Connect with us

AUDIENȚE TV

O femeie a suferit o transformare miraculoasă la ”Frumuseţe pe muchie de cuţit” sub privirile a peste 1,6 milioane de telespectatori (cifre&foto)

Redactia Radar de Media

Published

on

Marţi seară, de la 20.30, la ”Frumuseţe pe muchie de cuţit”, sub privirile a peste 1,6 milioane de români, o femeie şi-a regăsit frumuseţea, feminitatea, zâmbetul strălucitor şi confortul încrederii în sine. Ligia, o femeie de 39 de ani îmbătrânită mult prea devreme de viaţa grea pe care a dus-o, de lipsurile materiale, dar şi de neîmplinirile sufleteşti, a suferit o transformare de-a dreptul şocantă. Ediţia de săptămâna aceasta a ţinut în faţa televizoarelor, în minutul de aur 22.08, peste 1,6 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări.

Emisiunea prezentată la Pro Tv de Victor Slav a fost lider detaşat de audieţă pe întreg intervalul în care a fost difuzată (20.39-22.13). Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, ”Frumuseţe pe muchie de cuţit” a înregistrat o audienţă medie de 6,8 puncte de rating şi 19,3 % cota de piaţă, în timp ce Antena 1 obţinea 4,4 puncte de rating şi 12,4 procente din cota de piaţă. Emisiunea de la Pro Tv a condus topul audienţelor şi pe publicul din mediul urban, cu o medie de 6,1 puncte de rating şi 13,9 % cota de piaţă, fiind urmată de programele Antenei 1 cu 4,7 puncte de rating şi 10,7 procente din cota de piaţă.

Întâlnirea Ligiei cu echipa emisiunii ”Frumuseţe pe muchie de cuţit” a avut drept rezultat o schimbare fizică enormă pentru cea care nu se mai simţea femeie de prea mult timp. Ligia a suferit o serie de intervenţii chirurgicale la nivelul abdomenului, al sânilor, a primit o nouă dantură pentru că nu mai avea decât trei dinţi, buzele i-au fost refăcute şi, de asemenea, a scăpat de ochelari în urma operaţiei cu laser.

Apariţia Ligiei după toate aceste transformări miraculoase i-a şocat pe toţi cei dragi. Fetiţa sa şi-a îmbrăţişat cu lacrimi în ochi mama şi nu contenea să îi spună cât de frumoasă este. La rândul său, soţul femeii s-a apropiat cu o emoţie devastatoare de soţia sa şi a mărturisit că nu îi vine să creadă cât de frumoasă este Ligia. A povestit cu ochii înlăcrimaţi că îşi dă seama acum cât de mult a greşit faţă de soţia sa şi că, deşi se teme să nu o piardă, acum că Ligia este o femeie încrezătoare, puternică şi, mai ales, extrem de frumoasă, este pregătit să facă totul pentru soţia şi familia sa.

Când a venit la ”Frumuseţe pe muchie de cuţit” Ligia mărturisea despre sine că a ajuns ”în ultimul hal”. Se simţea complexată, iar durerea că toate uşile i se închideau din cauza defectelor fizice evidente o măcina. Viaţa ei a fost un lung şir de suferinţe şi toate nereuşitele şi dezamăgirile ei aveau ca punct de plecare aspectul fizic. Greutăţile sale au început încă de pe vremea când avea numai 8 ani, atunci când tatăl său a decedat.

Tot la acea vârstă a început pentru ea şi lupta cu kilogramele: devenise obeza şi a continuat să se îngraşe până la vârsta de 24 de ani, cand ajunsese să cântărească 125 kg. Ligia s-a ambiţionat să slăbească prin înfometare, până a juns la greutatea pe care o are şi acum. Însă în urma acestei slăbiri considerabile, cantitatea de calciu din organism a scazut foarte mult şi i-a afectat dinţii. În timp, a ajuns să nu mai aibă aproape nici unul. Pentru că mama ei nu avea decât o pensie de boală, care nu-i ajungea nici pentru medicamente, Ligia a lucrat  pe timpul vacanţelor la o fermă şi nu a refuzat nici o slujbă ”umilă” pentru a-şi ajuta familia.

Cu toate astea, a terminat cu medie mare un liceu de prestigiu din Cluj, obţinând o calificare de secretar stenodactilograf, dar nu a profesat niciodată, chiar dacă şi-a dorit, pentru că nimeni nu avea nevoie de o secretară obeză. Cel mai mare regret al său este faptul că nu a putut urma o facultate. Acum, după transformarea miraculoasă pe care a suferit-o, Ligia a mărturist că în sfârşit i s-a împlinit visul şi că se simte încrezătoare şi fericită, dornică să ia viaţa în piept, de data asta cu alte forţe.

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0