Connect with us

Evenimente

#NICIOSCUZĂ – campania de responsabilitate socială care îi are în prim-plan pe sportivii paralimpici români

Published

on

 

Comitetul Național Paralimpic și JYSK România lansează campania de responsabilitate socială #NICIOSCUZĂ, care are în prim-plan trei sportivi paralimpici români. Aceștia au trecut peste toate obstacolele pe care viața le-a scos în cale, au renunțat la scuze pentru a face sport de performanță și acum au devenit un exemplu pentru toți cei care își doresc o viață mai activă, dar nu au timp, nu au bani, nu au chef sau nu au cu cine să facă sport.  

 

Prin intermediul celor trei eroi ai campaniei #NICIOSCUZĂ, Comitetul Național Paralimpic și JYSK speră să-i facă pe oameni să conștientizeze cu adevărat importanța sportului în viața lor și să înțeleagă beneficiile extraordinare pe care mișcarea le aduce, dar și să le arate că poți face sport oricând și oricum, fără a mai căuta scuze.

Mesajul campaniei pornește de la exemplul dat de cei trei sportivi cu dizabilități, avându-l în prim-plan pe Arian Notrețu, un înotător de 12 ani căruia îi lipsește piciorul stâng. Arian s-a apucat de mai puțin de un an și jumătate de înot, dar face progrese uimitoare și încearcă să realizeze o performanță incredibilă prin calificarea la Jocurile Paralimpice de la Tokyo, din 2020.

 

Gabriela Constantin și Filip Ghiorghi sunt ceilalți doi eroi ai campaniei. Gabriela s-a născut cu focomelie, o afecțiune care constă în atașarea directă a palmelor de trunchi. Nimic nu a oprit-o însă să devină campioană națională la tenis de masă. Filip e de 24 de ani într-un scaun cu rotile, dar în tot acest timp a practicat mai multe sporturi printre care înot, baschet, atletism sau tenis de câmp. S-a oprit la tirul cu arcul și a ajuns să reprezinte România la zeci de competiții internaționale.

Motivația și perseverența lor reprezintă un exemplu demn de urmat care îi poate inspira și pe alții. Dacă ei pot să facă performanță, cu siguranță că noi, toți ceilalți, nu avem nicio scuză să nu facem sport pentru a ne menține tonusul și sănătatea.

 

Componenta de digital este baza campaniei #NICIOSCUZĂ. JYSK a lansat site-ul www.nicioscuza.ro, unde utilizatorii pot afla povestea celor trei eroi, pot afla cum au trecut sportivii paralimpici peste scuzele obișnuite și se pot înscrie ei înșiși în campanie. Oricine poate alege dintr-o listă de scuze, pe care apoi eroii campaniei încearcă să le demonteze. Dacă au fost convinși, userii au posibilitatea să semneze un manifesto în care își promit să se apuce de sport și să își facă din această activitate o obișnuință. După aceea, îl pot distribui pe rețelele sociale pentru a-i inspira și pe alții, folosind hashtag-ul #nicioscuză.

Campania va fi comunicată și în cele 53 de magazine pe care JYSK le are în România prin postere, execuții in-store și un spot audio.

 

În Danemarca, JYSK are o tradiție de 29 ani în susținerea sportivilor cu dizabilități. Credem că ei reprezintă un exemplu pentru toată lumea pentru că demonstrează în fiecare zi că, dacă îți dorești cu adevărat ceva și muncești pentru a-ți îndeplini visul, vei reuși. Poveștile lor de succes ne emoționează, ne motivează și ne ajută să devenim mai buni. Ne bucurăm că, începând din 2017, am devenit sponsorul principal al Comitetului Național Paralimpic și că îi putem sprijini pe acești sportivi care se antrenează din greu pentru a ne reprezenta țara în competiții internaționale. Ei au renunțat la scuze și și-au îndeplinit visul, iar pentru asta merită să fie cunoscuți și apreciați”, a declarat Alex Bratu, Country Manager JYSK România.

 

Sally Wood Lamont, Președintele Comitetului Național Paralimpic, a completat: ”Ne-am dorit de mult timp să lansăm o campanie media pentru conștientizare și, în acealasi timp, să atragem și să motivăm tinerii cu dizabilități sau fără în practicarea sportului de performanță. Tocmai de aceea, campania inițiată de JYSK reprezintă o foarte mare bucurie pentru noi. Este o campanie excepțională și din punct de vedere al prezentării, dar și datorită faptului că este distribuită în toată țara în magazinele JYSK. Suntem convinși că va avea succes la nivel național și le mulțumim celor de la JYSK, apreciind efortul pe care îl fac în promovarea sportului pentru persoane cu dizabilități.” 

 

JYSK România a devenit sponsorul oficial al Comitetului Național Paralimpic în iulie 2017, semnând un contract valabil până în 2019. România este astfel cea de-a șaptea țară în care JYSK susține sportivii paralimpici, după Danemarca, Norvegia, Suedia, Finlanda, Cehia și Slovacia.

De altfel, JYSK are o istorie îndelungată în susținerea sportului pentru persoane cu dizabilități, colaborarea cu Comitetul Paralimpic din Danemarca începând în anul 1989.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Diskoteka Festival: 50 de vedete ale anilor ‘80-’90, 5 scene, 3 zile de concerte pe stadion

Published

on

 

Diskoteka Festival a fost prezentat oficial joi, la Timișoara, orașul care va găzdui timp de 3 zile, între 31 mai și,2 iunie 2019, crema artiștilor reprezentativi ai anilor ‘80-’90 în cadrul celui mare mare festival de muzică retro din Europa, festival care se va desfășura pe Stadionul ”Dan Păltinișanu”.

Anunțat încă de la sfârșitul anului trecut, noua manifestare muzicală grandioasă ce se alătură brandurilor ce fac populară România în lume – Untold, Electric Castle ori Neversea – este un pic diferită căci se adresează cu predilecție ”părinților”, celor care au prins perioada de aur a muzicii pop, rock și Eurodance în adolescență, însă și tinerilor din ziua de azi care sunt în căutare de experiențe festivaliere inedite și care cunosc remixurile hiturilor celor două decade – anii ‘80 si ‘90. Cinci scene, circa 50 de artiști, dansatori și DJ, din rândul cărora amintim fostele superstaruri: Modern Talking, Ace of Base, CC Catch, Alphaville, Sandra, Nana, Haddaway, East 17, No Mercy, Sabrina, Mr President, Captain Jack, Dr Alban, Boney M ori Ricchi e Poveri, condiții tehnice impresionante cu peste 400.000 wați sunet, zeci de metri pătrați ecrane led, elemente de decor fabuloase, un buget general de cca 1.500.000 euro, din care numai artiștii costă 786.000 euro, sunt repere ce definesc noul eveniment anunțat oficial joi, la Timișoara,

Diskoteka Festival. Anunțarea oficiala a conceptului și a detaliilor referitoare la festival a fost făcuta și cu participarea multor artiști români reprezentativi ai perioadei muzicale sus amintite: Nicolae Marin – Nick (N&D), Admiral C4C și Andreea Antonescu, cea care a făcut istorie cu duetul Andre, iar prezentatorul TVR, Radu Andrei Tudor, a moderat evenimentul.

Organziatorii au anunțat deja 21.000 abonamente vândute la Diskoteka Festival de la începutul anului (în perioada de promoție), iar la festival se așteaptă o medie de 40.000 de spectatori pe zi, care vor avea la dipoziție și 98 de puncte comerciale, plata urmând să se facă electronic prin intermediul brățărilor cu cip.  Organziatorii au menționat că au eliminat orice formă de implicare politică ori administrativă, bugetul pentru prima ediție Diskoteka Festival fiind 100% privat.

Diskoteka Festival promite sa readucă publicului atmosfera anilor ’80 și ’90 nu doar prin hiturile acelei perioade emblematice, ci și prin decoruri spectaculoase, acțiuni interactive, flash mob-uri inedite, suveniruri și cele mai delicioase food truck-uri. Premieră absolută pentru nostalgicii muzicii anilor de glorie ai genurilor europop, eurodance ori reggae, Diskoteka Festival va fi o nouă manifestare muzicală de anvergură ce se alătură celor mai mari evenimente muzicale din Europa în 2019.

Biletele pentru Diskoteka Festival pot fi achiziționate de pe www.diskoteka.ro și www.bilete.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

INNA, Irina Rimes și Nicoleta Nucă au acceptat invitația la un concert caritabil pentru copiii cu boli incurabile

Published

on

 

Sunt frumoase, talentate și se implică adesea în cauze sociale. INNA, Irina Rimes și Nicoleta Nucă au acceptat invitația de a urca pe scena Sălii Palatului și de a cânta pentru a-i susține pe copiii cu boli incurabile îngrijiți de Fundația Copii în Dificultate. Evenimentul are loc pe 16 aprilie, de la ora 19.00 și este dedicat împlinirii a 30 de ani de la înființarea fundației.

Bilete aici: https://eventbook.ro/other/bilete-30-fundatia-copii-in-dificultate

Toți banii din donații vor ajunge la Fundația Copii în Dificultate. Cei care doresc să îi ajute pe acești copii pot să doneze 2 Euro prin SMS, trimițând mesajul ZILE la 8844 sau pot face donații direct în contul RO60BRDE426SV39194474260.

Fundația Copii în Dificultate îngrijește peste 100 de copii care suferă de boli incurabile sau în fază terminală, sunt infectați cu HIV/SIDA, au tulburări din spectrul autist sau sunt abandonați. Acești copii au nevoie de îngrijiri speciale, articole de hrană și de igienă personală (inclusiv scutece), servicii medicale, de recuperare, de asistență socială etc. Pentru fiecare copil, costul lunar al acestor servicii și consumabile este de 7.819 lei.

Evenimentul care va avea loc în data de 16 aprilie, la Sala Palatului, își propune să contribuie la sensibilizarea publicului pentru cauza acestor copii și la strângerea de fonduri pentru îngrijirea lor, pentru a le oferi, la propriu, ZILE. În sprijinul copiilor de la Fundația CID și-au anunțat până acum susținerea personalități importante precum Simona Halep, Cristina Vărzaru, Cristian Chivu, Ivan Patzaichin, Marcel Iureș, Ștefan Bănică Jr. sau Dumitru Prunariu. Ei s-au alăturat campaniei caritabile Jeans4Dreams, care susține eforturile Fundației CID și contribuie la împlinirea visurilor pe care le au micuții îngrijiți de angajații și voluntarii fundației. Vedetele au donat câte o pereche de blugi pentru susținerea cauzei, iar în cadrul evenimentului de la Sala Palatului va fi organizată o Alee a Blugilor Celebri, unde aceștia vor fi expuși.

Totodată, alături de eforturile Fundației CID au venit în ultimul an numeroși oameni pe care îi numim simpli, dar cu suflet mare. Aceștia au participat la curse de semimaraton, competiții de alergare în oraș sau la munte, turnee de volei. În această primăvară, este organizată expediția Himalaya Climb4Dreams, care vizează atingerea vârfului Lobuche (6.119 m) și are ca scop sensibilizarea publicului pentru cauza copiilor îngrijiți de Fundația Copii în Dificultate.

Fondată în anul 1989 de către Children in Distress Marea Britanie, Fundația CID a derulat încă de la început programe pentru 18.000 de copii în dificultate, construind și operând centre rezidențiale tip hospice pentru copii infectați HIV/SIDA, cu boli cronice neurologice severe și copii ai străzii.

În cei 28 de ani de activitate în România, Fundația CID a efectuat 518.400 de ședințe de terapie ABA, 155.520 de ședințe de kinetoterapie și 54.000 de sesiuni de terapie cognitiv comportamentală destinate copiilor cu tulburări neurologice severe, 2.450 de evaluări psihologice complexe și 1440 de ședințe de hipoterapie pentru copiii cu TSA, 750 de ședințe de consiliere psihologică pentru 150 de copii cu anxietate și tulburări de învățare și de comportament.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Recordul Deliei în materie de schimbat ținute: 30 de secunde

Published

on

FOTO CREDIT: FABRICA DE PR
 

În timpul concertelor, fanii se bucură de show-ul pe care artiștii îl fac pe scenă, dar nici în culise spectacolul nu se lasă mai prejos. De multe ori, pentru ca totul să respecte desfășurătorul, echipele sunt atât de organizate încât fiecare secundă devine importantă.

La ultimul concert „Acadelia” de la Sala Palatului, Delia și echipa ei au mai stabilit un record împreună: doar 30 de secunde a durat schimbarea unei ținute, tot atât cât intro-ul piesei „Vino la mine”.

Nici înainte de concert lucrurile nu sunt simple pentru artistă. Pentru a se asigura că prestația ei de pe scenă se ridică la nivelul așteptărilor celor care au visat atât de mult să o cunoască, Delia face pauză vocală de 12 ore. O astfel de apariție implică un look ieșit din comun, iar pentru asta machiajul și coafura durează două ore.

Delia se pregătește să dea startul primului ei turneu național, iar astfel „Acadelia” va îndulci mai multe orașe din țară. Cel mai spectaculos moment al show-ului, în care artista cântă suspendată deasupra scenei, se va regăsi în toate concertele susținute în cadrul acestui turneu.

 

Seria de concerte va debuta la Timișoara, de Dragobete (24 februarie, Sala Constantin Jude), și va continua cu orașele Craiova (1 martie, Sala Polivalentă), Târgu Jiu (2 martie, Sala Sporturilor) Galați (8 martie, Sala Sporturilor), Buzău (9 martie, Sala Sporturilor), Bacău (15 martie, Teatrul de vară), Piatra Neamț (16 martie, Sala Polivalentă), Brașov (23 martie, Sala Sporturilor) și Iași (29 martie, Sala Polivalentă). Biletele pentru toate show-urile vor fi disponibile exclusiv pe http://bilete.deliaofficial.ro/.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending