Connect with us

Evenimente

O lansare ca o explorare! Șerban Copoț a recreat atmosfera de drumeție când a lansat „Manualul exploratorului”

Avatar

Published

on

FOTO CREDIT: FABRICA DE PR

 

  • „Manualul exploratorului”, scris de Șerban Copoț, a fost lansat aseară
  • La eveniment, alături de Șerban au fost și Amalia Năstase, Cosmin Seleși, George Vintilă, Oase, Vlad Grigorescu, Florin Cujbă, Bogdan Alexandrescu, Dan Badea și Laurențiu Penca
  • Din 16 mai, cartea va fi disponibilă în rețeaua de magazine Kaufland din București

 

Familie, prieteni, colegi, parteneri, părinți și mulți copii entuziaști, cu toții au fost alături de Șerban Copoț aseară, când artistul a dat startul oficial al proiectului „Liga exploratorului”, odată cu lansarea cărții „Manualul exploratorului”. Chiar dacă evenimentul a avut loc în centrul Bucureștiului, într-un spațiu modern, neconvențional, dar foarte primitor, Șerban s-a asigurat că recreează perfect atmosfera tipică unei drumeții. Peisajele montane, corturile, sacii de dormit, focul de tabără, precum și mai toate lucrurile necesare pentru o astfel de aventură au fost puse la dispoziția celor mici, care, preț de câteva ore, s-au simțit în mijlocul naturii.

 

Amalia Năstase, Cosmin Seleși, George Vintilă, Oase, Vlad Grigorescu, Florin Cujbă, Bogdan Alexandrescu, Dan Badea și Laurențiu Penca, unii dintre ei însoțiți de copiii lor, au venit pentru a fi alături de Șerban în acest moment special din viața lui.

 

Întregul proiect a plecat de la dorința lui Șerban de a contribui la creșterea unei generații „care să se descurce și când nu are semnal la telefon”, după cum a declarat el. Ideea lui a fost nu doar înțeleasă, ci și susținută de Kaufland România, companie care crede că mediul de business trebuie să vină lângă societate. Concret, compania investește anual 6 milioane de euro în proiecte de responsabilitate socială în cinci domenii pe care le consideră strategice: educație, protecția mediului, sport, sănătate, social și cultură. „Noi am făcut scheletul, Kaufland a pus cărămizile, iar voi, părinții, veți însufleți acest proiect”, a declarat emoționat Șerban.

 

Un alt moment neașteptat, dar emoționant, a fost cel în care George Resiga, vicepreședintele Salvamont România, a oferit întregii echipe „Liga exploratorilor” plachete omagiale, distincții simbolice în semn de apreciere pentru lansarea cărții și pentru promovarea activităților montane.

 

Acest prim pas, lansarea cărții, va fi continuat de o caravană, care va avea loc în 30 de școli din București, iar din toamnă, în 60 de școli din întreaga țară. Tabăra exploratorilor va fi organizată la vară, complet gratuit, iar în cadrul ei 90 de copii vor experimenta tiroliana și escalada, vor face drumeții, vor lua lecții de speologie și prim ajutor și vor petrece o noapte la cort, toate acestea sub supravegherea a 20 de specialiști.

Comentarii

Evenimente

Visele devin realitate. Monica Pîrlea și Elisabeta Guzu, primele artiste confirmate la ediția din anul acesta!

Avatar

Published

on

Visele continuã sã devinã realit.ate – evenimentul artistic sighişorean de amploare a ajuns la ediţia a treia

Tanarul originar din Sighisoara, Codrut Marius Moldovan, care in decursul ultimilor ani s-a facut cunoscut la nivel national prin evenimentele caritabile si artistice de succes pe care le-a organizat, nu renunta in a crea lucruri frumoase in beneficiul artei si al publicului.

Evenimentul “Visele devin realitate” devenit deja o traditie in orasul natal al lui Codrut, Sighisoara, ajunge in acest an la editia a treia. Primele nume anuntate sunt Monica Pirlea si Elisabeta Guzu. De asemenea, organizatorul evenimentului pregateste o multime de surprize pentru spectatorii din Sighisoara.

Evenimentul va avea loc in data de 20  noiembrie, la Casa de Cultura din Sighisoara, iar in curand se vor anunta si urmatorii artisti care vor urca pe scena viselor.

Cu totii aveam vise si dorinte. Eu ma apropii cu fiecare pas pe care il fac de indeplinirea lor. “Visele devin Realitate” este un proiect la care am muncit nu doar cu fortele proprii, ci si cu sufletul. Orice cale incepe cu un pas. Am inceput sa imi croiesc calea in urma cu 10 ani. Acum, cand privesc in trecut, realizez cat de repede a trecut timpul si ma bucur ca am avut ocazia ca in acest timp sa intalnesc oameni de la care au avut ce invata, am legat prietenii, am invatat sa fiu puternic si sa fiu sigur ca indiferent cat de greu imi este, imi realizez visele! Prin acest eveniment, doresc sa transmit mai departe ideea ca, indiferent cat de greu ar fi, Visele devin Realitate! a declarat Codrut Moldovan, organizatorul evenimentului.

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

AVON a lansat HERSTORY, primul parfum în colaborare cu Simona Halep

Avatar

Published

on

AVON a lansat HERSTORY, primul parfumul al cărui ambasadoare este Simona Halep – care, începând cu acest an, a devenit simbolul femeilor care impresionează prin forță, curaj și determinare, în cadrul parteneriatului cu brandul.

Parfumul HERSTORY este disponibil deja în România și poate fi comandat din 7 februarie în broșura AVON.

Alcătuit din note de piper roz, floare de iris și patchouli, parfumul „HERSTORY” inspiră încredere, curaj și celebrează poveștile femeilor puternice.

Cu un traseu personal și profesional care inspiră o lume întreagă, Simona Halep se alătură femeilor care au curajul de a-și spune povestea de viață cu voce tare alături de AVON.

Cu ocazia evenimentului de lansare a noului parfum, șase artiști români au fost provocați de AVON să transpună în artă șase povești inspiraționale ale unor femei extraordinare din România, în cadrul Inspiration Challenge – vernisaj organizat de AVON pentru a celebra arta și frumusețea, aflat la a șasea ediție.

Toate creațiile artiștilor vor fi licitate, iar fondurile donate integral Asociației M.A.M.E.

Cele șase femei care au inspirat artiștii sunt protagoniste alături de Simona Halep în noua campanie dedicată parfumului HERSTORY, datorită poveștilor lor de viață extraordinare, pentru a transmite un mesaj de încredere și altor femei:

 

  1. Melinda Goczisupraviețuitoare de cancer la sân, mamă, reprezentant AVON. ,,După vestea că am cancer, frica s-a instalat, am trecut prin operații și tratamente care m-ar fi rănit complet dacă nu aș fi fost optimistă, perseverentă și plină de gândul că viața mea contează enorm, nu doar pentru mine, ci și pentru toți cei din jur. Această emoție m-a ajutat să strălucesc cu adevărat”.

 

Inspirată de povestea ei, ilustratoarea Alina Marinescu a creat opera ,,Look inside”.

  1. Anca Tofanmamă și femeie de afaceri, cu trei joburi: reprezentant AVON de 20 de ani, lucrează full-time în construcții și face contabilitate pentru mai multe firme. Are o poveste despre ambiție și dedicare, iar iubirea pentru fiul ei îi dă energie și face ca pentru ea ziua să aibă mai mult de 24 de ore.

 

Inspirată de povestea ei, artista Corina Drăgan a creat opera ,,Femeia care împarte iubire în jurul ei”.

  1. Stela Bizdumamă, 36 de ani, supraviețuitoare a unui accident de mașină în urma căruia și-a pierdut un picior, însă chiar dacă acum poartă o proteză, Stela ne arată că viața e frumoasă și așa. În prezent, AVON o susține printr-un parteneriat, din dorința de a promova încrederea în sine și a da un exemplu de curaj și putere altor femei. ,,Mi-a luat 36 de ani, un accident de mașină și un optimism nebun ca să învăț să mă iubesc pe deplin. Lipsa unui picior m-a determinat să mă bucur de fiecare AZI din viața mea.”

 

Inspirat de povestea Stelei, artistul Alexandru Cristea (Nimurad) a creat opera ,,Joy.

 

  1. Cristiana Oprea –pilot consacrat de raliuri, o femeie puternică într-o lume aparent a bărbaților. Povestea ei este despre limite, combaterea stereotipurilor la volan și curajul de a-ți urma visurile. Cristiana face parte din singurul echipaj feminin românesc care a concurat în Campionatul European de Raliuri.

 

Inspirată de povestea Cristianei, artista Ana Bănică a creat opera ,,My Way”.

 

  1. Monica Bîrlădeanu actriță și ambasador AVON, un simbol al ambiției și frumuseții, care a luptat încă de mică pentru o carieră. Monica este imaginea unui vis devenit realitate, și, așa cum spune ea – ,,faptul că nu am avut o copilărie fericită m-a ambiționat să fac totul pentru a îmi vedea visurile îndeplinite. <<Nu pot>> nu își are locul în agenda mea”.

 

Inspirată de povestea Monicăi, artista Livia Fălcaru a creat opera ,,Growing & Glowing”.

 

  1. Ionela Comoli – reprezentant AVON, traveller și social media influencer. ,,Să călătorești înseamnă să te îmbogățești, să te dezvolți, să cunoști oamenii și să realizezi că avem atât de multe lucruri în comun chiar dacă suntem atât de diferiți. Provocarea mea este să descopăr cât de departe pot ajunge”.

 

Pentru ea, artista Alexia Udriște a creat opera ,,Fly Away”.

Parteneriatul cu Simona Halep

În centrul poveștilor se află povestea Simonei Halep, un adevărat exemplu de inspirație atât pentru România, cât și pentru lumea întreagă. Pe lângă talentul, tenacitatea și forța care au consacrat-o în lumea tenisului, Simona este și un simbol al frumuseții autentice, al curajului și al încrederii, valori recunoscute și promovate de AVON prin toate inițiativele sale.

 

Întrebată despre ce au în comun tenisul și frumusețea, ea vorbește cel mai adesea despre încredere.

,,De la vârsta de 4 ani, universul meu a devenit tenisul. Cu fiecare zi, am învățat să fiu mai bună, să obțin cele mai bune rezultate, am muncit să îmi îndeplinesc obiectivele și să transform în realitate chiar și cele mai nebune visuri. Am reușit și am realizat că viața mea este despre cât de frumos îmi trăiesc fiecare capitol din poveste. Ce au în comun tenisul și frumusețea? Încrederea. Încrederea că atunci când port aroma care mă definește, îmi pot împlini cele mai nebune visuri. HERSTORY m-a cucerit din prima clipă. Este semnătura mea personală care îmi amintește în fiecare zi că imposibilul devine posibil.povestește Simona Halep, Ambasador AVON.

Prima apariție a Simonei ca Ambasador AVON este pe coperta ediției de februarie a broșurii AVON, unde sunt prezentate noutățile brandului pentru luna dedicată celebrării femeilor din întreaga lume.

 

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

The Concert aduce pe 30 mai, la Romexpo, cel mai mare concert INNA din 2020!

Avatar

Published

on

Având în spate un șir impresionant de hituri, numeroase premii și melodii ce răsună pe scenele și în cluburile din Europa, Asia, America Latină și Orientul Mijlociu, INNA este un fenomen muzical impunător. Artista pregătește cel mai mare concert din 2020, pe 30 mai, la Romexpo, în cadrul evenimentului The Concert!

„Abia aștept să ne întâlnim la The Concert, un eveniment cu super concerte și artiștii cei mai cool din România! Ne vedem pe 30 mai, la Romexpo, să ne distrăm împreună, va fi un concert cool! Vara începe cu muzica bună! Don’t stop the party!”, a spus INNA.

Cel mai recent album al artistei, „YO”, a fost compus integral de artistă, produs de David Ciente și lansat de Global Records și ROC Nation, labelul lui Jay-Z, care reprezintă artiști de top precum Rihanna, Shakira, Mariah Carey, Damien Marley, Miguel, Willow Smith. Albumul reprezintă o nouă etapă din carieră INNEI, dezvăluind noi emoții și sentimente ale muzicii ei. Mai mult, melodia „Tu Manera” este inclusă pe coloana sonoră a serialului „Grand Hotel”, produs de Eva Longoria.

The Concert este un eveniment cu un concept vibrant, „POP!POP!POP!”, care va aduce pe aceeași scenă 13 dintre cei mai talentați și îndrăgiți artiști din România pe 30, 31 mai și 1 iunie 2020. Biletele se pot achiziționa de aici: www.iabilet.ro/bilete-the-concert-concertele-tale-preferate-pe-aceeasi-scena-48915.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0