Connect with us

AUDIENȚE TV

O femeie a suferit o transformare miraculoasă la ”Frumuseţe pe muchie de cuţit” sub privirile a peste 1,6 milioane de telespectatori (cifre&foto)

Published

on

 

Marţi seară, de la 20.30, la ”Frumuseţe pe muchie de cuţit”, sub privirile a peste 1,6 milioane de români, o femeie şi-a regăsit frumuseţea, feminitatea, zâmbetul strălucitor şi confortul încrederii în sine. Ligia, o femeie de 39 de ani îmbătrânită mult prea devreme de viaţa grea pe care a dus-o, de lipsurile materiale, dar şi de neîmplinirile sufleteşti, a suferit o transformare de-a dreptul şocantă. Ediţia de săptămâna aceasta a ţinut în faţa televizoarelor, în minutul de aur 22.08, peste 1,6 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări.

Emisiunea prezentată la Pro Tv de Victor Slav a fost lider detaşat de audieţă pe întreg intervalul în care a fost difuzată (20.39-22.13). Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, ”Frumuseţe pe muchie de cuţit” a înregistrat o audienţă medie de 6,8 puncte de rating şi 19,3 % cota de piaţă, în timp ce Antena 1 obţinea 4,4 puncte de rating şi 12,4 procente din cota de piaţă. Emisiunea de la Pro Tv a condus topul audienţelor şi pe publicul din mediul urban, cu o medie de 6,1 puncte de rating şi 13,9 % cota de piaţă, fiind urmată de programele Antenei 1 cu 4,7 puncte de rating şi 10,7 procente din cota de piaţă.

Întâlnirea Ligiei cu echipa emisiunii ”Frumuseţe pe muchie de cuţit” a avut drept rezultat o schimbare fizică enormă pentru cea care nu se mai simţea femeie de prea mult timp. Ligia a suferit o serie de intervenţii chirurgicale la nivelul abdomenului, al sânilor, a primit o nouă dantură pentru că nu mai avea decât trei dinţi, buzele i-au fost refăcute şi, de asemenea, a scăpat de ochelari în urma operaţiei cu laser.

Apariţia Ligiei după toate aceste transformări miraculoase i-a şocat pe toţi cei dragi. Fetiţa sa şi-a îmbrăţişat cu lacrimi în ochi mama şi nu contenea să îi spună cât de frumoasă este. La rândul său, soţul femeii s-a apropiat cu o emoţie devastatoare de soţia sa şi a mărturisit că nu îi vine să creadă cât de frumoasă este Ligia. A povestit cu ochii înlăcrimaţi că îşi dă seama acum cât de mult a greşit faţă de soţia sa şi că, deşi se teme să nu o piardă, acum că Ligia este o femeie încrezătoare, puternică şi, mai ales, extrem de frumoasă, este pregătit să facă totul pentru soţia şi familia sa.

Când a venit la ”Frumuseţe pe muchie de cuţit” Ligia mărturisea despre sine că a ajuns ”în ultimul hal”. Se simţea complexată, iar durerea că toate uşile i se închideau din cauza defectelor fizice evidente o măcina. Viaţa ei a fost un lung şir de suferinţe şi toate nereuşitele şi dezamăgirile ei aveau ca punct de plecare aspectul fizic. Greutăţile sale au început încă de pe vremea când avea numai 8 ani, atunci când tatăl său a decedat.

Tot la acea vârstă a început pentru ea şi lupta cu kilogramele: devenise obeza şi a continuat să se îngraşe până la vârsta de 24 de ani, cand ajunsese să cântărească 125 kg. Ligia s-a ambiţionat să slăbească prin înfometare, până a juns la greutatea pe care o are şi acum. Însă în urma acestei slăbiri considerabile, cantitatea de calciu din organism a scazut foarte mult şi i-a afectat dinţii. În timp, a ajuns să nu mai aibă aproape nici unul. Pentru că mama ei nu avea decât o pensie de boală, care nu-i ajungea nici pentru medicamente, Ligia a lucrat  pe timpul vacanţelor la o fermă şi nu a refuzat nici o slujbă ”umilă” pentru a-şi ajuta familia.

Cu toate astea, a terminat cu medie mare un liceu de prestigiu din Cluj, obţinând o calificare de secretar stenodactilograf, dar nu a profesat niciodată, chiar dacă şi-a dorit, pentru că nimeni nu avea nevoie de o secretară obeză. Cel mai mare regret al său este faptul că nu a putut urma o facultate. Acum, după transformarea miraculoasă pe care a suferit-o, Ligia a mărturist că în sfârşit i s-a împlinit visul şi că se simte încrezătoare şi fericită, dornică să ia viaţa în piept, de data asta cu alte forţe.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

ANTENA 1: Audienţă record pentru cel mai iubit show culinar – Chefi la cuţite

Published

on

 

Ediția de luni seară a adus un nou record de audiență pentru emisiunea Chefi la cuțite: show-ul a înregistrat cea mai bună audiență la nivelul publicului comercial, de la lansarea sezonului 7.

27,6 procente din cota de piață și 9,2 puncte de rating a obținut în medie, pe publicul comercial, emisiunea de la Antena 1, care a fost urmată, pe locul secund, de Pro Tv, cu 6.9 puncte de rating și 20,7% cota de piață. În intervalul orar în care a fost difuzată, 19.59-23.42, emisiunea Chefi la cuțite a fost alegerea celor mai mulți români, astfel că show-ul a fost lider de piață pe toate categoriile de public. La orașe, Antena 1 a condus cu o medie de 7,8 puncte de rating și 19,3 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6 puncte de rating și 14,8 % cota de piață. Iar la nivelul întregii populații a țării Chefi la cuțite a fost lider cu o medie de 7,3 puncte de rating și 17,8 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6,2 puncte de rating și 15,1% cota de piață. În minutul de maximă audiență de la 21.49, cel mai iubit show culinar era urmărit de aproape 2.000.000 de telespectatori, la nivel național.

Luni, 21 octombrie, Antena 1 a fost lider în Prime time (19:00-23:00) pe publicul comercial și la orașe.

Rețeta perfecta a ediției cu numărul 13 Chefi la cuțite a inclus bucătari cu experiență, copii talentați ce i-au impresionat pe chefi, vedete care au făcut spectacol, momente savuroase în platou, dar și o luptă a amuletelor foarte strânsă. Aseară, în urma războiului culinar pentru avantaje, chef Sorin Bontea a reușit să își adjudece a șasea amuletă, trecând astfel în topul clasamentului. Juratul a câștigat un mare atu, și anume, va putea ca în Battle-ul cu numărul 4 să îl aibă în echipă pe chef Iosif Ștefănescu, ce va putea să gătească, să deguste și să participe în proba de gătit.

Sezonul 7 continuă diseară cu o nouă rundă de jurizări pe nevăzute, de la 20:00, pe Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 21 octombrie 2019

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Joi seară, milioane de românii au ales Las Fierbinți, Șef sub acoperire și MasterChef!

Published

on

 

Joi, românii au ales să-și încheie ziua urmărind producțiile PRO TV. Las Fierbinți, Șef sub acoperire și MasterChef au fost aseară lideri de audiență pe toate segmentele de public.

Personajele din Las Fierbinți și-au continuat joi seară viața rurală în același ritm și le-au oferit telespectatorilor momentele de râs mult așteptate. Episodul a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, iar pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a obținut 8.7 puncte de rating și 27.9% cotă de piață. În minutul de maximă audiență de la ora 20:47, peste 2.5 milioane de români, de la nivel național, au fost cu ochii pe cel mai iubit serial din România.

Un nou director a intrat sub acoperire în propria companie. CEO-ul Alka, Amir Krenzia, a lucrat alături de o parte dintre angajații săi și a descoperit ce funcționează și ce nu în companie pentru a lua măsuri și a îmbunătăți anumite procese. Aproximativ 1.5 milioane de români din întreaga țară au urmărit Șef sub acoperire, iar emisiunea a fost lider de audiență pe toate categoriile de public. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 7.9 puncte de rating și 25.9% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund care avea 5 puncte de rating și 16.5% share.

Aseară, la MasterChef, concurenții au avut o nouă șansă pentru a evita eliminarea! Într-o probă extrem de dificilă pe echipe, concurenții au demonstrat că în bucătărie contează și comunicarea! Iar cei care nu au reușit să se sincronizeze au ajuns la proba pentru eliminare, Florentina David fiind cea care a părăsit competiția chiar înainte de Top 10. Pe segmentul publicului comercial, show-ul a înregistrat 4.3 puncte de rating și 18.6% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 3.6 puncte de rating și 15.4% share.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Cea de-a cincea ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Ada și Cornel Palade, cu o transformare în Patti LaBelle și Celia Cruz a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane peste 1.5 milioane de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:15.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (19:59 -23:13 ) o audiență medie de 7.1 puncte de rating și o cotă de piață de 17.3 urmată de DigiSport1, cu 4.9 puncte de rating și 12% cota de piață, în vreme ce principalul competitor, Pro TV a ocupat poziţia a treia în clasament  cu 4.2 puncte de rating și 10.4 % cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 7.1 puncte de rating și 16.4 % cota de piață, urmată de Kanal D, cu 4.9 puncte de rating și 11.4 % cota de piață. Şi la nivelul acestui target Pro TV a ocupat cea de-a treia poziţie în clasament, cu 4.3 puncte de rating și 10% cota de piață.

Sâmbăta aceasta, la Te cunosc de undeva!, Bella Santiago a cântat în travesti ca Steven Kapur, cunoscut drept Apache Indian, Sorana Darclee Mohamad a îmbrăcat costumul popular moldovenesc ca să cânte “Așa ca la noi mai rar”, transformată în marea interpretă Sofia Vicoveanca, pe când Cezar Ouatu și Șerban Copoț au cântat și au dansat în rochițe cu franjuri, asemănătoare cu cele ale personajelor lor, celebrele surori Kessler, Alice și Ellen, două nemțoaice talentate și în mare vogă în anii 1950-1960.

Diana Matei a urcat pe scenă în ritmuri latino, transformată în Meghan Trainor, ca să cânte “Hey, DJ”, Grigore Gherman a imitat-o pe spectaculoasa Loredana, cu hit-ul „Lele”, Alex și Monica Anghel au creat un moment foarte emoționant, transformați în Elvis Presley și Celine Dion, iar Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au cântat despre prieteni, ca Anastasia Lazariuc și Fuego.

Cele mai bune transformări ale galei au fost realizate de Ada și Cornel Palade care, pentru o seară au fost legendarele artiste Patti LaBelle și Celia Cruz.

Momentele coregrafice ale show-ului le-au aparținut celor de la Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Show-ul a avut și un invitat special, Pepe, câștigător al sezoanelor trei și patru Te cunosc de undeva!, care le-a reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale sale: Joe Cocker.

 

Sursa:Kantar Media  
Copyright:ARMADATA S.R.L.  
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National
Perioada 5 octombrie 2019  

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: