Connect with us

Tehnologie

Noutăți Google în zona de securitate și protecție a datelor personale

Avatar

Published

on

La începutul lunii octombrie, Google vine cu un update important al serviciilor de securitate și protecție a confidențialității. Ce aduce nou: Modul Icognito în Google Maps, Auto-delete pentru YouTube, un manager de parole îmbunătățit.

Icognito este una dintre cele mai populare măsuri de protejare a confidențialității online, încă de la lansarea Chrome în 2018. O astfel de funcție a fost introdusă în YouTube în prima parte a lui 2019, iar acum va fi disponibilă și pentru Google Maps.
Cum funcționează: când activezi modul Icognito în Maps, activitatea pe acel dispozitiv – precum locurile pe care le cauți – nu va fi salvată în contul de Google și nu va fi utilizată pentru personalizarea experienței pe Google Maps. Activarea modului Icognito se face din poza de profil și poate fi realizată oricând. Modul Icognito va fi introdus în săptămânile următoare pe dispozitivele cu Android, urmând apoi pentru iOS.

În luna mai a acestui an, Google anunța introducerea funcție de ștergere automată pentru Location History și activitatea pe internet și în aplicații. Aceasta includea lucrurile pe care le-ai căutat și paginile vizitate online, precum și comenzile vocale. Funcția auto-delete va fi de acum disponibilă și pentru istoricul YouTube. Funcția se poate seta pentru declanșare automată, la intervale de 3 sau 18 luni.

Mulți dintre noi avem multe conturi și este foarte dificil să ținem minte toate parolele acestora. Din acest motiv oamenii tind să mențină un obicei nesănătos și să folosească aceeași parolă pentru mai multe conturi. Un obicei periculos: dacă cineva fură parola odată, poate avea acces la mai multe servicii cu aceasta.

Pentru a rezolva aceasta situație, Google oferă de multă vreme un manager de parole, care salvează parolele diferitelor conturi asociate serviciilor online. Începând din această lună, managerul de parole vine cu o îmbunătățire majoră. Verificare parolei este un instrument nou, care îți verifică o parolă și îți spune dacă este puternică sau slabă, dacă este reutilizată sau dacă a fost expusă unei breșe de securitate care a afectat o terță parte.

Comentarii

Tehnologie

ViewSonic extinde portofoliul de proiectoare consumer și de business

Avatar

Published

on

ViewSonic Europe Ltd., lider global pe piața soluțiilor de afișare, anunță lansarea de noi modele de proiectoare Lamp Free, ce au rolul de a redefini divertismentul de acasă și prezentările în mediul de business. Printre noile serii lansate se numără: seria X dedicată segmentului Home Entertainment, cu funcționalități inteligente preinstalate, seria M de proiectoare portabile și seria LS de produse dedicate domeniilor comercial și public.

Activitățile noastre sunt dedicate schimbării stilului de viață al utilizatorilor și al companiilor. Astfel, lansăm periodic proiectoare și alte produse performante, de ultimă generație, ce dispun și de un design modern și au un raport calitate preț corect. Noul nostru portofoliu de produse confirmă angajamentul și promisiunile companiei ViewSonic față de toți clienții săi, oferind produse care pot transforma orice spațiu într-o sală de cinema”, a declarat Dean Tsai, Head of Projector BU, ViewSonic.

Seria X: Caracteristici Inteligente și performanțe audio-video superioare

În era streaming-ului, domeniul home cinema este tot mai căutat și accesibil. Acesta oferă utilizatorilor un confort maxim. Noile proiectoare ViewSonic dispun de rezoluții 4K și integrează funcționalități de streaming inteligente. Seria X cuprinde variate modele de până la 2900 de lumeni LED și dispun de procesoare HDR, tehnologii Cinema SuperColor+ cu 125% Rec.709 și audio de la Harman Kardon.

În plus, acestea integrează funcționalități inteligente ce au rolul de a schimba experiența divertismentului de acasă. Astfel, cu ajutorul conectivității Wi-Fi, utilizatorii pot să partajeze conținut direct de pe smartphone-uri sau tablete, sau pot transforma echipamentul mobil într-o telecomandă inteligentă, via aplicației vCastSender, care permite realizarea de adnotări direct pe ecranul de proiecție. Echipamentele suportă și streaming direct prin intermediul aplicațiilor Amazon Alexa, respectiv Google Assistanta via Control Vocal.

Seria M: Proiectoare portabile pentru un confort sporit

Pe măsură ce stilul de viață al utilizatorilor devine din ce în ce mai mobil, ViewSonic a redesenat seria M de proiectoare LED, transformându-le în produse portabile, cu un design modern, care pot fi folosite oriunde, oricând. Seria M este dedicată tuturor persoanelor care vor să se bucure de o flexibilitate maximă, putând să urmărească conținutul preferat de câte ori au ocazia, indiferent de locație.

Proiectorul M1 mini Plus are o greutate de doar 300 de grame și necesită o distanță de proiecție de doar 1,2m. Acesta oferă o imagine de calitate, dispune de baterii integrate și de difuzoare JBL. Produsul mai poate fi folosit și pentru proiecția pe tavan.

Noul model, M2, a fost conceput ca fiind cel mai performant proiector mobil al companiei, reprezentând mixul perfect de performanță și design modern, potrivit pentru startup-uri, freelanceri, traineri și oameni de vânzări.

Seria LS: Adaptibilitate pentru aplicații comerciale și publice

Pentru a fi folosite în aplicații comerciale și publice, domenii ce necesită proiectoare cu un nivel ridicat de luminozitate, performanță consistentă 24/7 și instalare flexibilă, ViewSonic a dezvoltat seria de proiectoare laser LS, adopând Laser Phosphor.

LS860WU dispune de un throw ratio de doar 0,81-0,89, fiind potrivit pentru centre comerciale. Iar modelul LS831WU are un throw ratio și mai mic, de 0,25, acest model digital signage putând să proiecteze o imagine de 100” de la doar 21cm. Acest produs poate fi folosit împreună cu display-uri touch de 24”, precum ViewBoard Mini IFP2410.

Pentru a afla mai multe despre ViewSonic, vizitați ViewSonic.com și urmăriți paginile dedicate de Facebook, Instagram, Linkedin și YouTube.

 

Despre ViewSonic

Fondată în anul 1987 în California, ViewSonic este o importantă companie producătoare de echipamente și soluții de afișare, lider în dezvoltarea de tehnologii vizuale. Datorită spiritului inovator și viziunii sale, ViewSonic contribuie la interconectarea mondială cu ajutorul unui portofoliu de soluții de afișare profesionale, care îmbunătățesc semnificativ modul în care utilizatorii lucrează, colaborează, comunică și se conectează. Gama de produse include monitoare LED, ecrane comerciale interactive, ecrane tactile, videoproiectoare, dispozitive client cu dimensiuni reduse și ecrane inteligente.

Comentarii

Continue Reading

Business

AttoSoft sustine performanta si ofera soft pentru service-uri auto

AllProWeb.ro

Published

on

AttoSoft.ro

AttoSoft.ro este o companie a carei activitate are in prim plan evolutia clientilor sai si performanta business-urilor, oferind de la soft pentru service-uri auto, la programe de gestiune pentru retail, programe de salarizare bugetari si pana la software pentru invatamant.

Incepand cu anul 1995, compania ofera solutii software competitive, materializate in programe si servicii smart. In momentul in care echipa AttoSoft a inceput sa creeze software ERP, singurii competitori din tara erau firmele care traduceau si adaptau cerintelor antreprenoriale software-uri din tari precum Franta sau Italia. Azi, se poate vorbi despre ani de experienta, produse si servicii diferite, despre performanta.

Luand in considerare necesitatile antreprenorilor cu afaceri auto, AttoSoft.ro a creat aplicatii care sa raspunda pozitiv solicitarilor acestora. In mod cert, utilizarea unui program de gestiune piese auto este net superior oricarei alte abordari.

MyManager, primul soft romanesc pentru service-uri auto

La 5 ani de la infiintare, AttoSoft a lansat a doua generatie de software, profitand de experienta anterioara. Cu un concept nou in ceea ce priveste bazele de date si cu o interfata mult pe plus, aplicatiile create reusesc sa convinga peste 600 de antreprenori. MyManager, de exemplu, era in 2001 singura aplicatie romaneasca dedicata afacerilor cu piese auto, o aplicatie cu un succes notabil la Salonul Auto Bucuresti din acelasi an.

MyManager este in prezent aplicatia optim de utilizat de catre cei care se regasesc in urmatoarele situatii:

  • detin un service auto si pun accent pe calitatea serviciilor pe care le ofera;

  • pun accent pe productivitatea activitatilor si isi doresc sa gaseasca solutii pentru a inlocui intocmirea documentelor manual;

  • urmaresc sa identifice o sursa care sa ofere informatii corecte si relevante, in functie de care sa ia cele mai bune decizii.

Potrivit reprezentantilor AttoSoft, “Implementarea solutiei software MyManager® reprezinta serviciul prin care sistemul informatic este configurat pentru a elimina neajunsurile activitatii dumneavoastra (…) Rolul firmei noastre este de a realiza configurarile tehnice ale software-ului si ale hardware-ului, dar mai ales de a organiza procesele de analiza a activitatii, inventariere, modificare a procedurilor de lucru, instruire teoretica si practica a operatorilor etc.”

Avantajele utilizarii MyManager

MyManager ofera o serie de avantaje, indiferent de versiunea pe care proprietarul service-ului decide sa o achizitioneze. Cele mai importante, le includ pe urmatoarele:

  • optimizarea tuturor activitatilor desfasurate in service si programarea eficienta a clientilor, prin programarea posturilor de lucru;
  • obtinerea automata a documentelor de gestiune primara, in speta, devize (oferta, comanda, final de lucrari), procese verbale si note de comanda;
  • consultarea automata a stocurilor;
  • transmiterea comenzilor pentru piese auto catre furnizori;
  • receptia pieselor auto.

Toate aceste avantaje cumulate, au ca rezultat reducerea numarului de angajati, fluidizarea activitatilor si, in consecinta, performanta business-ului. Managementul operational va fi eficient si controlul sporit va permite o gandire strategica eficienta pentru viitor.

AttoSoft sustine dezvoltarea companiilor pe care le detin clientii, prin implementarea unor solutii inteligente care sustin calitatea si performanta. Nu exista business care sa nu functioneze optim atunci cand se fac eforturi, iar service-ul auto nu face abatere de la aceasta regula.

Continue Reading

Tehnologie

Oferte de calculatoare si inchirieri sisteme IT de nerefuzat

AllProWeb.ro

Published

on

Calculator-ieftin.ro

Magazinul online Calculator-ieftin.ro se adreseaza in aceeasi masura clientilor persoane fizice si persoane juridice cu oferte de calculatoare imposibil de trecut cu vederea. Din stocul magazinului online nu lipsesc laptopurile, monitoarele, imprimantele, multifunctionalele, copiatoarele, plotterele, sistemele POS, videoproiectoarele, serverele si retelistica si incarcatoare de diverse tipuri si conectica. De astfel, activitatea magazinului online este definita de vanzarea de produse IT si refurbished si asigurarea de servicii dedicate acestei nise.

Avantajele achizitiilor realizate in magazin sunt numeroase, insa accentul este pus pe calitatea produselor si a serviciilor.

Magazinul online are oferte la calculatoare

Diversitatea calculatoarelor expuse la vanzare determina in mod cert satisfactia clientilor care, indiferent de necesitati, vor putea gasi produsul dorit. Aceste calculatoare refurbished si SH sunt importate din Franta, Anglia, Germania si Olanda, facand parte din stocuri care nu au fost vandute sau au fost putin utilizate in companii mari.

Din magazin pot fi cumparate sisteme complete de calculatoare – desktop, monitor LCD/TFT, tastatura si mouse, inclusiv componente sau elemente de conectica. Calculatoarele sunt produse de branduri cunoscute, precum: HP, IBM, Lenovo, Sony, Dell, Toshiba, Acer, Asus, Packard Bell, Lexmark, Fujitsu Siemens, Belinea, Samsung, LG. Acestea pot fi configurate dupa cum isi doreste clientul, care poate sa aleaga intre Pentium 4, DualCore, Core2Duo sau Core2Quad.

Monitoarele aferente pot fi LCD sau TFT, iar dimensiunile se pot alege intre 15″, 17″, 19″ sau 23″. Pot fi normale sau wide. De asemenea, si monitoarele provin de la branduri foarte cunoscute, situate in topul industriei IT. Atat monitoarele, cat si calculatoarele sunt testate si aduse intr-o stare de functionare impecabila, daca este cazul, inainte de a fi incluse in oferta de vanzare. Livrarea calculatoarelor si monitoarelor comandate nu doar ca este rapida, ci este insotita de toate accesoriile necesare.

Magazinul online Calculator-Ieftin inchiriaza avantajos sisteme IT

Mangementul companiei care gestioneaza magazinul online vine in intampinarea clientilor sai persoane fizice cu o oferta de inchiriere care sa ii ajute sa evite pe cat se poate unele investitii mari. Este greu de crezut ca mai exista un IMM care sa functioneze eficient fara sa aiba la dispozitie imprimante, multifunctionale sau copiatoare. Aceste dispozitive au insa un cost si acesta nu este mic. Pentru a nu-si bloca resursele de capital antreprenorii pot decide sa inchirieze echipamentul necesar, motiv pentru care vor trebui sa faca un abonament.

O astfel de solutie ofera numeroase avantaje, inclusiv pentru faptul ca in contract se stipuleaza ca toate posibilele defectiuni ulterioare inchirierii intra in sarcina companiei IT care va trebui sa le rezolve.

Pretul unui abonament este accesibil, indiferent de tipul acestuia. In acest pret intra si transportul echipamentului acolo unde este solicitat (sediu sau punct de lucru), instalarea acestuia, instruirea angajatilor care il vor utiliza, suport tehnic si multe alte elemente in legatura cu care clientul va fi informat in cadrul discutiilor cu specialistii companiei IT.

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0