Netflix, Google și Facebook pe aceeasi scenă cu The New York Times, CNN, El Mundo, Social Chain, Discovery si alți mari producători de conținut digital - RADAR DE MEDIA
Connect with us

Published

on

Provocările pe care tehnologia le-a adus companiilor care își desfășoară activitatea în zona producerii de conținut sunt uriașe.

Este și motivul pentru care, anul acesta, iCEE.fest și-a propus să dezbată subiectul alături de jucători importanți din toate zonele acestei industrii.

Astfel, The New York Times, CNN, Netflix, Sky TV, El Mundo, VICE, Discovery și mulți alți producători de conținut dar si provideri de soluții tehnice de monetizare si distribuție a conținutului vor veni la București, pe 14 și 15 iunie, pentru a ne spune cum schimbă tehnologia modelul lor de business.

Google se alătură iCEE.fest pentru a vorbi publisherilor despre cum poate ajuta industria de conținut, iar de la Facebook sunt așteptate răspunsuri despre modul în care rețeaua vede rezolvarea problemei ”fake news”.

Sesiunea îi cuprinde și pe cei care au văzut altfel rezolvarea problemelor, propunând soluții ce la un moment dat păreau idei nebunesti.

Într-un mediu dominat de giganții globali, playerii din zona de conținut sunt forțați să inoveze constant ca si să rămână în joc.

 

Iată, pe scurt – pe larg, aici – , categoriile, speakerii și companiile care vor discuta despre conținut digital la iCEE.fest 2018:

Viziunea giganților globali

Yann Lafargue, Corporate Communication EMEA @ Netflix, compania care a ajuns la 125 de milioane de membri în peste 190 de țări

Eero Korhonen, Head of News and Publishers, EMEA Partnerships @ Google – lucrează pentru o mai bună colaborare cu industria de publishing

Andrew Weld Moore, Head of Digital Business for CEE @ Facebook – supervizează partea de management la nivel regional.

 

Conținut original pentru social media

Alex Khan, CEO @ Attractive Media – un antreprenor, speaker și social media coach de success

Oliver Yonchev – Social Chain – una dintre cele mai mari agenții social media din lume

 

Branded content

Costas Syrmos, GM SEE @ Virtue Worldwide, agenția de creație a celor de la VICE pentru Sud Estul Europei

Cory Key, VP Interactive&VR @ Discovery Agency, agenția de creație a Discovery Communications

 

Advertisement

Producători de informații globali și regionali

Aldo Agostinelli, CDO & VP @ Sky – responsabil pentru dezvoltarea și implementarea tuturor activităților de marketing

Brandon Keenan, Digital Comercial Director @ CNN – conduce o echipă de specialiști în zona de digital

Jean Cristophe De Marta, SVP for Global Advertising @ The New York Times – supraveghează toate activitățile internaționale ale NYT

Sergio Rodriguez, Head of Digital Transformation and Innovation @ El Mundo – responsabil pe zona de transformare digitală și inovare

 

Tehnologii de advertising pentru publisheri

Tim Geenen, CEO @ Faktor, o platformă pentru publisheri ce ajută la conectarea în siguranță a brandurilor cu publicul țintă

Toms Panders, Co-fondator @ Setupad – expert în publicitatea online, având o pregătire superioară în ceea ce privește zona de business în media

Sylvia Epaillard, COO @ Tamedia Advertising, cel mai important grup media privat din Elveția.

Jerzy Wojcik, CE @ Gazeta Wyborcza – cel mai mare ziar din Polonia, lider si în spațiul digilal

 

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending