Connect with us

Campanie TV

Oana Cuzino, Elena Lasconi, Andreea Patrascu si Dana Rogoz impreuna cu mamele participa la campania “Spune TE IUBESC parintilor” (galerie foto)

Published

on

 

Craciunul se apropie la ProTv International cu o campanie care ii indeamna pe toti romanii sa isi deschida sufletul catre cei dragi.

“Spune TE IUBESC parintilor” la ProTv International de sarbatori si cu siguranta distanta va fi mica, iar bucuria pe care acestia o vor simti va fi cu adevarat cel mai frumos cadou pe care oricine il poate face din inima.

 
Pornind de la piesa “I love you” pe care Horia Brenciu i-o dedica tatalui sau si al carei videoclip romanii de pretutindeni il pot urmari la ProTv International in aceasta perioada, campania aduce impreuna familii si ii invita pe toti cei care se afla departe de casa sa intre pe www.protvi.ro, pe pagina speciala creata pe site si sa lase acolo mesajul lor de iubire catre parinti.

 
Incepand de luni, 19 decembrie, telespectatorii ProTv International vor avea ocazia sa vada si cateva dintre vedetele lor preferate intr-o ipostaza diferita de pana acum si de asemenea sa le cunosca parintii sau copiii. Oana Cuzino si fetita ei, Naomi, Elena Lasconi si fiica ei Oana, Dana Rogoz si Andreea Ibacka impreuna cu mamele lor au filmat un promo special pentru campania “Spune TE IUBESC parintilor” la ProTv International.

Experienta a fost unica, dupa cum chiar ele declara. “Eu sprijin cu toata puterea orice initiativa care are in prim-plan ideea de dragoste si comunicare, asa ca va felicit pentru ca v-ati gandit sa-i aduceti pe romani mai aproape unii de altii! La filmare am incercat sa ii facem si pe privitori sa simta emotia generata de declaratia lui Naomi si mai ales cum doar doua-trei cuvinte au puterea de a reincarca starea de buna dispozitie. Iar eu m-am bucurat foarte mult de imbratisarile ei dulci.”, spune Oana Cuzino care a primit astfel una dintre cele mai frumoase declaratii din partea fiicei ei.

Desi putin atipic, acest “te iubesc” adresat mamei in fata unei camere de luat vederi a adus mai multa emotie atat Andreei Ibacka, cat si Simonei Patrascu, care a trait pentru prima data o experienta intr-un platou de televiziune, dupa cum a povestit la final.

“A fost destul de greu sa redau in niste imagini de doar cateva secunde sentimente atat de puternice, cum sunt cele dintre mine si fiica mea. Mai ales ca nu am experienta in televiziune, iar camerele de luat vederi mi-au ingreunat misiunea. Dar echipa de filmare a fost tare intelegatoare si lasand la o parte emotiile, imi pare bine ca am avut ocazia sa ajung intr-un platou tv, pentru a putea intelege mai bine meseria fiicei mele. In plus, ma bucur ca am putut participa alaturi de Andreea la o campanie mai mult decat laudabila.”, declara mama Andreei.

La randul ei, Andreea spune ca “am intalnit multi romani stabiliti in strainatate. Toti mi-au spus acelasi lucru: dorul de casa si de cei dragi e de nedescris. Iar micile bucurii ce vin din momentele pline de tandrete petrecute in familie le dau puterea de a merge mai departe. Tocmai de aceea m-am implicat cu drag si as fi fost tentata sa cred ca momentul filmarii va fi unul extrem de usor, dar lucrurile nu au stat chiar asa.

Imi iubesc nespus de mult mama si bineinteles ca nu este prima oara cand ii spun lucrul asta. Insa transformarea unui moment intim intr-unul public nu a fost deloc usoara. Abia astept sa vad filmarea, cred ca a surprins emotii sincere intre doua persoane puternic interconectate.”, incheie Andreea, careia emotia i-a adus si cateva lacrimi.

Si nu a fost singura, Elena Lasconi si fiica ei Oana au trait un moment de intensitate maxima. “Eu lucrez de 16 ani in televiziune, am fost corespondent de razboi, am prins Mineriadele, am fost in Turcia cand a fost cutremurul si cand au murit 20.000 de oameni. A fost foarte impresionat, am fost ravasita de durerea pe care am vazut-o acolo. Am avut de asemenea prin prisma profesiei ocazia sa traiesc si alte momente emotionante, am intalnit eroi in viata asta, oameni care te marcheaza pana dincolo de cuvinte.

Cu toate acestea va spun sincer ca filmarea pentru aceasta campanie a fost cea mai impresionanta din viata mea. Chiar daca a durat foarte putin, a fost cea mai impresionanta. Amandoua am plans. E foarte frumos sa fii mama si iti dai seama cu adevarat cand vezi primul zambet al copilului, cand te mangaie, cand iti face declaratii. Copilul meu e sufletul meu.”, a declarat Elena dupa filmare.

 
Si nu in cele din urma, vedeta ProTv International, Dana Rogoz, a stat de asemenea fata in fata cu mama ei si i-a spus “te iubesc”. “Recunosc ca mie nu imi vine usor sa fac o astfel de declaratie parintilor. Nu pentru ca nu o simt, ci poate pentru ca fac parte dintr-o generatie in care aceste cuvinte nu se spun atat des lor. Ce simt pentru mama este atat de puternic incat nu incape in aceste doua cuvinte.

 Mi s-a parut si mai greu la filmare cu mama, era si mai emotionant pentru ca erau si alti oameni de fata. Ma tineam de mana cu ea si am transpirat instantaneu cand i-am spus ca o iubesc. Dar campania mi s-a parut foarte frumoasa si cred ca trebuie sa ne eliberam de aceste inhibitii si sa le spunem parintilor ce simtim pentru ei, si chiar daca ei stiu acest lucru, este foarte important. Si mai ales acum, de Craciun cand ne apropiem cu totii mai mult de familiile noastre e un moment prielnic sa le spunem te iubesc sau multumesc.”, incheie Dana Rogoz.

 
Din aceasta saptamana, promo-ul va putea fi de asemenea vazut si pe site-ulwww.protvi.ro, unde toti romanii aflati departe de cei dragi isi vor declara iubirea catre parinti.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

Natura Umană, din 15 august, la Digi24

Published

on

 

Din 15 august, Digi24 invită telespectatorii la un exercițiu de conștientizare a impactului pe care activitățile noastre îl au asupra mediului, prin intermediul unei noi campanii, “Natura umană”.

Încălzirea globală, distrugerea păturii de ozon, defrișările și emisiile de noxe în creștere, epuizarea resurselor naturale, poluarea oceanului și a mărilor sunt doar câteva dintre temele pe care le vedem zilnic în jurnalele de știri.

Ce se va întâmpla dacă pierdem locurile pe care le numim acasă, aerul pe care-l respirăm, apa pe care o bem, natura pe care astăzi o admirăm mai mult decât o respectăm? Unde vor mai pleca în vacanțe copiii noștri dacă nu avem grijă de natură şi de planeta care ne găzduiește? Acestea sunt câteva dintre întrebările ridicate de realizatorii campaniei.

           Proiectul editorial ”Natura umană” debutează joi, 15 august 2019, în jurnalele de știri Digi24, cu povestea ecologiștilor de la Greenpeace care pleacă să cerceteze păduri pe care vor să le protejeze de hoții de lemne și descoperă un transport suspect cu arbori tăiați. Următoarele episoade din campanie vin cu alte imagini spectaculoase și exemple despre lupta celor care iubesc natura cu cei care iubesc doar profitul, indiferent dacă îl obțin cu prețul sănătății noastre și al distrugerii mediului înconjurător.

Descoperim pui de urși curioși și inofensivi, aflăm cine îi apără și, mai ales, cine și de ce ar intenționa să îi aducă în bătaia puștii. Ajungem la oameni care trăiesc lângă termocentrale într-un aer atât de otrăvitor încât, povestesc localnicii, nici pomii nu înfloresc acolo. Descoperim energia verde și agricultura fără chimicale ca alternative.
Proiectul “Natura umană” se va încheia la sfârșitul lunii august cu un film documentar care transmite mesajul că trebuie să avem mai multă grijă de natură. Filmul va fi difuzat în exclusivitate la Digi24.

Despre Digi24
Televiziunea Digi24 și platforma online digi24.ro, poziționate de publicul român, pentru al doilea an consecutiv, în top 3 cele mai credibile surse de informare* din România, fac parte din divizia de media a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține primul post TV Ultra HD din România, Digi 4K, televiziunile Digi Sport 1, 2, 3 și 4, postul de filme (pay-tv) Film Now, televiziunile Digi World, Digi Life și Digi Animal World, televiziunile de muzică UTV, Music Channel, Hit Music și posturile de radio Pro FM, Digi FM, Dance FM și Chill FM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

In aceasta vara, Editie Speciala, cu Christian Sabbagh, In fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16:15, la Kanal D

Published

on

 

Venind in intampinarea nevoii uriase de informare a publicului in legatura cu cazuri puternice, care cutremura opinia  publica si deschid  dezbateri la nivel national referitor la institutiile Statului si cei care le reprezinta, incepand de astazi, de la 16:15, va fi difuzat un program special marca Stirile Kanal D, prezentat de Christian Sabbagh –  Editie Speciala.

Informatii de ultima ora, invitati speciali, breaking news-uri, interviuri din teren si detalii exclusive despre anchete in desfasurare sau in legatura directa cu cele mai fierbinti subiecte ale momentului,  toate acestea  vor putea fi urmarite in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16:15, la Kanal D.

 

Suntem interesati, la fel ca toti cei de acasa, de aflarea adevarului. Ne dorim ca asemenea tragedii, cum e cea de la Caracal,  sa nu se mai intample, iar pentru a preveni trebuie sa fim informati, pentru a preveni, institutiile statului trebuie sa functioneze, iar noi, cu totii, sa nu ne pierdem umanitatea, sa fim atenti la cel de langa noi. Vom veni cu informatii detaliate, vom sta de vorba cu martori, cu oameni implicati in evenimente, vom cauta firul rosu care sa faca lumina in cazuri ce pun pe jar o tara intreaga”, a declarat Christian Sabbagh.

 

Nu pierdeti, in aceasta vara,  in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16:15, Editie Speciala, un program marca Stirile Kanal D, prezentat de Christian Sabbagh.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Campania “Femei pe bancnote”, sustinuta de Kanal D, in colaborare cu Janina Nectara, succes urias!

Published

on

 

Campania “Femei pe bancnote”, sustinuta de Kanal D, in colaborare cu Janina Nectara, desfasurata la finele anului trecut, cu ocazia Centenarului, a inregistrat un succes urias. Dupa ecoul rasunator in spatiul public, oficialii BNR au decis punerea in circulatie a unei bancnote care va avea pe una dintre fete portretul Ecaterinei Teodoroiu, eroina cazuta in lupta in timpul Primului Razboi Mondial.

Bancnota, care va fi pusa in circulatie anul viitor si a avea valoarea nominala de 20 de lei, o va celebra pe Ecaterina Teodoroiu si va marca sustinerea egalitatii de gen si implinirea Centenarului Romaniei Mari.

Simona Patruleasa, Teo Trandafir, Silvia Ionita, Ilinca Obadescu, Vladimir Draghia, Mihai Ghita si Ernest sunt vedetele care s-au numarat printre sustinatorii activi ai acestui demers istoric, printr-o serie de testimoniale emotionate despre femei extraordinare care au contribuit decisiv la faurirea unui neam.

“Sunt foarte fericita ca aceasta campanie sustinuta de mii de oameni a avut un asemenea impact. Este foarte important pentru o natiune sa isi cunoasca si sa isi pretuiasca eroii, iar femeile au jucat si ele un rol extrem de important in istorie”, spune Silvia Ionita, vedeta Kanal D si prezentatoarea principalului grupaj informativ Kanal D.

Ecaterina Teodoroiu a fost o cercetașă și participantă la Primul Război Mondial. După intrarea României în Primul Război Mondial, Ecaterina Teodoroiu a activat ca asistentă medicală pe frontul din Oltenia. Decorata de Casa Regala si avansata la gradul de sublocotonent, aceasta a murit în data de 22 august 1917, la vârsta de 23 de ani, la sfârșitul bătăliei de la Mărășești, luptând în fruntea unui pluton de infanterie al Armatei Române.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: