Evenimente

Nominalizarile celei de-a sasea editii a Business Review Awards

Business Review organizeaza cea de-a VI-a editie a evenimentului Business Review Awards, pentru a celebra cele mai importante realizari in business din anul 2010, companiile si oamenii care au stat in spatele lor. Membrii juriului au stabilit nominalizarile acestei editii, iar castigatorii vor fi anuntati pe 22 martie in cadrul Galei de Premiere.

Juriul format din Steven van Groningen, Director General, Raiffeisen Bank Romania si Presedinte al Juriului, Serban Toader, Senior Partner si Sef al Departamentului Advisory KPMG Romania, Jean Valvis, Director General si Presedinte, Valvis Holding, Doru Lionachescu, Chairman, Capital Partners, Linda Griffin, General Manager, Athenée Palace Hilton, Eliza Rogalski, Director General, Tempo Creative Group, Robert Maxim, Managing Partner, Ensight Management Consulting si Daniel Anghel, Partner, Indirect Taxes, PwC Romania a desemnat nominalizatii fiecarei categorii:

Clean business award Nominalizari:  Holcim Romania; P&G Romania – Fabrica P&G de la Urlati; Green WEEE Romania – Fabrica Green WEEE din Buzau; Heineken Romania – Initiativa „Brewing a Better Future”; Martifer Romania – Parcul Eolian de 48 Mw din Babadag.

On-line project of the year award

Nominalizari: Erepublik.com; URBB – Campania „Tuborg Sound”; Orange Romania – Campania „5 saptamani in balon”; Kuponiada.ro; Romtelecom – Campania „Magazinul cu cele mai multe sucursale online”; eMAG.

Customer focus strategy award Nominalizari : Agricola International; Mic.ro- Mercadia Holland; Romtelecom;  HP Romania; Metro Cash & Carry.

Entrepreneur of the yeard award

Nominalizari: Gheorghe Calburean – Dafora SA; Florin Panea – Leonardo; Wargha Enayati – Centrul Medical Unirea; Gabriel Comanescu – Grup Servicii Petroliere; Rucsandra Hurezeanu – Ivatherm; Cezar Rapotan – Arabesque; Dinu Patriciu; Dragos Petrescu – City Grill.

Sustainable business practices award

Nominalizari: Sonimpex Serv – Magiun Topoloveni; Vodafone Romania; Heineken Romania – Programul „Alcohelp”; Enel Romania; CEZ Romania si BCR.

Business leader of the year Nominalizari: Mugur Isarescu – BNR, Mihai Tudor – IBM Romania, Mariana Gheorghe si Dominic Bruynseels – Consiliul Investitorilor Straini, Markus Wirth – Holcim Romania, Schachar Shaine – URBB, Mihai Rohan – Carpatcement si Ovidiu Buluc – Farmexim.

Deal of the year award Nominalizari: Asesoft – Preluarea Flanco; Publicis Groupe – Achizitionarea Publicis Romania, Focus Advertising si Publicis Events; Caroli Foods Group – Fuziunea Caroli- Campofrio;  Advent International – Preluarea pachetului majoritar de actiuni la CMU; IBM Romania – Parteneriatul cu Petrom pentru creearea Centrului de Date; Delaco – Vanzarea pachetului de actiuni catre Bongrain;  Lidl – Achizitia Plus Romania.

Effective marketing award Nominalizari: TVR – Proiectul „Restaurare”; URBB – Proiectul „Tuborg Sound”; Petrom – Campania „Redescopera Romania”; Vodafone Romania – Campania pentru acoperirea nationala a serviciului de internet pe mobil; Cosmote; Cadbury – Campania Rom Autentic.

Excellence in business award Nominalizari: Dacia Group Renault; Raiffeisen Bank Romania; Mega Image – Delhaize Group; Profi Romania si Petrom. Compania Accenture, suporter al acestei categorii, va inmana premiul castigatorului, desemnat de Juriul BR Awards.

Orice companie care intruneste criteriile de eligibilitate se poate auto-nominaliza, prin completarea formularului disponibil online, la www.business-review.ro/events pana la data de 4 martie 2010. Dupa centralizarea tuturor aplicatiilor va fi stabilita lista finala a nominalizatilor iar castigatorii fiecarei categorii vor fi anuntati in cadrul Galei de Premiere care va avea loc pe 22 martie la Athenee Palace Hilton Hotel.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

PANDORA Reflexions Party a marcat începutul unei noi ere a stilului

Inovație, încredere, experiențe și exuberanță – acestea au fost cuvintele cheie ale petrecerii PANDORA Reflexions, trendsetter-ul toamnei.

Lansarea noii colecții a reunit la Gargantua KSLF peste 200  de invitați – celebrități, jurnaliști, designeri, stiliști și influențatori ai momentului. Decorul minimalist, dar strălucitor și tematica oglinzilor au creat o atmosferă magică, amintind de metropolele modei și îndemnându-i pe toți cei prezenți să-și reflecte personalitatea liber, în moduri nelimitate și neținând cont de bariere.

Artistul Andrei Leonte și o parte din Play Orchestra au interpretat cele mai cool piese ale sezonului, transformând petrecerea într-una cu adevărat de neuitat! Prietenii brandului PANDORA s-au bucurat de atmosfera fantastică și au probat bijuteriile noii Colecții Reflexions, au socializat și au testat cateringul rafinat marca Gargantua.

Printre personalitățile publice care au aflat în premieră detalii despre noua colecție, s-au numărat Andreea Berecleanu, Anca Sînă Serea, Sandra Izbașa, Carmen Brumă, Alexia Țalavutis, Adina Halas, Majda, Doinița Oancea, Ana Maria Brânză, Loredana Dinu, Lavinia Ioana, Andra Gogan, Răzvan Gogan, Maria Radu, Diana Bart, Livia Graur, Laura Gruia, Cristina Șișcanu, Sasha Borona, Diana Enciu, Alina Tanasă, Ștefan Lungu, Anca Ciota, Andreea Perju, Alice Cavaleru, Vladimir Drăghia, Simona Țăranu, Camelia Bălțoi, Mihaela Cozmolici, Bianca Ioniță, Oana Mareș, Eda Marcus, Irina Mohora, Teodora Antonescu, Monica Iagăr, Georgiana Ilieș, Catinca Roman, Maria Andreea, Andreea Remețan, Maria Radu, Eli Roman, Iuliana Pepene, Alin Gălățescu, Ramona Solomon, Cristina Zaharia, Cristina Mihaela Dorobanțu, Iulia Verdeș, Geanina Ilieș, Kinga Varga, Oana Coșbuc, Oana Mareș, Ramona Olaru și mulți alții.

PANDORA Reflexions țese o nouă poveste cu metale prețioase strălucitoare: radiantul PANDORA Shine, arămiul PANDORA Rose și sclipitorul argint 925 sunt atent meșteșugite sub forma unei brățări împletite flexibile și netede. Oglindind feminitatea modernă, design-ul ușor de personalizat aduce oricărei ținute un farmec elegant datorită talismanelor de tip clips, care se potrivesc perfect cu noua brățară. Un indiciu îl găsești chiar în nume. Un X pentru eXpresie, eXuberanță, eXperiențe și eXcepțional. Un X care intensifică orice efect. Tu decizi ce înseamnă acest X, pentru că este stilul tău unic. Este un nou mod de a reflecta cine ești tu cu adevărat!

#PANDORAReflexions