Connect with us

ALL MEDIA

Oana Bulexa, în juriul de PR la Eurobest 2013

Published

on

 

Oana Bulexa, Managing Director al agentiei The Practice, reprezintă România  la Eurobest, în juriul de PR. Eurobest (www.eurobest.com)  are loc la începutul lunii decembrie, la Lisabona și reunește vârfurile creativității europene.

Pe lista scurtă s-au regăsit, în rândul nominalizaților, Mihai Gongu – Creative Director GMP – și Mircea Tomescu – managing director, Graffiti PR.

“Urmărind traseul profesional al Oanei Bulexa am avut ocazia să admir lansarea și evoluția unei cariere admirabile în PR. Oana n-a sărit etape și a făcut lucrurile așezat. Așezat, dar spectaculos. Și poziția de jurat la Eurobest nu face decât să-i confirme statutul de <<rising star>> al PR-ului românesc”, a declarat Teodora Migdalovici, reprezentantul local al Eurobest.

Oana Bulexa este absolventă a Academiei de Studii Economice București și are o experiență de 12 ani în domeniul comunicării, de la jurnalism, la marketing direct și PR.

După o experiență de patru ani ca jurnalist de televiziune, Oana a început să lucreze în PR în 2005. În cei șapte ani petrecuţi deja la THE PRACTICE, a ocupat poziţii cu responsabilităţi din ce în ce mai mari, de la Consultant la Consumer Practice Director, apoi Head of PR Department până la poziția curentă de Managing Director.

În cadrul THE PRACTICE, Oana s-a implicat la nivel de strategie, supervizare şi implementare în campanii dezvoltate pentru mai mult de 50 de clienţi din cele mai variate domenii, precum FMCG, retail, real estate, IT&C sau financiar-bancar, oferind consultanță atât în Corporate PR, cât și în Consumer PR.

A fost coordonator de proiect pentru unele dintre cele mai premiate campanii realizate de agenție, campanii ce au reușit să obțină un număr de peste 80 de premii și nominalizări, la nivel local și internațional. Printre trofeele obținute se regasesc Silver PR Lion, Cannes Lions 2010, Platinum Sabre Award (Best EMEA PR Program of the Year), EMEA SABRE Awards 2008, Global Sabre Award, GLOBAL SABRE Awards 2011, Gold Sabre Award, EMEA SABRE Awards 2008, 2010, 2011, 2012, 2013, Golden World Award, IPRA Golden World Awards 2010, Best PR Campaign in Eastern Europe, EMEA SABRE Awards 2008, 2010, Best PR Campaign in The Balkans, EMEA SABRE Awards 2012, Golden Award of Excellence.

Printre campaniile premiate se numără: Campania Bergenbier „Ziua Bărbatului”; Campania pro-optimism a pufuleților Gusto; Campania TechTeam Global “Crazy about Computers”; Campania Zonga Z-Day; Campania Renault „100 de ambasadori ai valorilor olimpice”.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Nu-i așa că te-ai plictisit de aceeași abordare a prezentării știrilor?

Published

on

 

Când poți să scoți umor din orice, de ce să nu o faci? Cei de la funnews.ro vin cu o abordare inedită de prezentare a știrilor și o fac bine.

Online-ul este invadat zilnic de informații care mai de care mai interesante. Presa online ne bombardează zilnic cu subiecte din toate domeniile de activitae. Telefoanele ni se încing de atâta informație negativă. Negativitate ce ni se transmite indirect și pe care subconștientul o adopă într-o manieră inconștientă.

Nu ar fi mai tare să ne bem cafeaua dimineața citind un articol în care gafele făcute de vreun politician răzleț să fie prezentate satiric?

Nu ar fi mai relaxant să privim întotdeauna partea funny dintr-un subiect care de altfel ne-ar enerva la culme?

Un astfel de site a fost de curând  lansat pe platformele românești. Vorbim despre  funnews.ro .

Găsind amuzamentul în cel mai negru și enervant subiect, oamenii ăștia te vor face să râzi încă de la primul click. Ideile lor sunt creative și îndrăznețe. Umorul este unul de calitate superioară, dacă ai și materia cenușie necesară pentru a-l înțelege. Dacă guști ironiile de tot felul ai șansa să găsești la ei cele mai neașteptate titluri. Deși subiectele politice sunt favoritele lor, au scris articole de succes și în alte domenii cum ar fi : showbizz, sport etc.în ultima vreme ironizarea politicienilor a devenit un trend adoptat de tot poporul.

Spui un banc, dar stai în față

Atunci când ai capacitatea de a crea bancuri din orice poți spune depre tine că ai o intelingență aparte. Totodată te poți lăuda cu un optimism debordant pe care n-ai de ce să nu dorești să-l sheruiești cu semenii tăi.

Când s-au lansat cei de la funnews.ro au avut mult curaj. În presa online existând deja câteva astfel de publicații aceștia s-au înarmat cu forețe proaspete făcând față cu brio concurenței.

Faptul că nu au avut ca dezavantaj principal din prima o deficiență de start în fața concurenței nu i-a oprit. Din contră, acest lucru le-a sporit creativitatea ajungând să egaleze scorul și să se situeze pe podium alături de concurență. Lucru ce nu le-a fost deloc greu, având la îndemână minusurile concurenței și folosindu-se de ele ca de o armă.

Când vrei să fii totuși la curent cu știrile, dar acestea îți provoacă silă sau te enervează, intră pe publicația proaspăt lansată funnews.ro pentru a-ți face ziua mai bună. Reușești astfel să rămâi actualizat și să îți îmbunătățești și starea de spirit.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Ascuta Radio Impuls si castiga, pe loc, 100 de Euro!

Published

on

 

Radio Impuls iti lanseaza cea mai tare provocare! Cu un singur SMS poti castiga, instant, 100 de Euro! Tot ceea ce trebuie sa faca ascultatorii Radio Impuls pentru a intra in joc si in posesia sumei de 100 de Euro este sa trimita un SMS cu textul „Ascult Radio Impuls”, la numarul 1831, SMS cu tarif normal, valabil in toate  retelele de telefonie mobila.

Cand vor fi sunati de DJ-ii Radio Impuls, participantii la concurs trebuie sa dea un singur raspuns: „Ascult Radio Impuls!”, pentru a castiga suma de 100 de Euro.

Regulamentul concursului poate fi consultat pe site-ul oficial al postului de Radio, la sectiunea Regulamente:  https://radioimpuls.ro/regulamente/ .

               Radio Impuls s-a alaturat  Kanal D Romania, odata cu intrarea in portofoliul Dogan Media International.  Radio Impuls reprezinta o puternica retea cu acoperire in orase importante, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova. Statia  difuzeaza hituri contemporane, intr-o grila de programe fresh, cu importanta componenta de infotainment, adresandu-se unui public urban, dinamic, dornic sa asculte muzica buna si entertainment de calitate.

DJ-ii Radio Impuls asigura zilnic doza de energie si optimism in emisiunile statiei: „Uzina de Dume” (prezentata de Stefan si Mishu), “Morning Latte” (Alexandra Enasoaie), “Muzica ce-ti place” (Cosmin Dimancescu), “Bara la Bara” (Mihai Hînda) si „Party Zone” (Even Steven).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Jurnalistul Cosmin Stan a revenit la Stirile PRO TV

Published

on

 

STIRI PE SCURT: Cosmin Stan (41 de ani) a revenit la postul Pro TV după zece ani, timp în care a trecut pe la mai multe posturi de ştiri, anunta Ziarul Adevarul.

În ultimul an, Cosmin Stan a prezentat, alături de Octavia Geamănu, Observatorul de Weekend, de la Antena 1. Înainte, el a lipsit timp de patru ani de pe micile ecrane, iar anterior a trecut pe la Realitatea TV, Digi24 şi Prima TV. 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending