Connect with us
Redactia Radar de Media

Published

on

Graffiti BBDO a realizat campania TV pentru Ursus Cooler, răcoritorul mix de bere şi limonadă cele 2 spoturi TV, în variante de 25 și 30 de secunde, vor rula pe stațiile TV până la finalul toamnei, se arata intr-un comunicat, remis RADAR DE MEDIA. 

Ambele spoturi transmit consumatorilor sentimentul unic de încredere: dacă Ursus decide să facă un mix de bere și limonadă, acesta se va ridica la aceleași standarde înalte de calitate. “Brieful a fost simplu: să convingem consumatorii să aleagă produsul nostru ca pe cel mai gustos și răcoritor mix de bere și limonadă. Și, în plus, mai e și Cooler. Comunicarea are un scop functional – de a arăta cum ajunge lămâia în bere, dar este executată în stilul Ursus – într-un mod extraordinar, spectaculos”, susține Eleodor Ghenoiu – Strategic Planner Graffiti BBDO.

La rândul său, Vlad Lazar, Creative Director Graffiti BBDO afirmă: „Când faci cunoștință publicului cu un mix de limonada și bere, e o idee bună să spui asta foarte clar, să arăți pe de-o parte limonada și berea cum se amestecă, iar pe de alta consumatorii care se bucură de rezultat. Dar asta face toata lumea. Amestecul de bere și limonadă de la Ursus e Cooler, așa că și felul în care ilustrăm procesul trebuia să fie mai cool. Forța brandului Ursus și numele noului produs ne obligă să prezentam același mix de ingrediente într-un mod “Cooler”.

„URSUS Cooler este diferit. În primul rând, pentru că este URSUS și astfel beneficiază de calitatea unică a Regelui Berii. Dar e diferit şi prin atitudinea proaspătă, plină de viaţă pe care o promovează – de unde și numele COOLER. Campania de lansare are ca principal obiectiv diferențierea printr-o atitudine dinamică, plină de prospețime și, bineînțeles, un gust COOLER. Un brief pe care echipa BBDO l-a transformat într-o campanie spectaculoasă, memorabilă și cool. O campanie care, la fel ca și produsul în sine, a primit deja numeroase aprecieri de la consumatori”, declară Mihai Bârsan, Vice Preşedintele de Marketing al Ursus Breweries.

Din partea Graffiti BBDO, au lucrat la această campanie: Roxana Hrimiuc – Group Account Director, Delia Arghir – Senior Account Manager, Cristiana Plavicheanu – Account Executive, Vlad Lazăr – Creative Director, Bob Toma – Head of Art, Liviu Isop – Head of AV Production. Producțiile au fost realizate de Saga Film, avându-l ca regizor pe Michael Abel, iar ca producător pe Marius Bucur.

Echipa Ursus Breweries implicată în realizarea acestei campanii, a fost reprezentată de Mihai Bârsan – Vice Preşedintele de Marketing al Ursus Breweries, Marian Olteanu – Senior Brand Manager, Victor Teioșanu – Brand Manager și Ioana Tanasa – Senior Innovation Manager.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fq0c56LoPqI[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lZRf3WtnalA[/youtube]

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Facebook

IN Trending