Connect with us

DIGITAL

O campanie cu rezultate: “Sunt un #spiritliber… “

Published

on

 

 

De acum înainte, așa va începe orice poveste despre seara de vineri, 22 iulie 2016, pentru cei care au fost alături de Pepsi și Vama în Fabrica.

Pepsi, împreună cu trupa Vama, i-a provocat pe toți cei prezenți la concert să experimenze în cel mai autentic fel definiția unui #spiritliber. În timpul concertului susținut de trupa Vama în Fabrica, București, Tudor Chirilă s-a oprit din cântat “Vara asta” și i-a anunțat pe cei prezenți că Pepsi le-a pregătit o propunere de nerefuzat: cei cu #spiritliber sunt invitați să continue concertul alături de ei în Vama Veche. Pepsi a pregătit 3 autocare la ieșirea din locație cu destinația Vama Veche. Cine dorea să asculte concertul până la final trebuia să accepte provocarea de a pleca în toiul nopții la mare să prindă răsăritul în Vama Veche.

Link live anunt: https://www.facebook.com/PepsiRomania/videos/10153609799326987/

150 de români cu #spiritliber  au îndrăznit să trăiască un moment de neuitat. Cele 3 autocare nu s-au dovenit încăpătoare, însă acest lucru nu i-a împiedicat pe multi. Și-au sunat prietenii, părinții, partenerii si apropiatii, s-au îmbarcat în mașinile proprii și au plecat după autocarele Pepsi cu destinația Vama Veche. La ora 23:30 autocarele au pornit la drum și concertul Vama se ținea în mișcare, pe drumul spre mare.

Link live autocar: https://www.facebook.com/PepsiRomania/videos/10153609800696987/

La ora 04:00 au ajuns în Vama Veche, iar la 04:30 Vama a intrat  pe scena amenajată pentru un concert acustic inedit, pe malul mării, la primele raze de soare ale diminetii. Concertul a durat până la ora 05:00, iar la 06:00, după răsărit, participanții au fost invitați în autocare pentru drumul spre casă.

Link live concert Vama in Vama Veche:https://www.facebook.com/PepsiRomania/videos/10153609803386987/

“Vorbim adesea despre real-time marketing. Ni-l dorim deoarece știm că numai așa putem face diferența într-o piață sufocată de comunicarea, ba funcțională, ba dorit emoțională. Și cine altcineva ar putea face acest real-time marketing dacă nu două branduri în adevăratul sens al cuvântului? Două branduri care pot stârni emoție în starea cea mai pură? Așa s-a născut, practic, acest proiect. Pepsi și Vama, două branduri care știu să provoace WOW. Și pentru că Pepsi aniversează anul acesta 50 de ani de spirit liber în România, ne-am dorit ca 2016 să fie un an al experiențelor de neuitat pentru toți cei care trăiesc la unison cu acest brand, indiferent de vârstă. De aici și până la acest eveniment a fost doar un pas.

Pepsi și Vama, s-au întâlnit, nu pentru prima oară, ce-i drept, s-au placut și au produs, iată, ceea ce putem numi cu certitudine un brand experience memorabil. A urmat un scenariu perfect în care două spirite libere și-au unit fortele și iată-ne acum cu încă o poveste de spus despre istoria Pepsi în România.

Vineri seara a  fost pentru toți cei prezenți un moment pe care nu-l vor uita niciodată și pe care îl vor povesti după ani și ani, cu aceeași sclipire pe care am văzut-o în ochii tuturor în seara concertului Vama. A fost o experiență gândită pentru cei ce sunt cu adevărat spirite libere. Și ghici ce? Ele există! Sunt aceia dintre voi care ați rupt-o la fugă spre porți când Tudor Chirilă a făcut super-anunțul – PLECĂM ÎN VAMĂ!, aceia care v-ați sunat familiile să îi anunțați că veniți a doua zi dimineața acasă, aceia care v-ați chemat prietenii să plecați în Vamă pentru că nu ați mai prins loc în autocare, aceia care ați cântat sus și tare versurile Vama într-un unison de 150 de voci, aceia care ați surprins răsăritul în apa mării…aceia care ați îndrăznit să fiți ceea ce stiți că sunteți…spirite libere”, susține Cristina Radu, Group Brand Manager CSD & Energy Drinks PepsiCo Romania.

Campania aniversară Pepsi „50 de ani de spirit liber în România. Şi ieri. Şi azi.” se adresează  tuturor românilor care caută mereu momente de spirit liber, fie că fac parte din primele generaţii de iubitori ai brandului în România, sau din generația tinerilor care trăiesc în universul Pepsi în prezent. De la începutul anului, brandul încurajează românii să pună în continuare pasiunea mai presus de orice, să își depășească limitele, provocând regulile şi status quo-ul, așa cum a făcut în ultimele cinci decenii.  Evenimentul Pepsi în parteneriat cu trupa Vama poarta semnătura de #spiritliber și duce mai departe povestea Pepsi în România.

Mai multe informaţii despre campania Pepsi sunt disponibile pe pagina de Facebook Pepsi România.

Partenerii care au dat dovadă de spirit liber: Agenția de Vise, Roton, Graffiti BBDO, Tribal, OMD, Best Music, Eurolines, Acolo și Rocco Media.

 

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Industria de Publicitate

Marca Etică RAC, un pas important în autoreglementarea pieței de publicitate în România

Published

on

 

Consiliul Român pentru Publicitate lansează un nou proiect menit să ofere o garanție a onestității și transparenței în comunicarea comercială

Marca Etică RAC va intra în vigoare începând cu anul viitor și va putea fi accesată de orice brand care activează în România

În contextul aniversării a 20 de ani, organizația a făcut publice primele detalii cu privire la Marca Etică RAC, o viză care, odată folosită într-o comunicare comercială audiovizuală, atestă faptul că brandul realizează o comunicare etică din punctul de vedere al Codului de practică în comunicarea comercială RAC și respectă legislația CNA în vigoare.

De-a lungul celor 20 de ani, am fost foarte activi în peisajul comunicării comerciale și am reușit, prin autoreglementare, să încurajăm membrii RAC să comunice mai transparent, atât în beneficiul industriei de publicitate, cât și al consumatorilor. Anul acesta, facem un alt pas important în evoluția activității noastre. Au fost cazuri în care consumatorii au pus la îndoială veridicitatea unor campanii sau mesaje de promovare – uneori, în mod fondat. De aceea, ne-am propus ca, de acum înainte, să le arătăm că există un organism care veghează asupra onestității în publicitate. Totodată, aceasta va constitui un sprijin pentru brandurile care aleg să respecte normele autoreglementării, o cale de recunoaștere a meritelor unei comunicări etice și un instrument de creștere a încrederii publicului”, spune Laurențiu Gheorghiu, membru board RAC și inițiator al proiectului.

Cum funcționează Marca Etică RAC

Orice brand care activează în România va putea face, începând din 2020, o solicitare către RAC pentru a primi dreptul de a folosi Marca Etică. Solicitarea va fi analizată de Comitetul Etic, care va evalua întreaga comunicare a brandului din decursul ultimului an, atât în mediul online, cât și offline. Procesul durează aproximativ o lună, iar dacă se constată că nu au existat încălcări ale Codului  RAC, în anul anterior obținerii mărcii, brandul primește dreptul de a utiliza logo-ul Mărcii Etice. Utilizarea Mărcii Etice are valabilitate de un an. Marca Etică va fi retrasă imediat în cazul încălcării prevederilor Codului de practică în comunicarea comercială (Codul RAC), adoptat de Consiliul Român pentru Publicitate, măsura fiind însoțită de un anunț public.

Criteriile pe baza cărora este acordată Marca Etică vor fi publicate pe site-ul www.RAC.ro. Analiza pentru acordarea Mărcii Etice presupune și condiția ca brandul care solicită Marca să nu fi avut mai mult de două încălcări ale Codului sau ale legislației în domeniu, fiind monitorizate totodată modul și rapiditatea cu care a fost corectată comunicarea.

Marca Etică va intra în vigoare în 2020, iar înscrierile pentru branduri vor începe în primul trimestru al anului. RAC susține și lucrează alături de reprezentanți ai asociațiilor profesionale și experți în industria de publicitate, pentru ca mesajele campaniilor de promovare să ajungă la consumatori respectând o conduită publicitară onestă, transparentă și decentă, precum și bunele practici internaționale.

Consiliul Român pentru Publicitate sau Romanian Advertising Council (RAC) este o organizație profesională, non-guvernamentală, non profit și independentă, fondată în 1999. Activitatea de bază a Consiliului este autoreglementarea în publicitate. În prezent, Consiliul Român pentru Publicitate oferă și serviciul de copy advice.

Activitatea Consiliului Român pentru Publicitate se bazează pe Codul de Practică în Publicitate, elaborat de membrii săi. Codul reprezintă un set de reguli etice de respectat de către toți cei implicați în domeniul publicității și în orice formă de comunicare comercială. Scopul documentului este să sprijine dezvoltarea unui mediu de afaceri decent și onest în România prin oferirea unui ghid de formă și conținut pentru o informare corectă, cinstită și decentă față de consumator și industrie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

Noutăți Google în zona de securitate și protecție a datelor personale

Published

on

 

La începutul lunii octombrie, Google vine cu un update important al serviciilor de securitate și protecție a confidențialității. Ce aduce nou: Modul Icognito în Google Maps, Auto-delete pentru YouTube, un manager de parole îmbunătățit.

Icognito este una dintre cele mai populare măsuri de protejare a confidențialității online, încă de la lansarea Chrome în 2018. O astfel de funcție a fost introdusă în YouTube în prima parte a lui 2019, iar acum va fi disponibilă și pentru Google Maps.
Cum funcționează: când activezi modul Icognito în Maps, activitatea pe acel dispozitiv – precum locurile pe care le cauți – nu va fi salvată în contul de Google și nu va fi utilizată pentru personalizarea experienței pe Google Maps. Activarea modului Icognito se face din poza de profil și poate fi realizată oricând. Modul Icognito va fi introdus în săptămânile următoare pe dispozitivele cu Android, urmând apoi pentru iOS.

În luna mai a acestui an, Google anunța introducerea funcție de ștergere automată pentru Location History și activitatea pe internet și în aplicații. Aceasta includea lucrurile pe care le-ai căutat și paginile vizitate online, precum și comenzile vocale. Funcția auto-delete va fi de acum disponibilă și pentru istoricul YouTube. Funcția se poate seta pentru declanșare automată, la intervale de 3 sau 18 luni.

Mulți dintre noi avem multe conturi și este foarte dificil să ținem minte toate parolele acestora. Din acest motiv oamenii tind să mențină un obicei nesănătos și să folosească aceeași parolă pentru mai multe conturi. Un obicei periculos: dacă cineva fură parola odată, poate avea acces la mai multe servicii cu aceasta.

Pentru a rezolva aceasta situație, Google oferă de multă vreme un manager de parole, care salvează parolele diferitelor conturi asociate serviciilor online. Începând din această lună, managerul de parole vine cu o îmbunătățire majoră. Verificare parolei este un instrument nou, care îți verifică o parolă și îți spune dacă este puternică sau slabă, dacă este reutilizată sau dacă a fost expusă unei breșe de securitate care a afectat o terță parte.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Cum creezi o parolă puternică și sigură

Published

on

 

Siguranța pe internet este un subiect mai actual decât oricând. Probleme de securitate au avut în trecutul apropiat până și companii mari, globale, pe care le considerăm extrem de sigure pentru că reprezintă promotori ai tehnologiei de ultimă generație. În condițiile în care viața noastră personală și cea profesională sunt conectate la internet fie că vrem, fie că nu vrem, trebuie să ne preocupe extrem de mult gradul nostru de siguranță online.

 

Se spune că este mai simplu să acționezi cu prevenție decât să tratezi o problemă, iar acest lucru este valabil și pe internet. De fapt, dacă un cont al tău de email sau de pe o rețea de socializare este compromis, remedierea situație este foarte dificilă, chiar imposibilă, dacă nu folosești alte servicii de verificare și resetare a parolelor – alte conturi pe email sau număr de telefon mobil. În cazul conturilor de acces la websiteuri, servere, conturi de găzduire web, accesul în sine se poate reseta ușor, însă ceea ce trebuie să te ingrijoreze cel mai tare este faptul că date personale și profesionale pot ajunge la persoane cu intenții rele. Nici nu mai vorbim despre conturi de internet banking sau trading online, unde accesul unor persoane străine ți-ar putea cauza în mod direct pierderi de bani.

 

Tot mai multe servicii permit sau chiar te obligă să optezi pentru autentificare în mai mulți pași. Însă sistemul pe baze de parole este în continuare cel mai frecvent și este bine să creezi o parolă puternică și sigură. Cum se definește o astfel de parolă, ce înseamnă cu adevărat siguranța? O astfel de parolă este cea care are cel puțin 6 caractere, de preferat chiar de la 8 caractere în sus. În mod obligatoriu, trebuie să fie folosite atât litere mari și mici, cât și cifre și alte semne precum apostrog, punct, virgula, paranteze etc.

 

Dacă îți este greu să creezi o astfel de parolă, trebuie să știi că la o simplă căutare pe Google găsești website-uri ce îți pot genera astfel de parole la întâmplare. Utilizarea lor este gratuită în totalitate și poți chiar să alegi cum va fi construită parola, ce tipuri de elemente să includă, câte caractere să aibă. Parolele astfel oferite sunt generate random și trebuie salvate în siguranță (spre deosebire de un cod PIN, aceste parole sunt prea complicate să fie memorate). Ai grijă să salvezi parolele fără a avea în fișiere indicate toate datele de acces. De asemenea, nu ține toate parolele în același loc și evită să folosești aceeași parolă la mai multe conturi.

 

Ce parole trebuie evitate? În mod sigur trebuie să eviți parole banale precum “123456” sau “parola123” ori “password”. Nu folosi nici parole cu elemente dublate precum 1234 1234 sau cuvinte repetate. De asemenea, nu utiliza data de naștere, orașul în care locuiești sau în care te-ai născut, numele copiilor, pasiuni, vedete preferate sau alte date personale care pot fi accesate ușor sau intuite de cunoscuți ori pe baza unui comportament online predictibil. Evită cu totul cuvinte reale din dicționar și alege astfel de parole “complicate” unde literele, cifrele și simbolurile alternează fără un model logic.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: