Connect with us

ALL MEDIA

National Geographic Channel obţine drepturile de difuzare a documentarului “Înainte de Potop”

Avatar

Published

on

National Geographic Channel anunță că a obținut drepturile internaționale pentru documentarul ÎNAINTE DE POTOP, un documentar despre schimbările climatice, produs de realizatorul Fisher Stevens, câștigător al premiului Oscar, alături de actorul deținător al premiului Oscar, activist ecologist și Mesager al Păcii din partea ONU, Leonardo DiCaprio.

 

Filmul este o relatare informativă și captivantă despre modul în care societatea poate preveni dispariția speciilor, ecosistemelor și comunităților indigene aflate în pericol în diverse colțuri ale lumii. Imaginile documentarului aduc dovezi clare ale crizei ecologice tot mai grave care produce daune ireversibile asupra peisajelor virgine din Groenlanda până în Indonezia, afectând echilibrul climatic al planetei și accelerând extincția unor specii de animale îndrăgite.

 

Dorind să trimită și un avertisment înaintea alegerilor prezidențiale americane din această toamnă pentru ca oamenii să aleagă lideri ce au pe lista de priorități politice privind schimbările climatice, filmul explică totodată soluțiile reale, practice ce pot salva planeta. DiCaprio discută cu personalități și persoane din toate categoriile societății, atât din țări dezvoltate cât și din țări în curs de dezvoltare, care își expun viziunile unice, pasionale și pragmatice despre ce trebuie făcut astăzi și în viitor pentru a preface sistemele noastre economice și politice în instituții care respesctă mediul înconjurător.

INDONESIA- Leonardo with Orangutans in the Leuser Ecosystem. For two years, Leonardo DiCaprio has criss-crossed the planet in his role as UN messenger of Peace on Climate Change. This film, executive produced by Brett Ratner and Martin Scorsese, follows that journey to find both the crisis points and the solutions to this existential threat to human species. © 2016 RatPac Documentary Films, LLC and Greenhour Corporation, Inc. All rights reserved.

INDONESIA- Leonardo with Orangutans in the Leuser Ecosystem.

© 2016 RatPac Documentary Films, LLC and Greenhour Corporation, Inc.
All rights reserved.

 

Printre intervievați se numără președintele Barack Obama, fostul președinte Bill Clinton, secretarul de stat John Kerry, secretarul general al Națiunilor Unite Ban Ki-moon și Papa Francisc, precum și cercetători eminenți ai NASA, ecologiști ai pădurilor, oameni de știință apreciați, lideri comunitari și activiști înflăcărați ce luptă să salveze lumea.

”National Geographic a inspirat atâția oameni să respecte planeta de-a lungul lungii sale istorii”, spune Courteney Monroe, CEO al National Geographic Global Networks. ”Acum, în mijlocul unei crize evidente provocate de schimbările climatice, avem responsabilitatea să îi inspirăm și noi pe alții să acționeze. Nu am nicio îndoială că acoperirea globală a brand-ului nostru, alături de pasiunea lui DiCaprio pentru acest subiect și talentul narativ al lui Fisher vor aduce această temă crucială în atenția publicului așa cum nu s-a mai întâmplat până acum.”

Înainte de potop_NGC 02

 

”Schimbările climatice reprezintă amenințarea cea mai mare asupra planetei noastre”, spune DiCaprio. ”Trebuie să lucrăm împreună pentru a genera luarea de măsuri fundamentale acum. Însăși supraviețuirea noastră depinde de asta. Acest documentar dezvăluie simptomele și soluțiile la schimbările climatice înainte ca informația să fie deformată, așa cum deseori se întâmplă, din cauza celor cu interes financiar din producerea de combustibil fosil.”

 

”Dacă ai putea ști adevărul despre cât de mult rău am făcut planetei și cât timp mai avem să găsim soluții înainte ca acest întreg ecosistem să se prăbușească, ai vrea să știi? Nu mai putem continua să închidem ochii în fața acestei probleme și să sperăm că se va rezolva de la sine”, adaugă Stevens. ”Speranța mea este ca acest film să fie o alertă de deșteptare în privința sorții noastre inevitabile dacă nu luăm măsuri. Și, în pragul a ceea ce reprezintă probabil cele mai importante alegeri din istoria noastră, sper ca acest film nu numai să educe publicul în privința pericolului uriaș ce ne amenință, dar și să impulsioneze alegătorii să gândească foarte serios cât de important este votul lor din această toamnă.”

National Geographic plănuiește să lanseze filmul în cinematografele din New York și Los Angeles în luna octombrie a acestui an, urmând ca premiera globală pe National Geographic Channel, în 171 de țări și 45 de limbi, să precede alegerile prezidențiale din S.U.A în noiembrie. Pentru mai multe informații, vizitează www.natgeotv.com

Filmul este o producție a RatPac Documentary Films, Appian Way și Insurgent Media.

 

Este produs de Leonardo DiCaprio, Brett Ratner, Fisher Stevens, James Packer, Jennifer Davisson și Trevor Davidovski, avându-l ca producător executiv pe Martin Scorsese.

Proiectul a fost negociat de John Sloss de la Cinetic Media și Tim Pastore, președinte al diviziei de programe originale și producție a National Geographic Channel.

 

Foto Credit: National Geographic

 

Comentarii

Radio

O nouă emisiune in grila DIGI FM, “Ora de Poveste”

Avatar

Published

on

Pentru copiii cuminți și pentru copiii mai puțin cuminți. Pentru mami, pentru tati. Pentru cei care #augrijă de noi toți în aceste zile și pentru cei care #stauacasă, Digi FM lansează joi, 2 aprilie 2020, la ceas de seară, “Ora de Poveste”. 

În perioada aceasta, echipa Digi FM a ales pentru serile în familie, care vin după zile grele pentru părinţi, cele mai frumoase povești de la Humanitas Junior, în întregime sau fragmente, adunate în Biblioteca Copiilor care #StauAcasă. O bucurie pentru copii și un moment de respiro pentru părinți.

Realizatorii Digi FM, Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov, Bogdan Ciuclaru, Lucian Mîndruță, Nono Semen și Ramon Cotizo au aplaudat ideea și, rând pe rând, s-au înregistrat citind câte o poveste. Li s-au alăturat și prieteni din zona muzicală şi din alte domenii, vedete precum Irina Rimes, Sore, Seredinschi și alții, care doresc să ofere momente frumoase părinților și copiilor care #StauAcasă.     Din 2 aprilie, în fiecare seară, de la ora 20.00, de luni până vineri, înainte de culcare, părinți și copii sunt invitați pe pagina de facebook Digi FM, acolo unde ora 20:00 înseamnă “Ora de Poveste Digi FM”. Pentru cine are poftă de și mai multe povești, toate clipurile video se vor regăsi și pe site-ul www.digifm.ro , unde vor fi adăugate permanent ultimele clipuri şi poveşti noi. Toate poveștile citite la Digi FM se găsesc complete în colecția Humanitas Junior (https://humanitasjunior.ro/).

 

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Reviste Burda Romania, in continuare, la punctele de presa

Avatar

Published

on

Având în vedere contextul actual și măsurile impuse de autorități în scopul prevenirii răspândirii îmbolnăvirilor cu COVID 19, o bună parte din punctele de vânzare s-au închis, altele și-au redus activitatea, iar limitarea circulației persoanelor are ca efect scăderea substanțială și drastică a cererii pentru publicații periodice printate comercializate în puncte de desfacere cu amănuntul.

Pentru asigurarea siguranței angajaților, dar și pentru a reduce riscurile economice privind activitatea companiei, pe perioada stării de urgență, începând cu luna aprilie 2020, BURDA ROMÂNIA va publica în format print toate titlurile sale lunare – Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, National Geographic, Ioana, Auto, Motor și Sport, Grădina mea de vis, Burda Style, Sănătatea de azi, Practic în bucătărie, Practic Sudoku, Ioana Sudoku, Practic Integrame –, cu tiraj diminuat, iar revista săptămânală, Femeia de azi, va apărea cu frecvență redusă, de doar două ori pe lună, cu tiraj diminuat.

Aceste publicații pot fi achiziționate si online, de pe siteul burda.ro, cu livrare prin curier. Tot pe site-ul companiei  vor fi publicate datele de apariție pe piata pentru fiecare titlu, în fiecare săptămână.

Toate abonamentele vor fi onorate.

În același timp, vor rămâne active site-urile din portofoliul Burda Romania.

Ne rezervăm dreptul ca în viitor, în funcție de evoluția situației pieței, sub influența măsurilor luate în scopul diminuării efectelor Covid 19 asupra populației, să luăm decizii diferite, pe care vi le vom comunica.

Le mulțumim colegilor de la difuzare și vânzătorilor de la chioșcurile de presă. Le mulțumim cititorilor care aleg să își pună pe lista de necesar publicațiile favorite.

Îți mulțumim, stimate partener, că ne ești alături.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini”, un ghid muzical animat pentru spalatul corect pe maini

Avatar

Published

on

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini!”, un ghid muzical animat pentru promovarea spalatului corect pe maini care este prima si cea mai importanta masura de auto-protectie in lupta impotriva virusilor.

„Foarte putini dintre noi stiu sa se spele asa cum trebuie pe maini. Sunt doar 30 de secunde care, folosite corect, pot face diferenta intre sanatate si boala.”, spune Smiley care a pus la lucru resursele creative ale studioului HaHaHa Production pentru a transmite amuzant un mesaj atat de important zilele acestea pentru toate generatiile.

https:///watch?v=kzoAir3xFPI&feature=youtu.be

Artistii si producatorii HaHaHa Production isi doresc ca „Spala-te pe maini” sa reprezinte un indemn pentru toti cei care stau acasa zilele acestea sa repete pe piesa spalatul corect pe maini, sa se filmeze si sa trimita video cat mai multor persoane: „Pana ne intra in reflex spalatul corect pe maini, putem sa facem ca actiunea asta sa fie distractiva, asa ca va invit sa va distrati facand filmulete cu voi pe piesa noastra in timp ce respectati toti pasii obligatorii din acest proces.”, adauga Smiley care, intors recent din America, a ales sa ramana acasa timp de doua saptamani pentru a se proteja pe el si pe cei din jurul lui si sa faca pe conturile sale de Instagram, YouTube, Tik-Tok si Facebook un jurnal de autoizolare cu toate activitatile care ii compun zilele petrecute acasa.

 

Oricine isi doreste, il poatre suna sau ii poate trimite mesaje foto, video sau text lui Smiley, pentru ca acesta si-a ascuns numarul de telefon, cifra cu cifra, in videoclipul de la „Ce mai faci, straine?” https://www.youtube.com/watch?v=ZOdYsBA8w9M cea mai recenta piesa a sa, aflata de la lansare pe primele locuri in topul celor mai urmarite clipuri de pe YouTube. Aproape 5000 de persoane i-au scris mesaje si au comunicat cu el prin intermediul numarului sau de telefon: „Acum ca tot stau in casa, ma bucur de toate semnele de viata de la voi si incerc sa raspund fiecaruia. Si dupa, ma spal pe maini. Corect. Sper ca si voi.”, spune Smiley care incearca sa-si foloseasca muzica si toate resursele creative de la HaHaHa Production pentru a aduce, pe cat posibil, un plus de bine in jurul sau.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0