Connect with us

Campanie TV

Noutăţi în programul TVR INFO, din 2 mai, la un an de la relansarea postului ca televiziunea de ştiri a românilor

Avatar

Published

on

TVR INFO ofera pentru telespectatorii săi, de la începutul lunii mai, o grilă de programe ce cuprinde emisiuni noi, care oferă o alternativă la tabloidizarea tot mai mare a programelor informative şi de analiză. Ştirea de 13 şi Plus Unu sunt titlurile noi pe care TVR INFO la propune din 2 mai, iar INFO Expres revine seara la TVR INFO.

„Tu ce faci la 13?“, este întrebarea prin care TVR INFO îşi provoacă telespectatorii de luni până vineri si le propune ca alternativă Ştirea de 13. Ştirea momentului este analizată într-un mod alert, cu accent pe consecinţe, prin interacţiune cu publicul şi folosind toate mijloacele de interacţiune socială. Emisiunea tratează evenimentele la cald şi oferă telespectatorilor o altă perspectivă asupra subiectelor abordate.

Tronsonul de prime-time la TVR INFO aduce telespectatorilor un „hard talk”, difuzat de luni până vineri, de la ora 20.00. Jurnalismul fără clişee şi idei preconcepute se opune tabloidizării şi superficialului la Plus unu, un interviu „1 la 1”, cu întrebări directe, la obiect. Invitatul va fi pus în faţa unei „oglinzi” în care să se vadă, iar publicul va fi cel care trage concluzia „estetică”: votează sau nu, are încredere sau nu, îi place sau nu.

Tot din 2 mai, magazinul de ştiri INFO Expres revine în grila TVR INFO, de luni până vineri, de la ora 21.00. Informaţiile de peste zi sunt centralizate şi discutate live, cu personajele direct implicate.

Despre TVR INFO: Canalul de ştiri al televiziunii publice are din 2 mai 2011 o nouă identitate, atât la nivel vizual, cât şi în conţinut. Relansat sub sloganul „Televiziunea de ştiri a românilor”, TVR INFO are o nouă grilă de programe, cu emisiuni de ştiri şi dezbateri pe teme de actualitate internă, politică externă, economie, afaceri şi sport. Din oră în oră, TVR INFO transmite cele mai proaspete ştiri din ţară şi de peste hotare, iar principalele subiecte ale zilei sunt discutate pe larg cu jurnalişti profesionişti şi invitaţi din tot spectrul politic, economic şi social, în cadrul Dezbaterilor INFO+. Rebrandingul TVR INFO – lansat iniţial ca un canal axat pe informaţii utilitare – a fost unul dintre principalele obiective ale noului management al TVR, instalat în iulie 2010. Demersul de a repoziţiona în content şi imagine TVR INFO face parte dintr-un proces mai amplu al TVR, de redefinire a rolului său de serviciu public de media, care promovează jurnalismul responsabil şi dezbaterile pe teme relevante pentru România. TVR INFO este recepţionat în toate reţele de cablu şi în sistemul Direct to Home – DTH. Utilizatorii de iPhone sau iPad pot urmări live TVR INFO pe mobil sau tabletă din orice colţ al lumii, descărcând aplicaţia TVR INFO din AppStore.

Comentarii

Campanie TV

”Greu de respirat. Problema rămâne în aer”, un nou proiect editorial realizat de jurnaliștii Digi24

Avatar

Published

on

Foto Credit: DIGI
  • Conform unul studiu al Observatorului Român de Sănătate, 23.000 de oameni mor anual în tara noastră din cauza bolilor cauzate de poluare
  • Bucureștiul se află în topul celor mai poluate orașe din țară
  • Comisia Europeană obligă România să ia măsuri pentru reducerea poluării

 

Digi24 lansează un nou proiect editorial – Greu de respirat. Problema rămâne în aer. Începând cu data de 20 februarie, în fiecare joi, timp de cinci săptămâni, în jurnalele Digi24, vor fi difuzate reportaje care vor răspunde la două întrebări esențiale: de ce a devenit atât de greu să respirăm aer curat și ce fac oficialii care ar trebui să nu mai lase problema în aer.

Problema aerului poluat este atât de gravă încât Comisia Europeană obligă ţara noastră să ia măsuri urgente pentru reducerea poluării. Statisticile confirmă faptul că aerul din marile oraşe e aducător de boli, tot mai multe şi mai grave, iar capitala României se află în vârful acestui „top”. Aceleași studii arată că 23.000 de români mor anual din cauza bolilor cauzate de poluare. Tot mai des mergem pe stradă și simțim nevoia să ne ținem respirația, praful înnegrește mașinile, geamurile locuințelor, hainele și, în final, plămânii, iată câteva semnale ce conduc la concluzia că respirăm un fel de otravă. Nu ştim câtă, pentru că măsurătorile sunt atât de inexacte încât nu au fost desluşite nici la nivel înalt.

„Acest proiect este, mai degrabă, o campanie de conștientizare, care lipsește cu desăvârșire în România. Știm că avem o problemă cu poluarea, dar nu știm de ce, cum ne afectează și ce putem face pentru a ne proteja. Autoritățile s-au întrecut în declarații și cifre de-a lungul timpului și ne-au făcut să uităm un lucru esențial: când respirăm aer poluat, organismul nostru are de suferit. Veți vedea în campanie mărturii ale unor oameni care au ajuns dependenți de medicamente din cauza poluării și care fug din București ori de câte ori au ocazia, pentru a putea respira normal”, spune jurnalista Digi24, Teodora Iacob, promotorul acestei campanii.

 

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

Lucian Mîndruță, Digi24 și Digi FM lansează campania “Cu drumurile curate”

Avatar

Published

on

Foto Credit: DIGI

Pentru cei care nu așteptă ca schimbarea să vină de ceilalți, ci fac schimbarea care face diferența, Lucian Mîndruță, Digi24 și Digi FM lansează “Cu drumurile curate”. Campania de implicare civică își propune să îndemne românii la acțiuni concrete și recurente pentru protecția mediului.                                                                                                                                                                                      “Când mergi încet pe drumurile României, realizezi că prea mulți dintre noi își iubesc țara doar din vorbe. Iar faptele spun altceva: tone de gunoaie, de la cele de construcții și până la cele menajere, ajung ZILNIC pe marginea drumurilor, pe câmpuri și în păduri. Începem deci prin a vă arăta ceea ce, la 90 de kilometri pe oră, nu avem când să vedem. Și, după aceea, încercăm să și strângem, pe porțiuni pe care putem strânge comunități să ne ajute. În Muntenia, Ardeal și Moldova,” a declarat jurnalistul Lucian Mîndruță.

Prima etapă a proiectului se desfășoară până la data de 1 martie 2020 și invită publicul să trimită la adresa de email ajutor@cudrumurilecurate.com imagini care ilustrează realitatea pe care cu toții ne-am obișnuit să o luăm drept “normalitate”. De-a lungul drumurilor județene și naționale s-au format adevărate gropi de gunoi. Acestea sunt zonele vizate, iar fotografiile trebuie însoțite de coordonatele locurilor în care au fost realizate.

Harta drumurilor murdare va fi actualizată constant, în această perioadă, pe site-ul campaniei, www.cudrumurilecurate.com, pentru a crea o imagine completă și realistă a situației.

Cea de-a doua etapă a campaniei urmărește mobilizarea oamenilor care-și doresc să schimbe lucrurile și sunt, deopotrivă, dispuși să investească timp și efort pentru o țară “cu drumurile curate”.

Aceștia se pot înscrie ca voluntari pe site-ul campaniei pentru ultima etapă a proiectului, în care, alături de Lucian Mîndruță și de voluntarii Digi România, vor participa la acțiuni de ecologizare în trei regiuni ale țării.

Inițiatorii campaniei invită cetățenii, autoritățiși organizațiile locale care se ocupă de salubrizare și / sau de colectarea selectivă a gunoiului să se alăture acestui demers. Obiectivul acestor acțiuni punctuale este să responsabilizeze comunitățile în care se vor desfășura și să creeze premisele unei schimbări de durată, sustenabile.

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

„Statul la stat”, un nou proiect editorial Digi24 care prezintă neregulile din serviciile publice

Avatar

Published

on

Foto Credit: DIGI
  • Avem milioane de funcționari și angajați în sistemul public și mii de frustrări și nemulțumiri legate de serviciile pe care le plătim și le primim.
  • Avem mii de instituții publice și milioane de întrebări despre rostul lor. În multe dintre ele, nici cei care lucrează acolo nu știu ce-ar trebui să facă. Nu știu cu ce se ocupă.
  • Știm însă că ocupă birouri și primesc salarii drept răsplată pentru servicii și favoruri politice.

 

Prin proiectul editorial „Statul la Stat”, Digi24 cere depolitizarea instituțiilor de stat și profesionalizarea lor profundă. Proiectul urmărește să descopere și să arate neregulile din serviciile publice a căror unică rațiune de a exista pare să fie recompensa politică. Din 5 februarie, în jurnalele Digi24 vor fi difuzate anchete și reportaje realizate de jurnaliștii Toma Petcu și Sergiu Voicu, iar subiectele vor fi dezbătute în platou cu analiști și reprezentanți ai instituțiilor publice.

Instituțiile de stat consumă, anual, 30% din bugetul României și eșuează chiar în misiunea lor de bază: satisfacerea nevoilor publice. Calitatea serviciilor publice este unul dintre marile motive de nemulțumire din România și unul dintre motivele pentru care românii părăsesc țara. Conform unui sondaj IRES, 69% dintre cetățeni spun că sunt nemulțumiți de administrația publică. Aceeași analiză arată că 30% dintre români consideră corupția principala problemă de care se lovesc în instituțiile publice, urmând birocrația (27%), indiferența angajaților (23%), incompetența (8%) și politizarea (6%).

Campania „Statul la Stat” reprezintă o colecție de răspunsuri la întrebările „De ce ni se întâmplă asta? De ce dăm atât de mulți bani pe atât de multe instituții cu atât de mulți angajați, mulți dintre ei insuficient pregătiți sau chiar complet nepregătiți?”. Demersul jurnalistic urmărește identificarea instituției și verificarea jurnalistică a activității sale. Depinde de administratorii statului și de societate, în egală măsură, ca serviciile publice să fie în slujba tuturor cetățenilor.

*Reuters Institute Digital News Media Report 2019

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0