Connect with us

DIGITAL

O campanie cu rezultate: “Sunt un #spiritliber… “

Published

on

 

 

De acum înainte, așa va începe orice poveste despre seara de vineri, 22 iulie 2016, pentru cei care au fost alături de Pepsi și Vama în Fabrica.

Pepsi, împreună cu trupa Vama, i-a provocat pe toți cei prezenți la concert să experimenze în cel mai autentic fel definiția unui #spiritliber. În timpul concertului susținut de trupa Vama în Fabrica, București, Tudor Chirilă s-a oprit din cântat “Vara asta” și i-a anunțat pe cei prezenți că Pepsi le-a pregătit o propunere de nerefuzat: cei cu #spiritliber sunt invitați să continue concertul alături de ei în Vama Veche. Pepsi a pregătit 3 autocare la ieșirea din locație cu destinația Vama Veche. Cine dorea să asculte concertul până la final trebuia să accepte provocarea de a pleca în toiul nopții la mare să prindă răsăritul în Vama Veche.

Link live anunt: https://www.facebook.com/PepsiRomania/videos/10153609799326987/

150 de români cu #spiritliber  au îndrăznit să trăiască un moment de neuitat. Cele 3 autocare nu s-au dovenit încăpătoare, însă acest lucru nu i-a împiedicat pe multi. Și-au sunat prietenii, părinții, partenerii si apropiatii, s-au îmbarcat în mașinile proprii și au plecat după autocarele Pepsi cu destinația Vama Veche. La ora 23:30 autocarele au pornit la drum și concertul Vama se ținea în mișcare, pe drumul spre mare.

Link live autocar: https://www.facebook.com/PepsiRomania/videos/10153609800696987/

La ora 04:00 au ajuns în Vama Veche, iar la 04:30 Vama a intrat  pe scena amenajată pentru un concert acustic inedit, pe malul mării, la primele raze de soare ale diminetii. Concertul a durat până la ora 05:00, iar la 06:00, după răsărit, participanții au fost invitați în autocare pentru drumul spre casă.

Link live concert Vama in Vama Veche:https://www.facebook.com/PepsiRomania/videos/10153609803386987/

“Vorbim adesea despre real-time marketing. Ni-l dorim deoarece știm că numai așa putem face diferența într-o piață sufocată de comunicarea, ba funcțională, ba dorit emoțională. Și cine altcineva ar putea face acest real-time marketing dacă nu două branduri în adevăratul sens al cuvântului? Două branduri care pot stârni emoție în starea cea mai pură? Așa s-a născut, practic, acest proiect. Pepsi și Vama, două branduri care știu să provoace WOW. Și pentru că Pepsi aniversează anul acesta 50 de ani de spirit liber în România, ne-am dorit ca 2016 să fie un an al experiențelor de neuitat pentru toți cei care trăiesc la unison cu acest brand, indiferent de vârstă. De aici și până la acest eveniment a fost doar un pas.

Pepsi și Vama, s-au întâlnit, nu pentru prima oară, ce-i drept, s-au placut și au produs, iată, ceea ce putem numi cu certitudine un brand experience memorabil. A urmat un scenariu perfect în care două spirite libere și-au unit fortele și iată-ne acum cu încă o poveste de spus despre istoria Pepsi în România.

Vineri seara a  fost pentru toți cei prezenți un moment pe care nu-l vor uita niciodată și pe care îl vor povesti după ani și ani, cu aceeași sclipire pe care am văzut-o în ochii tuturor în seara concertului Vama. A fost o experiență gândită pentru cei ce sunt cu adevărat spirite libere. Și ghici ce? Ele există! Sunt aceia dintre voi care ați rupt-o la fugă spre porți când Tudor Chirilă a făcut super-anunțul – PLECĂM ÎN VAMĂ!, aceia care v-ați sunat familiile să îi anunțați că veniți a doua zi dimineața acasă, aceia care v-ați chemat prietenii să plecați în Vamă pentru că nu ați mai prins loc în autocare, aceia care ați cântat sus și tare versurile Vama într-un unison de 150 de voci, aceia care ați surprins răsăritul în apa mării…aceia care ați îndrăznit să fiți ceea ce stiți că sunteți…spirite libere”, susține Cristina Radu, Group Brand Manager CSD & Energy Drinks PepsiCo Romania.

Campania aniversară Pepsi „50 de ani de spirit liber în România. Şi ieri. Şi azi.” se adresează  tuturor românilor care caută mereu momente de spirit liber, fie că fac parte din primele generaţii de iubitori ai brandului în România, sau din generația tinerilor care trăiesc în universul Pepsi în prezent. De la începutul anului, brandul încurajează românii să pună în continuare pasiunea mai presus de orice, să își depășească limitele, provocând regulile şi status quo-ul, așa cum a făcut în ultimele cinci decenii.  Evenimentul Pepsi în parteneriat cu trupa Vama poarta semnătura de #spiritliber și duce mai departe povestea Pepsi în România.

Mai multe informaţii despre campania Pepsi sunt disponibile pe pagina de Facebook Pepsi România.

Partenerii care au dat dovadă de spirit liber: Agenția de Vise, Roton, Graffiti BBDO, Tribal, OMD, Best Music, Eurolines, Acolo și Rocco Media.

 

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Tehnologie

Platforma AntenaPlay îşi simplificã experienţa de vizionare

Published

on

 

Platforma AntenaPlay, dezvoltată integral de echipa Digital Antena TV Group, se reinventeazã mereu  pentru abonaţii sãi şi aduce noi funcţii pentru o simplificare a experienţei de vizionare.

Cu peste 1,3 milioane de descãrcãri pe Smart TV,  Android şi  iOS, AntenaPlay a fãcut pasul recent şi cãtre dispozitivele Chromecast şi AirPlay.

“Noi updatãm constant AntenaPlay, iar ultimul refresh simplificã experiența de vizionare. Playerul permite skip de 10 secunde la un simplu tap şi pãstreazã watch time-ul vizionãrii precedente, la fel ca Netflix, spre exemplu. O altã funcție utilã, având în vedere volumul mare de materiale video, emisiuni sau seriale, este păstrarea unui listing din clipurile urmãrite dar nu pânã la capãt, astfel încât sã poţi relua vizionarea din punctul în care ai rãmas”, a declarat Augustin Roman, Head of Digital Antena TV Group.

Platforma AntenaPlay oferă 9 canale LIVE, extra conținut nedifuzat la TV, fiind singurul loc în care se pot urmãri emisiunile integrale produse de Antena TV Group, din orice colţ al lumii şi de pe orice device.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

3 moduri in care o agentie SEO iti poate impulsiona vanzarile

Published

on

 

Sunteti in cautarea unor noi strategii care sa va ajute afacerea sa se dezvolte in mediul online? O agentie SEO are experti in domeniu si resursele necesare pentru a va ajuta sa va atingeti obiectivele de afaceri pe termen scurt si lung.

Sigur, este nevoie de un program de marketing digital complex si personalizat pentru a profita pe deplin de puterea Internetului. Folosirea serviciilor SEO oferite de catre o agentie nu este recomandata doar pentru ca starneste cresterea afacerii, ci si pentru ca va poate ajuta sa economisiti timp, sa scapati de stres si sa va conturati un brand puternic in online.

Iata 3 moduri practice prin care o agentie SEO va poate ajuta sa va dezvoltati afacerea si sa va cresteti vanzarile.

 

1. Cresterea traficului site-ului

Daca tineti cont de traficul online (si este recomandat sa faceti acest lucru), insa nu ajungeti la rezultatele pe care le doriti, o agentie de optimizare SEO poate efectua pentru dumneavoastra o analiza complexa a site-ului si a conturilor social media pentru a determina ce oportunitati de optimizare exista. In practica, se dovedeste ca multe companii nu au site-uri care contin cuvinte cheie relevante sau expresii pentru activitatea pe care o desfasoara. Alte firme, pot cadea in plasa de a folosi cuvintele cheie in mod haotic, fara o strategie clara sau un research prealabil.

Efectul?

Afacerea are de suferit, pentru ca in continuare nu exista traficul dorit pe site. Aceste strategii gresite de umplere a site-ului cu multe cuvinte cheie este atat de riscanta, incat poate atrage dupa site penalizare din partea Google.

Prin urmare, este imperios necesar sa aveti o analiza seo inainte de a decide ce strategie de marketing si optimizare seo adoptati mai departe. Continutul fiecarei pagini din site, postarile de pe social media si de pe blog ar trebui sa contina termeni de cautare relevanti si populari pentru a creste traficul. Nu oricum, ci intr-un mod studiat.

 

2. Transformarea site-ul intr-o platforma prietenoasa

O agentie SEO va poate ajuta sa faceti acest lucru intr-un mod studiat, cu efecte vizibile. Ca antreprenor sau administrator al unui site, trebuie sa intelegeti ca oamenii nu au rabdare. Ei cer din ce in ce mai multe lucruri cand vine vorba despre experienta online. Acest lucru inseamna ca, daca site-ul dumneavoastra nu se va ridica la inaltimea asteptarilor lor, afacerea va avea de suferit. In prezent, poti pierde un posibil cumparator sau vizitator pe site in doar cateva secunde.

Iata cateva probleme cu care se confrunta un site ce nu este atractiv pentru utilizatori:

  • Site-ul se incarca foarte greu; cei mai multi utilizatori vor parasi imediat pagina
  • Site-ul nu este bine afisat pe dispozitivele mobile si ingreuneaza experienta utilizatorilor (de consultare produsele, de a face o comanda etc). Cand se intampla acest lucru, ratele de conversie sunt puternic afectate. Nu uitati ca in prezent un procent incredibil de cautari provin de pe dispozitivele mobile.
  • Designul site-ului este respingator sau insuficient de atractiv
  • Utilizatorul nu gaseste usor informatiile de care are nevoie
  • Experianta de utilizare generala este una precara: exista prea multi pasi pentru finalizarea unei comenzi, clientul nu obtine usor detaliile pe care le doreste etc
  • Lasand deoparte maximizarea impactului continutului unui site, o agentie SEO are capacitatea de a restructura o platforma pentru a fi cat mai aproape de asteptarile utilizatorilor.

3. Impulsionarea vanzarilor

O agentie seo buna va poate ajuta sa primiti mai multe comenzi si sa va cresteti vanzarile online. Dar este important sa retineti ca nu este suficient ca site-ul dumneavoastra sa fie gasit de catre potentialii clienti. Continutul din site trebuie sa reflecte in mod dinamic produsele si serviciile pe care le oferiti, pentru a convinge utilizatorii sa dea click pe butonul de cumparare.

Din acest punct de vedere, trebuie sa va puneti urmatoarea intrebare: “Cum este informatia de pe site-ul meu, in comparatie cu cea prezenta pe site-urile concurentei mele?”

Convertirea utilizatorilor in cumparatori poate fi un drum cu multe obstacole virtuale, iar colaborarea cu o agentie SEO profesionista, cu rezultate dovedite, va poate ajuta sa avansati spre concurenta si chiar sa o depasiti, bifand astfel vanzari mai bune.

Daca ati inteles cat de benefica este colaborarea cu o agentie seo pentru cresterea vanzarilor, urmatorul pas va fi sa gasiti o agentie sau un specialist seo cu referinte foarte bune. La seoagency.ro avem toate cunostintele si instrumentele necesare pentru o promovare online, care va aduce mai multe venituri pentru afacerea dumneavoastra.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România

Published

on

 

Începând cu luna iulie 2019, Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România, rol pe care îl va împărți cu Simona Suman, care se află în echipa de management a MRM//McCann România din 2017.

Cu o experiență de 9 ani în publicitate, Ioana Zamfir va conduce, alături de Simona Suman, un departament de creație în continuă creștere, care în prezent numără 26 creativi și care dezvoltă campaniii pentru peste 15 clienți, la nivel local și internațional.

De asemenea, Ioana va lucra alături de “veteranii” echipei, Ion Cojocaru (Content Director MRM//McCann România), Alex Budin (Head of Technology), Maria Doda (Creative Lead B2B) și Andrei Balan (Head of Strategy).

“Agenția are, din această lună, doi directori de creație, ca parte din eforturile strategice de a consolida și dezvolta echipa. Oferim soluții și servicii complexe, de branded content, digital storytelling, digital utilities sau technology, iar pentru asta avem nevoie de oameni cu background complex, cu experiență de brand și insights valoroase”, a declarat Ionela Buta, Executive Director MRM//McCann București.

Ioana Zamfir a ocupat anterior poziția de Creative Director al Cheil România iar înainte de mutarea la Cheil, Ioana a făcut parte din echipa de creație McCann București timp de 7 ani, dintre care 2 ani in pozitia de Group Creative Director. În cei 9 ani de carieră Ioana a lucrat pentru clienți locali și internaționali precum Vodafone, Coca-Cola, Samsung, Mastercard, Unilever, Nestle sau Julius Meinl. Ioana este unul dintre cei mai premiați directori de creație din România, campaniile dezvoltate de ea fiind premiate la cele mai importante festivaluri globale si regionale: Cannes Lions, D&AD, LIA Awards, Clio Awards, Eurobest, Epica, Golden Drum. De asemenea, Ioana a fost desemnată Copywriterul Anului în România în anul 2017 și a făcut parte din juriul celor mai prestigioase festivaluri globale, inclusiv Cannes Lions si New York Festivals.

“Cu MRM//McCann suntem cu siguranță într-un sweet spot pe piață. Devenim un real motor de creștere al grupului McCann în România și avem un display de capabilități extraordinare, de la tech, la content, la brand building solid. Faptul că niște vârfuri în specizălizarile lor își pun mințile împreună e de regulă o sursă de magie. Și cred foarte tare în viziunea asta, cred că ne pregătește pentru viitorul industriei, pe care eu îl văd interdisciplinar. Daca aș fi un client care se gândește la cum să fie meaningful și azi și mâine, ne-aș alege de fiecare dată. Iar pentru mine personal, nu e doar cel mai bun context de business în care puteam sa vin. E și familie, e și acasă”, declară Ioana Zamfir.

“Ioanei ii spunem “Bine ai revenit acasă!”. Ea e parte din familie, a crescut în cultura de aici, o înțelege foarte bine și acesta este mediul în care poate să impingă atât limitele personale cât și pe cele ale clienților.  Este pozitivă, plină de energie și pusă pe fapte mari. E gata de urmatorul nivel”, declară Catalin Dobre, Chief Creative Officer si Regional Creative Director McCann CEE.
MRM//McCann România este agenția digitală din cadrul grupului McCann Erickson, cu peste 15 ani de activitate pe piața locală. În 2018, MRM//McCann a fost desemnată Agenția Anului pentru al 3-lea an consecutiv în cadrul Internetics.

Agenția numără în portofoliu peste 35 premii la festivalurile locale și internationale, ultimul trofeu fiind câștigat la Cannes 2019, un bronz la categoria Social & Influencers cu campania Tecșești pentru Albalact.

Rețeaua globală MRM//McCann face parte din grupul IPG si are 64 de birouri in 37 de țări.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: