Connect with us

Campanie TV

O dată cu aniversarea a trei ani de existenţă, Digi 24 lansează un proiect jurnalistic unic în România, “Generaţia X”

Redactia Radar de Media

Published

on

România văzută din aer la 25 de ani după Revoluţie! Este ceea ce Cosmin Prelipceanu le propune telespectatorilor în ziua în care Digi24, singurul post de ştiri în format HD, împlineşte 3 ani.

Pe 1 martie, Digi24 porneste un nou proiect jurnalistic amplu. Cum arată România la 25 de ani de la Revoluţie? Ce au lăsat în urmă cei 4 milioane de români care au plecat in străinătate? De ce am plecat? De ce am rămas? Unde am ajuns? Sunt întrebări pe care şi le pun atât cei care sunt parte acum a diasporei, cât şi cei care suntem aici, între graniţele României.

Într-o emisie-maraton, care începe la ora 06.00 şi se încheie după miezul nopţii, vorbim despre o singură generaţie, ”Generaţia X”. Spunem poveştile celor care au căutat, dupa 1990, un alt fel de viaţă în România. Descoperim istoriile celor plecaţi din cauza sărăciei sau pentru că în ţara de baştină nu-şi găseau niciun loc de muncă, aflaţi în căutarea unui salariu mai mare, unei vieţi mai bune. Pentru o carieră onestă, pentru o educaţie mai bună sau pentru un sistem de sănătate în care omul e prioritatea ZERO. Celor rămaşi în urmă şi generaţiei de copii crescuţi de bunici sau tinerilor care au stat ore-n şir la coadă ca să voteze.

     Anca Dumitrescu, Marius Pancu şi Cătălin Petre îşi aşteaptă telespectatorii într-o ediţie specială a Digimatinalului, începând cu ora 07.00. Împreună cu invitaţii lor, gazdele Digimatinalului fac portretul Generaţiei X.

     3 ani de Digi24 înseamnă şi 3 ani de emisiuni dedicate culturii, bunelor maniere, filmului sau copiilor. Pe 1 martie, în ediţii speciale, dăm voce românilor speciali: Iulian Barascu, un pusti de 12 ani cu un IQ mai mare decat al lui Albert Einstein (Jurnal pentru copii),  Anca Feodor, o corporatistă care a renunţat la job şi a început sa găteasca dulciuri (Sănătatea în bucate).

 [sam id=”12″ codes=”true”]

Pe 1 martie, de la 13.30, Digi24 lansează, la „Tinereţe fără bătrâneţe”, campania “A doua viaţă“. Izabela Pănescu aduce în prim-plan poveştile fericite ale unor oameni care au reuşit imposibilul: cu putere, încredere şi speranţă au învins boli grave. De la 16.30, “Ca-n filme” rememorează anul 1990 în cinematografia românească.  De la 17.30, la Bonton”, Dana Gonţ are un invitat special. La doar 30 de ani, Victor Prisăcariu este cercetător la Oxford, una dintre cele mai prestigioase universități din lume si lucrează cu cele mai luminate minţi ale lumii.

cosmin prelipceanu

De la ora 20.00, într-o ediţie specială, Cosmin Prelipceanu prezintă, în cifre, povestea Generaţiei X. Sanda Nicola, din Italia, Ciprian Bălţoiu, din Spania şi Raluca Lunculescu, din Marea Britanie vor spune poveştile românilor care au schimbat România.

Comentarii

Pagini: 1 2

Campanie TV

Desenul copilului tău poate apărea pe 1 iunie la PRO TV!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

În această perioadă, copiii sunt cei mai fericiți pentru că își petrec zilele în familie, studiază acasă, se joacă și recuperează tot timpul pe care nu și l-au petrecut alături de părinți. Copiii sunt o sursă inepuizabilă de motivare și voie bună pentru cei din jur și nu numai, iar acum inocența și modul lor simplu de a gândi ne poate aduce tuturor speranța că #NeFacemBine. De aceea, pe 1 iunie, PRO TV spune Copiii ne fac mari.

 

În inima unui copil încape întregul univers. Iar în ochii lui, oameni mari sunt super eroi! Cine este eroul copilului tău? PRO TV provoacă toți copiii la creativitate, iar desenele lor vor putea fi difuzate la televizor!

 

Tot ce trebuie este ca fiecare copil să facă un desen cu tema “Eroul meu preferat”, iar părinții, bunicii sau prietenii să trimită creațiile până pe 28 mai pe adresa de email copiiinefacmari@protv.ro sau să le posteze pe Instagram cu hashtag #copiiinefacmari și cu tag către pagina @protv_romania.

 

Cele mai creative desene vor fi difuzate la PRO TV luni, 1 iunie, în clipuri speciale și în edițiile speciale ale emisiunilor Vorbește lumea și La Măruță!

 

Copiii ne fac mari!

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

TVR continuă să spună „Mulţumesc” în campania #RespectCelorDinLiniaIntai

Avatar

Published

on

            Criza prin care trecem acum cu toţii a produs schimbări pe care poate nici nu ni le imaginam în urmă cu ceva timp. Lumea a stat în loc pentru o vreme sau cel puţin are o altă dinamică. Dar sunt acei oameni care prin profesia lor, luptă ca să menţină totul în mişcare, pentru ca noi să fim în siguranţă şi sănătoşi, iar bătălia nu este deloc uşoară. Cadrelor medicale, pompierilor şi forţelor de ordine, TVR le spune #Mulţumesc în campania dedicată lor, #RespectCelorDinLiniaIntai.

            De peste o lună de zile, Televiziunea Română derulează o campanie specială dedicată eroilor care luptă direct şi activ cu pandemia. Doctori, asistenţi, infirmiere, poliţişti sau militari, cu toţii fac parte din prima linie a acestei bătălii. În cadrul Telejurnalului de seară, de la ora 20:00, putem asculta poveştile impresionante ale celor care pun datoria mai presus de orice. La finalul ştirilor TVR ne sunt prezentate reportaje din viaţa unor oameni speciali, pentru care fiecare zi de muncă reprezintă un risc, dar care nu se clintesc din misiunea lor.

Urmând exemplul altor oraşe din lume, turnul TVR este prima clădire din ţară care îşi aprinde în fiecare seară luminile în semn de omagiu. Lumini albe şi roşii ca simbol al solidarităţii, proiectarea tricolorului sau animaţii reprezentative vor putea fi urmărite de către toţi românii. O idee frumoasă menită să încurajeze şi alte instituţii în susţinerea celor care dau dovadă de spirit de sacrificiu şi devotament. Şi dacă tot am vorbit despre culori şi grafică, trebuie menţionat că proiectul este realizat în colaborare cu artistul Sergiu Doroftei, absolvent al Universității de Arte din București, cu o experiență de 15 ani în domeniul video. Logo-ul este unul sugestiv, reprezentând două aripi în tonuri roşiatice, asemenea sângelui atât de preţios pentru viaţă, pe un fond albastru deschis, alături de mesajul campaniei.

Campania „Respect celor din linia intâi” este a noastră a tuturor prin mesajele pe care fiecare le poate transmite eroilor acestor zile. Ne puteţi spune povestea eroilor pe care îi cunoaşteţi şi sunt acum la datorie. Scrieţi-ne pe numărul de WhatsApp 0733 508 076 sau pe pagina de Facebook Știrile TVR. Fiecare mesaj, fiecare încurajare, fiecare mulţumesc contează pentru a le arăta respect celor din linia intâi.” scrie Televiziunea Română pe reţeaua de socializare. Mesajele de mulţumire nu au întârziat să vină şi merită să urmăriţi în continuare adevărate poveşti de viaţă ale celor care luptă în fiecare zi pentru o lume mai bună şi mai sănătoasă.

 

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

Peste 11 milioane reach și 4.7 milioane de vizualizări în campania PRO TV #NeFacemBine!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

De o lună, PRO TV spune #NeFacemBine, campanie lansată în contextul acestei crize mondiale cu care ne confruntăm. Pe platforma nefacembine.ro și pe toate website-urile și rețelele de socializare PRO TV, vedetele s-au mobilizat și au creat conținut dedicat tuturor celor care și-au dorit să se relaxeze, distreze sau să învețe lucruri noi.

 

De la începutul lunii aprilie, PRO TV a promovat atât mesaje de conștientizare și de educare a publicului cu referire la pandemia COVID-19, dar și ore întregi de conținut video realizat de vedetele PRO TV pentru cei care au stat acasă în această perioadă.

 

Rezultatele campaniei #NeFacemBine la o lună de la lansare:

  • Vedetele PRO TV și-au dedicat multe ore pentru a le vorbi celor care ne urmăresc online despre cele mai bune rețete de mâncare, despre creativitate, despre cele mai bune filme de urmărit, le-au citit povești copiilor, au dat sfaturi despre frumusețe și make-up, au făcut sport și i-au învățat despre business și metode de adaptare a afacerilor în această perioadă.
  • Printre cei care au făcut materiale video în această perioadă se numără Adrian Nartea, Alina Gologan, Alina Vîlcu, Ana Morodan, Anghel Damian, Cristina Joia, Feihong Pascu, Geanina Ilieș, George Piștereanu, Jesus del Cerro, Jorge, Joseph Hadad, Meda Topârceanu, Mihai Mărgineanu, Mihai Petre, Olimpia Melinte, Omid Ghannadi, Valentin Ionașcu, Victoria Răileanu.
  • Au fost realizate 38 de materiale video, 19 înregistrate și 19 live, însumând aproximativ 1.000 de ore de conținut
  • În total, materialele au adunat 41.236 de ore de vizionare
  • Videourile din campanie au peste 4.7 milioane de vizualizări și peste 11 milioane reach

 

Pe protvplus.ro sunt disponibile gratuit toate materialele video în secțiunea #NeFacemBine.

Când facem bine, #NeFacemBine!

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0