Connect with us

DIGITAL

O campanie cu rezultate: “Sunt un #spiritliber… “

Published

on

 

 

De acum înainte, așa va începe orice poveste despre seara de vineri, 22 iulie 2016, pentru cei care au fost alături de Pepsi și Vama în Fabrica.

Pepsi, împreună cu trupa Vama, i-a provocat pe toți cei prezenți la concert să experimenze în cel mai autentic fel definiția unui #spiritliber. În timpul concertului susținut de trupa Vama în Fabrica, București, Tudor Chirilă s-a oprit din cântat “Vara asta” și i-a anunțat pe cei prezenți că Pepsi le-a pregătit o propunere de nerefuzat: cei cu #spiritliber sunt invitați să continue concertul alături de ei în Vama Veche. Pepsi a pregătit 3 autocare la ieșirea din locație cu destinația Vama Veche. Cine dorea să asculte concertul până la final trebuia să accepte provocarea de a pleca în toiul nopții la mare să prindă răsăritul în Vama Veche.

Link live anunt: https://www.facebook.com/PepsiRomania/videos/10153609799326987/

150 de români cu #spiritliber  au îndrăznit să trăiască un moment de neuitat. Cele 3 autocare nu s-au dovenit încăpătoare, însă acest lucru nu i-a împiedicat pe multi. Și-au sunat prietenii, părinții, partenerii si apropiatii, s-au îmbarcat în mașinile proprii și au plecat după autocarele Pepsi cu destinația Vama Veche. La ora 23:30 autocarele au pornit la drum și concertul Vama se ținea în mișcare, pe drumul spre mare.

Link live autocar: https://www.facebook.com/PepsiRomania/videos/10153609800696987/

La ora 04:00 au ajuns în Vama Veche, iar la 04:30 Vama a intrat  pe scena amenajată pentru un concert acustic inedit, pe malul mării, la primele raze de soare ale diminetii. Concertul a durat până la ora 05:00, iar la 06:00, după răsărit, participanții au fost invitați în autocare pentru drumul spre casă.

Link live concert Vama in Vama Veche:https://www.facebook.com/PepsiRomania/videos/10153609803386987/

“Vorbim adesea despre real-time marketing. Ni-l dorim deoarece știm că numai așa putem face diferența într-o piață sufocată de comunicarea, ba funcțională, ba dorit emoțională. Și cine altcineva ar putea face acest real-time marketing dacă nu două branduri în adevăratul sens al cuvântului? Două branduri care pot stârni emoție în starea cea mai pură? Așa s-a născut, practic, acest proiect. Pepsi și Vama, două branduri care știu să provoace WOW. Și pentru că Pepsi aniversează anul acesta 50 de ani de spirit liber în România, ne-am dorit ca 2016 să fie un an al experiențelor de neuitat pentru toți cei care trăiesc la unison cu acest brand, indiferent de vârstă. De aici și până la acest eveniment a fost doar un pas.

Pepsi și Vama, s-au întâlnit, nu pentru prima oară, ce-i drept, s-au placut și au produs, iată, ceea ce putem numi cu certitudine un brand experience memorabil. A urmat un scenariu perfect în care două spirite libere și-au unit fortele și iată-ne acum cu încă o poveste de spus despre istoria Pepsi în România.

Vineri seara a  fost pentru toți cei prezenți un moment pe care nu-l vor uita niciodată și pe care îl vor povesti după ani și ani, cu aceeași sclipire pe care am văzut-o în ochii tuturor în seara concertului Vama. A fost o experiență gândită pentru cei ce sunt cu adevărat spirite libere. Și ghici ce? Ele există! Sunt aceia dintre voi care ați rupt-o la fugă spre porți când Tudor Chirilă a făcut super-anunțul – PLECĂM ÎN VAMĂ!, aceia care v-ați sunat familiile să îi anunțați că veniți a doua zi dimineața acasă, aceia care v-ați chemat prietenii să plecați în Vamă pentru că nu ați mai prins loc în autocare, aceia care ați cântat sus și tare versurile Vama într-un unison de 150 de voci, aceia care ați surprins răsăritul în apa mării…aceia care ați îndrăznit să fiți ceea ce stiți că sunteți…spirite libere”, susține Cristina Radu, Group Brand Manager CSD & Energy Drinks PepsiCo Romania.

Campania aniversară Pepsi „50 de ani de spirit liber în România. Şi ieri. Şi azi.” se adresează  tuturor românilor care caută mereu momente de spirit liber, fie că fac parte din primele generaţii de iubitori ai brandului în România, sau din generația tinerilor care trăiesc în universul Pepsi în prezent. De la începutul anului, brandul încurajează românii să pună în continuare pasiunea mai presus de orice, să își depășească limitele, provocând regulile şi status quo-ul, așa cum a făcut în ultimele cinci decenii.  Evenimentul Pepsi în parteneriat cu trupa Vama poarta semnătura de #spiritliber și duce mai departe povestea Pepsi în România.

Mai multe informaţii despre campania Pepsi sunt disponibile pe pagina de Facebook Pepsi România.

Partenerii care au dat dovadă de spirit liber: Agenția de Vise, Roton, Graffiti BBDO, Tribal, OMD, Best Music, Eurolines, Acolo și Rocco Media.

 

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Simona Simon – Group Creative Director la McCann PR – în juriul Cannes Lions 2019

Published

on

 

Simona Simon, Group Creative Director la McCann PR, reprezintă România în juriul de Relații Publice al Cannes Lions 2019, urmând să evalueze lucrările ce se vor califica pe lista scurtă. McCann PR a fost desemnată cea mai performantă agenție de PR în cadrul premiilor BIZ PR Awards 2018, iar în 2017 a obținut titlul de „Agenția anului” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award, câștigând totodată 20 de premii și cel mai mare număr de nominalizări din competiție.

Simona s-a alăturat echipei de creație a McCann PR în urmă cu trei ani și coordonează din perspectiva creativă conturile de FMCG & finance și retail, ale agenției, contribuind la dezvoltarea campaniilor de comunicare locală pentru clienți precum Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-cola Zero, Dorna, Fanta, Fuzetea, Sprite, Schweppes, Cappy, Coca-Cola Energy), Coca-Cola HBC, CCC Shoes, Ponderas.

“Este un adevarat privilegiu să fac parte din juriul unei competiții de o asemenea anvergură. Mă bucur mult că efortul, implicarea și rezultatele excelente obținute alături de echipa McCann PR, sunt recunoscute și prin această experiență. Sunt sigură că va fi o oportunitate extraordinară de dezvoltare profesională, dar și o ocazie inedită de a interacționa cu cei mai buni specialiști și de a evalua, la cele mai înalte standarde, campanii din toată lumea.”, a declarat Simona Simon, Group Creative Director.

Simona are o personalitate puternică și e un experimentalist prin definiție. A invățat să șofeze camioane la 18 ani, sare cu parașuta, trage cu arcul și o găsim adesea, la jocurile de airsoft, într-un scenariu MilSim (military simulation), echipată complet și cu arma în mână.

Intersecțiile cu domeniile care nu sunt feminine prin definiție i-au permis accesul la un alt mod de a gândi, evalua și aborda situațiile. Simona e pasionată de documentare, consumă research pe pâine și e motivată de acel “extra-mile”.

A absolvit Universitatea Națională de Arte București, iar primul contact cu festivalul Cannes Lions a fost prin intermediul The Alternative School for Creative Thinking. A urmat „Cursul pentru jurnaliști care transmit din zone de conflict”, organizat de Ministerul Apărării Naționale, unde s-a antrenat cu militari ai Forţelor pentru Operaţii Speciale, din cadrul Batalionului 610 Operații Speciale.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Servicii SEO de calitate în 2019, pentru o vizibilitate bună pe termen lung pe Google

Published

on

 

Nu este adevărat că SEO a murit, așa cum afirmă tenebros unii adversari ai optimizărilor pentru motoarele de căutare. Chiar dacă avem de-a face cu o scădere a calității în mai toate domeniile vieții noastre reale, pe internet lucrurile stau puțin diferit.

Și în 2019, nu poți ca să fii memorabil dacă nu aduci plusvaloare acelora ce ajung pe site-ul de firmă sau pe blogul tău.

 

O agenție SEO te poate ajuta cu servicii adaptate noilor cerințe de optimizare

 

Doar că regulile după care se face SEO (Search Engine Optimization) se modifică într-un ritm amețitor, de aceea, mai ales dacă vorbim despre o afacere online, nu poți ca să mai ajungi în top azi (și mai ales să rămâi acolo!) dacă nu apelezi la o agenție specializată, precum este, de exemplu,  Digital Metrics.

 

Chiar și în prezent, pentru ca Google, Bing sau alte motoare online să afle de existența ta și să te pună în fruntea căutărilor este nevoie ca să apelezi la oameni care chiar se pricep la optimizare web, deoarece ei:

  • analizează trendurile și găsesc cele mai relevante cuvinte-cheie pentru domeniul tău de activitate;
  • pot să insereze acei termeni în url-uri, titluri, subtitluri, descrierile fotografiilor postate, ca să nu mai vorbim de conținutul propriu-zis, pentru ca să ai relevanța visată în online.

 

Chiar dacă sub o nouă formă, pe baza unor algoritmi noi, dacă este făcut așa cum trebuie, un SEO de calitate, făcut după o strategie clară, nu „heirupistic”, poate să îți dea satisfacția de a-ți vedea site-ul și/sau blogul pe prima pagină de căutări. Iar acest lucru înseamnă automat un trafic mai mare, traficul conduce la lead-uri, iar acestea se pot transforma în clienți pe care urmează ca să-i fidelizezi prin secrete specifice, pe care tot specialiștii unei agenții  SEO bune le cunosc.

Dacă o să intri pe site-ul de prezentare Digital Metrics o să vezi acolo că promovarea online este un proces complex, ce include multiple acțiuni interconectate ce converg spre atingerea unor obiective bine stabilite și eșalonate în timp.

Căile de atingere ale acestora pot să fie diverse, dar în linii generale ele se păstrează, chiar dacă se mai ajustează pe parcurs în raport de elementele noi care apar.

Există instrumente specifice pentru atragerea unui număr mereu în creștere de vizitatori, pentru a-ți putea crește brandul de firmă sau brandul personal, iar pe cale de consecință, dacă ai răbdare, o să te bucuri de o victorie răsunătoare.

Optimizarea pentru motoarele de căutare este în prezent un război dur, unde doar cei mai pregătiți strategi pot învinge.

 

Optimizarea de calitate nu se poate face peste noapte!

 

Cert este că nu se pot vedea rezultate senzaționale peste noapte, dacă se dorește ca ele să dureze. O perioadă de circa 6 – 12 luni este una rezonabilă, dacă un client dacă cumpără un pachet de promovare SEO vrea să își atingă obiectivele scontate în online, să își învingă concurenții direcți.

Doar cu ajutorul unei firme specializate în SEO ai să îți poți eficientiza website-ul și/blogul, poți să ai parte de un conținut irezistibil pentru aceia care citesc postările de pe paginile tale din online, poți ca să îți construiești cu timpul o prezență virtuală magnetică care să dureze, nu să fie doar o apariție efemeră.

 

Dacă în urmă cu 2 – 3 ani circa 75% dintre internauți nu treceau de prima pagină a motoarelor de căutare, în prezent, din cauza telefoanelor mobile, care permit afișarea pe ecranele lor a unui număr și mai mic de rezultate decât se pot vedea pe un monitor de laptop, lupta pentru primele poziții (maxim 5) pe Google s-a acutizat și mai mult.

Dar apelând la o agenție bună din domeniu, precum este Digital Metrics poți câștiga acest război!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin

Published

on

 

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin, poziție din care coordonează departamentul de Creație al agenției. Joaquin are o experiență de peste 20 ani în comunicare și se alătură echipei Golin după ce a lucrat în agenții internaționale și locale, unde a dezvoltat campanii creative pentru clienți din industrii precum FMCG, food, auto, finance & banking.

Joaquin este responsabil de dezvoltarea și consolidarea soluțiilor creative oferite clienților agentiei, îmbinând o abordare de tipul earned first cu un puternic nucleu de brand și customer experience. Irina Guțan (Copywriter) și Emanuel Ignat (Art Director) completează echipa de creație Golin, contribuind cu un know-how creativ extins la construirea campaniilor creative ale diviziilor Consumer și Corporate din cadrul agenției și întregind competențele The BridgeTM, departamentul de social media și digital PR al agenției.

“Suntem prima agenție de PR din România care a avut un director de creație, încă de acum aproape 10 ani. Suntem curajoși și ne place să fim mereu cu un pas înaintea celorlalți, inovăm și căutăm relevanța în tot ceea ce facem, iar în ADN-ul nostru scrie courageously happy și progressive PR. Același spirit l-am regăsit și la Joaquin și am știut că împreună facem o echipă excelentă. Focusul departamentului de creație al Golin este să conceapă pentru clienții nostri soluții creative earned-first, utilizând instrumente de customer experience (CX), fără să piardă esența PR-ului: construirea și consolidarea reputației, câștigarea atenției consumatorilor, relațiile cu influencerii”, a spus Irina Roncea, Managing Director Golin.

Mă bucur că am oportunitatea de a mă alătura echipei de aur Golin. Sunt încântat să îmi folosesc energia și pasiunea creativă pentru clienții agenției, jucători de top în industriile lor, branduri și companii pentru care orice creativ din piață would really kill J. Cred în creativitate în toate formele ei, și mai ales în PR, și sunt convins că, împreună cu noul departament de creație al agenției, vom duce mai departe povestea de succes pe care Golin o scrie de atâția ani pe piața românească”, a declarat Joaquin Bonilla, Executive Creative Director Golin.

Golin a anunţat la sfârșitul anului trecut noua sa abordare progresivă pentru redefinirea domeniului relaţiilor publice. Într-o eră în care există o confuzie fără precedent în comunicare, Golin îşi propune să genereze sentimentul de mândrie pentru această profesie şi să livreze rezultate măsurabile clienţilor săi.

Ca parte a strategiei sale progresive, agenţia a lansat un nou sistem de operare global ce include o serie de produse de date şi analiză. Instrumentele de lucru trademark Golin, precum Relevance RadarTM, platforma care utilizează inteligența artificială pentru a ajuta la anticiparea și măsurarea oportunităților de buzz, sharing și talkability, și CXPRTM, platforma ce reunește insight-uri din social data pentru a susține decizii de business, aliniază relațiile publice cu traseul consumatorului pentru a maximiza impactul comunicării.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending