Connect with us

ALL MEDIA

Oamenii din publicitate și relații publice învață studenții și masteranzii cum pot deveni profesioniști

Published

on

 

Saatchi & Saatchi X Publicitate anunță lansarea proiectului „Cum să devii cel/cea mai bun/ă profesionist/ă? – Program inovativ de consiliere și orientare profesională pentru studenții interesați să lucreze în domeniile comunicării, publicității și relațiilor publice (PR)”. Acest program de consiliere profesională le oferă studenților posibilitatea de a realiza prima lor campanie publicitară în cadrul Saatchi & Saatchi, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din România.

Programul se adresează studenților sau masteranzilor la Marketing, Comunicare, Arte, Management și alte specializări în domenii socio-umane. Timp de un an, 360 de studenți interesați să lucreze în domeniile comunicării și al relațiilor publice îşi dezvoltă cunoştinţele şi abilităţile pentru a crea prima  campanie de comunicare din cariera lor. Fiecare serie de 15 studenți parcurge 2 module, unul teoretic și unul practic, în decursul a 2 săptămâni.

Pe parcursul primei saptămâni participanții se vor familiariza cu activitatea desfăşurată în toate departamentele agenției: client service (relații clienți), strategie, creație, online, social media, audio-video, DTP (pregătire și producție tipar). În a doua săptămână studenții împărțiți în trei echipe, primesc un brief concret de la un client și vor avea ocazia să îşi exerseze cunoștințele acumulate, prin realizarea unei propuneri pentru o campanie de comunicare. Pe parcursul programului fiecare beneficiar se bucură de îndrumarea experților Saatchi & Saatchi implicaţi în proiect, astfel încât soluțiile propuse de ei clienților să răspundă cât mai bine briefului primit.

Programul derulat de Saatchi & Saatchi urmărește să creeze o punte între tânăra generație cu un potențial extraordinar și angajatorii care caută să găsească în fiecare CV experiență și competențe relevante domeniului.

„Într-o lume în care ne confruntăm cu atâtea restricții bugetare, educația ar trebui să fie ultimul domeniu care să aibă de suferit de pe urma acestora. Din păcate, sistemul public de educație nu reușește să le asigure studenților pregătirea practică necesară pentru a-și găsi cu ușurință un loc de muncă. `Weeks of Work` este programul  de consiliere profesională prin care Saatchi & Saatchi dorește să ofere tinerilor posibilitatea de a dobândi competențele necesare pe piața muncii, contribuind la formarea pe premise sănătoase a noii generații de profesioniști.” Mona Opran, COO Saatchi & Saatchi.

Până în prezent, 85 de studenți au parcurs programul bucurându-se de o experiență relevantă în domeniu și o mai bună cunoaștere a modului de lucru din agenție. După absolvirea cursurilor, participanții înțeleg mai bine ce oportunități au în carieră și, cu experiența acumulată, au șanse mai mari să își găsească un loc de muncă.

Mara Balaban, masterandă la SNSPA, a aflat despre acest program de pe Facebook și s-a înscris fără ezitare. „Eu am venit pentru că voiam să cunosc alți tineri pasionați de comunicare, ca și mine, dar și persoane care au făcut carieră în acest domeniu. Îmi doream, de asemenea, să văd cum este viața într-o agenție de advertising. Deși eram interesată mai degrabă de PR, am participat cu plăcere la toate cursurile. Oamenii vin direct din birou, îți povestesc despre meseria lor și poți vedea pasiunea cu care vorbesc despre fiecare proiect în parte. Vorbesc din experiență, despre întâmplări adevărate, nu doar teorii. Am cunoscut oameni frumoși, am învățat multe și mi-a făcut plăcere să lucrez la prima campanie din CV-ul meu”, ne povestește Mara, care acum, la sfârșitul programului, este internă la PR.

Proiectul, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, este derulat în parteneriat cu Profond Management și Amazing Photos.

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la mihai.stirbu(a)radardemedia.ro

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

Published

on

 

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

 

  • Începând cu luna mai, clienții din România vor putea cumpăra spațiu publicitar și pe stația Travel Channel
  • În topul celor mai cunoscute emisiuni din grila Travel Channel se numără  „Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”, „Mistere la muzeu”, „Legendele pierdute, cu Megan Fox”, „Vânătorii internaționali de case” sau „Cele mai tari curse de motociclete din lume”

 

Discovery Media, regia de publicitate a Discovery în România, anunță lansarea vânzărilor de publicitate locală pentru stația TV Travel Channel. Stația a intrat în portofoliul Discovery anul trecut, odată cu integrarea altor branduri ale fostei companii Scripps Networks Interactive (Food Network, Fine Living). Lansarea oficială a fost anunțată aseară, în cadrul unui eveniment dedicat, în spațiul Aria de la Teatrul Național București, unde peste 150 de persoane – reprezentanți ai agențiilor de publicitate, clienți și jurnaliști – au avut ocazia să afle detalii despre noutățile din portofoliul Discovery România.

 

Astfel, începând cu luna mai, Travel Channel se adaugă listei de stații existente în portofoliul Discovery Media din România: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet și Bollywood HD. Lansarea marchează oportunitatea de diversificare a pieței autohtone de publicitate, întrucât Discovery Media vine acum în întâmpinarea clienților săi cu un nou conținut premium care se adresează unui public tânăr, activ, cu studii superioare și statut social ridicat.

 

Travel Channel este destinația preferată a pasionaților de călătorii și experiențe noi, care pot evada din rutina zilnică urmărind gama variată de conținut TV. Printre principalele categorii de emisiuni se numără cele istorice („Legendele pierdute, cu Megan Fox”), mistere și comori („Mistere la muzeu”), mâncare și cultură („Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”), aventură („Cele mai tari curse de motociclete din lume” și „Vânătorii internaționali de case”).

 

Travel Channel promite să răspundă pasiunii pentru aventură a publicului din România, cu un conținut potrivit pentru toate gusturile. Cererea ridicată de pe piață pentru programele axate pe călătorii și nevoia de diversificare a pieței autohtone de publicitate ne-au convins că este momentul potrivit să extindem portofoliul Discovery Media. Astfel, prin atingerea unui public premium, ne dorim să aducem valoare adăugată clienților care își propun să construiască legături autentice și creative cu telespectatorii pasionați de călătorii”, a declarat Iulia Popa – Senior Sales Manager Discovery România.

 

Prin adăugarea Travel Channel în portofoliul său, Discovery Media deține astăzi o cotă de piață medie de 3.13%, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu un total de șapte stații TV deschise pentru publicitate în România. În luna mai 2019, Travel Channel a înregistrat o audiență medie de 0.14 pe toată durata zilei și 0.17 în prime time, cu o cotă de piață de 0.8% și un reach mediu de 114.000 urmăritori. Timpul mediu de vizionare înregistrat este de 57.8 minute, pentru publicul de la orașe, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani (Kantar Media, mai, 2019).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Nu-i așa că te-ai plictisit de aceeași abordare a prezentării știrilor?

Published

on

 

Când poți să scoți umor din orice, de ce să nu o faci? Cei de la funnews.ro vin cu o abordare inedită de prezentare a știrilor și o fac bine.

Online-ul este invadat zilnic de informații care mai de care mai interesante. Presa online ne bombardează zilnic cu subiecte din toate domeniile de activitae. Telefoanele ni se încing de atâta informație negativă. Negativitate ce ni se transmite indirect și pe care subconștientul o adopă într-o manieră inconștientă.

Nu ar fi mai tare să ne bem cafeaua dimineața citind un articol în care gafele făcute de vreun politician răzleț să fie prezentate satiric?

Nu ar fi mai relaxant să privim întotdeauna partea funny dintr-un subiect care de altfel ne-ar enerva la culme?

Un astfel de site a fost de curând  lansat pe platformele românești. Vorbim despre  funnews.ro .

Găsind amuzamentul în cel mai negru și enervant subiect, oamenii ăștia te vor face să râzi încă de la primul click. Ideile lor sunt creative și îndrăznețe. Umorul este unul de calitate superioară, dacă ai și materia cenușie necesară pentru a-l înțelege. Dacă guști ironiile de tot felul ai șansa să găsești la ei cele mai neașteptate titluri. Deși subiectele politice sunt favoritele lor, au scris articole de succes și în alte domenii cum ar fi : showbizz, sport etc.în ultima vreme ironizarea politicienilor a devenit un trend adoptat de tot poporul.

Spui un banc, dar stai în față

Atunci când ai capacitatea de a crea bancuri din orice poți spune depre tine că ai o intelingență aparte. Totodată te poți lăuda cu un optimism debordant pe care n-ai de ce să nu dorești să-l sheruiești cu semenii tăi.

Când s-au lansat cei de la funnews.ro au avut mult curaj. În presa online existând deja câteva astfel de publicații aceștia s-au înarmat cu forețe proaspete făcând față cu brio concurenței.

Faptul că nu au avut ca dezavantaj principal din prima o deficiență de start în fața concurenței nu i-a oprit. Din contră, acest lucru le-a sporit creativitatea ajungând să egaleze scorul și să se situeze pe podium alături de concurență. Lucru ce nu le-a fost deloc greu, având la îndemână minusurile concurenței și folosindu-se de ele ca de o armă.

Când vrei să fii totuși la curent cu știrile, dar acestea îți provoacă silă sau te enervează, intră pe publicația proaspăt lansată funnews.ro pentru a-ți face ziua mai bună. Reușești astfel să rămâi actualizat și să îți îmbunătățești și starea de spirit.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Ascuta Radio Impuls si castiga, pe loc, 100 de Euro!

Published

on

 

Radio Impuls iti lanseaza cea mai tare provocare! Cu un singur SMS poti castiga, instant, 100 de Euro! Tot ceea ce trebuie sa faca ascultatorii Radio Impuls pentru a intra in joc si in posesia sumei de 100 de Euro este sa trimita un SMS cu textul „Ascult Radio Impuls”, la numarul 1831, SMS cu tarif normal, valabil in toate  retelele de telefonie mobila.

Cand vor fi sunati de DJ-ii Radio Impuls, participantii la concurs trebuie sa dea un singur raspuns: „Ascult Radio Impuls!”, pentru a castiga suma de 100 de Euro.

Regulamentul concursului poate fi consultat pe site-ul oficial al postului de Radio, la sectiunea Regulamente:  https://radioimpuls.ro/regulamente/ .

               Radio Impuls s-a alaturat  Kanal D Romania, odata cu intrarea in portofoliul Dogan Media International.  Radio Impuls reprezinta o puternica retea cu acoperire in orase importante, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova. Statia  difuzeaza hituri contemporane, intr-o grila de programe fresh, cu importanta componenta de infotainment, adresandu-se unui public urban, dinamic, dornic sa asculte muzica buna si entertainment de calitate.

DJ-ii Radio Impuls asigura zilnic doza de energie si optimism in emisiunile statiei: „Uzina de Dume” (prezentata de Stefan si Mishu), “Morning Latte” (Alexandra Enasoaie), “Muzica ce-ti place” (Cosmin Dimancescu), “Bara la Bara” (Mihai Hînda) si „Party Zone” (Even Steven).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending