Connect with us

Industria de Publicitate

Noua Clasă A va fi disponibilă în showroom-uri din septembrie 2012 Gata de start: noul model sport-compact Mercedes-Benz

Published

on

 

Odată cu lansarea noii generaţii Clasa A, Mercedes-Benz deschide un nou capitol în segmentul compact: A-ul transmite acum emoţii deosebit de puternice prin designul său, are motorizări foarte performante cu puteri cuprinse între 80 kW (109 CP) şi 155 kW (211 CP), este extrem de prietenos cu mediul (are emisii de doar 98 de grame de CO2 per kilometru parcurs) şi cel mai bun coeficient aerodinamic din segment – 0,27. În acelaşi timp, noua Clasă A enunţă un principiu esenţial al Mercedes-Benz: siguranţa nu depinde de preţul maşinii. Cel mai accesibil model Mercedes-Benz este echipat standard, printre altele, cu dotări precum sistemul cu radar COLLISION PREVENTION ASSIST. Preţurile noii Clase A încep de la 19.900 euro (fără TVA) pentru modelul A 180 BlueEFFICIENCY. Noua Clasă A poate fi comandată la toate centrele autorizate Mercedes-Benz din România.

“Noua Clasă A defineşte pulsul unei noi generaţii de modele Mercedes-Benz”, declară Dr. Joachim Schmidt, membru al Consiliului de Conducere Mercedes-Benz Cars, responsabil de Vânzari şi Marketing. “Am creat o maşină complet nouă ce stabileşte noi standarde în segmentul său. Sunt convins că noua Clasă A va contribui decisiv la atingerea obiectivelor strategice de creştere ale Mercedes-Benz pentru anul 2020”.

Cu climatizare automată THERMATIC, sistem Audio 20 cu radio, CD, MP3, slot USB, display cu diagonală de 14.7 cm şi conexiune bluetooth, geamuri acţionate electric faţă şi spate, sistem de aprindere automată a farurilor HEADLAMP ASSIST şi volan multifuncţional cu 12 butoane, noua Clasă A este deja dotată complet chiar şi în echiparea standard. Cu ajutorul a trei linii de echipare, “Urban”, “Style”, “AMG Sport”, precum şi a trei pachete de design (“Night”, “Exclusive” şi “AMG Exclusive”) la care se adaugă o listă impresionantă de dotări opţionale, noua Clasă A poate fi configurată conform dorinţelor fiecărui client în parte.

Pe lista de dotări opţionale se găsesc dotări preluate de la modelele Mercedes-Benz din clasele superioare, precum Intelligent Light System (1.400 Euro, fără TVA), scaunele faţă reglabile electric cu funcţie de memorie (de la 335 Euro, fără TVA) sau bordul îmbrăcat în piele ARTICO finisat manual (ca parte a pachetului Exclusive ce costă 1.850 Euro, fără TVA). Toate cele trei linii de echipare (preţ de la 820 Euro fără TVA) oferă scaune faţă sport cu tetiere integrate şi cusături în nuanţe contrastante ce pot fi comandate împreună cu oricare din motorizările disponibile.

Pentru clientela mai tânără, Clasa A oferă dotări opţionale ce vor spori şi mai mult aspectul sportiv al maşinii: centurile de siguranţă în culoare roşie de la designo (300 Euro fără TVA) sau instrumentarul de bord argintiu cu ace roşii (oferite ca parte a liniilor de echipare Urban şi AMG Sports, precum şi în cadrul pachetelor Exclusive şi AMG Exclusive).

O gamă largă de motorizări alimentate pe benzină sau diesel răspunde cerinţelor şi dorinţelor clienţilor şi stabileşte noi standarde în termeni de eficienţă şi grijă pentru mediu: A 180 CDI BlueEFFICIENCY (20.950 euro fără TVA) este primul Mercedes-Benz ce emite doar 98 grame de CO2 pentru un kilometru parcurs. Toate motorizările noii Clase A oferă în standard funcţia ECO start/stop. Motorizările pot fi combinate cu noua transmisie manuală în şase trepte (standard) sau cu transmisia automată cu dublu-ambreiaj 7G-DCT (1.820 Euro fără TVA), ce combină în mod ideal comfortul cu sportivitatea.

Pentru A 250 Sport, linia de echipare AMG Sport este oferită standard. Asemănarea vizuală a acestei versiuni cu Conceptul Clasa A este evidentă datorită grilei cu design Diamond, preluată de la concept car. A 250 Sport (30.525 euro fără TVA) este echipat cu jante din aliaj uşor AMG 18-inch, cu design special în cinci spiţe, vopsite în negru-lucios şi anvelope 235/40 R 18. Etrierele sistemului de frânare sunt vopsite în culoare roşie special pentru această versiune. Aceste elemente indică dinamismul de care este capabilă noua Clasă A, dinamism evidenţiat, printre altele, şi de puntea faţă dezvoltată de AMG şi de suspensia configurată special pentru aceasta.

Datorită configuraţiei sportive a combinaţiei motor – transmisie, A 250 Sport oferă o experienţă specială a condusului, îmbunătăţită decisiv şi de sunetul foarte atrăgător produs de sistemul de evacuare modificat.

Iată mai jos lista de preţuri:

Model

Capacitate cilindrică

Transmisie

Putere

Emisii CO2 ***

Preţ de achiziţie (Euro, fără TVA)

Diesel, injecţie directă

A 180 CDI BE*

1461 cc

Manula, 6 trepte,

80 kW (109 hp)

98-105 g/km

20.950

A 180 CDI BE*

1796 cc

7G-DCT

80 kW (109 hp)

109-116 g/km

22.690

A 200 CDI BE*

1796 cc

Manula, 6 trepte

100 kW (136 hp)

111-121 g/km

21.950

Benzină, injecţie directă

A 180 BE*

1595 cc

Manula, 6 trepte

90 kW (122 hp)

128-135 g/km

19.900

A 200 BE*

1595 cc

Manula, 6 trepte

115 kW (156 hp)

129-136 g/km

22.300

A 250 BE*

1991 cc

7G-DCT

155 kW (211 hp)

143-145 g/km

27.700

A 250 Sport**

1991 cc

7G-DCT

155 kW (211 hp)

148 g/km

30.525

*BE = BlueEFFICIENCY; ** disponibil din al 4-lea trimestru 2012; toate preţurile sunt fără TVA *** mixte

Clasa A – cel mai înalt standard de siguranţă al clasei compacte

Clasa A este echipată standard cu un sistem de avertizare a coliziunilor iminente, cu funcţionare pe bază de radar şi sistem adaptiv Brake Assist, sisteme ce împreună scad riscul producerii accidentelor. Sistemul COLLISION PREVENTION ASSIST este capabil să atenţioneze şoferul Clasei A vizual şi auditiv pentru a-l alerta în cazul în care detectează posibilitatea producerii unui impact şi pregăteşte sistemul Brake Assist pentru cel mai precis răspuns al frânelor. Acestea vor opera la capacitate maximă imediat ce şoferul acţioneză pedala de frână indiferent de forţa de apăsare a acesteia. ATTENTION ASSIST, sistemul de detectare al oboselii este şi el oferit standard.

Sistemul PRE-SAFE® de protecţie preventivă a ocupanţilor maşinii (330 Euro fără TVA) este acum disponibil în premieră pentru Clasa A. Caracteristicile de bază ale sistemului PRE-SAFE® sunt centurile de siguranţă cu pretensionare reversibilă, închiderea automată a geamurilor laterale şi a trapei în cazul detectării unui accident iminent şi poziţionarea automată şi imediată a scaunelor faţă reglabile full-electric în poziţia ideală pentru oferirea unei protecţii maxime în caz de accident. Sistemul cruise control adaptiv DISTRONIC PLUS este disponibil şi el opţional (860 Euro fără TVA).

Clasa A îşi protejează pasagerii cu până la nouă airbaguri. Echiparea standard include airbaguri frontale pentru şofer şi pasagerul din dreapta, un airbag pentru genunchii şoferului, airbaguri pentru torace-pelvis încorporate în scaune pentru protecţia pieptului, zonei abdominale şi zonei pelviene, precum şi airbaguri cortină. Acestea se extind între montantul faţă şi cel din spate, protejând ocupanţii ambelor rânduri de scaune. Airbagurile laterale pentru spate sunt disponibile opţional (375 Euro fără TVA).

Integrare completă pentru iPhone® în noua Clasă A

Integrarea completă a dispozitivelor iPhone® în sistemul de entertainment cu interfaţa revoluţionară a noii Clase A permite generaţiei Facebook să afirme că se simte în maşină la fel ca şi în faţa calculatorului. “Drive Kit Plus for the iPhone®” (580 Euro fără TVA) va fi disponibil ca accesoriu de la sfârşitul acestui an şi se va putea comanda ca dotare opţională începând cu primul trimestru 2013. Acest kit va permite utilizatorului de Clasă A şi iPhone® să se conecteze la Facebook, Twitter, să utilizeze aplicaţiile Daimler şi să acceseze lumea digitală direct de la bordul maşinii. Kit-ul pentru iPhone include şi un software de navigaţie de ultimă generaţie de la Garmin, cu informare în timp real asupra traficului, bazată pe datele din Internet, căutare online a punctelor de interes (POI) şi afişare 3D a hărţilor.

Sistemul Audio 20, oferit în echiparea standard pentru piaţa din România, include twin tuner pentru radio, CD-player capabil să redea fişiere MP3, precum şi interfaţa Bluetooth® cu funcţii hands-free şi audio streaming. Display-ul color al acestui sistem are o diagonală de 14.7 cm. Datorită unei noi funcţii denumită “Cover Art”, sistemul este capabil să afişeze copertele fişierelor ascultate dacă acestea includ astfel de informaţii vizuale. Acesta poate fi utilizat şi împreună cu Drive Kit Plus for the iPhone®.

Sistemul Becker® MAP PILOT (720 Euro fără TVA) reprezintă o variantă foarte accesibilă de navigaţie cu afişare 3D a hărţilor. El lucrează împreună cu sistemul Audio 20 şi poate fi montat şi ulterior ca accesoriu în baza unei preechipări realizate în fabrică. Sistemul Becker® permite dictarea destinaţiilor şi are o interfaţă foarte ergonomică. Avantajul său în faţa unor sisteme similare aftermarket îl reprezintă integrarea perfectă în maşină – foloseşte comenzile centrale ale sistemului Audio 20, precum şi display-ul acestuia, este poziţionat elegant în torpedou şi poate fi actualizat prin intermediul unui portal din Internet.

Sistemul multimedia COMAND Online (de la 2.750 Euro fără TVA) oferă acum acces la Internet prin conectarea la un telefon mobil capabil să ofere o astfel de conexiune. Astfel, COMAND Online oferă acces la diverse servicii online Mercedes-Benz. Acestea includ informări asupra stării vremii şi o căutare specială de locaţii prin intermediul Google. De-asemenea, sistemul permite descărcarea şi utilizarea unei rute create în prealabil în Google Maps pe PC şi trimisă către maşină. Sistemul mai oferă şi o nouă aplicaţie “News”, ce poate fi configurată pentru redarea de noutăţi din politică, financiar şi tehnologie. Toate informaţiile sunt afişate astfel încât să fie lizibile clar chiar şi când maşina este în mişcare.

Mercedes-Benz Clasa A: continuarea unei poveşti de succes

La nivel global, Clasa A a fost un succes încă de la lansarea iniţială din 1997, când a creat un sub-segment al clasei sale datorită unui concept unic de design. A doua generaţie, lansată în 2005, a fost comercializată în peste un milion de exemplare.

În acest an, al lansării noi generaţii, Clasa A a continuat să fie un model extrem de popular: în primul trimestru al anului 2012, vânzarile Clasei A au crescut semnificativ cu 17% comparativ cu anul precedent. Clasa A este foarte bine vândută pe pieţele europene, cea mai mare piaţă, Germania, fiind urmată de Marea Britanie, Italia şi Franţa.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin

Published

on

 

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin, poziție din care coordonează departamentul de Creație al agenției. Joaquin are o experiență de peste 20 ani în comunicare și se alătură echipei Golin după ce a lucrat în agenții internaționale și locale, unde a dezvoltat campanii creative pentru clienți din industrii precum FMCG, food, auto, finance & banking.

Joaquin este responsabil de dezvoltarea și consolidarea soluțiilor creative oferite clienților agentiei, îmbinând o abordare de tipul earned first cu un puternic nucleu de brand și customer experience. Irina Guțan (Copywriter) și Emanuel Ignat (Art Director) completează echipa de creație Golin, contribuind cu un know-how creativ extins la construirea campaniilor creative ale diviziilor Consumer și Corporate din cadrul agenției și întregind competențele The BridgeTM, departamentul de social media și digital PR al agenției.

“Suntem prima agenție de PR din România care a avut un director de creație, încă de acum aproape 10 ani. Suntem curajoși și ne place să fim mereu cu un pas înaintea celorlalți, inovăm și căutăm relevanța în tot ceea ce facem, iar în ADN-ul nostru scrie courageously happy și progressive PR. Același spirit l-am regăsit și la Joaquin și am știut că împreună facem o echipă excelentă. Focusul departamentului de creație al Golin este să conceapă pentru clienții nostri soluții creative earned-first, utilizând instrumente de customer experience (CX), fără să piardă esența PR-ului: construirea și consolidarea reputației, câștigarea atenției consumatorilor, relațiile cu influencerii”, a spus Irina Roncea, Managing Director Golin.

Mă bucur că am oportunitatea de a mă alătura echipei de aur Golin. Sunt încântat să îmi folosesc energia și pasiunea creativă pentru clienții agenției, jucători de top în industriile lor, branduri și companii pentru care orice creativ din piață would really kill J. Cred în creativitate în toate formele ei, și mai ales în PR, și sunt convins că, împreună cu noul departament de creație al agenției, vom duce mai departe povestea de succes pe care Golin o scrie de atâția ani pe piața românească”, a declarat Joaquin Bonilla, Executive Creative Director Golin.

Golin a anunţat la sfârșitul anului trecut noua sa abordare progresivă pentru redefinirea domeniului relaţiilor publice. Într-o eră în care există o confuzie fără precedent în comunicare, Golin îşi propune să genereze sentimentul de mândrie pentru această profesie şi să livreze rezultate măsurabile clienţilor săi.

Ca parte a strategiei sale progresive, agenţia a lansat un nou sistem de operare global ce include o serie de produse de date şi analiză. Instrumentele de lucru trademark Golin, precum Relevance RadarTM, platforma care utilizează inteligența artificială pentru a ajuta la anticiparea și măsurarea oportunităților de buzz, sharing și talkability, și CXPRTM, platforma ce reunește insight-uri din social data pentru a susține decizii de business, aliniază relațiile publice cu traseul consumatorului pentru a maximiza impactul comunicării.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

McCann Worldgroup Romania desemnata AGENCY OF THE YEAR la Festivalul Golden Drum pentru a 5-a oara

Published

on

 

În premieră pentru Festivalul Golden Drum, rețeaua McCann Worldgroup și agenția McCann Worldgroup Romania au fost desemnate NETWORK OF THE YEAR și respectiv AGENCY OF THE YEAR, pentru a 5-a oară fiecare, record absolut în istoria festivalului.

Anterior, McCann Worldgroup Romania a caștigat titlul de AGENCY OF THE YEAR în 2006, 2007, 2011 si 2015 iar rețeaua McCann Worldgroup a caștigat distincția NETWORK OF THE YEAR în 2013, 2014, 2016 si 2017.

Campania Bihor Couture a adus agenției McCann Worldgroup Romania 2 Grand Prix-uri, premiul The Best of WHAT, dar și Golden Watch Award pentru directorii de creație Cătălin Dobre și Adrian Boțan.

Campaniile “Race a Nation” (Vodafone), “Real Life Tests” (Vodafone), “The Festival Bottle” (Coca-Cola Romania) și “Bihor Couture” (Beau Monde) au fost nominalizate de 14 ori și au câștigat 9 Gold & Silver Drums.

Rețeaua McCann Worldgroup a câștigat titlul de Network of the Year datorită rezultatelor extraordinare a 8 agenții din rețea: Cehia, Italia, România, Israel, Spania, Ucraina, Serbia si Polonia.

“Să câștigi e bine, însă să reușești să câștigi an de an, cu atât de multe agenții din rețea, este extraordinar. Este cea mai onestă apreciere a creativității și a muncii de calitate pe care o oferim clienților globali, regionali și locali. Ne mândrim cu asta!” declară John Wright, Regional Officer CEE.

“Sunt mândră de echipa agenției McCann Worldgroup Romania pentru valorile după care se conduce, pentru felul în care nevoile și business-ul clienților sunt analizate și adresate, pentru talentul oamenilor din agenție. Totul fără a compromite motivele pentru care facem ce facem: pasiunea și relevanța. Clienții noștri dragi împărtășesc aceste valori cu noi și este foarte ușor de văzut asta din rezultatele campaniilor noastre și a business-ului lor.

Felicitări! Este o adevarata onoare să aducem acasă acest titlu!” declară Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Worldgroup Romania.

“Plecăm acasă cu titlul Network of the Year pentru al 3-lea an consecutiv și cu Agency of the Year pentru McCann Worldgroup Romania pentru a 5-a oară în istoria festivalului. Ne bucură toate premiile, dar ce ne încântă cel mai tare este faptul că nu vorbim de o campanie, de un an sau de un premiu. Vorbim de recunoașterea performanței an dupa an. Și asta vine dintr-o cultură creativă construită din ambiție, talent și multă muncă.

O cultură creativă pe care o împărțim cu clienții noștri, o cultură care ne permite și ne încurajează să ne depășim limitelele constant.                                                                               E multă muncă în spatele acestor performanțe și sunt foarte mândru de echipa extraordinară pe care o avem“ declară Cătălin Dobre, Regional Creative Director for McCann CEE si Creative Director McCann Worldgroup Romania.

 

Campaniile câștigătoare la Golden Drum în 2018 sunt:

  • Campania “Bihor Couture” dezvoltată pentru revista Beau Monde: 2 Grand Prix, The Best of WHAT, Golden Drum în categoria Local Spirit și 2 Silver Drums pentru Brand Building/Brand Introduction și Entertainment/Online&Mobile.
  • Campania “Race a Nation”, dezvoltată pentru clientul Vodafone: 3 Silver Drums în categoriile Digital& Mobile/ Games; Activation; Entertainment/Live Experience.
  • Campania “Real Life Tests” dezvoltată pentru clientul Vodafone: un Golden Drum în categoria Brand Building/Brand Vitality

Campania “The Festival Bottle” dezvoltată pentru clientul Coca-Cola România a fost premiată cu 2 Silver Drums în categoriile Activation și Functional Efficiency.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Grupul Digi | RCS & RDS lansează prima campanie de imagine corporate

Published

on

 

Digi | RCS & RDS lansează prima campanie de imagine a grupului, prin care aduce în atenția publicului povestea companiei și evoluția acesteia, în paralel cu transformarea societății românești.

Sub sloganul “De 25 de ani, conectați #Nelimitat”, campania vorbește despre modul în care Digi | RCS & RDS a intrat în viețile românilor, odată cu televiziunea prin cablu, continuând cu internetul și telefonia fixă și mobilă. În peste 25 de ani de activitate, compania a devenit unul dintre reperele pieței de comunicații electronice, în regiune, iar creșterea sa a atras și nevoia transformării.

”Campania arată cum Digi | RCS & RDS a contribuit la îmbunătățirea vieții românilor, introducând treptat tehnologii tot mai performante și conținuturi tot mai diverse. Azi, grație unei viziuni de business curajoase, suntem lideri în România pe piața serviciilor de televiziune prin cablu și a serviciilor de internet. Ca să ajungem aici, am muncit, am inovat, am experimentat, am făcut pionierat în domeniul telecomunicațiilor. Așa am reușit să le oferim milioanelor de abonați servicii de comunicații electronice de cea mai bună calitate la prețuri competitive și să ducem brand-ul Digi dincolo de granițe, în Ungaria, Spania, Italia. Suntem mândri de aceste reușite ale echipelor noastre, obținute cu ajutorul unei rețete unice: am fost și suntem conectați nelimitat la aspirațiile românilor”, a spus Serghei Bulgac, CEO al Grupului Digi | RCS & RDS.

 

Un spot TV inspirat de o ”istorie personală

Spotul TV este ”piesa de rezistență” a campaniei și povestea sa se construiește pe baza momentelor cheie din existența unui român născut în zilele Revoluției din 1989.

Pentru a duce mai departe conceptul, producția spotului TV a fost realizată cu oameni obișnuiți, care lucrează împreună pentru idealurile lor. Asistenta medicală în rolul mamei, pensionarul pasionat de electronică în rolul bunicului mecanic de motociclete, modelul în rolul mamei tinere sunt doar trei dintre ei. Alți 80 de figuranți și 17 protagoniști completează reprezentarea – simbol a milioanelor de români conectați #nelimitat de un singur nume – Digi.

Locațiile în care s-a filmat sunt la fel de diverse precum momentele scenariului – un garaj din Militari, Școala generală nr. 8 Câmpina, o terasă din zona Ateneului Român, Barajul Paltinu (Prahova), un bar, o stradă veche din București și câteva cadre pe platourile Castel Film.

Campania se desfășoară timp de o lună, începând din 27 august, la TV, radio, în online și social media. În perioada octombrie – noiembrie, spotul va rula și în cinematografe.

Echipa: Tudor Dumitrașcu (creație și regie), Tony Pisaroglu (producător), Claudiu Boboc (Production Unit Manager), Liviu Pojoni și Adrian Rugină (DOP), George Popa (coloană sonoră originală), Petru Mărgineanu (voce), Safe-Frame.com (grafică), O-Video (colorizare). Casa de producție: H5.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending