Connect with us

ALL MEDIA

Oamenii din publicitate și relații publice învață studenții și masteranzii cum pot deveni profesioniști

Published

on

 

Saatchi & Saatchi X Publicitate anunță lansarea proiectului „Cum să devii cel/cea mai bun/ă profesionist/ă? – Program inovativ de consiliere și orientare profesională pentru studenții interesați să lucreze în domeniile comunicării, publicității și relațiilor publice (PR)”. Acest program de consiliere profesională le oferă studenților posibilitatea de a realiza prima lor campanie publicitară în cadrul Saatchi & Saatchi, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din România.

Programul se adresează studenților sau masteranzilor la Marketing, Comunicare, Arte, Management și alte specializări în domenii socio-umane. Timp de un an, 360 de studenți interesați să lucreze în domeniile comunicării și al relațiilor publice îşi dezvoltă cunoştinţele şi abilităţile pentru a crea prima  campanie de comunicare din cariera lor. Fiecare serie de 15 studenți parcurge 2 module, unul teoretic și unul practic, în decursul a 2 săptămâni.

Pe parcursul primei saptămâni participanții se vor familiariza cu activitatea desfăşurată în toate departamentele agenției: client service (relații clienți), strategie, creație, online, social media, audio-video, DTP (pregătire și producție tipar). În a doua săptămână studenții împărțiți în trei echipe, primesc un brief concret de la un client și vor avea ocazia să îşi exerseze cunoștințele acumulate, prin realizarea unei propuneri pentru o campanie de comunicare. Pe parcursul programului fiecare beneficiar se bucură de îndrumarea experților Saatchi & Saatchi implicaţi în proiect, astfel încât soluțiile propuse de ei clienților să răspundă cât mai bine briefului primit.

Programul derulat de Saatchi & Saatchi urmărește să creeze o punte între tânăra generație cu un potențial extraordinar și angajatorii care caută să găsească în fiecare CV experiență și competențe relevante domeniului.

„Într-o lume în care ne confruntăm cu atâtea restricții bugetare, educația ar trebui să fie ultimul domeniu care să aibă de suferit de pe urma acestora. Din păcate, sistemul public de educație nu reușește să le asigure studenților pregătirea practică necesară pentru a-și găsi cu ușurință un loc de muncă. `Weeks of Work` este programul  de consiliere profesională prin care Saatchi & Saatchi dorește să ofere tinerilor posibilitatea de a dobândi competențele necesare pe piața muncii, contribuind la formarea pe premise sănătoase a noii generații de profesioniști.” Mona Opran, COO Saatchi & Saatchi.

Până în prezent, 85 de studenți au parcurs programul bucurându-se de o experiență relevantă în domeniu și o mai bună cunoaștere a modului de lucru din agenție. După absolvirea cursurilor, participanții înțeleg mai bine ce oportunități au în carieră și, cu experiența acumulată, au șanse mai mari să își găsească un loc de muncă.

Mara Balaban, masterandă la SNSPA, a aflat despre acest program de pe Facebook și s-a înscris fără ezitare. „Eu am venit pentru că voiam să cunosc alți tineri pasionați de comunicare, ca și mine, dar și persoane care au făcut carieră în acest domeniu. Îmi doream, de asemenea, să văd cum este viața într-o agenție de advertising. Deși eram interesată mai degrabă de PR, am participat cu plăcere la toate cursurile. Oamenii vin direct din birou, îți povestesc despre meseria lor și poți vedea pasiunea cu care vorbesc despre fiecare proiect în parte. Vorbesc din experiență, despre întâmplări adevărate, nu doar teorii. Am cunoscut oameni frumoși, am învățat multe și mi-a făcut plăcere să lucrez la prima campanie din CV-ul meu”, ne povestește Mara, care acum, la sfârșitul programului, este internă la PR.

Proiectul, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, este derulat în parteneriat cu Profond Management și Amazing Photos.

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la mihai.stirbu(a)radardemedia.ro

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Jurnalistul Costi Mocanu paraseste PRO TV dupa mai bine de 25 de ani de activitate

Published

on

 

Jurnalistul Costi Mocanu părăseşte Pro TV după mai bine de 25 de ani, timp în care a fost, printre altele, reporter sportiv, dar şi şef al postului de televiziune. Informaţia a fost făcută publică de Cătălin Tolontan, scrie Ziarul Adevarul

Costi Mocanu, prezentator Ninja Warrior România, explică de ce nu a ex… Unul dintre cei mai vechi oameni din Pro TV, alintat „Moşu’“, Costi Mocanu (49 de ani) părăseşte televiziunea la care s-a angajat încă de pe vremea în care se numea Canal 31, potrivit tolo.ro.    Din 1 aprilie 2019, Costi Mocanu părăseşte postul de televiziune unde s-a consacrat ca reporter sportiv, comentator de meciuri, şef al departamentului Sport şi, în ultimii ani ai lui Adrian Sârbu în CME, şef al canalului Pro TV.

De asemenea, anul trecut, Costi Mocanu a prezentat, alături de actriţa Raluca Aprodu şi jurnalistul Daniel Niţoiu, emisiunea „Ninja Warrior România“.   Potrivit sursei citate, în ultimii ani, Costi Mocanu a fost în discuţii cu mai multe televiziunii, însă nu este cunoscut dacă se va îndrepta tot către televiziune.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Andi, uluit de un concurent de la Românii au talent: ”E deasupra competiției. Este de neoprit!”

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Cea de-a șasea ediție Românii au talent va fi presărată cu surprize pentru Andi Moisescu. Juratul și-a sărbătorit ziua de naștere la filmări, alături de colegi iar aceștia l-au surprins pe durata întregii zile cu diverse cadouri care i-au adus zâmbetul pe buze și l-au uimit. Cea mai mare bucurie însă i-a adus-o lui Andi un concurent a cărui reprezentație l-a fascinat. ”E deasupra competiției. Este de neoprit.”, spune Andi, iar Pavel continuă: ”Acestea sunt nișe momente istorice, nu ai cum să nu le filmezi.”.

Tot mâine, Pavel și Smiley au propriul lor moment pe scena talentului, iar Florin, încântat de prestația unui concurent și inspirat de bucuria acestuia, o invită pe Andra la dans. Publicul va fi în picioare și va trăi alături de ei energia dată de participant.

Un număr de o dificultate greu de imaginat și extrem de spectaculos îi fascinează pe jurați, care rămân uluiți de complexitatea momentului și de expresivitatea celor care îl prezintă.”Pentru că și noi suntem în lumea circului, cum a spus mai tânărul meu coleg, eu fiind leul bătrân… După micul nostru căluț, poneiul nostru din această seară, să vorbească îmblânzitoarea de Măruți. Este singura titulară din lume care are un număr foarte bine pus la punct și încărcat de suspans… de Măruți.”, spune cu zâmbetul pe buze Florin Călinescu.

Vinerea aceasta, de la 20:30, concurenți cu aptitudini uimitoare vin să cucerească juriul și publicul în cea de-a șasea ediție a sezonului #9suprem Românii au talent.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

De Martisor, Kanal D implineste 12 ani! Vedetele statiei celebreaza aniversarea!

Published

on

 

Astazi, 1 martie, Kanal D sarbatoreste 12 ani de existenta pe piata media din Romania, mai mult de un deceniu in care statia a inregistrat o crestere spectaculoasa si s-a impus ca un adevarat trendsetter in peisajul mediatic din Romania.

Formate fenomen revolutionare precum „Exatlon”, „Bravo, ai stil!”,  serialele turcesti, abordarea inovativa a Stirilor au facut din Kanal D un model pentru competitorii sai si au creat alternative interesante si relevante de consum pentru categorii diverse de telespectatori.  Kanal D a generat continut remarcabil de-a lungul anilor, consolidandu-si pozitia de jucator important in top trei televiziuni generaliste din Romania.

Toate acestea sunt rezultatele unei strategii sustinute si inspirate, clasand statia, in 2018,  pe locul doi la nivelul publicului National, cu 14,9% cota de piata, si All Urban, cu 12,6% cota de piata, in Prime Time (20:00 – 24:00), conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.  Cresterea Kanal D in 2018 a fost una semnificativa, in raport cu statiile din top trei televiziuni din Romania. La nivelul publicului Comercial, in Prime Time (20:00 – 24:00), statia a inregistrat o crestere de 20% a cotei de piata, raportat la 2017.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending