Connect with us

Televiziune

Nova TV lansează emisiunea My Cliniq by Diana Bianca

Redactia Radar de Media

Published

on

Emisiunea My Cliniq by Diana Bianca debutează marți,  16 Aprilie, începând cu ora 19:30, la Nova TV, amfitrioana emisiunii fiind Diana Bianca.

Emisiunea va fi bilunară și va fi difuzată în prime time, la Nova TV, fiind bazată pe cele mai interesante noutăți din domeniul frumuseții, ultimele tendințe în materie de beauty și fashion, dar și interviuri în exclusivitate cu vedete din România, iar prima invitată va fi nimeni altă decât Anamaria Prodan Reghecampf.

Iată ce crede Diana Bianca despre noua emisiune de la Nova TV: “Am căutat o manieră de a promova frumosul, pentru că în general, atât în viață de zi cu zi, cât și în presă, este promovată mai mult răutatea și subiectele fără substanță. Astfel, am vrut să arătăm partea bună a fiecărei persoane, încât toată lumea care privește, să aibă ce învață. Asta privitor la vedete. Ne axăm pe a evidenția  cum văd ele subiecte precum viața, valorile morale, familia, interacțiunea cu ceilalți oameni. Încercăm ca dincolo de imaginea lor de persoană publică, să pătrundem în sfera intimă a fiecăruia, să arătăm că sunt oameni care trăiesc frumos și care pot fi un exemplu, pentru noi toți. În principiu, învățăm câte ceva de la toți oamenii cu care intrăm în contact și pe care îi învățăm lecții, la rândul nostru. Ne suntem oglinzi unii altora, așa că haideți să ne reflectăm frumos!

Al doilea aspect pe care ne axam emisiunea este dezvăluirea adevărului despre cele mai dorite proceduri de înfrumusețare, de la lucruri simple, cum ar fi un tratament cosmetic, până la cele mai complexe operații estetice. Vom avea invitați din toate categoriile de specialișți, care vor lămuri ce înseamnă fiecare procedura în parte, în mod onest. Pentru că nu putem alege, decât dacă știm exact ce se află în spatele lucrurilor. Ambalaje frumoase sunt peste tot, noi vrem că lumea să cunoască exact conținutul. Acesta este și motivul pentru care emisiunea va fi “singură emisiune despre frumusețe care îți spune adevărul”, așa cum apare și în prezentare.”

Emisiunea este coordonată și produsă de Adela Diaconu și promovată de Manifesto Events&PR.

Emisiunea poate fi văzută live și aici: http://live.novapress.ro

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Seriale

Happy Channel va difuza serialul turcesc „Jurământul”

Avatar

Published

on

            Din 6 iulie, în fiecare luni, de la ora 20:00, pe Happy Channel puteţi urmări serialul turcesc fenomen Jurământul” (Yemin”). Producţia din anul 2019 este o poveste uimitoare de dragoste ce a cucerit milioane de telespectatori din întreaga lume, cu îndrăgiţii actori Özge Yağiz şi Gökberk Demirci, în rolurile principale.

 

Marea premieră a serialului este duminică, 5 iulie, de la ora 17:00, pe Antena 1, în vreme ce telespectatorii Happy Channel vor avea parte de o programare specială. Mai exact, luni, 6 iulie, începând cu ora 18:00. Fanii serialelor turceşti vor putea urmări primele două episoade din „Jurământul”, în vreme ce povestea va continua în fiecare zi de luni, de la 20:00, numai pe Happy Channel.

Povestea o are în prim plan pe Reyhan Tarhun, o tânără care ajunge să îşi sacrifice întreaga viaţă în urma unui jurământ făcut unui vechi prieten, aflat într-un stadiu terminal, în vreme ce bărbatul cu care trebuie ea să se mărite, Emir, face un alt jurământ, să îşi convingă tatăl, aflat pe patul de moarte, să înţeleagă că nu îl poate obliga să se căsătorească. Astfel, povestea urmăreşte o idilă ce începe cum nu se poate mai rău, între doi oameni care nu au nimic în comun, dar care în urma unui jurământ sunt nevoiţi să devină soţ şi soţie.

Emoţionantă şi deopotrivă dureroasă, poveste de iubire a cunoscut un adevărat succes în Turcia, unde a ajuns deja la al treilea sezon, iar începând de luni, va putea fi urmărită şi în România, pe Happy Channel.

 

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

Digi lansează campania „Fă-ți curaj! Donează și tu!”

Avatar

Published

on

            Deja nu mai este o necunoscută cifra mică a donatorilor de sânge din România. În plus, în această perioadă, mulți oameni au evitat să mai doneze. Grupul Digi, alături de asociația HEM, cu susținerea Digi24, Digi FM și PRO FM, lansează campania „Fă-ți curaj! Donează și tu”. Scopul proiectului este acela de a oferi o picătură de curaj tuturor celor care încă nu s-au decis să facă acest gest nobil și să salveze vieți.

 

Cu doar 50.000 de donatori în plus s-ar putea rezolva problema sângelui în București, orașul către care se îndreaptă majoritatea pacienților din țară pentru intervenții și operații care le-ar putea salva viața. Pandemia a îndepărtat însă oamenii, nu doar unul de celălalt, ci și de Centrele de Transfuzii Sangvine, unde în lunile aprilie și mai 2020 numărul donatorilor s-a înjumătățit față de lunile corespondente din anul 2019.

 

            „Fă-ți curaj! Donează și tu” este apelul pe care Grupul Digi și Asociația HEM îl adresează potențialilor donatori de sânge, în cadrul unei campanii media care debutează la Digi24, Digi FM și Pro FM.                                                                                                                                                                         

            „Campania Digi donează viață, pe care am derulat-o în cadrul grupului nostru anul trecut, ne-a arătat că printre colegii noștri se numără mulți donatori constanți. Rata mare de donatori viabili din rândurile celor înscriși este o dovadă că angajații noștri au grijă de starea lor de sănătate și înțeleg importanța actului donării de sânge. Sperăm ca aceste acțiuni de educare și sensibilizare să îi determine pe cei care nu au avut până acum curajul să doneze să facă acest pas. Este un act de voluntariat prin care ne oferim nouă șansa unei vieți sănătoase, dar și celor aflați la nevoie le insuflăm speranță și încredere că vor învinge suferința fizică”, a declarat Luiza Domnișoru, director Comunicare și CSR.

 

 

Președintele Asociației HEM și #bloodfluencer co-fondator „N-avem SÂNGE?!”, Marian Costache, a explicat care este obiectivul campaniei: „Programul național „N-avem SÂNGE?!”, derulat de Asociatia HEM, și-a propus întotdeauna să adreseze în mod direct frica, principala piedică în calea donării de sânge. Sigur că această frică poate fi rafinată. Poate fi vorba de teama de ac, de halat alb, de miros de spital sau de pierderea de sânge, pur și simplu. De fiecare dată însă, ea funcționează la fel și produce un blocaj. Prin urmare, misiunea noastră ca agregator de comunitate este ca pe de-o parte să-i ajutăm pe cei sănătoși, dar încă temători, să se întâlnească cu acea parte din ei care s-a temut de ac, în copilărie, iar pe de altă parte să-i ajutăm pe adulții din prezent cu un scop mai înalt, pentru care merită să-și depașească și chiar să-și vindece teama ce vine din trecut. Acest scop înalt numit VIAȚA! În acest context, este absolut minunat parteneriatul cu Grupul Digi, ale cărui produse media au comunicat întotdeauna relevanța și echidistanța și ai cărui oameni au stat curajoși în linia întâi, chiar și în această pandemie pe care o traversăm”.

 

Campania invită potențialii donatori să conștientizeze momentele de curaj din cotidian și simultan, să-și lanseze o nouă provocare, salvarea unei vieți. Spoturile radio și TV vor fi difuzate pe posturile Digi în perioada 1 iulie – 15 septembrie 2020. Printre susținătorii campaniei se numără jurnaliștii Digi24, Carla Tănasie, realizatoarea campaniei despre sănătate Pacient în România, Andreea Brașovean, donatoare „de cursă lungă”, Teodora Tompea, Cosmin Prelipceanu, Marius Pancu și Ioana Ciurlea.

 

În FM, vocile care vor spune Fă-ți curaj! Donează și tu” vor fi Sebastian Coțofană și Mădălina Petre (Pro FM), gazdele Dimineții Blană, iar de la Digi FM, Matinalul, format din Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov și Bogdan Ciuclaru.

 

            „Fă-ți curaj! Donează și tu” este a doua campanie de stimulare a donării de sânge organizată de Grupul Digi. Anul trecut, 677 de angajați Digi au donat sânge pentru aproximativ 1.800 de pacienți în cadrul campaniei „Digi donează viață”, proiect distins cu mențiune la Romanian CSR Awards 2020.

 

Despre Asociaţia HEM

Asociaţia HEM este un ONG ce are ca singur obiectiv derularea Programului Naţional „N-avem SÂNGE?!” www.n-avemsange.ro . Acest lucru se întâmplă inclusiv prin intermediul unei comunităţi de #bloodfluenceri, de ambasadori ai donării voluntare, la nivel naţional, ce numără în prezent peste 550 de membri

(https://www.facebook.com/groups/151237075453912/).

 

Comentarii

Continue Reading

Documentar

Discovery Channel ambalează motoarele în luna iulie şi pregăteşte noutăţi pentru telespectatori

Avatar

Published

on

            Începând cu 1 iulie, Discovery Channel ambalează motoarele, apasă la maximum pedala de accelerație și transmite programe speciale, dedicate magiei auto, parte a Lunii Turbo. Cu difuzări dimineața, la prânz și seara, fanii pasionați de mașini vor putea urmări în premieră noi episoade din emisiuni celebre ca Mașini nervoase, Mașini pe alese sau Comori auto recuperate.

 

În seria Mașini nervoase urmărim un „vânător” de hot rod, Richard Rawlings, care alături de echipa lui de la Gas Monkey Garage, spulberă acum toate regulile, cu un proiect extrem de ambițios. În continuare, cu Mașini nervoase: Un nou garaj, mecanicii rebeli de la Fired Up Garage își propun o nouă misiune: să-și transforme afacerea într-o adevărată mașinărie de făcut bani. Vor reuși să se bucure de succes și să devină rivalii celor de la Gas Monkeys ? Programul îl urmărește pe Aaron Kaufman, geniul mecanicii, poreclit „Minunea cu Barbă”, trecând de la viața alături de băieții de la Gas Monkey Garage la propria afacere, deschisă recent: atelierul Arclight Fabrication.

În Mașini pe alese: Modele de vis, cunoscutul dealer de mașini Mike Brewer și mecanicul Marc „Elvis” Priestley ajută proprietari nemulțumiți de mașinile lor să le dea la schimb pentru modele la care au visat. Comori auto recuperate îi prezintă pe Drew Pritchard, pasionat de ideea de a recupera tot felul de obiecte vechi, și Paul Cowland, vedeta programului Mașini vechi cu povești noi. Cei doi străbat împreună Marea Britanie, cumpărând, refăcând și vânzând o mulțime de modele auto clasice.

 

Separat de conținutul auto, începând cu 3 iulie, telespectatorii pot urmări noi aventuri ale neînfricaţilor pescari de crabi, în programul O pradă mortală. Vineri, de la ora 21:00, la Discovery Channel, păşiţi în lumea unei meserii cu adevărat periculoase: pescar de crabi în Alaska. În adâncurile glaciale ale Mării Bering se ascunde o pradă foarte profitabilă, dar și foarte greu de prins: crabii. În fiecare an, aproximativ 250 de ambarcațiuni se întâlnesc în Golful Dutch din Alaska, așteptând deschiderea sezonului de pescuit crabi. Pescuitul e permis doar o perioadă variabilă, între 4 și 12 zile, dar pescarii vor afla răspunsul exact de-abia când vocea Departamentului pentru Pescuit și Vânătoare din Alaska se va face auzită la radio intermitent, printre pârâituri, ca să anunțe începutul și sfârșitul sezonului de pescuit.

Pentru cei curioși cum două persoane pot să supravieţuiască zile în șir fără hrană, apă sau haine, Test de supravieţuire în doi revine cu noi episoade, din 6 iulie, în fiecare seară de luni, de la ora 21:00. Testul suprem de rezistență lasă izolați doi supraviețuitori, un bărbat și o femeie, în diverse zone de pe glob, fără să poată avea la ei hrană, apă sau haine. În acest sezon, în premieră absolută, un cuplu căsătorit și cu experiență limitată în tehnici de supraviețuire va încerca provocarea timp de 14 zile.

Înfruntând umăr la umăr sălbăticia din Filipine, vor ajunge oare să se apropie mai mult sau această aventură inedită va crea o prăpastie între ei ? În alte episoade, diverși necunoscuți trăiesc împreună experiența naturii copleşitoare, de la maiestuoasele peisaje din sălbăticia Africii de Sud, până la junglele de nepătruns din Mexic. Miza e uriașă, căci fiecare cuplu se luptă nu doar cu forțele dezlănțuite ale Mamei Naturi, ci și cu propriile slăbiciuni, pentru a vedea cine va ieși învingător.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0