Connect with us

Digital

O campanie cu rezultate: “Sunt un #spiritliber… “

Redactia Radar de Media

Published

on

 

De acum înainte, așa va începe orice poveste despre seara de vineri, 22 iulie 2016, pentru cei care au fost alături de Pepsi și Vama în Fabrica.

Pepsi, împreună cu trupa Vama, i-a provocat pe toți cei prezenți la concert să experimenze în cel mai autentic fel definiția unui #spiritliber. În timpul concertului susținut de trupa Vama în Fabrica, București, Tudor Chirilă s-a oprit din cântat “Vara asta” și i-a anunțat pe cei prezenți că Pepsi le-a pregătit o propunere de nerefuzat: cei cu #spiritliber sunt invitați să continue concertul alături de ei în Vama Veche. Pepsi a pregătit 3 autocare la ieșirea din locație cu destinația Vama Veche. Cine dorea să asculte concertul până la final trebuia să accepte provocarea de a pleca în toiul nopții la mare să prindă răsăritul în Vama Veche.

Link live anunt: https://www.facebook.com/PepsiRomania/videos/10153609799326987/

150 de români cu #spiritliber  au îndrăznit să trăiască un moment de neuitat. Cele 3 autocare nu s-au dovenit încăpătoare, însă acest lucru nu i-a împiedicat pe multi. Și-au sunat prietenii, părinții, partenerii si apropiatii, s-au îmbarcat în mașinile proprii și au plecat după autocarele Pepsi cu destinația Vama Veche. La ora 23:30 autocarele au pornit la drum și concertul Vama se ținea în mișcare, pe drumul spre mare.

Link live autocar: https://www.facebook.com/PepsiRomania/videos/10153609800696987/

La ora 04:00 au ajuns în Vama Veche, iar la 04:30 Vama a intrat  pe scena amenajată pentru un concert acustic inedit, pe malul mării, la primele raze de soare ale diminetii. Concertul a durat până la ora 05:00, iar la 06:00, după răsărit, participanții au fost invitați în autocare pentru drumul spre casă.

Link live concert Vama in Vama Veche:https://www.facebook.com/PepsiRomania/videos/10153609803386987/

“Vorbim adesea despre real-time marketing. Ni-l dorim deoarece știm că numai așa putem face diferența într-o piață sufocată de comunicarea, ba funcțională, ba dorit emoțională. Și cine altcineva ar putea face acest real-time marketing dacă nu două branduri în adevăratul sens al cuvântului? Două branduri care pot stârni emoție în starea cea mai pură? Așa s-a născut, practic, acest proiect. Pepsi și Vama, două branduri care știu să provoace WOW. Și pentru că Pepsi aniversează anul acesta 50 de ani de spirit liber în România, ne-am dorit ca 2016 să fie un an al experiențelor de neuitat pentru toți cei care trăiesc la unison cu acest brand, indiferent de vârstă. De aici și până la acest eveniment a fost doar un pas.

Pepsi și Vama, s-au întâlnit, nu pentru prima oară, ce-i drept, s-au placut și au produs, iată, ceea ce putem numi cu certitudine un brand experience memorabil. A urmat un scenariu perfect în care două spirite libere și-au unit fortele și iată-ne acum cu încă o poveste de spus despre istoria Pepsi în România.

Vineri seara a  fost pentru toți cei prezenți un moment pe care nu-l vor uita niciodată și pe care îl vor povesti după ani și ani, cu aceeași sclipire pe care am văzut-o în ochii tuturor în seara concertului Vama. A fost o experiență gândită pentru cei ce sunt cu adevărat spirite libere. Și ghici ce? Ele există! Sunt aceia dintre voi care ați rupt-o la fugă spre porți când Tudor Chirilă a făcut super-anunțul – PLECĂM ÎN VAMĂ!, aceia care v-ați sunat familiile să îi anunțați că veniți a doua zi dimineața acasă, aceia care v-ați chemat prietenii să plecați în Vamă pentru că nu ați mai prins loc în autocare, aceia care ați cântat sus și tare versurile Vama într-un unison de 150 de voci, aceia care ați surprins răsăritul în apa mării…aceia care ați îndrăznit să fiți ceea ce stiți că sunteți…spirite libere”, susține Cristina Radu, Group Brand Manager CSD & Energy Drinks PepsiCo Romania.

Campania aniversară Pepsi „50 de ani de spirit liber în România. Şi ieri. Şi azi.” se adresează  tuturor românilor care caută mereu momente de spirit liber, fie că fac parte din primele generaţii de iubitori ai brandului în România, sau din generația tinerilor care trăiesc în universul Pepsi în prezent. De la începutul anului, brandul încurajează românii să pună în continuare pasiunea mai presus de orice, să își depășească limitele, provocând regulile şi status quo-ul, așa cum a făcut în ultimele cinci decenii.  Evenimentul Pepsi în parteneriat cu trupa Vama poarta semnătura de #spiritliber și duce mai departe povestea Pepsi în România.

Mai multe informaţii despre campania Pepsi sunt disponibile pe pagina de Facebook Pepsi România.

Partenerii care au dat dovadă de spirit liber: Agenția de Vise, Roton, Graffiti BBDO, Tribal, OMD, Best Music, Eurolines, Acolo și Rocco Media.

 

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Business

AttoSoft sustine performanta si ofera soft pentru service-uri auto

AllProWeb.ro

Published

on

AttoSoft.ro

AttoSoft.ro este o companie a carei activitate are in prim plan evolutia clientilor sai si performanta business-urilor, oferind de la soft pentru service-uri auto, la programe de gestiune pentru retail, programe de salarizare bugetari si pana la software pentru invatamant.

Incepand cu anul 1995, compania ofera solutii software competitive, materializate in programe si servicii smart. In momentul in care echipa AttoSoft a inceput sa creeze software ERP, singurii competitori din tara erau firmele care traduceau si adaptau cerintelor antreprenoriale software-uri din tari precum Franta sau Italia. Azi, se poate vorbi despre ani de experienta, produse si servicii diferite, despre performanta.

Luand in considerare necesitatile antreprenorilor cu afaceri auto, AttoSoft.ro a creat aplicatii care sa raspunda pozitiv solicitarilor acestora. In mod cert, utilizarea unui program de gestiune piese auto este net superior oricarei alte abordari.

MyManager, primul soft romanesc pentru service-uri auto

La 5 ani de la infiintare, AttoSoft a lansat a doua generatie de software, profitand de experienta anterioara. Cu un concept nou in ceea ce priveste bazele de date si cu o interfata mult pe plus, aplicatiile create reusesc sa convinga peste 600 de antreprenori. MyManager, de exemplu, era in 2001 singura aplicatie romaneasca dedicata afacerilor cu piese auto, o aplicatie cu un succes notabil la Salonul Auto Bucuresti din acelasi an.

MyManager este in prezent aplicatia optim de utilizat de catre cei care se regasesc in urmatoarele situatii:

  • detin un service auto si pun accent pe calitatea serviciilor pe care le ofera;

  • pun accent pe productivitatea activitatilor si isi doresc sa gaseasca solutii pentru a inlocui intocmirea documentelor manual;

  • urmaresc sa identifice o sursa care sa ofere informatii corecte si relevante, in functie de care sa ia cele mai bune decizii.

Potrivit reprezentantilor AttoSoft, “Implementarea solutiei software MyManager® reprezinta serviciul prin care sistemul informatic este configurat pentru a elimina neajunsurile activitatii dumneavoastra (…) Rolul firmei noastre este de a realiza configurarile tehnice ale software-ului si ale hardware-ului, dar mai ales de a organiza procesele de analiza a activitatii, inventariere, modificare a procedurilor de lucru, instruire teoretica si practica a operatorilor etc.”

Avantajele utilizarii MyManager

MyManager ofera o serie de avantaje, indiferent de versiunea pe care proprietarul service-ului decide sa o achizitioneze. Cele mai importante, le includ pe urmatoarele:

  • optimizarea tuturor activitatilor desfasurate in service si programarea eficienta a clientilor, prin programarea posturilor de lucru;
  • obtinerea automata a documentelor de gestiune primara, in speta, devize (oferta, comanda, final de lucrari), procese verbale si note de comanda;
  • consultarea automata a stocurilor;
  • transmiterea comenzilor pentru piese auto catre furnizori;
  • receptia pieselor auto.

Toate aceste avantaje cumulate, au ca rezultat reducerea numarului de angajati, fluidizarea activitatilor si, in consecinta, performanta business-ului. Managementul operational va fi eficient si controlul sporit va permite o gandire strategica eficienta pentru viitor.

AttoSoft sustine dezvoltarea companiilor pe care le detin clientii, prin implementarea unor solutii inteligente care sustin calitatea si performanta. Nu exista business care sa nu functioneze optim atunci cand se fac eforturi, iar service-ul auto nu face abatere de la aceasta regula.

Continue Reading

Tehnologie

Oferte de calculatoare si inchirieri sisteme IT de nerefuzat

AllProWeb.ro

Published

on

Calculator-ieftin.ro

Magazinul online Calculator-ieftin.ro se adreseaza in aceeasi masura clientilor persoane fizice si persoane juridice cu oferte de calculatoare imposibil de trecut cu vederea. Din stocul magazinului online nu lipsesc laptopurile, monitoarele, imprimantele, multifunctionalele, copiatoarele, plotterele, sistemele POS, videoproiectoarele, serverele si retelistica si incarcatoare de diverse tipuri si conectica. De astfel, activitatea magazinului online este definita de vanzarea de produse IT si refurbished si asigurarea de servicii dedicate acestei nise.

Avantajele achizitiilor realizate in magazin sunt numeroase, insa accentul este pus pe calitatea produselor si a serviciilor.

Magazinul online are oferte la calculatoare

Diversitatea calculatoarelor expuse la vanzare determina in mod cert satisfactia clientilor care, indiferent de necesitati, vor putea gasi produsul dorit. Aceste calculatoare refurbished si SH sunt importate din Franta, Anglia, Germania si Olanda, facand parte din stocuri care nu au fost vandute sau au fost putin utilizate in companii mari.

Din magazin pot fi cumparate sisteme complete de calculatoare – desktop, monitor LCD/TFT, tastatura si mouse, inclusiv componente sau elemente de conectica. Calculatoarele sunt produse de branduri cunoscute, precum: HP, IBM, Lenovo, Sony, Dell, Toshiba, Acer, Asus, Packard Bell, Lexmark, Fujitsu Siemens, Belinea, Samsung, LG. Acestea pot fi configurate dupa cum isi doreste clientul, care poate sa aleaga intre Pentium 4, DualCore, Core2Duo sau Core2Quad.

Monitoarele aferente pot fi LCD sau TFT, iar dimensiunile se pot alege intre 15″, 17″, 19″ sau 23″. Pot fi normale sau wide. De asemenea, si monitoarele provin de la branduri foarte cunoscute, situate in topul industriei IT. Atat monitoarele, cat si calculatoarele sunt testate si aduse intr-o stare de functionare impecabila, daca este cazul, inainte de a fi incluse in oferta de vanzare. Livrarea calculatoarelor si monitoarelor comandate nu doar ca este rapida, ci este insotita de toate accesoriile necesare.

Magazinul online Calculator-Ieftin inchiriaza avantajos sisteme IT

Mangementul companiei care gestioneaza magazinul online vine in intampinarea clientilor sai persoane fizice cu o oferta de inchiriere care sa ii ajute sa evite pe cat se poate unele investitii mari. Este greu de crezut ca mai exista un IMM care sa functioneze eficient fara sa aiba la dispozitie imprimante, multifunctionale sau copiatoare. Aceste dispozitive au insa un cost si acesta nu este mic. Pentru a nu-si bloca resursele de capital antreprenorii pot decide sa inchirieze echipamentul necesar, motiv pentru care vor trebui sa faca un abonament.

O astfel de solutie ofera numeroase avantaje, inclusiv pentru faptul ca in contract se stipuleaza ca toate posibilele defectiuni ulterioare inchirierii intra in sarcina companiei IT care va trebui sa le rezolve.

Pretul unui abonament este accesibil, indiferent de tipul acestuia. In acest pret intra si transportul echipamentului acolo unde este solicitat (sediu sau punct de lucru), instalarea acestuia, instruirea angajatilor care il vor utiliza, suport tehnic si multe alte elemente in legatura cu care clientul va fi informat in cadrul discutiilor cu specialistii companiei IT.

Continue Reading

Digital

Adsem – pentru rezultate mai bune!

Avatar

Published

on

Cele mai bune rezultate in comertul online se obtin, doar daca proprietarii busines-urilor aplica tehnici de optimizare SEO sau campanii active pe diverse retele de socializare. Adsem este o agentie promovare online, foarte eficienta care adopta concepte noi de marketing, destinate sa aduca 100% succes in cadrul oricarei firme care apleaza la serviciile lor.

Metoda de promovare social media a devenit un  instrument comun, folosit in toata lumea, deoarece informatia pe internet circula rapid, mai ales daca este plasata in cadrul unei retele de socializare precum Facebook sau Instagram, unde publicul este receptiv la orice informatie postata.

De asemenea, unealta cea mai folosita in acest tip de marketing este procesul de optimizare SEO. SEO reprezinta strategiile sau procesul prin care websiteul sau anumite pagini devin vizibile gratuit in lista rezultatelor pe care le ofera motorul de cautare. SEO inseamna Optimizare pentru Motoarele de Cautare. Acronimul SEO provine din expresia Search Engine Optimization.

Avand in vedere ca acum Google este cel mai folosit motor de cautare, optimizarea pentru motoarele de cautare inseamna sa aplici tehnici si strategii, astfel incat website-ul tau sa fie listat in Google pe o pozitie cat mai buna. Pentru acest trafic nu trebuie sa platesti. Daca vrei sa atragi trafic pe website-ul tau, folosind tehnici de optimizare SEO, iti recomad aceasta firma specializata in optimizare SEO,  ce iti pot oferi sfaturi si solutii rapide si eficiente depre optimizarea website-ului.

Pentru asta, trebuie folosita o structura cat mai buna a cuvintelor cheie. Este bine sa se foloseasca cuvinte cheie in descriere, in numele domeniului, in blog, in titlurile paginilor, etc. Aceasta utilizare trebuie sa fie cat mai naturala posibil. Firma Adsem poate sa implementeze tehnici SEO, avand la dispozitie o echipa de specialisti care stiu cum sa procedeze in acest domeniu. Adsem ramane o investitie de viitor pentru toti cei care vor sa se remarce online!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0