Connect with us

Campanie TV

Noua identitate vizuală a televiziunilor AXN

Published

on

Foto credit: AXN
 

Sony Pictures Television (SPT) Networks lansează o nouă identitate vizuală, mai dinamică, pentru televiziunile AXN, aliniată direcției de programe actuale. Noul aspect al televiziunilor se manifestă printr-un logo și elemente grafice noi, fiind vizibil pe toate platformele (online și on-air) deținute de AXN începând din 17 martie.

 

AXN

„AXN a avut un succes incredibil în România din toamnă și până în prezent, cu creștere de audiență de aproape 50% comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent*. Urmărind interesul telespectatorilor noștri, continuăm să fim destinația pentru cei în căutare de divertisment, suspans și acțiune. În același timp, venim în întâmpinarea dorințelor telespectatorilor ce caută conținut plin de intrigă, pasiune și emoții” a spus John Rossiter, manager general pentru SPT Networks, CE. „Noua noastră identitate vizuală reafirmă angajamentul constant al companiei de a răspunde nevoilor telespectatorilor prin grila de programe, printr-un dialog constant cu publicul, conectat la brand-ul AXN atât prin canalele tradiționale, cât și prin cele digitale, sau social media”, a adăugat John Rossiter.

140232_0216

Noul logo AXN, cu un look dinamic, este format dintr-un set de caractere avangardiste, realizat de echipa de marketing SPT Networks din Spania. Logo-ul este pus în valoare de o piramidă tridimensională în nuanțe vibrante de roșu, o formă asociată cu mister și convergența energiei.

„AXN evocă energie, pasiune, acțiune și suspans, atribute puternice care stau la baza unei noi campanii ce încurajează telespectatorii să descopere și să experimenteze lucruri cu adevărat incitante în această primăvară”, a explicat Maurizio Vitale, vice președintele senior al departamentului de marketing care a supervizat reîmprospătarea brand-ului la nivel global.

Grila de programe AXN din această primăvară reflectă revitalizarea vizuală și scoate în evidență principalele atribute ale televiziunilor: intensitate, emoție, entuziasm, suspans și intrigă. Premierele acestui sezon includ: Cronicile Shannara/ Shannara Chronicles, Mad Dogs și Jucătorul/ The Player. Primăvara va fi, de asemenea, momentul reîntoarcerii producțiilor Memorie perfectă/ Unforgettable, sezonul al patrulea, Cititorii de oase/ Bones, sezonul al treilea, Autopsia crimei/ Body of Proof, sezonul al treilea, Minți criminale/ Criminal Minds, sezonul al unsprezecelea.

MD_101_02025_RT2_fnl.jpg,original file name MDOGS_PILOT-20141019-FR_0079.jpg

Cronicile Shannara/ Shannara Chronicles (25 martie; 21:05) este un serial de aventură plin de magie și suspans, plasat într-o lume fantastică, a elfilor și a gnomilor. Jucătorul/ The Player (22 martie; 21:05), un serial-thriller, aduce pe micile ecrane acțiune a la Las Vegas, cu Wesley Snipes în rolul unui personaj misterios, implicat în jocuri de pariuri cu mize uriașe. Mad Dogs (29 aprilie; 22:00), un serial de comedie noir, spune povestea a câtorva prieteni trecuți de 40 de ani implicați fără voia lor într-o excursie cu multe surprize.

Pentru a celebra rebranding-ul în Europa Centrală, SPT Networks lansează o aplicație de mobil dedicată AXN, disponibilă pentru utilizatorii de Android începând cu luna martie. Aplicația oferă telespectatorilor mai multă libertate în accesarea conținutului legat de AXN, într-o experiență socială unică. Utilizatorii vor putea descoperi conținut divers, precum știri, fotografii, videoclipuri și multe altele.

AXN, disponibil în 90% din gospodăriile din România, include seriale apreciate de public, cum ar fi: NCIS: Ancheta militară, Minți criminale, NCIS: Los Angeles, Merlin sau Scorpion, dar și producții originale precum Hannibal și Polițiști fără Frontiere. Portofoliul global AXN include 49 de canale disponibile în 62 de țări, fiind subtitrat sau dublat în 19 limbi, ajungând în casele a peste 237 de milioane de oameni.

* ARMA:10/2014 – 01/2015 VS 10/2015 – 01/2016, SHR%, A21-50U

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

Femei exceptionale, care au marcat istoria, celebrate de vedetele Kanal D

Published

on

 

Kanal D sarbatoreste Centenarul Marii Uniri onorand femeile exceptionale ale Romaniei, care au marcat atat istoria tarii noastre, cat si pe cea internationala. Campania „Femei pe bancnote”, initiata de Janina Nectara si sustinuta de vedetele Kanal D, isi propune sa aseze figuri feminine importante pe bancnote. 

Si-au sacrificat viata pentru semenii lor, au inspirat prin curaj, munca, dedicare si inteligenta milioane de oameni si au contribuit decisiv la cladirea unei natiuni; este momentul acum ca meritele lor sa fie recunoscute, sa le purtam cu noi pretutindeni, sa le vedem chipurile. Impreuna cu cei care cred in aceasta misiune ne dorim sa cream un moment istoric pentru Romania, acela de a ilustra o bancnota de circulatie nationala cu chipul unei femei. Tocmai pentru ca, pe langa barbatii cu merite incontestabile in istorie, Romania se poate mandri cu o suita de personalitati feminine ce au marcat veacul prin realizarile lor. Va invitam sa fiti alaturi de vedetele Kanal D in campania nationala #FemeiPeBancnote!  Semnati petitia si alegeti-va figurile feminine preferate accesand www.FemeiPeBancnote.ro! multe despre

Regina Maria, Ecaterina Teodoriu, Maria Tanase, Eugenia de Reuss Ianculescu, Haricleea Darclee, Iulia Hasdeu, Smaranda Braescu se afla printre figurile de seama ale Romaniei, sustinute de vedetele Kanal D in cadrul campaniei „Vrem femei pe bancnote”.

Simona Patruleasa, Teo Trandafir, Ilinca Vandici, Silvia Ionita, Vladimir Draghia, Mihai Ghita, Ernest vor spune povestile impresionante ale acestor femei exceptionale, prin intermediul unor testimoniale emotionante, atat pe micul ecran, cat si pe proprietatile online ale Kanal D.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Vedetele Antena Stars, reunite într-o locație exclusivistă pentru lansarea noii colecții: “Toamna asta se poartã Stars!”

Published

on

Foto Credit: ANTENA STARS
 

În această toamnã, vedetele Antena Stars au lãsat deoparte gândurile de vacanţă şi s-au reunit pe platourile de filmare, de data aceasta o locaţie exclusivistã – un club extravagant din nordul Capitalei, unde au înregistrat noul promo al staţiei. Odatã cu sloganul “Toamna asta se poartã Stars”, noua grilă de toamnă a staţiei a fost marcată şi de schimbãri importante la nivelul graficii, ce au fost integrate şi în noul promo, dar şi de modificãri importante de decor.

Pe durata unei nopţi întregi, pentru cã pe timpul zilei transmit live în casele telespectatorilor, vedetele staţiei au rãspuns prezent în faţa camerelor de filmare şi au defilat pe podium, în lumina reflectoarelor, prezentându-şi cele mai noi “colecţii”. “Rãi da’ buni”, “Agenţia VIP”, “Te iubesc de nu te vezi”, “Star Chef”, “Refresh by Oana Turcu”, “Stãpânii vedetelor” şi “Dosarele VIP” au lansat sezoane noi în aceastã toamnã, în vreme ce “Star Matinal”, “Star News” si “Star Magazine” şi-au continuat promisiunea de a le aduce telespectatorilor zi de zi, mixul perfect de ştiri şi divertisment.

Cum programul foarte încărcat din timpul anului abia le permite să se vadă câteva minute pe holurile studiourilor, vedetele au profitat de ocazie şi s-au distrat pe cinste la aceste filmări. “Noroc cu filmãrile de promo, cã reuşim şi noi sã mai bem o cafea împreunã, chiar şi în creierii nopţi, cum s-a întâmplat de data asta!”, a glumit Mihai Morar, amfitrionul emisiunii “Rãi da’ buni”, de la Antena Stars. Din aceastã toamnã, Mihai îşi învitã telespectatorii sã-i treacã pragul noii sale “case” : “E mult loc mai cald, mai aproape de intimitatea unei sufragerii, un loc în care invitaţii se simt mult mai confortabil. Îl simt ca pe un spatiu de conversaţii între prieteni, nu de interviuri!”, mãrturiseşte vedeta Antena Stars.

Cristi Brancu, moderatorul emisiunii ”Agenția VIP”, și noua sa colegă Majda Aboulumosha, cei care fac și desfac în mondenul autohton, promit să aducă cea mai completă perspectivă asupra celor mai importante știri din lumea vedetelor: ”Agenția VIP are haine noi pentru această toamnă, de la studio, imagine, personaje și până la gazde, dar rămânem aceeași oameni care trăiesc prin și pentru telespectatori. Stelele aleg Antena Stars, pentru că suntem fresh și suntem glamour, chiar și atunci când spunem cele mai mici indiscreții! Dragi prieteni, alegeți să trăiți toamna în stil stars, ca să fiți la înălțime!”, este îndemnul lui Cristi Brancu.

Antena Stars a pornit în forță în toamna asta cu achiziții noi de vedete, cu un refresh general, iar pentru noul promo a fost lansată o linie originală de bijuterii pornind chiar de la logo-ul stației, pe care vedetele le-au purtat, pe podium,  în timpul filmărilor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Focus prezintă o campanie despre agricultura deșteaptă

Published

on

Foto Credit: PRIMA TV
 

Știrile Focus prezintă, începând de miercuri, 10 octombrie, ora 18.00, o nouă campanie pornind de la situația dificilă din agricultura românească.

Reporterii știrilor Focus au găsit culturi ciudate pe terenurile din România și au descoperit mulți români care au abandonat cultura tradițională de grâu, mere, cartofi sau porumb. Reporterii Focus au străbătut țara în lung și lat pentru a aduce povești despre cum se face în țara noastră agricultura profitabilă. Telespectatorii vor urmări aceste reportaje la Prima TV, timp de o săptămână, până pe 17 octombrie. De la Constanța până în Bistrița și din Oradea până în Vrancea, Focus a descoperit cât costă și cât poți câștiga daca vei cultiva goji, lavandă, aronia, trufe sau dacă vei crește păuni, cerbi, căprioare și vaci angus.

De miercuri în cadrul știrilor Focus 18 telespectatorii pot urmări români care au înțeles cum se face agricultura deșteaptă și care au avut rezultate uimitoare și pot fi un exemplu pentru alți producători.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending