Connect with us

Campanie TV

Noua identitate vizuală a televiziunilor AXN

Published

on

Foto credit: AXN
 

Sony Pictures Television (SPT) Networks lansează o nouă identitate vizuală, mai dinamică, pentru televiziunile AXN, aliniată direcției de programe actuale. Noul aspect al televiziunilor se manifestă printr-un logo și elemente grafice noi, fiind vizibil pe toate platformele (online și on-air) deținute de AXN începând din 17 martie.

 

AXN

„AXN a avut un succes incredibil în România din toamnă și până în prezent, cu creștere de audiență de aproape 50% comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent*. Urmărind interesul telespectatorilor noștri, continuăm să fim destinația pentru cei în căutare de divertisment, suspans și acțiune. În același timp, venim în întâmpinarea dorințelor telespectatorilor ce caută conținut plin de intrigă, pasiune și emoții” a spus John Rossiter, manager general pentru SPT Networks, CE. „Noua noastră identitate vizuală reafirmă angajamentul constant al companiei de a răspunde nevoilor telespectatorilor prin grila de programe, printr-un dialog constant cu publicul, conectat la brand-ul AXN atât prin canalele tradiționale, cât și prin cele digitale, sau social media”, a adăugat John Rossiter.

140232_0216

Noul logo AXN, cu un look dinamic, este format dintr-un set de caractere avangardiste, realizat de echipa de marketing SPT Networks din Spania. Logo-ul este pus în valoare de o piramidă tridimensională în nuanțe vibrante de roșu, o formă asociată cu mister și convergența energiei.

„AXN evocă energie, pasiune, acțiune și suspans, atribute puternice care stau la baza unei noi campanii ce încurajează telespectatorii să descopere și să experimenteze lucruri cu adevărat incitante în această primăvară”, a explicat Maurizio Vitale, vice președintele senior al departamentului de marketing care a supervizat reîmprospătarea brand-ului la nivel global.

Grila de programe AXN din această primăvară reflectă revitalizarea vizuală și scoate în evidență principalele atribute ale televiziunilor: intensitate, emoție, entuziasm, suspans și intrigă. Premierele acestui sezon includ: Cronicile Shannara/ Shannara Chronicles, Mad Dogs și Jucătorul/ The Player. Primăvara va fi, de asemenea, momentul reîntoarcerii producțiilor Memorie perfectă/ Unforgettable, sezonul al patrulea, Cititorii de oase/ Bones, sezonul al treilea, Autopsia crimei/ Body of Proof, sezonul al treilea, Minți criminale/ Criminal Minds, sezonul al unsprezecelea.

MD_101_02025_RT2_fnl.jpg,original file name MDOGS_PILOT-20141019-FR_0079.jpg

Cronicile Shannara/ Shannara Chronicles (25 martie; 21:05) este un serial de aventură plin de magie și suspans, plasat într-o lume fantastică, a elfilor și a gnomilor. Jucătorul/ The Player (22 martie; 21:05), un serial-thriller, aduce pe micile ecrane acțiune a la Las Vegas, cu Wesley Snipes în rolul unui personaj misterios, implicat în jocuri de pariuri cu mize uriașe. Mad Dogs (29 aprilie; 22:00), un serial de comedie noir, spune povestea a câtorva prieteni trecuți de 40 de ani implicați fără voia lor într-o excursie cu multe surprize.

Pentru a celebra rebranding-ul în Europa Centrală, SPT Networks lansează o aplicație de mobil dedicată AXN, disponibilă pentru utilizatorii de Android începând cu luna martie. Aplicația oferă telespectatorilor mai multă libertate în accesarea conținutului legat de AXN, într-o experiență socială unică. Utilizatorii vor putea descoperi conținut divers, precum știri, fotografii, videoclipuri și multe altele.

AXN, disponibil în 90% din gospodăriile din România, include seriale apreciate de public, cum ar fi: NCIS: Ancheta militară, Minți criminale, NCIS: Los Angeles, Merlin sau Scorpion, dar și producții originale precum Hannibal și Polițiști fără Frontiere. Portofoliul global AXN include 49 de canale disponibile în 62 de țări, fiind subtitrat sau dublat în 19 limbi, ajungând în casele a peste 237 de milioane de oameni.

* ARMA:10/2014 – 01/2015 VS 10/2015 – 01/2016, SHR%, A21-50U

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

Natura Umană, din 15 august, la Digi24

Published

on

 

Din 15 august, Digi24 invită telespectatorii la un exercițiu de conștientizare a impactului pe care activitățile noastre îl au asupra mediului, prin intermediul unei noi campanii, “Natura umană”.

Încălzirea globală, distrugerea păturii de ozon, defrișările și emisiile de noxe în creștere, epuizarea resurselor naturale, poluarea oceanului și a mărilor sunt doar câteva dintre temele pe care le vedem zilnic în jurnalele de știri.

Ce se va întâmpla dacă pierdem locurile pe care le numim acasă, aerul pe care-l respirăm, apa pe care o bem, natura pe care astăzi o admirăm mai mult decât o respectăm? Unde vor mai pleca în vacanțe copiii noștri dacă nu avem grijă de natură şi de planeta care ne găzduiește? Acestea sunt câteva dintre întrebările ridicate de realizatorii campaniei.

           Proiectul editorial ”Natura umană” debutează joi, 15 august 2019, în jurnalele de știri Digi24, cu povestea ecologiștilor de la Greenpeace care pleacă să cerceteze păduri pe care vor să le protejeze de hoții de lemne și descoperă un transport suspect cu arbori tăiați. Următoarele episoade din campanie vin cu alte imagini spectaculoase și exemple despre lupta celor care iubesc natura cu cei care iubesc doar profitul, indiferent dacă îl obțin cu prețul sănătății noastre și al distrugerii mediului înconjurător.

Descoperim pui de urși curioși și inofensivi, aflăm cine îi apără și, mai ales, cine și de ce ar intenționa să îi aducă în bătaia puștii. Ajungem la oameni care trăiesc lângă termocentrale într-un aer atât de otrăvitor încât, povestesc localnicii, nici pomii nu înfloresc acolo. Descoperim energia verde și agricultura fără chimicale ca alternative.
Proiectul “Natura umană” se va încheia la sfârșitul lunii august cu un film documentar care transmite mesajul că trebuie să avem mai multă grijă de natură. Filmul va fi difuzat în exclusivitate la Digi24.

Despre Digi24
Televiziunea Digi24 și platforma online digi24.ro, poziționate de publicul român, pentru al doilea an consecutiv, în top 3 cele mai credibile surse de informare* din România, fac parte din divizia de media a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține primul post TV Ultra HD din România, Digi 4K, televiziunile Digi Sport 1, 2, 3 și 4, postul de filme (pay-tv) Film Now, televiziunile Digi World, Digi Life și Digi Animal World, televiziunile de muzică UTV, Music Channel, Hit Music și posturile de radio Pro FM, Digi FM, Dance FM și Chill FM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

In aceasta vara, Editie Speciala, cu Christian Sabbagh, In fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16:15, la Kanal D

Published

on

 

Venind in intampinarea nevoii uriase de informare a publicului in legatura cu cazuri puternice, care cutremura opinia  publica si deschid  dezbateri la nivel national referitor la institutiile Statului si cei care le reprezinta, incepand de astazi, de la 16:15, va fi difuzat un program special marca Stirile Kanal D, prezentat de Christian Sabbagh –  Editie Speciala.

Informatii de ultima ora, invitati speciali, breaking news-uri, interviuri din teren si detalii exclusive despre anchete in desfasurare sau in legatura directa cu cele mai fierbinti subiecte ale momentului,  toate acestea  vor putea fi urmarite in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16:15, la Kanal D.

 

Suntem interesati, la fel ca toti cei de acasa, de aflarea adevarului. Ne dorim ca asemenea tragedii, cum e cea de la Caracal,  sa nu se mai intample, iar pentru a preveni trebuie sa fim informati, pentru a preveni, institutiile statului trebuie sa functioneze, iar noi, cu totii, sa nu ne pierdem umanitatea, sa fim atenti la cel de langa noi. Vom veni cu informatii detaliate, vom sta de vorba cu martori, cu oameni implicati in evenimente, vom cauta firul rosu care sa faca lumina in cazuri ce pun pe jar o tara intreaga”, a declarat Christian Sabbagh.

 

Nu pierdeti, in aceasta vara,  in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16:15, Editie Speciala, un program marca Stirile Kanal D, prezentat de Christian Sabbagh.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Campania “Femei pe bancnote”, sustinuta de Kanal D, in colaborare cu Janina Nectara, succes urias!

Published

on

 

Campania “Femei pe bancnote”, sustinuta de Kanal D, in colaborare cu Janina Nectara, desfasurata la finele anului trecut, cu ocazia Centenarului, a inregistrat un succes urias. Dupa ecoul rasunator in spatiul public, oficialii BNR au decis punerea in circulatie a unei bancnote care va avea pe una dintre fete portretul Ecaterinei Teodoroiu, eroina cazuta in lupta in timpul Primului Razboi Mondial.

Bancnota, care va fi pusa in circulatie anul viitor si a avea valoarea nominala de 20 de lei, o va celebra pe Ecaterina Teodoroiu si va marca sustinerea egalitatii de gen si implinirea Centenarului Romaniei Mari.

Simona Patruleasa, Teo Trandafir, Silvia Ionita, Ilinca Obadescu, Vladimir Draghia, Mihai Ghita si Ernest sunt vedetele care s-au numarat printre sustinatorii activi ai acestui demers istoric, printr-o serie de testimoniale emotionate despre femei extraordinare care au contribuit decisiv la faurirea unui neam.

“Sunt foarte fericita ca aceasta campanie sustinuta de mii de oameni a avut un asemenea impact. Este foarte important pentru o natiune sa isi cunoasca si sa isi pretuiasca eroii, iar femeile au jucat si ele un rol extrem de important in istorie”, spune Silvia Ionita, vedeta Kanal D si prezentatoarea principalului grupaj informativ Kanal D.

Ecaterina Teodoroiu a fost o cercetașă și participantă la Primul Război Mondial. După intrarea României în Primul Război Mondial, Ecaterina Teodoroiu a activat ca asistentă medicală pe frontul din Oltenia. Decorata de Casa Regala si avansata la gradul de sublocotonent, aceasta a murit în data de 22 august 1917, la vârsta de 23 de ani, la sfârșitul bătăliei de la Mărășești, luptând în fruntea unui pluton de infanterie al Armatei Române.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: