Connect with us

Digital

O campanie cu rezultate: “Sunt un #spiritliber… “

Redactia Radar de Media

Published

on

 

De acum înainte, așa va începe orice poveste despre seara de vineri, 22 iulie 2016, pentru cei care au fost alături de Pepsi și Vama în Fabrica.

Pepsi, împreună cu trupa Vama, i-a provocat pe toți cei prezenți la concert să experimenze în cel mai autentic fel definiția unui #spiritliber. În timpul concertului susținut de trupa Vama în Fabrica, București, Tudor Chirilă s-a oprit din cântat “Vara asta” și i-a anunțat pe cei prezenți că Pepsi le-a pregătit o propunere de nerefuzat: cei cu #spiritliber sunt invitați să continue concertul alături de ei în Vama Veche. Pepsi a pregătit 3 autocare la ieșirea din locație cu destinația Vama Veche. Cine dorea să asculte concertul până la final trebuia să accepte provocarea de a pleca în toiul nopții la mare să prindă răsăritul în Vama Veche.

Link live anunt: https://www.facebook.com/PepsiRomania/videos/10153609799326987/

150 de români cu #spiritliber  au îndrăznit să trăiască un moment de neuitat. Cele 3 autocare nu s-au dovenit încăpătoare, însă acest lucru nu i-a împiedicat pe multi. Și-au sunat prietenii, părinții, partenerii si apropiatii, s-au îmbarcat în mașinile proprii și au plecat după autocarele Pepsi cu destinația Vama Veche. La ora 23:30 autocarele au pornit la drum și concertul Vama se ținea în mișcare, pe drumul spre mare.

Link live autocar: https://www.facebook.com/PepsiRomania/videos/10153609800696987/

La ora 04:00 au ajuns în Vama Veche, iar la 04:30 Vama a intrat  pe scena amenajată pentru un concert acustic inedit, pe malul mării, la primele raze de soare ale diminetii. Concertul a durat până la ora 05:00, iar la 06:00, după răsărit, participanții au fost invitați în autocare pentru drumul spre casă.

Link live concert Vama in Vama Veche:https://www.facebook.com/PepsiRomania/videos/10153609803386987/

“Vorbim adesea despre real-time marketing. Ni-l dorim deoarece știm că numai așa putem face diferența într-o piață sufocată de comunicarea, ba funcțională, ba dorit emoțională. Și cine altcineva ar putea face acest real-time marketing dacă nu două branduri în adevăratul sens al cuvântului? Două branduri care pot stârni emoție în starea cea mai pură? Așa s-a născut, practic, acest proiect. Pepsi și Vama, două branduri care știu să provoace WOW. Și pentru că Pepsi aniversează anul acesta 50 de ani de spirit liber în România, ne-am dorit ca 2016 să fie un an al experiențelor de neuitat pentru toți cei care trăiesc la unison cu acest brand, indiferent de vârstă. De aici și până la acest eveniment a fost doar un pas.

Pepsi și Vama, s-au întâlnit, nu pentru prima oară, ce-i drept, s-au placut și au produs, iată, ceea ce putem numi cu certitudine un brand experience memorabil. A urmat un scenariu perfect în care două spirite libere și-au unit fortele și iată-ne acum cu încă o poveste de spus despre istoria Pepsi în România.

Vineri seara a  fost pentru toți cei prezenți un moment pe care nu-l vor uita niciodată și pe care îl vor povesti după ani și ani, cu aceeași sclipire pe care am văzut-o în ochii tuturor în seara concertului Vama. A fost o experiență gândită pentru cei ce sunt cu adevărat spirite libere. Și ghici ce? Ele există! Sunt aceia dintre voi care ați rupt-o la fugă spre porți când Tudor Chirilă a făcut super-anunțul – PLECĂM ÎN VAMĂ!, aceia care v-ați sunat familiile să îi anunțați că veniți a doua zi dimineața acasă, aceia care v-ați chemat prietenii să plecați în Vamă pentru că nu ați mai prins loc în autocare, aceia care ați cântat sus și tare versurile Vama într-un unison de 150 de voci, aceia care ați surprins răsăritul în apa mării…aceia care ați îndrăznit să fiți ceea ce stiți că sunteți…spirite libere”, susține Cristina Radu, Group Brand Manager CSD & Energy Drinks PepsiCo Romania.

Campania aniversară Pepsi „50 de ani de spirit liber în România. Şi ieri. Şi azi.” se adresează  tuturor românilor care caută mereu momente de spirit liber, fie că fac parte din primele generaţii de iubitori ai brandului în România, sau din generația tinerilor care trăiesc în universul Pepsi în prezent. De la începutul anului, brandul încurajează românii să pună în continuare pasiunea mai presus de orice, să își depășească limitele, provocând regulile şi status quo-ul, așa cum a făcut în ultimele cinci decenii.  Evenimentul Pepsi în parteneriat cu trupa Vama poarta semnătura de #spiritliber și duce mai departe povestea Pepsi în România.

Mai multe informaţii despre campania Pepsi sunt disponibile pe pagina de Facebook Pepsi România.

Partenerii care au dat dovadă de spirit liber: Agenția de Vise, Roton, Graffiti BBDO, Tribal, OMD, Best Music, Eurolines, Acolo și Rocco Media.

 

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Tehnologie

ViewSonic extinde portofoliul de proiectoare consumer și de business

Avatar

Published

on

ViewSonic Europe Ltd., lider global pe piața soluțiilor de afișare, anunță lansarea de noi modele de proiectoare Lamp Free, ce au rolul de a redefini divertismentul de acasă și prezentările în mediul de business. Printre noile serii lansate se numără: seria X dedicată segmentului Home Entertainment, cu funcționalități inteligente preinstalate, seria M de proiectoare portabile și seria LS de produse dedicate domeniilor comercial și public.

Activitățile noastre sunt dedicate schimbării stilului de viață al utilizatorilor și al companiilor. Astfel, lansăm periodic proiectoare și alte produse performante, de ultimă generație, ce dispun și de un design modern și au un raport calitate preț corect. Noul nostru portofoliu de produse confirmă angajamentul și promisiunile companiei ViewSonic față de toți clienții săi, oferind produse care pot transforma orice spațiu într-o sală de cinema”, a declarat Dean Tsai, Head of Projector BU, ViewSonic.

Seria X: Caracteristici Inteligente și performanțe audio-video superioare

În era streaming-ului, domeniul home cinema este tot mai căutat și accesibil. Acesta oferă utilizatorilor un confort maxim. Noile proiectoare ViewSonic dispun de rezoluții 4K și integrează funcționalități de streaming inteligente. Seria X cuprinde variate modele de până la 2900 de lumeni LED și dispun de procesoare HDR, tehnologii Cinema SuperColor+ cu 125% Rec.709 și audio de la Harman Kardon.

În plus, acestea integrează funcționalități inteligente ce au rolul de a schimba experiența divertismentului de acasă. Astfel, cu ajutorul conectivității Wi-Fi, utilizatorii pot să partajeze conținut direct de pe smartphone-uri sau tablete, sau pot transforma echipamentul mobil într-o telecomandă inteligentă, via aplicației vCastSender, care permite realizarea de adnotări direct pe ecranul de proiecție. Echipamentele suportă și streaming direct prin intermediul aplicațiilor Amazon Alexa, respectiv Google Assistanta via Control Vocal.

Seria M: Proiectoare portabile pentru un confort sporit

Pe măsură ce stilul de viață al utilizatorilor devine din ce în ce mai mobil, ViewSonic a redesenat seria M de proiectoare LED, transformându-le în produse portabile, cu un design modern, care pot fi folosite oriunde, oricând. Seria M este dedicată tuturor persoanelor care vor să se bucure de o flexibilitate maximă, putând să urmărească conținutul preferat de câte ori au ocazia, indiferent de locație.

Proiectorul M1 mini Plus are o greutate de doar 300 de grame și necesită o distanță de proiecție de doar 1,2m. Acesta oferă o imagine de calitate, dispune de baterii integrate și de difuzoare JBL. Produsul mai poate fi folosit și pentru proiecția pe tavan.

Noul model, M2, a fost conceput ca fiind cel mai performant proiector mobil al companiei, reprezentând mixul perfect de performanță și design modern, potrivit pentru startup-uri, freelanceri, traineri și oameni de vânzări.

Seria LS: Adaptibilitate pentru aplicații comerciale și publice

Pentru a fi folosite în aplicații comerciale și publice, domenii ce necesită proiectoare cu un nivel ridicat de luminozitate, performanță consistentă 24/7 și instalare flexibilă, ViewSonic a dezvoltat seria de proiectoare laser LS, adopând Laser Phosphor.

LS860WU dispune de un throw ratio de doar 0,81-0,89, fiind potrivit pentru centre comerciale. Iar modelul LS831WU are un throw ratio și mai mic, de 0,25, acest model digital signage putând să proiecteze o imagine de 100” de la doar 21cm. Acest produs poate fi folosit împreună cu display-uri touch de 24”, precum ViewBoard Mini IFP2410.

Pentru a afla mai multe despre ViewSonic, vizitați ViewSonic.com și urmăriți paginile dedicate de Facebook, Instagram, Linkedin și YouTube.

 

Despre ViewSonic

Fondată în anul 1987 în California, ViewSonic este o importantă companie producătoare de echipamente și soluții de afișare, lider în dezvoltarea de tehnologii vizuale. Datorită spiritului inovator și viziunii sale, ViewSonic contribuie la interconectarea mondială cu ajutorul unui portofoliu de soluții de afișare profesionale, care îmbunătățesc semnificativ modul în care utilizatorii lucrează, colaborează, comunică și se conectează. Gama de produse include monitoare LED, ecrane comerciale interactive, ecrane tactile, videoproiectoare, dispozitive client cu dimensiuni reduse și ecrane inteligente.

Comentarii

Continue Reading

Digital

Minio Studio anunță cel mai mare departament de strategie al unei agenții locale independente

Avatar

Published

on

Minio Studio, agenție de comunicare integrată, își extinde departamentul de strategie, având astfel cea mai mare echipă de strategie a unei agenții locale independente. Din cei 23 de profesioniști ai agenției, 5 sunt dedicați activităților de strategie creativă.

Echipa de Strategie

Noua echipă este una mixtă, formată din specialiști cu expertize complementare.

  • Cristiana Pană conduce departamentul din poziția de Head of Strategy & Growth. Cu peste 7 ani de experiență, Cristiana aduce un mix magic între gândire logică, creativitate și empatie, care se traduce într-o viziune strategică integrată.
  • Ilinca Văleanu, Integrated Communication Manager, are un rol activ în a seta direcția corectă a campaniilor agenției, pornind de la obiective pe care le monitorizează pe tot parcursul proiectului.
  • Andrada Ionescu, Junior Digital Strategist, este un exponent al Generației Z – pasionată de mediul digital, curioasă, energică și cu un Master în Marketing la Lancaster University, UK.
  • Marius Marin, Reputation Manager, gestionează aspectele de comunicare și amplificare ale proiectelor, asigurându-se că vor genera impactul dorit.
  • Paul Cotor, Head of Creatives, preia temporar un dublu rol, adăugând și funcția de Innovation Designer. Paul este mereu la curent cu cele mai noi tehnologii, iar abilitățile sale multiple (design, video, UX & tech) completează perfect echipa.

 

Expertiza strategică este asigurată și de Ioana Mucenic, CEO al agenției, strateg ca formare profesională, cu o amplă experiență de 15 ani. Membrii echipei au diferite certificări care le-au consolidat know-how-ul, precum Design Thinking, Service Design Thinking, Neuromarketing și Creative Leadership.

Noua structură vine să susțină poziționarea agenției ca un studio de creativitate strategică, despre care puteți găsi detalii aici: www.minio.ro/services.

 

Ce înseamnă acest lucru pentru clienții Minio Studio?

Odată cu creșterea dinamicii de schimbare socială, a rolului milenialilor și a Generației Z, cu multitudinea de platforme de comunicare, multe branduri se confruntă cu întrebări precum:

  • „Cum putem să fim relevanți pentru noile generații?”
  • „Cum ar trebui să ne ajustăm strategia de comunicare din perspectiva mixului de canale?“
  • „Cum putem să măsurăm mai bine rezultatele inițiativelor de Comunicare? Cum putem cuantifica impactul investițiilor noastre în noile canale sau trenduri?”
  • „De ce nu mai răspund consumatorii mei la inițiativele care funcționau? Cum îi pot înțelege mai bine?”
  • „Cum putem să ne creștem brandul și vânzările în contextul curent atât de aglomerat?”
  • „Cum pot să știu dacă această campanie îi va atrage atenția shopperului în magazin?”
  • „Cum pot să eficientizez investiția de media prin creative sau mesaje mai de impact?“

 

Acestea sunt întrebările la care Minio Studio își propune să găsească răspunsuri personalizate pentru fiecare client, să le transforme în mesaje creative și să dezvolte campanii de comunicare cu impact real.

 

Viziunea strategică

 

„Încă de la lansare, am gestionat proiecte în care am lucrat cu clientul ca să clarificăm problema, nu brieful de creație. Am derulat campanii dificile, complexe, în care, de multe ori, simțeam că nu știm nici de unde să începem. Dar cu multă muncă, metodologie corectă, creativitate, am transformat astfel de proiecte în campanii numite Best-Practice de către clienți., a declarat Ioana Mucenic.

„Majoritatea proiectelor la care lucrăm sunt integrate, așadar obiectivul final nu este ideea creativă în sine, ci generarea unor rezultate acționabile, cu impact direct în businessul brandurilor pentru care lucrăm. Clienții noștri apreciază capacitatea noastră de integrare multicanal tocmai pentru că îmbrăcăm soluția strategică într-un mod creativ care nu se diluează și care păstrează un fir roșu care dă relevanță campaniei: de la arhitectura de mesaj și până la ultimul detaliu de implementare.”, a adăugat Cristiana Pană.

 

4 ani de Minio Studio – pe minio.ro

De-a lungul celor 4 ani, agenția a avut o creștere foarte rapidă, derulând proiecte pentru clienți locali și internaționali de prestigiu. Cu această ocazie, agenția și-a relansat website-ul, prezentându-și proiectele, echipa și viziunea, pe www.minio.ro.

 

DESPRE MINIO STUDIO

Minio Studio este o agenție decisă să dezvolte campanii de comunicare curajoase și autentice. Pe lângă campaniile de comunicare integrate, agenția derulează și proiecte inovatoare de tehnologie. Minio Studio aduce la un loc 23 de oameni, cu expertize diferite, conduși de Ioana Mucenic, un antreprenor nativ, cu 15 ani de experiență și cu pasiune pentru calitate și inovație. Compania oferă un mix între strategie, creativitate și tehnologie, ceea ce i-a permis să se dezvolte foarte rapid în cei 4 ani de existență. Printre clienții agenției se numără companii de top, precum Avon, Jacobs Douwe Egberts (România și Olanda), JYSK România, L’Oréal, Milupa, Miniso, Mondelēz, Novartis, Reckitt Benckiser (peste 20 de țări), Rowenta, Sun Plaza, Tefal, Tymbark sau West Gate Studios.

 

 

Comentarii

Continue Reading

Digital

Zeci de mii de participanți sunt așteptați la Bucharest Tech Week, festivalul care transformă Bucureștiul în capitala tehnologiei

Avatar

Published

on

București devine pentru al cincilea an consecutiv capitala tehnologiei timp de o săptămână, între 18-24 mai. Peste 25.000 de pasionați de tehnologie își dau întâlnire la Bucharest Tech Week pentru a afla care sunt noile soluții tech. Ca în fiecare an, festivalul cuprinde trei componente: Business Summits, care au loc la Radisson Blu Hotel, Tech Expo se întâmplă în Piața Universității și Partner Events organizate în diverse puncte din oraș.

Anul acesta, festivalul vine cu o serie de noutăți care vor transforma Bucureștiul în epicentrul evenimentelor tech din Europa Centrală și de Est. Pe lângă cele cinci conferințe deja cunoscute de la edițiile anterioare: Innovation Summit, HR Masters Summit, Fintech Summit, Java Summit și .NET Summit, noutatea din acest an este lansarea Future Retail Summit, conferință dedicată profesioniștilor din retail. Participanții vor avea oportunitatea de a afla de la speakeri de top ce presupune o experiență completă în retail, de la impactul pe care îl are realitatea augmentată asupra industriei, până la modalitățile noi pe care retailerii le pot aborda pentru a livra o experiență diferită consumatorilor. Printre primii speakeri confirmați la Business Summits se numără reprezentanți de la: HBO, IBM, Microsoft, PwC, FedEx, The Telegraph și Ripple.

Noutățile anunțate la expoziția de tehnologie din Piața Universității sunt extinderea suprafeței expoziționale și a zonei de gaming, unde pasionații și profesioniștii din industrie vor descoperi soluții hardware, pe care le pot testa prin jocurile aduse de parteneri. Un alt obiectiv este introducerea unei zone educaționale de tehnologie dedicată copiilor. În cadrul Tech Expo, pasionații de soluții hi-tech, indiferent dacă sunt studenți, profesioniști sau antreprenori vor putea interacționa cu inovații tehnologice aduse de companii locale și internaționale. Roboții, tehnologiile VR/AR, dronele, mașinile electrice și hibrid, stații de încărcare, gadget-urile și dispozitivele pentru casele inteligente sunt doar câteva dintre soluțiile prezentate la expoziție.

Partners Events reprezintă cea de-a treia componentă Bucharest Tech Week. Peste 65 de evenimente vor fi realizate de organizatori parteneri pe parcursul săptămânii în diferite puncte din București. Subiectul comun al evenimentelor partenere este tehnologia și oferă șansa locuitorilor capitalei de a se implica în cadrul celui mai amplu manifest de acest gen.

,,Bucharest Tech Week aniversează în 2020 cinci ani de când reunește, timp de o săptămână, întreaga comunitate tech oferindu-i resursele necesare pentru a încuraja inovația și adoptarea de noi tehnologii.
Continuăm, prin sesiunile susținute de către invitații noștri internaționali, dar și prin soluțiile expuse de către cei mai importanți jucători din industria de tech, să subliniem faptul că noile tehnologii ne pot face viața mai ușoară și munca mai productivă. Vă invităm, așadar, să descoperim tehnologiile care ne sprijină să progresăm pe plan profesional și pe care le putem utiliza în viața cotidiană pentru a ne optimiza timpul petrecut cu familia într-o perioadă de asalt informațional. Credem cu tărie că putem îmbrățișa tehnologia și putem învăța să o utilizăm în favoarea noastră.” a declarat Alexandru Măxineanu, managerul diviziei de evenimente tech din cadrul Universum Events.

Accesul la oricare dintre cele trei componente ale Bucharest Tech Week se face prin înregistrarea online pe www.techweek.ro. Accesul la Tech Expo este gratuit, doar în baza înregistrării online. Cei interesați de Business Summits își pot achiziționa biletele în perioada Early Registration cu un discount de 21% față de prețul final al acestora.

Partenerii Bucharest Tech Week 2020: Business Summits inspired by certSIGN Innovation Summit Partner: IQOS HR Masters Summit Partner: Undelucram.ro Sponsorii Bucharest Tech Week 2020: Ubisoft, Enel X, Bittnet Training, Luxoft, Endava, METRO SYSTEMS, Genesis, Wolf Theiss Digital Partner: Republika Internet Partner: VIVA Telecom

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0