Connect with us

ALL MEDIA

Nicoleta Luciu a implint 30 de ani. La multi ani!

Published

on

 

Nicoleta Luciu, interpreta Sorayei din telenovela ‘Iubire si onoare”, care va avea marea premiera ACASA din 20 septembrie, de la ora 20.30, isi sarbatoreste astazi ziua de nastere alaturi de familie si de prieteni: “Anul acesta am ales sa merg la prietena mea, Luminita, in Buftea.

Ne-am gandit noi inca de anul trecut sa facem un gratar si o petrecere campeneasca, ca o data-n viata faci 30 de ani. Cel mai fericit a fost cel mic, Zsolt, fericit ca are cu cine sa se joace, dar si ca mama lui a primit foarte multe cadouri”, marturiseste Nicoleta.

Cel mai frumos dar a venit insa de la fiul ei, Zsolt: “De la inceputul saptamanii il duc pe Zsolt la gradinita. Ii place foarte mult si, joi dimineata, am avut surpriza, cand plecam de la gradinita sa-l aud pe fiul meu ca striga dupa mine si-mi spune ”bye-bye”. Semana mai mult cu “bau-bau” dar am realizat ca-si ia “la revedere” in engleza. Am fost cea mai fericita mamica din lume”, marturiseste Nicoleta.

Si cadourile din partea celui mic nu s-au oprit aici. “Vineri dupa amiaza, cand l-am luat de la gradi, Zsolt mi-a aratat un desen, erau de fapt degetele lui colorate puse pe o hartie alba pentru ca nu stie, inca, sa manuiasca pensula. Doamna educatoare mi-a spus ca este primul lui cadou pentru mine si l-am pus la panoul cu creatiile lor artistice. Nu cred ca mi-as putea dori un dar mai frumos”, spune emotionata frumoasa mamica.

Si cum de ziua ta totul iti este permis, Nicoleta si-a propus astazi sa manance din bunatatile de pe gratar si sa guste din tort urmand ca de maine sa revina la regim: “Nu vreau sa imi refuz nimic astazi, totul arata foarte bine incat voi gusta cate putin din toate. Tortul este delicios si imi va face placere sa ciocnesc cu cei dragi un pahar de sampanie pentru copii”, adauga Nicoleta.

Frumoasa actrita poate fi urmarita, din 20 septembrie, de la 20.30, ACASA, in telenovela “Iubire si onoare” unde Nicoleta Luciu joaca rolul Sorayei, cea de-a doua sotie a lui Aziz (Augustin Viziru), fiul unui emir foarte bogat.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Radio

Ştirile DIGI FM va difuza un nou episod din „Ca să știi, România”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

DIGI FM continuă campania Ca să știi, România, o serie de anchete și analize despre cele mai sensibile probleme pe care le întâmpina românii acum!

Am început cu o radiografie a infrastructurii feroviare din România și am aflat că timp de 28 de ani, autoritătile au neglijat tot ce inseamnă investiții, tot ce înseamnă grijă fată de căile ferate, interes pentru siguranță oamenilor în trenuri. Dovadă stau cele 25 de episoade ale campaniei ,,Ca să știi, România. CFR-Cifrele dezastrului!”.

Cu ce continuăm? Cu o analiză a dosarului „Colectiv”.

Suntem din nou REPETENȚI și victimele noastre rămân ale nimănui, așa că vorbim despre ei, despre ARŞII NIMĂNUI.

Sunt aproape 3 ani de la Colectiv.

Atunci, una dintre marile probleme a fost lipsa secțiilor de mari arși unde să fie transportați răniții. „Avem tot ce ne trebuie”, spunea ministrul Sănătății de atunci, Nicolae Banicioiu. Ne amintim că mulți dintre răniții din tragedia în care au murit 26 de oameni pe loc și alți 33 după, au fost salvați pentru că au fost trimiși în străinătate. Credeți că avem secții de mari arși mai bune decât aveam în octombrie 2015? Nu. Ancheta DIGI FM din campania Ca să știi, România, arată că suntem aproape la fel ca înainte de Colectiv. Poate chiar mai rău.

Aflați cazuri concrete și interviuri în exclusivitate începând de miercuri, 20 iunie, pe site-ul nostru www.digi-fm.ro .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

 

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

 

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending