşte să creeze oportunităţi pentru afirmarea tinerilor muzicieni români pe scenele de concert naţionale şi internaţionale.
Camerata Regală, orchestră formată din tineri instrumentişti talentaţi şi entuziaşti care cred cu tărie că muzica este cea mai durabilă punte între suflete are ca misiune susţinerea tinerelor talente, promovarea muzicii româneşti pe plan naţional şi internaţional, dezvoltare conceptului de muzică de cameră şi de educaţie muzicală în rândul tinerilor din toate domeniile.


Despre Fundaţia „Şansă pentru Şansă”

Este o fundaţie fără scop patrimonial, non profit, de tip umanitar, acţionând în domeniul serviciilor sociale, având drept scop ajutorarea persoanelor diagnosticate cu cancer sau leucemie din România, dar şi prevenirea îmbolnăvirii persoanelor neafectate încă de aceste maladii.

Contact:

Monica Bălăşoiu, Director General „Camerata Regala”
Tel.: 0765.394.191
E-mail: monica.balasoiu@yahoo.com

Răzvan Apetrei, Director Artistic „Camerata Regală”
Tel.: 0746.923.426
E-mail: razvan.apetrei@yahoo.com

Ciumbargi Denis, Preşedintele fundaţiei “Şansă pentru Şansă”
Tel.: 0740400143
E-mail: ciumbargi.denis@yahoo.com

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

2 Comments

2 Comments

  1. ChristaAlexander

    22 martie 2010 at 09:23

    Have no money to buy a car? Don’t worry, because it’s real to take the home loans to solve such kind of problems. Thence get a short term loan to buy everything you need.

  2. ChristaAlexander

    22 martie 2010 at 09:23

    Have no money to buy a car? Don’t worry, because it’s real to take the home loans to solve such kind of problems. Thence get a short term loan to buy everything you need.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Au început înscrierile la ediția a 6-a a Crosului IT-iștilor

Published

on

 

Crosul IT-iștilor powered by Infodesign revine cu ediția numărul 6. Sute de IT-iști și iubitori ai sportului sunt așteptați și în acest an să alerge, pe 22 iunie, în Parcul Tineretului din Capitală. Înscrierile se fac pe site-ul evenimentului: https://infodesign.ro/crosulitistilor/ până pe 20 iunie.

Kitul și participarea celor care activează în domeniul IT (fie că sunt studenți, fie că lucrează în departamente ori companii din industria tehnologiei informației) sunt gratuite. Cu toate acestea, competiția se adresează tuturor persoanelor dornice să facă parte dintr-o comunitate care timp de 5 ani consecutivi a spus ”Log out, shut down, go run”, promovând astfel mișcarea în aer liber și un stil de viață activ și sănătos.

Kitul de participare va conține un tricou tehnic, număr de concurs, insignă, baton energizant, dar și alte surprize din partea sponsorilor. Pe lângă acestea, organizatorii își așteaptă concurenții echipați, ca de fiecare dată, cu energie și voie bună.

Programul evenimentului începe cu distribuirea kiturilor de concurs, la ora 7.30, continuă cu sesiunea de încălzire, la ora 9.00, urmând ca startul competiției să fie dat la ora 9.30. Startul și festivitatea de premiere vor fi amenajate lângă Intrarea Cafeneaua Actorilor din Parcul Tineretului.

Cei care doresc să se înscrie vor putea opta pentru Cursa Hobby de 3km (o tură de lac) sau pentru Cursa Expert de 10 km (trei ture de lac). Indiferent de timpii obținuți pe traseu, participanții se pot simți niște învingători pentru că au renunțat la confortul și sedentarismul cotidian.

Crosul IT-iștilor este organizat de Infodesign, în parteneriat cu F-Secure România. Printre primii sponsori anunțați ai evenimentului se numără: Genesis, Marvo, Redis Nutriție, Buff România, Aqua Carpatica, Answear, Nutrislim, The Cage, Anvergura, Discovery Arena, Mojo Sailing.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Iubitorii de sport, natura si muzica sunt asteptati la Prima editie a festivalului “Sambata X3”

Published

on

 

In perioada 26-28 iulie, Gradina Ielelor din Sambata de Sus, isi va deschide portile pentru a primi miile de iubitori ai sportului, naturii si muzicii de calitate la cel mai mare festival care  imbina armonios elemente de entertaiment si lifestyle: muzica live, gastronomie romaneasca, sport si activitati in aer liber, activitati culturale, de protectia si conservarea mediului, de responsabilitate sociala.

 

Organizatorii festivalului isi propun sa aduca impreuna amatorii de festival si sportivii iubitori de alegare montana, cross, airsoft si montain bike, in cadrul unei atmosfere de socializare si entertainment, de care se poate bucura intreaga familie. Nu vor lipsi ingredientele de succes ale unui festival: muzica live, zona de food si multe ateliere de creatie dedicate, deopotriva, si celor mari si celor mici.

Aerul curat, cele 6 hectare ale Gradinii Ielelor, locul unde se va desfasura festivalul,infrastructura demna de marile festivaluri internationale: apa curenta, energie electrica,  statie de epurare, 3 lacuri artificiale, sistem de drenaj prin canale colectoare, toalete moderne la standarde europene in container sanitar, container dusuri, vor oferi participantilor o experienta unica alaturi de cei dragi.

 

“Ne-am dori sa creionam un festival care sa aduca impreuna familiile, un festival unde pot veni sa se bucure de muzica, miscare, natura dar si de siguranta si de o atmosfera linistita. In peisajul festivalurilor cred ca era nevoie de un astfel de concept, pentru ca, in acest moment, sunt foarte multe festivaluri de nisa, fie ca vorbim de muzica house, electric music sau rock. Noi am vrut sa oferim o alternativa pentru intreaga familie”, a declarat Lucian Savoiu, unul dintre organizatorii Sambata X3.

Cu o investitie de sute de mii de euro in infrastructura si amenajare, Gradina Ielelor poate acomoda mii de oameni care vor regasi in mijlocul naturii comfortul dorit si de cei mai exigenti dintre participanti:

 

Ø  Zone umbra naturala / copaci

Ø  Zona campare gratuita 15.000 mp

Ø  Parcare gratuita

Ø  Energie elctrica

Ø  1 scena de 6 x 7 ptr concerte pe timp de zi

Ø  1 scena mare de 10 x 10 pentru concerte pet imp de noapte

Ø  Iluminat perimetral

Ø  Iluminat ambiental

Ø  Gard imnprejuitor

Ø  Ambulanta permanenta

Ø  Punct de prim ajutor in interiorul festivalului

Ø  Paza firma specilatizata atat interior cat si exterior

Ø  Pct acces festival

Ø  Instalatie de canalizare de 400 ml

Ø  Statie de epuarare proprie de 15.000 lt

 

Gradina Ielelor va gazdui baruri, foișoare, scene permanente,  zone de relaxare, zone amenajate pentru copii, dușuri și toalete. Capacitatea de campare este de pana la 1.500 de corturi, in regim gratuit. Organizatorii au incheiat parteneriate cu companii care vor inchiria, in cadrul locatiei, celor care nu doresc sa isi aduca de acasa: corturi pentru campare, biciclete pentru mountain bike si echipamente complete de airsoft.

 

Iubitorii de alergare montana si cross, MTB si airsoft, amatori sau profesionisti, sunt asteptati sa se  inscrie la competitiile organizate in cadrul Festivalului  SX3

Timp de trei zile, Sambata de Sus va fi un centru important al sportului  și distracției pentru participantii de toate varstele. Specialisti in cele trei discipline sportive au gandit trasee cu diferite grade de dificultate, astfel incat sa raspunda cerintelor celor mai putin antrenati dar si sportivilor de performanta.

 

Cursele de alergare montana si cross sunt concepute pentru diferite distanțe și adaptate pentru diferite grupe de varste, astfel incat intreaga familie sa faca miscare si sa se bucure de aerul curat de munte. Celor mai mici participanti, dar si amatorilor de distractie, organizatorii le-au pregatit o cursa de 1 KM , respectiv Family Music Run, o cursa de 3 km pe ritmuri muzicale. In functie de gradul de pregatire, ceilalti participanti se pot inscrie la una dintre cele 2 curse de alergare, respectiv 10 km și 21 km (half marathon). Partener oficial al curselor de alergare montana și cros este Federația Romana de Atletism.

 

Cursele MTB se vor desfasura pe trasee de 20, respectiv 40 de km, cu grade diferite de dificultate, pentru a spori  intensitatea acestor competitiei.

Iubitorii de adrenalina oferita de practicarea Airsoft vor avea parte de o experienta inedita. Inscrierile sunt deschise pentru o competitie in stil militar, din care nu vor lipsi numeroase provocari, trageri la

tinta fixa, cursa cu obstacole in echipa de 5 tragatori.

Competițiile sportive se vor desfasura pe suprafata a 3 localitati: Sambata de Sus, Lisa si Dragus intr-un areal de peste 1.000 ha.

Cei care doresc sa se inscrie la competitiile sportive sau vor mai multe informatii despre festival o pot face accesand: https://sambatax3.ro/

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

CARLA’S DREAMS: „Nocturn” – o producție impresionantă, o adevărată desfășurare de forțe

Published

on

 

Sâmbătă seara, Romexpo a fost plin de oameni veniți să îi vadă live pe artiștii lor preferați. După trei concerte sold out la Arenele Romane, Carla’s Dreams au cântat pentru prima dată la Romexpo, în fața a 8500 de fani, în super show-ul “Nocturn”, o experiență începută în online cu multe piese și testimoniale lansate de-a lungul a 200 de zile, precum „Ne topim”, „Itsova”, „Ca benzina”, „Luna” și care a continuat cu un eveniment pe care publicul nu îl va uita prea curând. 

În deschiderea show-ului, au cântat Mark Stam și Vanotek împreună cu Lori, Mikayla și Muse Quartet.

 

„Nocturn” – o producție impresionantă, o adevărată desfășurare de forțe

„Nocturn” este evenimentul cel mai grandios al unui artist român, cu o producție impresionantă de care s-au ocupat peste 100 de oameni, cu scenă de 62 de metri liniari, 350 de mp de led, 4 kilometri de cablu, 1000kw consum, 400 de lumini, cu cel mai puternic sistem de sonorizare din țară, 20 de tiruri cu echipamente, grafică dedicată.

„Sunt onorat să produc show-ul „Nocturn”, primul concert Carla’s Dreams de la Romexpo, un eveniment grandios pentru un artist care surprinde de fiecare dată. Mi-am propus un spectacol complex, cu multe elemente și efecte care să asigure o experiență completa pentru fani și cred că am reușit: de la lumini, lasere, visuals, până la scenografie, sonorizare impecabilă și scena impresionantă”, a declarat George Carabelea, producătorul concertului „Nocturn”.

Din punct de vedere al scenografiei, conceptul show-ului „Nocturn” a fost unul industrial, cu multe cuști retroluminate în care au apărut pe rând dansatori sau instrumentiști și cu ventilatoare în fundalul scenei. Un alt element scenotehnic impresionant a fost cercul central de lumini care cobora deasupra scenei.

De asemenea, band-ul a fost acompaniat de o orchestră simfonică: viori, violoncele, viole, trompete, trombon, tenori, dar și de o trupă de percuționiști pe butoaie.

 

Vedete invitate pe scena de la Romexpo

Invitații speciali ai concertului „Nocturn” au fost Antonia, alături de care au cântat „Te rog”, dar și o piesă în premieră, „Anxietate”. Împreună cu Delia, Carla’s Dreams au cântat „Inima” și super-hitul „Cum ne noi”. Multă energie din partea publicului s-a simțit de asemenea alături de alți invitați, precum Deliric cu piesa „Dependent” și Blacklist cu „Tequila”.

Piesa „Ne bucurăm în ciuda lor” a fost reinterpretată într-o variantă aparte, cu influențe internaționale, cu orchestră simfonică. Din setlist-ul de la concert nu au lipsit nici „P.O.H.U.I”, „Născuți în Moldova”, „Până la sânge”, „Imperfect” sau „Eroina”.

Emoționante au fost și momentele în care publicul a fost cu sufletul alături de cei de la Carla’s Dreams cântând la unison piesa „Unde”, dar și când fanii au ridicat, la piesa „Luna”, un banner alb uriaș cu mesajul „Nocturn”. Nu au lipsit elementele și efectele speciale de scenă, lasere, lumini, foc de artificii grandios la final.

Concertul „Nocturn” al celor de la Carla’s Dreams a fost organizat de Global Records și BestMusic Live Concerts și susținut de KFC, George, primul banking inteligent, Nivea, VOLT, Black Cab, Antena 1, Radio ZU și ZUTV.

Scenotehnica a fost asigurată de Arena Events, visuals NRG Moldova, efecte pirotehnice Pyro Events și laserele KLS Lasers.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending