Connect with us

Evenimente

#NICIOSCUZĂ – campania de responsabilitate socială care îi are în prim-plan pe sportivii paralimpici români

Published

on

 

Comitetul Național Paralimpic și JYSK România lansează campania de responsabilitate socială #NICIOSCUZĂ, care are în prim-plan trei sportivi paralimpici români. Aceștia au trecut peste toate obstacolele pe care viața le-a scos în cale, au renunțat la scuze pentru a face sport de performanță și acum au devenit un exemplu pentru toți cei care își doresc o viață mai activă, dar nu au timp, nu au bani, nu au chef sau nu au cu cine să facă sport.  

 

Prin intermediul celor trei eroi ai campaniei #NICIOSCUZĂ, Comitetul Național Paralimpic și JYSK speră să-i facă pe oameni să conștientizeze cu adevărat importanța sportului în viața lor și să înțeleagă beneficiile extraordinare pe care mișcarea le aduce, dar și să le arate că poți face sport oricând și oricum, fără a mai căuta scuze.

Mesajul campaniei pornește de la exemplul dat de cei trei sportivi cu dizabilități, avându-l în prim-plan pe Arian Notrețu, un înotător de 12 ani căruia îi lipsește piciorul stâng. Arian s-a apucat de mai puțin de un an și jumătate de înot, dar face progrese uimitoare și încearcă să realizeze o performanță incredibilă prin calificarea la Jocurile Paralimpice de la Tokyo, din 2020.

 

Gabriela Constantin și Filip Ghiorghi sunt ceilalți doi eroi ai campaniei. Gabriela s-a născut cu focomelie, o afecțiune care constă în atașarea directă a palmelor de trunchi. Nimic nu a oprit-o însă să devină campioană națională la tenis de masă. Filip e de 24 de ani într-un scaun cu rotile, dar în tot acest timp a practicat mai multe sporturi printre care înot, baschet, atletism sau tenis de câmp. S-a oprit la tirul cu arcul și a ajuns să reprezinte România la zeci de competiții internaționale.

Motivația și perseverența lor reprezintă un exemplu demn de urmat care îi poate inspira și pe alții. Dacă ei pot să facă performanță, cu siguranță că noi, toți ceilalți, nu avem nicio scuză să nu facem sport pentru a ne menține tonusul și sănătatea.

 

Componenta de digital este baza campaniei #NICIOSCUZĂ. JYSK a lansat site-ul www.nicioscuza.ro, unde utilizatorii pot afla povestea celor trei eroi, pot afla cum au trecut sportivii paralimpici peste scuzele obișnuite și se pot înscrie ei înșiși în campanie. Oricine poate alege dintr-o listă de scuze, pe care apoi eroii campaniei încearcă să le demonteze. Dacă au fost convinși, userii au posibilitatea să semneze un manifesto în care își promit să se apuce de sport și să își facă din această activitate o obișnuință. După aceea, îl pot distribui pe rețelele sociale pentru a-i inspira și pe alții, folosind hashtag-ul #nicioscuză.

Campania va fi comunicată și în cele 53 de magazine pe care JYSK le are în România prin postere, execuții in-store și un spot audio.

 

În Danemarca, JYSK are o tradiție de 29 ani în susținerea sportivilor cu dizabilități. Credem că ei reprezintă un exemplu pentru toată lumea pentru că demonstrează în fiecare zi că, dacă îți dorești cu adevărat ceva și muncești pentru a-ți îndeplini visul, vei reuși. Poveștile lor de succes ne emoționează, ne motivează și ne ajută să devenim mai buni. Ne bucurăm că, începând din 2017, am devenit sponsorul principal al Comitetului Național Paralimpic și că îi putem sprijini pe acești sportivi care se antrenează din greu pentru a ne reprezenta țara în competiții internaționale. Ei au renunțat la scuze și și-au îndeplinit visul, iar pentru asta merită să fie cunoscuți și apreciați”, a declarat Alex Bratu, Country Manager JYSK România.

 

Sally Wood Lamont, Președintele Comitetului Național Paralimpic, a completat: ”Ne-am dorit de mult timp să lansăm o campanie media pentru conștientizare și, în acealasi timp, să atragem și să motivăm tinerii cu dizabilități sau fără în practicarea sportului de performanță. Tocmai de aceea, campania inițiată de JYSK reprezintă o foarte mare bucurie pentru noi. Este o campanie excepțională și din punct de vedere al prezentării, dar și datorită faptului că este distribuită în toată țara în magazinele JYSK. Suntem convinși că va avea succes la nivel național și le mulțumim celor de la JYSK, apreciind efortul pe care îl fac în promovarea sportului pentru persoane cu dizabilități.” 

 

JYSK România a devenit sponsorul oficial al Comitetului Național Paralimpic în iulie 2017, semnând un contract valabil până în 2019. România este astfel cea de-a șaptea țară în care JYSK susține sportivii paralimpici, după Danemarca, Norvegia, Suedia, Finlanda, Cehia și Slovacia.

De altfel, JYSK are o istorie îndelungată în susținerea sportului pentru persoane cu dizabilități, colaborarea cu Comitetul Paralimpic din Danemarca începând în anul 1989.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Giulia Tabără – locul I ” Festivalul Junior Music Fest 2019 ” – ediția a V- a Brașov

Published

on

 

La acest sfârșit de săptămână, respectiv 5-6 octombrie 2019,a avut loc la Brașov, a V-a ediție a Festivalului de muzică pop pentru copii și adolescenți “Junior Music Fest “.Peste 120 de concurenți din toate colțurile țării, un juriu de calibru format din Aurelian Temisan, Luminița Anghel, Monica Davidescu, Ciro de Luca și Nicole Cherry, premii atractive și recitalurile invitaților, au transformat Brașovul intr-o lume de poveste.

Câștigătoare a concursului internațional “Sanremo Junior ” la dor 10 ani,finalista în două ediții a concursului “Next Star “,Giulia Tabără obține locul I la “Festivalul Junior Music Fest Brașov 2019 ” – ediția a V-a, impresionand atât publicul cât și juriul cu interpretarea sa.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Atelierele ILBAH pentru a 3-a oara consecutiv la MODEXPO  

Published

on

 

Rampa de lansare pentru industria de fashion

Pentru a doua oara in acest an, in perioada 26-29 Septembrie am asistat la o demonstratie inedita oferita de Atelierele ILBAH, care pentru a 3-a oara au adus la ROMEXPO, in cadrul expozitiei internationale MODEXPO, 6 workshop-uri GRATUITE de Croitorie.

Expozitia MODEXPO a avut loc in Pavilionul B2, unde peste 50 de companii nationale si internationale au oferit vizitatorilor ocazia de a achizitiona tesaturi textile, imbracaminte, pielarie, blanarie, incaltaminte, marochinarie si accesorii.

Pe parcursul celor 4 zile de expozitie Atelierel ILBAH au sustinut 6 ateliere de Croitorie sub umbrela “Descopera Tainele Croitoriei”, atelierele care de fiecare data s-au bucurat de un succes rasunator si au adus zambetul pe buzele partcipantilor.

Atelierele ILBAH sustin industria textila, din care face parte si meseria de croitor, una dintre cele mai vechi si nobile meserii, la foarte mare cautare in marile orase ale tarii dar si in strainate. In cadrul celor 6 workshop-uri partcipantii, fie amatori sau pasionati, au primit o lectie gratuita de croitorie de la trainerii Atelierele ILBAH, traineri cu vaste cunostinte si experienta in domeniu. Cei prezenti au invatat cum sa foloseasca masinile performante de cusut marca Brother, partener official Atelierele ILBAH, si cum sa realizeze un obiect textil folosind tehnici de ultima generatie. La finalul celor 2 ore interactive vizitatorii au plecat cu zambet larg si cunostinte noi, cu care ulterior isi vor alimenta hobby-ul sau de ce nu vor urma acest drum spre o viitoare cariera.

 

Organizator: Atelierele ILBAH.

Eveniment sustinut de Romexpo.

Parteneri: Cusut si Brodat, Brother, Tipare de Croitorie

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BAZAR

De Ziua Internațională a cafelei, Starbucks aduce oamenii împreună

Published

on

 

În fiecare an, pe 1 octombrie, lumea se adună pentru a sărbători băutura care ne unește pe toți, cafeaua, dar și pentru a recunoaște meritele numeroaselor părți importante implicate în procesul obținerii acestei băuturi – de la fermieri, la prăjitori, la barista – care se dedică creării și servirii băuturii pe care toți o iubim. În prima zi de octombrie, Starbucks sărbătorește această unitate mondială prin evenimente semnificative în cafenelele din România, prin barista talentați care fac demonstrații inedite de preparare a cafelei și prin alte surprize.

Cafeaua Starbucks nu ar fi posibilă fără fermierii din întreaga lume care o cultivă. De aceea, brandul lucrează alături de aceștia pentru a sprijini practicile agricole durabile și comunitățile de care aparțin.

 „Cafeaua aduce oamenii împreună și suntem foarte mândri de acest lucru. Credem în sustenabilitate și în rolul nostru de a-i face pe fermieri mai puternici și mai încrezători”, a declarat Karol Zuradzki, Director Regional Starbucks România, Bulgaria și Serbia.  

Peste 25 de milioane de producători de cafea din întreaga lume se confruntă cu impactul unui climat în schimbare. Acesta este motivul pentru care, din punct de vedere al mediului, Starbucks lucrează pentru a soluționa provocările agricole care amenință traiul fermierilor, având misiunea de a face cafeaua primul produs agricol sustenabil din lume. Astăzi, 99% din cafeaua achiziționată de Starbucks la nivel mondial este verificată în conformitate cu Practicile „Coffee and Farmer Equity” (C.A.F.E.), practici care au ajutat fermierii să-și îmbunătățească performanțele legate de mediu, ținând sub control impactul schimbărilor climatice de mai bine de 15 ani.

Din punct de vedere economic, Starbucks face investiții financiare în susținerea fermierilor pe termen lung și în perioade de criză. Cafeaua rămâne o parte critică a economiei pentru mii de fermieri de cafea. Dar, ca orice cultură, este sensibilă la fluctuațiile de prețuri datorate unei varietăți de factori, cei mai mulți fiind în afara controlului fermierilor. Când prețurile globale ale cafelei s-au redus la sfârșitul anului 2018, Starbucks s-a angajat să obțină 20 de milioane de dolari în fonduri de ajutor de urgență pentru fermierii mici din Nicaragua, Guatemala, El Salvador și Mexic. Fondurile sporesc acum veniturile pe care le-au primit pentru recolta lor și contribuie la creșterea stabilității acestora.

Mai mult, Starbucks sprijină educația și inovația de tip open-source pentru a ajuta fermierii prin productivitate și durabilitate. Până în prezent, Starbucks a instruit peste 52.000 de fermieri oferind acces gratuit la educație și resurse prin Centrele sale de sprijin pentru fermieri, cu un obiectiv de a ajunge la 200.000 de fermieri până în 2020.

Așadar, a fi client Starbucks înseamnă mai mult decât a cumpăra o cafea, înseamnă că faci parte din toate aceste eforturi de susținere pentru a face comunitățile agricole locale mai puternice și mai încrezătoare.

„Experiența cafelei Starbucks poate fi rezumată astfel: o cafea excelentă, servită într-un decor modern și confortabil, într-o atmosferă amicală și relaxantă, de către barista zâmbitori și extrem de bine pregătiți, parte a unei echipe care nu se limitează doar la a vinde cafea, ci se preocupă și de amprenta sa asupra lumii și manifestă grijă față de toți cei implicați în producerea cafelei. Pe 1 octombrie nu sărbătorim doar cafeaua, ci îi sărbătorim pe toți cei care o fac specială pentru noi. Vă mulțumim că sărbătoriți alături de noi și că dovediți faptul că, într-adevăr, Cafeaua Unește!”, continuă Karol.

#CoffeeUnites

 

Despre Starbucks

Începând cu anul 1971, Starbucks Coffee Company și-a luat angajamentul de a aproviziona și a prepara cafea arabica de cea mai înaltă calitate, respectând normele de conduită etică şi profesională. În prezent, cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume. Prin angajamentul de neclintit pentru excelență și în conformitate cu principiile companiei noastre, aducem experiența unică Starbucks în viața fiecărui client prin intermediul fiecărei căni de cafea servite. Pentru a împărtăși cu noi experiența, vă rugăm să ne vizitați în locațiile noastre sau online pe news.starbucks.com și Starbucks.com.

Despre AmRest

AmRest Holdings SE este unul dintre cei mai importanți operatori de restaurante din Europa, listați public. Portofoliul Grupului este format din cele patru branduri în franciză (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King) și cinci branduri pe care le deține (La Tagliatella, Blue Frog, Kabb, Bacoa, Sushi Shop). În prezent AmRest operează rețeaua de peste 2100 restaurante în segmentele Restaurante cu Servire Rapidă și Restaurante Casual Dining din 26 țări: Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Croația, Slovenia, Austria, Rusia, Spania, Portugalia, Franța, Germania, Armenia, Azerbaidjan, China, Belgia, Iran, Italia, Luxemburg, Arabia Saudită, Elveția, EAU, Marea Britanie. Mai multe informații disponibile pe webpage: www.amrest.eu/en

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: