Connect with us

Evenimente

Noutățile celei de-a 6-a ediții a OMV Petrom Semimaratonul București

Published

on

 

Bucharest RUNNING CLUB anunță că peste 14.000 de participanți din peste 65 de țări vor lua startul la cea de-a 6-a ediție a OMV Petrom Semimaratonul București, care are loc sâmbătă 13 mai începând de la ora 9:30 și duminică 14 mai de la 08.15 în Piața Constituției.

 

În data de 8 mai a fost organizată conferința de presă pentru lansarea celei de-a șasea ediții a OMV Petrom Semimaratonul București, prilej cu care au luat cuvântul Marius Alexandru Duncă, Ministrul Tineretului și Sportului, Tomnița Florescu, Viceprimar al Municipiului București, Valeria Răcilă van Groningen, președinte BRC, Ramona Zanfirescu, Purtător de cuvânt, OMV Petrom, Kurt Leitner, CEO, Porsche România, Ramona Ciocodei, Communication Manager, McDonalds România, Florin Florea, Președinte, Federația Română de Atletism, Monica Calotă, director ANPCDEFP – Agenția Națională pentru Programe Comunitare în Domeniul Educației și Formării Profesionale. Conferința a fost moderată de Oana Nastăse, director Bucharest RUNNING CLUB. Declarațiile vorbitorilor pot fi găsite în anexa 2.

 

Ca informații de ultimă oră, vă comunicăm locurile rămase disponibile la cursele de adulți: Semimaraton OMV Petrom-1943 locuri; 10km Individual Volkswagen-588 locuri; Ștafeta Scholl-112 locuri;Cursa Populară Vodafone-500 locuri; Cursa Adolescenților Erasmus +-868 locuri.

Favoritul OMV Petrom Semimaratonului București  2017 este Kipyego Kennedy Lagat din Kenya la masculin iar la feminin, câștigătoarea OMV Petrom Semimaratonului 2016, Dire Tune Arissi  (Etiopia) care va fi prezentă și în acest an la start pentru a-și apăra titlul. Ca în fiecare an, pentru distanţa de semimaraton –21,097 km vor fi prezenți și alți alergători de elită din Kenya, Maroc și Etiopia.

 

Sâmbătă 13 mai, începând cu orele 9:30, la Cursa Copiilor McDonald’s, vor lua startul din Piața Constituției, toți copiii cu vârste cuprinse între 0-13 ani, fiecare categorie de vârstă și gen va avea start diferit, coridorul de start fiind împărțit pe sectoare, pe distanțe cuprinse între 0,9-1,4 km. Copiii cu vârste cuprinse între 6-13 ani vor alerga singuri, iar cei în intervalul 0-5 ani vor participa alături de părinți. Numărul maxim de participanți în cadrul Curselor Copiilor este 3200, iar pentru fiecare categorie de vârstă și gen nu vor concura mai mult de 400 de copii. Cursele Copiilor McDonald’s sunt gratuite. Pentru Cursa Copiilor, kiturile de participare se pot ridica în dimineața zilei de sâmătă, 13 mai începând cu orele 7:00 din Sport Expo (Piața Constituției) iar cei care nu s-au înregistrat online, dar vor să alerge, pot veni, de asemenea, la Sport Expo pentru a ocupa ultimele locuri libere. Bucharest RUNNING CLUB anunță organizarea Curselor Copiilor în mod necompetitiv pentru toate evenimentele BRC, prin eliminarea clasamentelor și a premiilor bazate pe clasament. La sfârșitul Curselor Copiilor Mc Donald’s va fi organizată o tombolă iar înscrierea se va face în ziua concursului prin completarea talonului de participare și depunerea lui în urna de pe scenă amplasată în Piața Constituției. Fiecare categorie de vârstă și de gen are alocată o urnă specială. Tombolele se desfăşoară în data de 13 mai, în intervalul orar 10:30-13:30, separat pentru fiecare categorie de varsta si de gen, premiile constând în biciclete. Primele 3 școli și primele 3 licee/colegii cu cei mai mulți participanți vor fi premiate cu echipamente sportive oferite de McDonald’s.

 

Adolescenții cu vârste cuprinse între 14-19 ani vor putea să concureze, sâmbătă, 13 mai, la Cursa Adolescenților Erasmus + pe o distanță de 2,5 km, începând cu ora 13.00. Participanţii se pot înregistra la Sport Expo DOAR în ziua cursei – sâmbătă, 13 Mai – în funcţie de programul oficial. Alergătorii înregistraţi online îşi vor ridica kit-ul de participare în ziua de sâmbătă, până la ora 10.00 am. Kit-urile rămase nesolicitate, pentru care nu există participanţi înregistraţi, se vor distribui la ora 10.00 am, celor prezenţi şi care vor dori să alerge. Premiile sunt oferite de către Erasmus + și constau în echipamente electronice ( laptop-uri, brățari fitness, tablete).

Toți copiii se pot distra și pot practica sport pe circuitul de trambuline, tiroliene și saltele oferite de McDonald’s pe toată durata zilei de sâmbătă,13 mai, în Piața Consittuției.

Tot sâmbătă, la cortul Erasmus+ au loc concursuri cu premii – excursii la Bruxelles, cu vizitarea Parlamentului European – valabile pentru tinerii câștigători cu vârste de 18 și 19 ani.

 

Duminică 14 mai, vor avea loc cursele pentru adulți . La orele 08.15, vor lua startul alergătorii de la 10km Individual Volkswagen. La 9:30, încep cursele de Semimaraton OMV Petrom și Ștafetă Scholl, formate la această ediție din echipe de câte 3 alergători( 7km+7km+7,1km), urmând ca la ora 12.30 să fie dat startul Cursei Populare Vodafone. Participanții deja înregistrați sunt așteptați să își ridice kit-urile de la Sport Expo, spațiul special amenajat în Piața Constituției. Cei care nu s-au înregistrat online, dar vor să alerge, pot veni de asemenea la Sport Expo pentru a ocupa ultimele locuri libere vineri, 12 mai, între orele 13:00-20:00, sâmbată 13 mai, între orele 11:00-20:00, când se pot înscrie și/sau ridica kit-uri precum și duminică, 14 mai, în intervalul orar 07:00-07:30 (doar cei care sosesc in București în dimineața competiției). Se vor acorda premii primilor 5 clasați ai fiecărei curse, precum și primilor trei clasați din categoria participanților în scaune cu rotile, de asemenea, pentru fiecare cursă în parte. Campionii din clasamentul general de la cursele de semimaraton (21,097 km), 10 km individual Volkswagen (10,548 km) și semimaraton ștafetă Scholl vor primi premii în bani iar caștigătorii de la categorii de vârste vor primi produse și servicii.

 

World Class va ajuta alergătorii mici și mari să se încălzească și să-i țină în formă în Piata Constituției. Astfel, sâmbătă, copiii se vor încălzi alături de animatorii World Class (Iron Man, Spiderman, Hulk, Sportacus) în jurul orei 08.50, respectiv 11.30. Duminică, antrenorii World Class vor începe sesiunea de warm-up în jurul orei 07.30, respectiv 08.30, urmând ca participanții care au terminat cursa să se relaxeze prin sesiunile de stretching de la ora 11.30 iar publicul să poată participa la lecții de zumba și functional.

 

Volkswagen te fotografiază și la această ediție: toți alergătorii cursei de 10km vor primi de la Volkswagen albume personalizate cu fotografiile proprii din timpul cursei. Participanții trebuie să se autentifice pe site www.bucuresti21km.ro cu aceeasi adresa de email de la contul de Facebook și vor primi pozele pe contul lor de FB în maxim 24 ore de la terminarea cursei.

Alergătorii sunt invitaţi să folosescă prilejul acestui eveniment de sărbatoare a Bucureştiului şi să se costumeze în personaje recunoscute sau să poarte elemente care reprezintă cauza pe care o susţin pe tot parcursul alergării. Organizatorii și partenerii oferă 3 diplome pentru cele mai trăznite costume. Participanții care aleargă cu costume trebuie să se prezinte la scena mare, imediat ce au terminat cursa pentru a li se evalua costumul de către organizatori și eventual a primi diploma.

 

Ajuns la cea de-a șaptea ediție, “ONG Challenge” este provocarea adresată celor 20 cauze partenere ale Semimaratonului București precum și tuturor alergătorilor care vor avea ocazia să voteze cel mai bine gestionat punct de hidratare și /sau punct de animație întâlnit pe traseu. Pe toată durata desfășurării curselor, pe traseu vor fi amenajate peste 20 de puncte de hidratare și de divertisment, pentru a încuraja alergătorii, aceștia având disponibilitatea de a vota ONG-ul care a venit cel mai mult în sprjinul lor. Numeroși artiști de la Roton vor performa pe traseu pentru a încuraja alergătorii, iar pe scena din Piața Constituției, Monica Odagiu va susține un concert.

 

Evenimentul va fi transmis în direct pe site-ul propriu www.bucuresti21km.ro/live și pe pagina de Facebook www.facebook.com/Bucharest21km/, cu sprijinul Vodafone, Partener Comunicații. Pe lângă vizualizarea imaginilor de start/sosire și premiere, veți afla informații despre ceea ce se întâmplă pe traseu,  despre cauzele sociale pentru care se aleargă și despre personalitățile prezente în studioul mobil amenajat în Piața Constituției. Transmisia va avea loc sâmbătă 13 mai între orele 8:30 – 15:00 și duminică 14 mai, între orele 7:15 – 15:00.

Noutăți și informații despre alergători, cauze, performanțe, parteneri, echipe, nutriție și multe altele pot fi citite în revista “Alerg” – revista oficială a OMV Petrom Semimaratonul București – care va fi distribuită alergătorilor la ridicarea kit-ului.

 

Traficul va fi închis sâmbătă, 13 mai între orele 07.30-14.30 pe bd. Unirii, ambele sensuri, între Piața Constituției și Bd I.C. Brătianu și pe bd Libertății între Calea 13 Septembrie și bd Națiunile Unite, iar duminică, 14 mai, circulația auto este restricționată  între orele 07.30-15.30 pe traseele menționate mai jos:

 

-pentru Cursa 10km Individual Volkswagen (10km) cu startul la 08.15: START de pe bd. Libertății (între Splaiul Independenței și bd. Națiunile Unite), bd Libertății, stânga pe breteaua Parchetului General, dreapta bd Unirii, Piața Alba Iulia, bd. Decebal, întoarcere înainte de intersecția cu str. Dristor, retur bd. Decebal, bd. Unirii, bd I.C. Brătianu, stânga str. Halelor, Splaiul Independenței până la pod Hașdeu, întoarcere pe sensul celălalt (fără a afecta traversul pe podul Hașdeu), retur pe sensul celălalt al Splaiului Independenței până la Piața Națiunilor Unite, dreapta pe bd Națiunilor Unite, stânga pe bd Libertății, Piața Constituției-SOSIRE.

 

-pentru Cursele Semimaraton OMV Petrom, Ștafetă Scholl (21km și 7k+7k+7,1k) cu startul la 09.30: START de pe bd. Libertății (între Splaiul Independenței și bd. Națiunile Unite), bd Libertății, stânga pe breteaua Parchetului General, dreapta bd Unirii, stânga pe bd. I.C. Bratianu, stânga pe Str. Halelor, Splaiul Independenței, întoarcere pe celălalt sens pe Podul Hașdeu, retur pe sensul celălalt al Splaiului Independenței până la Piața Națiunilor Unite, dreapta pe bd. Națiunile Unite, stânga pe bd. Libertății, , Piața Constituției, stânga pe breteaua de la Parchetul General, bd Unirii, Piața Alba Iulia, bd.Decebal, Piața Hurmuzachi, bd. Basarabia cu întoarcere înainte de bd. Chișinău, bd Basarabia, dreapta pe aleea de intrare în Stadionul Național Arena (aleile din jurul stadionului cu iesire în bdul Maior Coravu și întoarcere înainte de rondul de la intrarea în stadion), ieșire în bdul Basarabia, dreapta pe bd Basarabia, Piața Hurmuzachi, bd. Decebal, dreapta pe bd. Unirii, dreapta pe bd. I.C.Brătianu, stânga pe str.Halelor, continuare pe Splaiul Independenței până la Podul Hașdeu cu întoarcere pe pod (trotuar fara a restrictiona circulatia auto pe pod), Splaiul Independenței până la Piața Națiunile Unite, dreapta pe bd. Națiunile Unite, stânga pe bdul Libertății până la Piața Constituției – SOSIRE.

 

pentru Cursa Populară Vodafone (3 km): START de pe bd. Libertății (între Splaiul Independenței și bdul Națiunile Unite), stânga pe bd. Unirii pe breteaua Parchetului General, bd Unirii, până la intersecția cu bd I.C.Brătianu, retur pe sensul celălalt, bd Unirii, Piata Constitutiei,  breteaua Ministerului de Finanțe, stânga pe bd. Libertății – SOSIRE.

Bd Libertății sensul dinspre Calea 13 Septembrie către Splaiul Independentei, pe porțiunea din dreptul Pieței Constituției cât și  Bd Libertății sensul dinspre Splaiul Independentei către Calea 13 Septembrie pe porțiunea din dreptul Parcului Izvor vor fi restricționate traficului auto pentru amenajarea zonelor de start/sosire de sâmbătă, 13 mai până duminică 14 mai la încheierea evenimentului. Recomandăm de asemenea conducătorilor auto să utilizeze sistemul de navigație rutieră gratuită Waze care va semnala segmentele supuse restricțiilor rutiere și va arăta rutele alternative. Waze este aplicație gratuită și partener al Semimaratonului București.

 

Hărțile traseelor competiției pot fi accesate pe: http://www.bucuresti21km.ro/participants/course/

 

Sponsori Semimaratonul București: OMV Petrom-sponsor principal, Volkswagen-sponsor gold și masină oficială, adidas – sponsor tehnic, Scholl- sponsor Ștafetă, Vodafone-Sponsor Cursa Populară și partener comunicații, McDonald’s-sponsor Cursa Copiilor,  Hilton Athenee Palace – hotelul oficial, Izvorul Minunilor – apa oficială, Isostar – energizantul oficial, Mega Image- Refreshment Point Sponsor, Ciuc Radler, Magneziu + B Complex, City Grill, World Class, Regina Maria- partner medical, Global Relocation Services. Parteneri media: TVR, TV City, Europa fm, National TV, N24, Cartoon Network, Boomerang, Itsy Bitsy, Men’s Health, National Geographic, Casa Lux, Femeia, Mami, Sanatatea de Azi, Revista Ioana, Gazeta Sporturilor, News.ro, In Your Pocket, Media TRUST, Waze, adrenallina.ro. Parteneri instituționali: Primăria Municipiului București, PROEDUS – Centrul de Proiecte Educaționale și Sportive pentru Copii și Tineret, Ministerul Tineretului și Sportului, Federația Română de Atletism, Comitetul Olimpic și Sportiv Român, Ministerul de Interne, SMURD, Agenția Erasmus+, ANPCDEFP, Reprezentanța Comisiei Europene-parteneri Cursa Adolescenților.

 

ONG-uri asociate și recomandate OMV Petrom Semimaratonul București: Pădurea Copiilor, Concordia, Fundația Olimpică Română,Hope&Homes for Children Romania, Hospice Casa Speranței,Touched Romania, Light into Europe, Asociația Little People, United Way, Help Autism, Salvați Copiii, Crucea Roșie Sector 1, “Alerg pentru Robert Cadar”, Ajungem Mari,Fundația Star Storage, Special Olympics Romania,Crucea Roșie România,Fundația Renașterea, Asociația Aura Ion, Fundația Inocenți, Pachamama, Let’s Do it, Romania, Plantăm Fapte Bune, Asociația Câștigă Viață, World Vision, Asociația The Social Incubator,Fundația Regina Maria,Programul Win For Youth.

 

Despre Bucharest RUNNING CLUB (BRC) Bucharest RUNNING CLUB este organizatorul celor mai mari competiții de alergare stradală și sport de masă din România – „ Bucharest Running Club premier events”. Începând cu anul 2008, Bucureștiul a fost inclus în circuitul internațional al maratoanelor, alăturându-se celorlalte capitale europene care găzduiesc anual astfel de competiții. Calendarul de evenimente din acest an cuprinde cea de-a 2 ediție a UNIQA Asigurări 10K& Family Run din data de 2 aprilie, ediția a 6-a a OMV Petrom Bucharest HALF MARATHON din 13-14 mai, precum și cea de-a zecea ediție a Raiffeisen Bank Bucharest MARATHON din 14-15 octombrie. Toate competițiile Bucharest RUNNING CLUB sunt acreditate și înscrise în calendarul internațional al AIMS (Asociația Internațională a Maratoanelor și Semimaratoanelor) și IAAF. BRC a dezvoltat în România modelul asocierii competițiilor de alergare și sport de masă cu o cauză socială, umanitară sau ecologică iar în prezent sunt peste 30 cauze partenere ale evenimentelor. Acestea cumulează fonduri de 50.000 -100.000 euro anual pentru proiectele comunitare, sociale, educaționale, ecologice prezentate.  BRC a fost primul ONG care a demarat o platformă de voluntariat sportiv în Romania  – www.voluntarinsport.ro iar în prezent colaborează cu peste 1.000 voluntari activi care se implică în proiecte și evenimente sportive. BRC organizează competiții proprii dar și evenimente de sport de masă pentru companii și ONG-uri. De la înființare, BRC a organizat peste 100 de evenimente de alergare, mișcare în aer liber, sport de masă, voluntariat, educație, comunicare, dezvoltare comunitară.Site-urile oficiale ale Bucharest RUNNING CLUB sunt: www.bucuresti10km.ro, www.bucuresti21km.ro, www.bucuresti-maraton.rowww.voluntarinsport.ro, www.abrc.ro. FB/ Bucharest10km; Bucharest21km; BucharestMarathon; BucharestRuningClub; VoluntarInSport; #RunInBucharest 

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Inima Transilvaniei va bate în ritmuri retro la Castelul Mikó – diMANSIONS

Published

on

 

Punct cu punct, fiecare detaliu de la diMANSIONS Hit Music Festival ajunge la locul său și astfel, cu emoții și entuziasm ne pregătim să dăm startul celei mai mari petreceri retro din inima Transilvaniei, din 14  – 16 iunie. 

Provocarea cea mai mare, cortul Kayam cu o capacitate de 10.000 de persoane a fost ridicat, punctele TOP UP by Banca Transilvania sunt instalate, voluntarii sunt instruiți, unii dintre cei mai mari artiști ai lumii se pregătesc să plece către România (printre care Thomas Anders – Modern Talking, Inner Circle, The Dire Straits Experience, Dr. Alban, Turbo B (ex SNAP!), Lou Bega), iar programul este definitivat.

Schimbări importante în program

Iar pentru ca toate lucrurile să meargă ca unse, este important să le aducem în vedere participanților care așteaptă cu nerăbdare seara de vineri, că au intervenit schimbări în program.

Din motive ce depășesc puterea de control a organizatorilor, ora de începere a concertului gentlemanului muzicii, Thomas Anders (Modern Talking), capul de afiș al festivalului, a fost reprogramat vineri pentru ora 20:45. Spectacolul său va fi urmat de cel al trupei de petrecere olandeze Hermes House Band, împreună cu faimosul interpret al piesei „Mambo No.5”, Lou Bega.

 

Transportul asigurat, programul autobuzelor la diMANSIONS finalizat

Iubitorii muzicii anilor 80-90 și 2000 care își doresc să ajungă la festival în oricare dintre cele 3 zile, însă nu au la îndemână un transport, se pot orienta către unul dintre autobuzele diMANSIONS care circulă pe rutele Sfântu Gheorghe, Târgu Secuiesc, Brașov și Miercurea Ciuc (cu oprire în Băile Tușnad). Orarul acestora poate fi consultat aici, urmând ca orarul pentru ruta Miercurea Ciuc să fie adăugat până la sfârșitul zilei. Deși programul autobuzelor este stabilit în funcție de programul concertelor (ultimul terminându-se la ora 02:00), organizatorii informează publicul că aceste curse vor putea fi suplimentate dacă va fi nevoie.

Biletele se pot achiziționa și la fața locului în fiecare zi de festival

Fanii muzicii retro vor mai putea achiziționa bilete și abonamente online de pe iabilet.ro, bilete.ro sau myticket.ro până la sfârșitul acestei zile. De vineri, 14.06, acestea vor putea fi achiziționate exclusiv de pe site-ul festivalului, www.dimansions.ro sau de la locație. Tarifele biletelor și ale abonamentelor vor fi însă mai mari, astfel încât prețul la locație al unui abonament de 3 zile va fi 279 RON, cel al unui abonament VIP pe 3 zile 459 RON, un bilet de o zi va costa 139 RON, în timp ce varianta VIP a acestuia va costa 259 RON. Prețul final al acestor bilete va suporta o mică taxă în plus, percepută de vendorul Eventim.

Plata la diMANSIONS Hit Music Festival se va face exclusiv cu un card special de festival

Din ambiția de a aduce împreună elemente retro cu tehnologii de ultimă generație, organizatorii propun pentru prima ediție a festivalului de hituri diMANSIONS plata exclusiv cu un card special de festival, prin sistemul de plată oferit de Banca Transilvania. Cardul Festipay este un sistem confortabil și simplu, prin care se poate plăti atât pentru mâncare, cât și alte produse achiziționate în cadrul festivalului diMANSIONS.

Cardurile de festival vor putea fi solicitate și încărcate la intrarea în festival, la punctele „TOP UP by Banca Transilvania”. Acestea se emit gratuit și nu au taxe de comision bancar. Suma minimă pentru prima încărcare a cardului este de 30 RON, iar cea maximă este de 500 RON, încărcarea cardului fiind posibilă în orice moment în cadrul festivalului atât cu numerar, cât și cu cardul.

Participanții festivalului vor putea retrage sumele rămase pe card la orice stand „TOP UP by Banca Transilvania” din  festival, până cel târziu luni, 17 iunie, ora 12:00. De asemenea, de subliniat este că aceste carduri vor putea fi utilizate doar la diMANSIONS Hit Music Festival.

Primul festival de muzică din România care introduce comunicarea directă prin WhatsApp

Surprizele nu se opresc aici și vă spunem că un alt element inedit introdus de organizatorii primei ediții diMANSIONS este comunicarea directă cu participanții festivalului, prin intermediul aplicației WhatsApp.

Pentru a avea toate informațiile de ultimă oră la îndemână simplu și rapid, toți participanții sunt încurajați să se aboneze la sistemul de Whatsapp Newsletter urmând acești 2 pași simpli:

  1. Salvează numărul de telefon 0753 699 699 în agenda telefonului tău;
  2. Trimite către acest contact mesajul START pe WhatsApp.

Cei care aleg să se aboneze la acest sistem de informare rapidă trebuie să știe că se pot dezabona în orice moment, trimițând mesajul STOP, iar numărul de telefon va fi eliminat din baza de date diMANSIONS.

 

Activități pentru toate gusturile: Silent Disco

Pe lângă marile concerte de la scena principală Kayam, diMANSIONS va avea parte de o gamă largă de activități de care participanții se vor putea bucura pe toată durata festivalului.

Programul artistic din cadrul evenimentului include și câțiva DJ locali, precum Brny, Dome, Turbo G, Mate și mulți alții, care vor mixa și la scena Silent Disco – unde comunicarea se face prin dans. Aici fiecare participant va primi o pereche de căști pentru a-și selecta canalul de muzică preferat dintre cele puse la dispoziție de DJ.

 

Toate informațiile despre diMANSIONS Hit Music Festival sunt disponibile pe site-ul evenimentului, https://www.dimansions.ro, cât și pe pagina de Facebook a festivalului.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

PRO TV ți-a pregătit 5 invitații duble la Untold! Iata cum le poti castiga!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Vrei mai mult decât vacanță? Dă-i cu vibe de festival și petrece în capitala mondială a magiei. PRO TV are pregătite 5 invitații duble la cel mai important show live al anului: Untold!

Vrei să-i vezi pe Robbie Williams, Armin Van Buuren, Martin Garrix, 3 are legend, Busta Rhymes, Stormzy, Tinie Tempah, Steve Aoki, Don Diablo, Nicky Romero și mulți, mulți alții? Atunci e simplu: intră pe protv.ro și câștigă una dintre cele 5 invitații duble la… 5 ani de Untold!

 

Te poți înscrie în pagina de concurs până pe 26 iunie. Tot ce trebuie să faci e să completezi formularul cu datele tale și să-ți testezi creativitate cu un vers care să completeze următoarele: Multă lume, mulți artiști/ Dă-i cu party, să te miști! …. Te poți înscrie de câte ori vrei și vei afla dacă ai câștigat pe 28 iunie. Regulamentul complet este disponibil pe protv.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

TVR, Primăria Municipiului Brașov și Consiliul Județean Brașov, parteneriat pentru organizarea Festivalului Internațional Cerbul de Aur 2019

Published

on

 

 

  • Doina Gradea, PDG TVR: „Prima jumătate de veac a Festivalului a trecut ca o poveste. Odată cu deschiderea înscrierilor pentru ediția 2019, începem să scriem povestea următorilor 50 de ani”.

 

Miercuri, 12 iunie, în cadrul unei conferințe de presă, reprezentanții Televiziunii Române și ai autorităților locale – Primăria Municipiului Brașov și Consiliul Județean Brașov – au anunțat semnarea unui acord de parteneriat pentru organizarea ediției din acest an a Festivalului Internațional Cerbul de Aur.

La evenimentul organizat la sediul Primăriei Brașov au participat Doina Gradea, Președinte-Director General TVR, George Scripcaru, Primar al Municipiului Brașov, Adrian-Ioan Veștea, Președinte al Consiliului Județean Brașov și Smaranda Vornicu-Shalit, Directorul Festivalului.

 

Odată cu ediția aniversară din 2018, ne-am propus să readucem continuitate în organizarea Festivalului Cerbul de Aur și să îi păstrăm strălucirea. Iată că  ne ținem de cuvânt, iar acest lucru nu ar fi posibil fără sprijinul Primăriei și al Consiliului Județean. Doresc să le mulțumesc domnului Scripcaru și domnului Veștea pentru deschiderea și sprijinul reînnoit al autorităților locale în organizarea acestui eveniment”, a declarat Doina Gradea, Președinte-Director General TVR.

 

În cadrul conferinţei, au fost subliniate o serie de măsuri pe care organizatorii le vor lua pentru confortul rezidenţilor şi al turiştilor: „Vom face tot posibilul pentru ca festivalul să aducă bucurie în inimile brașovenilor și să nu afecteze activitatea antreprenorilor din Piața Sfatului. În acest sens, am stabilit primele măsuri – vom reduce, în măsura posibilului, perimetrul de desfășurare a evenimentului față de cel ocupat la ediția precedentă, iar spectacolele se vor încheia mai devreme”, a declarat Doina Gradea.

 

,,Mă bucur că reușim să organizăm și în acest an Festivalul Cerbul de Aur, pentru că este unul dintre cele mai importante evenimente culturale ale Braşovului, care are acoperire televizată națională și internațională și este, cu siguranță, unul dintre evenimentele care promovează cel mai mult orașul nostru în străinătate, în foarte multe țări. Este un eveniment cu o tradiție de peste 50 de ani, un eveniment așteptat de brașoveni, dar și de turiști. Sunt convins că, dacă vom reuși să permanentizăm acest festival cu ajutorul partenerilor noștri de la TVR, în câțiva ani, el poate ajunge la nivelul oricărui festival internațional de muzică din Europa”, a declarat George Scripcaru, primarul municipiului Brașov.

 

,,Vreau să felicit TVR pentru că organizează Festivalul Cerbul de Aur pentru al doilea an consecutiv. Este un eveniment care ține de identitatea noastră, a brașovenilor, și vă asigurăm de tot sprijinul nostru. Practic, festivalul conturează cea mai amplă campanie de promovare pentru județul Brașov, cea mai importantă destinație turistică din România, punând în valoare toate atracțiile din zonă”, a declarat Adrian-Ioan Veștea, Președintele Consiliului Județean Brașov.

 

,,Vă mulțumim pentru găzduire, trebuie să mărturisesc că ne bucurăm să aducem din nou Cebul de Aur în inima României, la Brașov. Vom profita de acest moment pentru a promova Brașovul și întreaga zonă din centrul țării în producțiile editoriale – ediții speciale, reportaje, postcard-uri și alte proiecte adiacente – pe care TVR le va realiza pe parcursul festivalului”, a declarat Smaranda Vornicu-Shalit, Directorul Festivalului.

 

Prin acest acord, cele trei instituții continuă parteneriatul tradițional care asigură organizarea festivalului în orașul de la poalele Tâmpei.

Ediţia 2019 a Festivalului va avea loc în perioada 22 – 25 august, în Braşov, și va aduce numeroși artiști pe scena din Piața Sfatului. Pe lângă recitalurile vedetelor invitate, 12 finaliști ai concursului internațional de interpretare vor cânta pentru premii de peste 55 de mii de euro.

 

  • TVR a dat startul înscrierilor pentru concursul de interpretare

Joi, 6 iunie, organizatorii au deschis înscrierile pentru Concursul internaţional de interpretare, iar primii concurenți s-au înregistrat deja pe site.

 

Artiştii care doresc să participe la concurs se pot înscrie până în data de 6 iulie a.c., pe portalul oficial al evenimentului, cerbuldeaur.ro, unde este publicat şi Regulamentul Festivalului Concurs.  

Pentru ediția din acest an, echipa TVR a pregătit un format  format cu două zile de concurs, o Gală de premiere şi evenimente adiacente.

 

Festivalul se va încheia cu un spectacol folcloric care va reuni muzica populară tradiţională românească şi prelucrări de actualitate ale acestui gen muzical.

Evenimentul va fi transmis în direct şi în exclusivitate de Televiziunea Română.

 

Foto: Andrei Paul/Primăria Municipiului Brașov

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending