Connect with us

A-Z NEWS

O noua campanie Lowe&Partners pentru Bancpost

Published

on

Reclame

Lowe&Partners a creat campania de lansare a unui nou produs de la Bancpost. Pornind de la caracteristicile noului produs, depozitul Start Dublu, care îţi oferă dobândă dublă în prima lună, Primeşti mai mult de la început s-a dovedit a fi conceptul cel mai potrivit pentru campania Bancpost.

Adesea începuturile au cea mai mare importanţă. Începutul reprezintă cea mai importantă parte a întregului. Primul cuvânt rostit, primul Crăciun, prima zi de şcoală, prima zi de facultate… şi acum prima investiţie cu adevărat rentabilă. Cu acest produs începutul este bun nu numai pentru că ai dobânda bună dar şi pentru că este una dublă. Este ca şi cum ai fi martor la primele cuvinte ale copilului tau : însa în loc de unul spune două.

„Am pornit la drum cu un produs cu totul şi cu totul aparte, cu un diferenţiator puternic – primeşti mai mult de la început. Ne-am dorit să transmitem acelaşi mesaj şi prin abordarea creativă. Ce-ar fi să oferim mai mult de la un spot bancar? Când am auzit conceptul am fost siguri ca avem un câştigător; un bebeluş care îşi rosteste primele cuvinte la vederea unei super-oferte este ceva ce cu greu poţi ignora!”, spune Violeta Mogoşanu, Bancpost.

Astfel, spotul campaniei Lowe&Partners are ca personaj principal un bebeluş, încurajat de mămică, tătic şi bunic să zică primul cuvânt. Însă sub privirea dezamagită a celor mari, pe parcursul a trei episoade de teasing, bebeluşul nu cedează în niciun fel presiunii.

Dupa câteva zile de incertitudine a urmat revealul, lansarea spotului propriu-zis, ce aduce acelaşi bebeluş în prim plan, de data aceasta rostind primele cuvinte, care nu sunt nici mama, nici tata, ci… “MAMĂ, ce oferta la Bancpost!”.

“Ideea era sa facem un copil care nu poate sa rostească cuvinte mai lungi de o silabă să spună o întreagă frază cu intonaţie! Elementul-surpriză este exact faptul că acest lucru este practic…imposibil! Compromisurile nu intrau în discuţie, spotul trebuia să fie şocant. Deci trebuia să punem în scenă…imposibilul. Asta s-a tradus prin multe ore de regie, postproducţie, cadre suprapuse şi foarte multa răbdare. De la legislaţie şi până la răbdarea de a distra copilul pe platoul de filmare, toată echipa – agenţia, clientul, regizorul şi tehnicienii – şi-au unit forţele pentru a-l face pe bebeluş să vorbească!” a spus Raluca Popa, Copywriter, Lowe&Partners.

Alături de comunicarea pe TV, campania a fost extinsa în presă, radio, online, dar şi în interiorul punctelor de lucru Bancpost.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar2 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni3 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden3 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show4 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar7 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending