Connect with us

Industria de Publicitate

Noua Clasă A va fi disponibilă în showroom-uri din septembrie 2012 Gata de start: noul model sport-compact Mercedes-Benz

Avatar

Published

on

Odată cu lansarea noii generaţii Clasa A, Mercedes-Benz deschide un nou capitol în segmentul compact: A-ul transmite acum emoţii deosebit de puternice prin designul său, are motorizări foarte performante cu puteri cuprinse între 80 kW (109 CP) şi 155 kW (211 CP), este extrem de prietenos cu mediul (are emisii de doar 98 de grame de CO2 per kilometru parcurs) şi cel mai bun coeficient aerodinamic din segment – 0,27. În acelaşi timp, noua Clasă A enunţă un principiu esenţial al Mercedes-Benz: siguranţa nu depinde de preţul maşinii. Cel mai accesibil model Mercedes-Benz este echipat standard, printre altele, cu dotări precum sistemul cu radar COLLISION PREVENTION ASSIST. Preţurile noii Clase A încep de la 19.900 euro (fără TVA) pentru modelul A 180 BlueEFFICIENCY. Noua Clasă A poate fi comandată la toate centrele autorizate Mercedes-Benz din România.

“Noua Clasă A defineşte pulsul unei noi generaţii de modele Mercedes-Benz”, declară Dr. Joachim Schmidt, membru al Consiliului de Conducere Mercedes-Benz Cars, responsabil de Vânzari şi Marketing. “Am creat o maşină complet nouă ce stabileşte noi standarde în segmentul său. Sunt convins că noua Clasă A va contribui decisiv la atingerea obiectivelor strategice de creştere ale Mercedes-Benz pentru anul 2020”.

Cu climatizare automată THERMATIC, sistem Audio 20 cu radio, CD, MP3, slot USB, display cu diagonală de 14.7 cm şi conexiune bluetooth, geamuri acţionate electric faţă şi spate, sistem de aprindere automată a farurilor HEADLAMP ASSIST şi volan multifuncţional cu 12 butoane, noua Clasă A este deja dotată complet chiar şi în echiparea standard. Cu ajutorul a trei linii de echipare, “Urban”, “Style”, “AMG Sport”, precum şi a trei pachete de design (“Night”, “Exclusive” şi “AMG Exclusive”) la care se adaugă o listă impresionantă de dotări opţionale, noua Clasă A poate fi configurată conform dorinţelor fiecărui client în parte.

Pe lista de dotări opţionale se găsesc dotări preluate de la modelele Mercedes-Benz din clasele superioare, precum Intelligent Light System (1.400 Euro, fără TVA), scaunele faţă reglabile electric cu funcţie de memorie (de la 335 Euro, fără TVA) sau bordul îmbrăcat în piele ARTICO finisat manual (ca parte a pachetului Exclusive ce costă 1.850 Euro, fără TVA). Toate cele trei linii de echipare (preţ de la 820 Euro fără TVA) oferă scaune faţă sport cu tetiere integrate şi cusături în nuanţe contrastante ce pot fi comandate împreună cu oricare din motorizările disponibile.

Pentru clientela mai tânără, Clasa A oferă dotări opţionale ce vor spori şi mai mult aspectul sportiv al maşinii: centurile de siguranţă în culoare roşie de la designo (300 Euro fără TVA) sau instrumentarul de bord argintiu cu ace roşii (oferite ca parte a liniilor de echipare Urban şi AMG Sports, precum şi în cadrul pachetelor Exclusive şi AMG Exclusive).

O gamă largă de motorizări alimentate pe benzină sau diesel răspunde cerinţelor şi dorinţelor clienţilor şi stabileşte noi standarde în termeni de eficienţă şi grijă pentru mediu: A 180 CDI BlueEFFICIENCY (20.950 euro fără TVA) este primul Mercedes-Benz ce emite doar 98 grame de CO2 pentru un kilometru parcurs. Toate motorizările noii Clase A oferă în standard funcţia ECO start/stop. Motorizările pot fi combinate cu noua transmisie manuală în şase trepte (standard) sau cu transmisia automată cu dublu-ambreiaj 7G-DCT (1.820 Euro fără TVA), ce combină în mod ideal comfortul cu sportivitatea.

Pentru A 250 Sport, linia de echipare AMG Sport este oferită standard. Asemănarea vizuală a acestei versiuni cu Conceptul Clasa A este evidentă datorită grilei cu design Diamond, preluată de la concept car. A 250 Sport (30.525 euro fără TVA) este echipat cu jante din aliaj uşor AMG 18-inch, cu design special în cinci spiţe, vopsite în negru-lucios şi anvelope 235/40 R 18. Etrierele sistemului de frânare sunt vopsite în culoare roşie special pentru această versiune. Aceste elemente indică dinamismul de care este capabilă noua Clasă A, dinamism evidenţiat, printre altele, şi de puntea faţă dezvoltată de AMG şi de suspensia configurată special pentru aceasta.

Datorită configuraţiei sportive a combinaţiei motor – transmisie, A 250 Sport oferă o experienţă specială a condusului, îmbunătăţită decisiv şi de sunetul foarte atrăgător produs de sistemul de evacuare modificat.

Iată mai jos lista de preţuri:

Model

Capacitate cilindrică

Transmisie

Putere

Emisii CO2 ***

Preţ de achiziţie (Euro, fără TVA)

Diesel, injecţie directă

A 180 CDI BE*

1461 cc

Manula, 6 trepte,

80 kW (109 hp)

98-105 g/km

20.950

A 180 CDI BE*

1796 cc

7G-DCT

80 kW (109 hp)

109-116 g/km

22.690

A 200 CDI BE*

1796 cc

Manula, 6 trepte

100 kW (136 hp)

111-121 g/km

21.950

Benzină, injecţie directă

A 180 BE*

1595 cc

Manula, 6 trepte

90 kW (122 hp)

128-135 g/km

19.900

A 200 BE*

1595 cc

Manula, 6 trepte

115 kW (156 hp)

129-136 g/km

22.300

A 250 BE*

1991 cc

7G-DCT

155 kW (211 hp)

143-145 g/km

27.700

A 250 Sport**

1991 cc

7G-DCT

155 kW (211 hp)

148 g/km

30.525

*BE = BlueEFFICIENCY; ** disponibil din al 4-lea trimestru 2012; toate preţurile sunt fără TVA *** mixte

Clasa A – cel mai înalt standard de siguranţă al clasei compacte

Clasa A este echipată standard cu un sistem de avertizare a coliziunilor iminente, cu funcţionare pe bază de radar şi sistem adaptiv Brake Assist, sisteme ce împreună scad riscul producerii accidentelor. Sistemul COLLISION PREVENTION ASSIST este capabil să atenţioneze şoferul Clasei A vizual şi auditiv pentru a-l alerta în cazul în care detectează posibilitatea producerii unui impact şi pregăteşte sistemul Brake Assist pentru cel mai precis răspuns al frânelor. Acestea vor opera la capacitate maximă imediat ce şoferul acţioneză pedala de frână indiferent de forţa de apăsare a acesteia. ATTENTION ASSIST, sistemul de detectare al oboselii este şi el oferit standard.

Sistemul PRE-SAFE® de protecţie preventivă a ocupanţilor maşinii (330 Euro fără TVA) este acum disponibil în premieră pentru Clasa A. Caracteristicile de bază ale sistemului PRE-SAFE® sunt centurile de siguranţă cu pretensionare reversibilă, închiderea automată a geamurilor laterale şi a trapei în cazul detectării unui accident iminent şi poziţionarea automată şi imediată a scaunelor faţă reglabile full-electric în poziţia ideală pentru oferirea unei protecţii maxime în caz de accident. Sistemul cruise control adaptiv DISTRONIC PLUS este disponibil şi el opţional (860 Euro fără TVA).

Clasa A îşi protejează pasagerii cu până la nouă airbaguri. Echiparea standard include airbaguri frontale pentru şofer şi pasagerul din dreapta, un airbag pentru genunchii şoferului, airbaguri pentru torace-pelvis încorporate în scaune pentru protecţia pieptului, zonei abdominale şi zonei pelviene, precum şi airbaguri cortină. Acestea se extind între montantul faţă şi cel din spate, protejând ocupanţii ambelor rânduri de scaune. Airbagurile laterale pentru spate sunt disponibile opţional (375 Euro fără TVA).

Integrare completă pentru iPhone® în noua Clasă A

Integrarea completă a dispozitivelor iPhone® în sistemul de entertainment cu interfaţa revoluţionară a noii Clase A permite generaţiei Facebook să afirme că se simte în maşină la fel ca şi în faţa calculatorului. “Drive Kit Plus for the iPhone®” (580 Euro fără TVA) va fi disponibil ca accesoriu de la sfârşitul acestui an şi se va putea comanda ca dotare opţională începând cu primul trimestru 2013. Acest kit va permite utilizatorului de Clasă A şi iPhone® să se conecteze la Facebook, Twitter, să utilizeze aplicaţiile Daimler şi să acceseze lumea digitală direct de la bordul maşinii. Kit-ul pentru iPhone include şi un software de navigaţie de ultimă generaţie de la Garmin, cu informare în timp real asupra traficului, bazată pe datele din Internet, căutare online a punctelor de interes (POI) şi afişare 3D a hărţilor.

Sistemul Audio 20, oferit în echiparea standard pentru piaţa din România, include twin tuner pentru radio, CD-player capabil să redea fişiere MP3, precum şi interfaţa Bluetooth® cu funcţii hands-free şi audio streaming. Display-ul color al acestui sistem are o diagonală de 14.7 cm. Datorită unei noi funcţii denumită “Cover Art”, sistemul este capabil să afişeze copertele fişierelor ascultate dacă acestea includ astfel de informaţii vizuale. Acesta poate fi utilizat şi împreună cu Drive Kit Plus for the iPhone®.

Sistemul Becker® MAP PILOT (720 Euro fără TVA) reprezintă o variantă foarte accesibilă de navigaţie cu afişare 3D a hărţilor. El lucrează împreună cu sistemul Audio 20 şi poate fi montat şi ulterior ca accesoriu în baza unei preechipări realizate în fabrică. Sistemul Becker® permite dictarea destinaţiilor şi are o interfaţă foarte ergonomică. Avantajul său în faţa unor sisteme similare aftermarket îl reprezintă integrarea perfectă în maşină – foloseşte comenzile centrale ale sistemului Audio 20, precum şi display-ul acestuia, este poziţionat elegant în torpedou şi poate fi actualizat prin intermediul unui portal din Internet.

Sistemul multimedia COMAND Online (de la 2.750 Euro fără TVA) oferă acum acces la Internet prin conectarea la un telefon mobil capabil să ofere o astfel de conexiune. Astfel, COMAND Online oferă acces la diverse servicii online Mercedes-Benz. Acestea includ informări asupra stării vremii şi o căutare specială de locaţii prin intermediul Google. De-asemenea, sistemul permite descărcarea şi utilizarea unei rute create în prealabil în Google Maps pe PC şi trimisă către maşină. Sistemul mai oferă şi o nouă aplicaţie “News”, ce poate fi configurată pentru redarea de noutăţi din politică, financiar şi tehnologie. Toate informaţiile sunt afişate astfel încât să fie lizibile clar chiar şi când maşina este în mişcare.

Mercedes-Benz Clasa A: continuarea unei poveşti de succes

La nivel global, Clasa A a fost un succes încă de la lansarea iniţială din 1997, când a creat un sub-segment al clasei sale datorită unui concept unic de design. A doua generaţie, lansată în 2005, a fost comercializată în peste un milion de exemplare.

În acest an, al lansării noi generaţii, Clasa A a continuat să fie un model extrem de popular: în primul trimestru al anului 2012, vânzarile Clasei A au crescut semnificativ cu 17% comparativ cu anul precedent. Clasa A este foarte bine vândută pe pieţele europene, cea mai mare piaţă, Germania, fiind urmată de Marea Britanie, Italia şi Franţa.

Comentarii

Industria de Publicitate

Şi brandurile au sentimente ! Despre emoţia în publicitate, marketing emoţional şi storytelling

Avatar

Published

on

            Procesul de branding a devenit deja o practică răspândită, atunci când un produs vrea să-şi facă loc pe piaţă. Competiţia acerbă şi evoluţia mijloacelor de comunicare au determinat schimbări ale tacticilor de promovare. Brandurile au înţeles că de multe ori calea către cumpărător nu trece întotdeauna prin raţiune, ci prin inimă, sentimente şi emoţii. Aşa au apărut ramuri precum marketingul emoţional sau conceptul de storytelling, adică integrarea poveştilor.

 

Specialiştii care studiază ramura psihologiei reclamei clasifică emoţiile în pozitive şi desigur, emoţii negative. În funcţie de context, o companie poate apela fie la prima categorie, fie la cea din urmă, pentru a-şi promova produsul. De menţionat este că un brand autentic oferă mai mult decât emoţii asociate momentului, ci adevărate sentimente faţă de acel produs care ne determină să-l achiziţionăm cu orice ocazie.

Un brand transmite informaţii şi bineînţeles emoţii, în mai multe moduri. De la reclamă, până la culoarea reprezentativă, totul face parte din procesul de branding. Succesul unui brand nu este determinat de culoarea pe care o are logo-ul, dar cu siguranţă este un detaliu care contribuie la conturarea imaginii în timp a mărcii. Adunate împreună, toate aceste detalii întăresc identitatea produsului. În continuare, avem un scurt ghid al culorilor şi al semnificaţiilor acestora, folosite în marketing:

  • Verdele duce cu gândul la natură, prospeţime, educaţie şi este preferat de cei din turism, resurse umane sau sănătate. (Animal Planet, Android, Starbucks, etc.)
  • Albastru, ales şi de Faceboook, inspiră credibilitate şi profesionalism.
  • Roşul este o culoare îndrăzneaţă, care transmite putere şi pasiune. Multe branduri de succes au optat pentru această nuanţă, iar câteva dintre acestea sunt Coca-Cola, Lego, Canon, Lay’s, Avis sau KFC.
  • Culoarea orange transmite o stare de bine, veselie şi prietenie. Avem aici Fanta, Mozilla Firefox, Amazon sau Nickelodeon.
  • Creativitatea şi inteligenţa sunt deseori asociate cu nuanţele de violet. Yahoo! sau Telekom fiind doar două exemple.
  • Non-culorile au şi ele farmecul lor, pot fi stabile, puternice, dar şi pure. Vezi Apple, Puma, Nike, Honda, Cartoon Network şi lista poate continua.
  • Există şi cazuri în care este preferată combinaţia mai multor culori. Diversitatea este pe placul celor de la Google, Windows, NBC sau eBay.

Vă mai amintiţi de Cosmote ? Actualul Telekom a lansat înainte de procesul de rebranding, una dintre cele mai emoţionante reclame. Spot-ul surprinde importanţa comunicării, în special a celei care uneşte generaţiile. Copilul devenit acum adult, îşi pierde răbdarea în faţa întrebărilor repetate ale tatălui bătrân şi bolnav, despre un fluture. Dar rememorarea unui episod similar din copilărie, atrage după sine regretul şi împăcarea. Filmuleţul lasă impresia urmăririi unui scurt metraj, unde beneficiarul ne este dezvăluit abia la final. Cosmote nu încearcă aici să vândă ceva în adevăratul sens al cuvântului, ci mai degrabă să crească gradul de awareness al clienţilor.

 

Practici înrudite: marketing şi branding emoţional

Apelul la emoţie nu este o idee tocmai nouă pentru publicitari, dar oferă cu siguranţă un avantaj competitiv în piaţă. Pentru mulţi practicieni, loialitatea consumatorilor înseamnă profit. Un branding bine realizat reuşeşte să treacă de la consumatori la oameni, de la produs la experienţă, de la onestitate la încredere, de la comunicare la dialog, de la identitate la personalitate şi tot aşa. Emoţia este cea care leagă consumatorul de un anumit produs.

Emoţiile puternice ne iau prin surprindere, dar ce este frumos se termină repede. Tocmai de aceea, emoţia trebuie dozată şi împărţită în mai multe stadii: trezirea interesului pentru produs, decizia de cumpărare, repetarea acţiunii, loializarea cumpărătorului, promovarea şi susţinerea produsului de către client însuşi. Există inclusiv clasamente ale diferitelor stări, unde primele locuri sunt ocupate de amuzament, interes, surprindere, fericire şi încântare. Reţelele de socializare au ştiut foarte bine cum să exploateze bucuria de a împărţi tot felul de experienţe cu ceilalţi oameni.

Samsung este un alt brand îndrăgit de milioane de utilizatori din întreaga lume. Chiar dacă acum sunt la modă versiunile cele mai recente, campania desfăşurată odată cu lansarea modelului Galaxy S3, a transformat un device, un obiect, într-o „persoană”. Această bucăţică de tehnologie te înţelege, împarte ceea ce este în inima ta, păstrează momente importante şi este creat special pentru oameni.

Cum sporeşte emoţia prin storytelling

Astăzi, a crea o reclamă poate fi considerată o adevărată artă. În locul unui îndemn clasic spre cumpărare, privitorul este purtat într-o altă lume, prin intermediul poveştilor. Conceptul are la bază o idee interesantă: „Spunerea poveştilor este o parte integrantă a ceea ce ne diferenţiază pe noi ca şi fiinţe umane.” Poveştile nu trebuie să fie reale pentru a ne impresiona, dar cu siguranţă se cere un scenariu bun şi personaje originale surprinse ca atare în timp, spaţiu şi acţiune. Dar această tehnică nu le rezolvă pe toate. Poveştile nu pot îndeplini toate obiectivele companiei. Ele trebuie să se îndepărteze pe cât se poate de clişee, iar fără o execuţie profesionistă, o idee bună se poate pierde. Însă tuturor ne plac poveştile, fie că suntem mici sau adulţi şi de multe ori povestea este cea care ne determină să alegem un anumit brand.

 

Comentarii

Continue Reading

Industria de Publicitate

Strategii de promovare potrivite de Sarbatori

Redactia Radar de Media

Published

on

Perioada Sarbatorilor de iarna nu e potrivita doar pentru pregatirea de concediu si relaxare, ci si pentru cresterea afacerii. Acum, ai mari sanse de a-ti creste vanzarile, mai ales daca serviciile sau produsele pe care le vinzi se adreseaza companiilor, ci publicului larg.

Decembrie e perioada in care noi toti suntem in cautare de cadouri si suntem dispusi sa cheltuim sume mai mari pentru a le face surprize placute persoanelor dragi noua. Daca si tu vrei sa profiti de aceasta perioada, iata cateva sfaturi si strategii.

Opteaza pentru un mix de elemente de promovare

Vrei sa fii pelista lui Mos Craciun? Atunci promoveaza-te intens inainte de Sarbatori. Asigura-te ca optezi pentru un mix de elemente de promovare, pentru a atinge un numar cat mai mare de persoane cu obiceiuri diferite. Iar daca promovarea iti aduce beneficii suplimentare, cum ar fi vizibilitate si link-uri pentru SEO, poti spune ca strategia ta va atinge mai mult de un obiectiv.

Te-ai decis sa te promovezi in luna decembrie? Vezi daca ti se potriveste si tie oferta de Sarbatori.

Mergi pe emotii pozitive

Oamenii asociaza sarbatorile cu momentele placute si fericite petrecute cu familia, iar acest lucru poate fi de un real ajutor pentru campania ta de marketing. Utilizeaza culorile si simbolurile de sarbatoare pentru a-ti prezenta produsul in cea mai favorabila lumina si a trezi emotiile pozitive ale cumparatorilor. Acum este mai usor ca oricand sa faci marketing!

Consumatorii folosesc retelele de socializare pentru a se inspira in perioada sarbatorilor. Fii si tu acolo!

In perioada sarbatorilor utilizatorii incep sa foloseasca social media si pentru a cauta cele mai bune idei si oferte de cumparaturi. Statisticile arata ca 15% dintre cumparatori apeleaza in timpul sarbatorilor la Facebook pentru inspiratie, motiv pentru care campania ta de marketing de pe social media va fi mai bine vazuta decat in restul anului. Deci nu uita de promovarea pe Facebook cand vine vorba de campaniile tale de Sarbatori.

De sarbatori iti poti creste numarul clientilor

In perioada sarbatorilor ai sanse mari sa fii cautat de clientii mai vechi, dar si de noi clienti. Statisticile arata ca acum traficul de consum creste cu 150%, ceea ce inseamna un numar mare de potentiali clienti. Insa, daca nu iti faci un marketing special de sarbatori, poti scapa ocazia.

Ai sansa de a face lucruri benefice pentru comunitate.

Sarbatorile sunt momentul in care cu totii devenim mai buni, ele fiind oportunitatea excelenta de a face un bine pentru comunitate. Asociaza-te intr-un parteneriat pentru o cauza nobila alaturi de alte organizatii si firme. Daca o faci bine si in spiritul sarbatorilor, nu numai ca te vei simti mai bine, dar vei avea sansa sa iti cresti vanzarile si sa iti construiesti o imagine pozitiva, oamenii asociind afacerea ta cu generozitatea si daruirea.

Citește și „Atelierele ILBAH anunță parteneriatul cu GEMINI CAD Systems”.

Foto: Pixabay

Comentarii

Continue Reading

Digital

Despre optimizarea seo inainte de lansarea unui site

Avatar

Published

on

Pentru ca in ziua de azi exista un numar extrem de mare de site-uri, sa te faci remarcat este destul de greu, daca nu colaborezi un un specialist. Competita creste din ce in ce mai mult, si atunci este absolut necesar ca optimizarea seo sa fie continuu imbunatatita.

Prin urmare, trebuie sa ai la indemana o metoda de a face optimizare inainte de a lansa un site, pentru a putea fi inaintea celor care sunt in proces de construire a brand-ului.

Iata cateva lucruri interesante si utile despre optimizarea seo inainte de lansarea efectiva a unui site.

 

Optimizeaza elementele de baza

Daca nu vrei sa apelezi la o agentie seo adult, atunci poti face chiar tu acest lucru. Construirea unei pagini ”in curand” este esentiala inainte de a construi efectiv site-ul. De ce este acest lucru important? Ei bine, ceea ce trebuie sa stii este ca motoarele de cautare ofera in general  mai multa autoritate site-urilor vechi, si prin urmare, este nevoie de mai mult timp pentru a obtine un loc fruntas in Google.

Prin crearea unei pagini ”in curand” vei avea posibilitatea sa te lansezi mai repede decat in mod normal. Robotii nu au absolut nici o treaba cu acest gen de mesaj de pe un site, acestia fiind mai mult interesati de continut, de cuvintele cheie, si mai ales de experienta utilizatorului. Noua pagina reprezinta fara indoiala o sursa excelenta de leaduri. Ceea ce trebuie tu sa faci este sa folosesti un apel puternic la actiune, apel care sa aiba puterea de a-i convinge pe cei care iti viziteaza site-ul sa completeze un formular. In schimb, le poti oferi un video sau un ghid PDF.

Daca toti acesti pasi ti se par complicati si nici nu ai experienta necesara pentru a face acest lucru, atunci cauta in zona ta o agentie seo adult. Retine ca aceasta pagina va ajuta nu doar la optimizarea seo, ci si la construirea unui brand puternic. Profesionistii care lucreaza intr-o agentie seo adult vor stii cum sa utilizeze imaginile, culorile, si mai ales sloganul si limbajul pentru a le comunica vizitatorilor punctele de baza ale comunicarii ulterioare.

 

Construieste profilurile de social media

In ceea ce priveste optimizarea seo, trebuie stiut ca este foarte important a iti creezi comunitati pe retelele de socializare inainte de lansarea propriu zisa a site-ului. Este esential sa te asiguri ca ai deja un public fidel, care s-a familiarizat oarecum cu brand-ul tau. Prin impartasirea unui continut de calitate foarte buna vei reusi sa cresti semnificativ increderea internautilor in business-ul tau, ceea ce inseamna ca iti vei construi o reputatie cu autoritate.

Creeaza profiluri complete pe retelele de socializare cele mai populare precum Facebook, Twitter, sau LinkedIn, dar si pe alte platforme care se adreseaza publicului tau tinta. Dupa ce ai facut acest lucru trebuie sa conectezi fiecare profil in parte cu pagina ”In curand”, si sa te asiguri ca potentialii tai clienti pot obtine informatiile necesare legate de lansare, apasand un singur buton.

 

Creeaza continut de calitate                                                                                                                        Orice strategie de optimizare are nevoie de continut de calitate. De ce? Ei bine, pentru ca acest continut va aduce trafic organic catre site-ul tau, chiar daca esti la inceput. Pentru ca acest continut trebuie urcat periodic, este necesar sa te pregatesti dinainte cu mai multe articole, pentru a avea cat mai multi vizitatori.

In unele cazuri, este o idee excelenta ca inainte de lansare sa incepi un blog. Facand acest lucru, vei avea posibilitatea sa faci anunturi pre-lansare si sa adaugi in permanenta continut nou si interesant. Mai mult decat atat, trebuie sa te asiguri ca acest continut are potential sa atraga link-uri.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0