Connect with us

ALL MEDIA

Nicoleta Luciu s-a transformat intr-un vampir sexy (galerie foto)

Published

on

 

De Halloween Nicoleta Luciu, interpreta Sorayei din telenovela “Iubire si onoare”, s-a transformat intr-o sexy-vampirita intr-o sedinta foto incendiara.

Frumoasa Nicoleta Luciu a  raspuns provocarii fotografului Mircea Netea si a intrat in rolul unui vampir extrem de senzual. Pentru Nicoleta experienta a fost una inedita, machiajul, tinutele dar si viziunea fotografului au reusit sa o “duca” intr-o lume plina de mister, cruzime dar si senzualitate. Pentru actrita fascinata de filmul “Interviu cu un vampir” sedinta foto a fost un prilej de a interpreta un rol pe care si-l dorea de mult. “Intotdeauna am avut o atractie pentru mitul vampirilor, mai ales dupa ce am vizionat filmul “Interviu cu un vampir” unde Tom Cruise si Brad Pitt fac 2 roluri de senzatie. Scenariul a fost unul simplu- el, un vampir sangeros, vroia sa ma transforme iar eu l-am ranit cu un pumnal care in poze apare insangerat. M-am transformat apoi in vampir si a trebuit sa exprim, prin intermediul imaginilor, foarte multa senzualitate”, povesteste Nicoleta.

Sedinta foto inedita a durat o zi intreaga dar interpreta Sorayei din telenovela “Iubire si onoare” nu a avut probleme de adaptare. “Pentru mine intodeauna este o mare placere sa pozez iar de aceasta data ideea a fost una inedita iar rolul unul care mi-a placut foarte mult. Am avut un machiaj special, la un moment dat m-a si plouat un pic, am colaborat foarte bine cu partenerul meu, totul a decurs perfect. Sedinta foto a durat aproape o zi intreaga din cauza machiajelor speciale dar si pentru  ca e mai greu sa pozezi cu un partener decat singura. Paianjenul de la gat a fost facut manual, mi-a placut foarte mult si chiar m-am gandit sa-l opresc.”

Incantata de fotografiile realizate de Mircea Netea, Nicoleta Luciu marturiseste ca si-ar dori sa joace intr-un film cu vampiri. “Pozele au fost spectaculoase, mi-au placut foarte mult. As repeta oricand experienta si as juca intr-un film de acest gen.  De mic copil mi-au placut filmele cu vampiri, exorcizari, mistic, m-a atras aceasta latura plina de mister”, marturiseste frumoasa actrita.

Pana va juca rolul unui vampir Nicoleta Luciu imbraca hainele araboaicei Soraya in telenovela “Iubire si onoare”, difuzata de luni pana joi, de la 20.30, ACASA.

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

Lasă un răspuns

Radio

Ştirile DIGI FM va difuza un nou episod din „Ca să știi, România”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

DIGI FM continuă campania Ca să știi, România, o serie de anchete și analize despre cele mai sensibile probleme pe care le întâmpina românii acum!

Am început cu o radiografie a infrastructurii feroviare din România și am aflat că timp de 28 de ani, autoritătile au neglijat tot ce inseamnă investiții, tot ce înseamnă grijă fată de căile ferate, interes pentru siguranță oamenilor în trenuri. Dovadă stau cele 25 de episoade ale campaniei ,,Ca să știi, România. CFR-Cifrele dezastrului!”.

Cu ce continuăm? Cu o analiză a dosarului „Colectiv”.

Suntem din nou REPETENȚI și victimele noastre rămân ale nimănui, așa că vorbim despre ei, despre ARŞII NIMĂNUI.

Sunt aproape 3 ani de la Colectiv.

Atunci, una dintre marile probleme a fost lipsa secțiilor de mari arși unde să fie transportați răniții. „Avem tot ce ne trebuie”, spunea ministrul Sănătății de atunci, Nicolae Banicioiu. Ne amintim că mulți dintre răniții din tragedia în care au murit 26 de oameni pe loc și alți 33 după, au fost salvați pentru că au fost trimiși în străinătate. Credeți că avem secții de mari arși mai bune decât aveam în octombrie 2015? Nu. Ancheta DIGI FM din campania Ca să știi, România, arată că suntem aproape la fel ca înainte de Colectiv. Poate chiar mai rău.

Aflați cazuri concrete și interviuri în exclusivitate începând de miercuri, 20 iunie, pe site-ul nostru www.digi-fm.ro .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

 

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

 

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending