Connect with us

Business

O firma asigura subzistenta a sute de oameni !

Redactia Radar de Media

Published

on

Firma este foarte importanta pentru societate din multe puncte de vedere. Iata care sunt acestea:

-ajuta salariatii sa obtina venituri necesare supravietuirii

-ajuta familiile acestora prin plata facturilor, asigurarea unei educatii de calitate copiilor, concedii petrecute impreuna pentru deconectare de la stresul cotidian

-plateste impozitele si contributiile pentru angajati, astfel ca acestia au dreptul la concedii medicale si asistenta medicala si vor primi pensie la incheierea perioadei de munca

-sustine economia autohtona.

Cu toate acestea multi antreprenori renunta la firmele lor din cauza formalitatilor ce se impun a fi indeplinite si a birocratiei. Antreprenorul sa se ocupe de infiintare, de administrarea imobilelor, de managementul afacerii, sa caute cele mai buna locatii pentru gazduire sediu social firma, sa obtina autorizatiile si avizele de functionare, sa majoreze legal capitalul social, in sfarsit sa faca naveta la Registrul Comertului este prea mult!

Antreprenorul trebuie sa stea in firma si sa isi supravegheze angajatii, sa fie atent la dorintele lor si la observatiile clientilor ca totul sa decurga perfect si sa nu se trezeasca la faliment.

In prezent, acest lucru este posibil fiindca exista ADISAF, experti excelent pregatiti sa ofere consultanta pentru afaceri de succes si sa reprezinte firmele la registrul comertului.

Interventiile lor sunt multiple si multi antreprenori de succes au semnat parteneriate de lunga durata cu ADISAF, fiindca:

-ofera solutii inteligente si practice pentru orice tip de afacere profitabila garantand succesul de durata

-infiinteaza firme si SRL, fara ca antreprenorul sa fie nevoit sa se deplaseze de la domiciliu. Ei se ocupa de absolut tot si datorita experientei si parteneriatelor, in cateva zile vin cu autorizatiile la clienti.

-in cazul in care o firma nu obtine beneficii si merge pe pierderi, la cererea proprietarului se ocupa de lichidarea acesteia si tot ei fac bilantul de lichidare cat mai corect.

-tot ei se ocupa de cedarea partilor din capital social, mutarea sediului unei firme, desfiintarea unui punct de lucru.

-asigura cel mai bun sediu social, cand firma are nevoie de unul si administreaza imobile pe baza de contract. Ei ofera servicii de administratie totala, adica: achitarea tuturor facturilor, reparatiile care se impun in cladirea respectiva, servicii de dezinfectare, dezinsectie sau deratizare. Chiar si pentru o asociatie de locatari este greu sa se ocupe de toate, fiindca intr-o cladire foarte mare apar multe disfunctii. ADISAF administreaza la superlativ cladiri de birouri sau blocuri, fiindca are experienta necesara, lucreaza in echipa si au cei mai buni parteneri din tara.

-obtinerea avizelor de functionare, cat mai repede posibil, interactionand cu toate institutiile care elibereaza avizele si autorizatiile: Primaria, Pompieri,Mediu, Ministerul Sanatatii. La nevoie ofera consultatii la sediul firmei ca in cazul unor controale totul sa fie perfect.

-servicii de contabilitate de nota 10 la preturi oneste. Greu gasesti contabili foarte buni astazi, fiindca toti cei cu experienta sunt angajati la firmele si companiile mari, cu toate acestea ADISAF.ro garanteaza colaboratorilor sai cele mai bune servicii de contabilitate.

Putem spune pe drept cuvant ca o firma de succes incepe si se termina (daca posesorul ei doreste lichidarea afacerilor) cu ADISAF.ro, multi sunt cei care au cuvinte de lauda si recunostinta fata de acesti experti si cu toate acestea sunt foarte usor de contactat.

In mai putin de 10 minute solicitarea ta va primi o oferta de pret, fiindca sunt onesti si stabilesc de la inceput conditiile colaborarii.

Caile de acces la serviciile complexe de calitate premium oferite de firma de consultanta in management sunt:

-formularul online pus la dispozitia potentialilor clienti si vizitatorilor site-ului oficial. Este suficient sa fie completat cu atentie si trimis si in cel mai scurt timp veti fi recontactati pentru detalii.

-o vizita la sediul firmei de la urmatoarea adresa: Bulevardul Lascăr Catargiu nr. 35, etaj 2. Veti fi primiti ca niste prieteni asteptati si vi se va acorda toata atentia cuvenita. Discutiile fata in fata sunt benefice, fiindca se clarifica pe loc dilemele.

-puteti suna la unul dintre cele doua numere de telefoane:

0745.450.450, 021.315.46.46 la care vi se raspunde prompt.

-puteti scrie un e-mail care va fi trimis la urmatoarea adresa: office@adisaf.ro
Avantajele clientilor care apeleaza la ADISAF.ro sunt multiple.

In primul rand, consultanta este oferita de care o firma romaneasca, buna cunoscatoare a legislatiei si a realitatilor romanesti. De asemenea expertii cunosc si notiunile de economie romaneasca si sfaturile lor vor conduce in mod garantat catre succes.

In al doilea rand, ADISAF.ro isi asuma ceea ce este mai greu: punerea la punct a intregii documentatii, interactiunea cu institutiile care elibereaza avizele si autorizatiile, nenumaratele drumuri acolo unde sunt necesare ca actele sa fie obtinute la timp, corecturile necesare, completarea dosarelor.

In concluzie, ca antreprenori concentrate-va asupra afacerii si trasati expertilor de la firma prezentata mai sus sarcina de a va reprezenta in fata institutiilor si de a va aduce toate actele necesare functionarii legale! Este pacat sa va irositi timpul stand la usile tuturor institutiilor si completand dosarele cu documente necesare pentru obtinerea avizelor sau autorizatiilor.

In portofoliul lor se afla clienti importanti cu care oricine s-ar mandri: furnizori de medicamente, furnizori de servicii IT, TELECOM, firme renumite de constructii si arhitectura, notariate si cabinete de avocatura, fabrici de confectii, trusturi media si societati de transporturi terestre.

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Business

Avantajele de a avea un seif in casa sau la birou

Avatar

Published

on

Multi oameni sunt de parere ca inchirierea unei casete de valori la banca este cea mai buna modalitate de a-si pastra obiectele importante in siguranta. Dar daca este vorba de documente si articole la care ai nevoie de acces rapid? In acest caz, cea mai buna optiune este de a achizitiona un seif pentru casa sau birou. Iata care sunt beneficiile pe care ti le ofera un seif in propria casa sau birou:

Ai acces instant la documente

Exista documente de care ai nevoie imediat: din pacate, bancile nu sunt disponibile 24/7. Ce se intampla daca ai nevoie de un document in perioada in care bancile sunt inchise, in weekend sau in timpul sarbatorilor legale? Prin instalarea unui seif acasa sau la birou, poti avea acces rapid la documente precum pasaport, certificat de nastere, titluri, investitii, plan de asigurare si dosare importante, oricand doresti.

Protectie

Solicitand unui profesionist sa instaleze un seif acasa sau la birou, poti fi sigur ca obiectele tale valoroase sunt protejate in permanenta, iar seiful nu va putea fi mutat cu usurinta din loc. Pentru birou, este necesar sa alegi un seif de dimensiuni mari, de preferat cu fanta, pentru ca accesul la depunere sa fie permis oricui, insa la continut sa poata ajunge doar persoanele autorizate. Pentru protectie maxima, in special in cazul documentelor importante, poti alege seifuri cu dubla certificare, ceea ce inseamna ca vei fi protejat si impotriva efractiei dar si importiva incendiilor.

Un alt beneficiu al seifului, este faptul ca tii intr-un singur loc obiectele de care ai nevoie si astfel nu mai exista riscul sa le pierzi. Chiar daca nu sunt valoroase, sunt importante, iar documentele precum buletinul, pasaportul si alte acte, pot duce la un proces de recuperare stresant, obositor si durabil daca sunt pierdute sau ratacite.

Pastrezi armele de foc departe de raza copiilor

Prin achizitionarea unui seif, ai garantia ca pistolul sau munitia ta nu va ajunge pe maini gresite. Seiful pentru arme poate fi instalat intr-o zona mai putin accesibila, departe de ochii copiilor sau al persoanelor care iti calca pragul. Astfel, ai garantia ca accesul la arma iti este permis doar tie sau persoanelor autorizate.

Un seif nu numai ca iti ofera acces usor la documente si obiectele de valoare, dar ti le pastreaza in siguranta in orice moment al zilei. Asadar, nu-ti expune obiectele de valoare la riscuri inutile si pur si simplu achizitioneaza un seif pentru a beneficia de toate avantajele enumerate mai sus. Exista foarte multe modele de seifuri disponibile pe piata, in dimensiuni variate si cu utilitati diverse. Este important sa te documentezi si sa alegi produsul potrivit nevoilor tale, fie pentru birou sau casa. Seifurile pot fi instalate pe podea, in perete sau asezate in interiorul mobilei. Ia in considerare caracteristicile si achizitioneaza un seif pentru pastrarea in siguranta a obiectelor valoroase.

Comentarii

Continue Reading

Business

De ce sa alegi acoperisuri metalice pentru casa

Avatar

Published

on

Acest articol va prezinta avantajele pe care acest tip de sisteme il ofera, astfel incat sa puteti face o alegere in cunostinta de cauza. Fie ca doriti sa folositi tigla metalica sau orice alta varianta, noi va sfatuim sa va informati foarte bine inainte de a alege tipul de acoperis pe care il veti construi.

Daca doriti sa luati o decizie in a alege acoperisul pentru casa in care va locui familia dvs, este foarte important sa cantariti avantajele si dezavantajele materialelor folosite la confectionarea acestuia.

Beneficiile pe care le ofera sistemele de acoperisuri metalice

Metalul depaseste materialele conventionale pentru acoperisuri in mai multe moduri:

Durata de viata. Instalat corespunzator, un acoperis metalic ar trebui sa reziste foarte mult timp, chiar si peste 50 de ani. El face fata cu brio ploii, zapezii, cat si furtunilor de intensitate ridicata. Metalul este rezistent la foc, mucegai, insecte si putregai. Garantiile oferite de producatori variaza foarte mult, dar majoritatea companiilor ofera intre 20 si 50 de ani. Garanatia pentru vopsea este oferita in general pana la 30 de ani, dar si acest lucru depinde in functie de producatorul ales.

Greutatea. Tigla metalica este mult mai usoara comparativ cu tigla ceramica. Din cauza greutatii reduse a materialului, puteti face economii si la constructia structurii de sustinere. Unele tipuri de materiale pentru acoperisuri metalice pot fi aplicate pe un acoperis existent, fara a fi nevoie de decopertare sau de consolidari ale structurii existente.

Viteza si usurinta instalarii acoperisului. Majoritatea materialelor pentru acoperisuri metalice vin in panouri care se pot instala usor. Un meserias bun poate sa le instaleze rapid fara probleme. Daca acoperisul nu este inca montat si o furtuna este pe drum, scurtarea timpului de montare cu o zi sau doua poate oferi un avantaj esential. Evident, exista si economii considerabile cu forta de munca, deoarece reduceti complexitatea si scurtati durata instalarii acoperisului.

Rezistenta la foc. Deoarece otelul este incombustibil, acoperisurile din tigla metalica prezinta o rezistenta la incendiu ridicata, obtinand clasa A (cea mai rezistenta la foc).Trebuie totusi sa tineti cont si de materialele pe care se fixeaza tigla. Majoritatea acoperisurilor metalice sunt aplicate pe un material combustibil, cum ar fi lemnul, iar acest lucru reduce considerabil rezistenta la foc.

Conductibilitatea termica. Tigla metalica acoperita cu vopsea si solutiile potrivite va reflecta caldura radianta venita de la soare, reducand la minimum acumularea excesiva in timpul zilei. Asta inseamna ca economisiti energia necesara pentru racire. Desi materialul in sine are o valoare redusa a izolatiei, acoperisurile metalice pot fi aplicate pe o izolatie rigida cu spuma care va imbunatatii considerabil performantele. In plus, multe sisteme utilizeaza un spatiu de aer ventilat intre panoul metalic si acoperisul propriu-zis, pentru a creste eficienta energetica.

Eliminarea rapida a apei de ploaie si a zapezii. Acoperisurile metalice sunt practic impermeabile datorita modului in care panourile se intercaleaza si pentru ca suprafetele sunt dure si alunecoase. In plus, tonurile intunecate ale vopselei acoperisului metalic vor ajuta la incalzirea rapida a acestuia, topind rapid zapada.

 

Comentarii

Continue Reading

Business

Tractări auto și asistență rutieră prin Cris Power Logistic SRL București

Avatar

Published

on

Numărul mașinilor din România s-a înmulțit și continuă să se înmulțească pe măsură ce trece timpul, mai ales în București.

Fiecare an aduce cu sine parcări tot mai pline, cozi rutiere tot mai mari, trafic tot mai aglomerat.

Odată cu creșterea numărului de autoturisme, crește exponențial și numărul cazurilor in care este nevoie de servicii de tractari auto.

Unele probleme mai mici, care pot fi remediate repede sau chiar pe loc, altele mai mari care necesita timp și bani.

Dacă astfel de neplăceri apar atunci când va aflați în trafic sau când sunteți departe de casă, cea mai bună idee pe care o puteți avea este să apelați la o firmă de profil care să vă poată veni în ajutor.

Pentru servicii de tractari auto Bucuresti dispeceratul Cris Power Logistic SRL este disponibil non-stop.

Ceea ce trebuie să știți este că astfel de firme vă stau la dispoziție non stop, 24 de ore din 24 și pe orice condiții meteo.

Este bine să identificați o astfel de firmă, care este mai mare și care oferă servicii de calitate și salvați-i numărul de telefon în agenda dumneavoastră.

Prețurile pornesc de la sume modice, atunci când defecțiunile nu sunt foarte însemnate, cum ar fi curent pentru baterie, un schimb de roată, dar pot merge și mai sus, în funcție de complexitatea intervenției.

Atunci când vă orientați către un prestator de profil, trebuie să urmăriți anumite aspecte esențiale. În primul rând, numărul mașinilor pe care o astfel de firmă le are în parcare, dar și starea acestora (dotări, vechime etc.).

Sunt destule firme care au doar o mașină veche nesigură care vă poate pune în pericol.

Nu este de dorit să aveți nevoie urgent de ajutor și cei cu care luați legătura să nu vă poată ajuta atunci când aveți nevoie.

Astfel va trebui să irosiți timp prețios în căutarea unei alte platforme auto libere care să vină și să vă ofere asistența rutieră necesară.

De asemenea și personalul este foarte important. Mașina la care țineți atât de mult nu trebuie să cadă pe mâna unor semi-profesioniști care vă pot distruge autoturismul.

Mărimea unei firme este oarecum un garant al calității lucrărilor pe care le efectuează.

Numărul șoferilor de care dispune firma este și acesta un criteriu foarte important, licența de transport, deoarece vă doriți ca șoferul care conduce autospeciala de tractări să fie cât mai odihnit, iar dumneavoastră să ajungeți în siguranță acasă la familie.

Serviciile oferite, însă, după cum am menționat anterior, nu sunt doar de tractare, deși, poate această activitate constituie profilul principal al firmei, ci și de asistență rutieră.

Prin urmare, veți găsi suport, fie că:

  • ați rămas fără current la baterie;
  • ați făcut o alimentare greșită cu combustibil etc.

Aceste mici reparații se pot efectua la fața locului.

Dacă defecțiunile sunt mai mari, fiind nevoie de o intervenție de durată sau de anumite condiții de lucru, atunci autoturismul dumneavoastră va fi transportat la un service autorizat, iar reparația se va face într-un cadru adecvat.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0