Connect with us

DIGITAL

Oana Voicu: Strategic Restart – Pentru ca sunt momente cand avem nevoie de un refresh in business

Published

on

 

#9aniCreativi. Nu e doar un hastag. Este suma tuturor reusitelor, tuturor proiectelor, tuturor ideilor generate de agentia de PR – Creative Ideas. Si pentru ca era timpul de un refresh, de un redesign thinking s-a nascut programul Strategic Restart. Pentru ca sunt momente cand devin mai importante misiunile cu bataie lunga in spatiu si timp decat portofoliul de clienti si activarile.

Pentru ca e timpul sa te gandesti si la ce lasi in urma cand privesti inainte nu doar la ce poti sa faci singur. Dar povestea din spatele unei initiative “nebunesti” o aflam chiar de la Oana Voicu, directorul general al agentiei.

RadarDeMedia.ro: Cum si de ce s-a nascut programul  Strategic Restart?

Oana Voicu:  Ideea competitiei Strategic Restart a pornit simplu, pentru ca am simtit ca la noua ani de agentie sa facem lucrurile putin diferit. Multe agentii se gandesc sa-si mareasca portofoliul de clienti, noi ne gandim insa pe termen lung si vrem sa incercam sa vedem cat de implicati sunt oamenii din jurul nostru, daca au sau nu initiativa si daca au sau nu nevoie de ajutor. Practic, programul Strategic Restart pornește din problemele cu care m-am confruntat de-a lungul timpului în domeniul business-ului, cand eram la inceput si nu era nimeni sa ma ajute, sa ma consilieze.

De aceea, am decis că ar fi util să oferim o analiză managerială și strategii de marketing bazate pe un plan financiar bine pus la punct clientilor care au idei bine structurate dar nu-si permit la inceput sa faca prea multe investitii in aceasta zona

„Strategic Restart” este un program dezvoltat pur și simplu din dorința de a remedia anumite greseli pe care orice antreprenor aflat la început de drum le face fara sa realizeze consecintele lor in timp.

Am observat pe site-ul agentiei ca nu doar antreprenorii sunt vizati, ci si start-up-urile. De ce si ele?

Pentru ca, atunci cand esti la inceput, cand ai cateva luni de business, sunt sanse ca la un moment dat sa intervina un blocaj. Poate tu ti-ai bugetat o anumita suma de bani si iti dai seama ca  nu o recuperezi la fel de repede sau deja inregistrezi pierderi si exista sansa sa clachezi, sa renunti. Un om de business din Statele Unite a spus odata la o conferinta ca diferenta dintre un antreprenor de succes si unul care nu are succes este ca primul NU renunta. Ori, acele persoane care au acele blocaje merita sa fie incurajate sa nu renunte.

Care e feedback-ul programului in piata pana in acest moment, pentru ca stiu ca pe 7 martie se termina perioada de inscrieri?

Feedback-ul este unul bun. Colaboratorii nostri dar si partenerii ne-au salutat initiativa. Problema e insa alta. Pana acum, din zecile de inscrieri foarte putine respecta unul dintre lucrurile esentiale – Coerenta. N-am pretentia sa primesc bilanturi lunare sau plan de business structurat pe 5 ani dar, dupa cum am mentionat si pe site, e necesar ca fiecare aplicant sa trimita minimum 5 slide-uri prezi sau ppt, sau cel putin 2 pagini format doc cu si despre business-ul lui. Cum sa selectez un plan coerent de afaceri daca primesc aplicatii doar cu un nume, telefon si un titlu rezumat ca de anecdota. Nu asta vreau si nu pot face selectie random pentru ca eu vorbesc de un business case, de un angajament de durata. Toti avem idei, milioane de idei, ceea ce conteaza si e relevant este implementarea, si implementarea incepe inca din clipa in care reusesti sa-ti asezi ideile pe o foaie. Daca nici tu care ai conceptul business-ului nu-l poti desena in doua pagini, cum sa inteleaga viitorii tai parteneri sau clienti ce vrei tu sa faci cu afacerea ta?

Pentru ca tot ai inceput sa vorbesti despre selectie. Care sunt criteriile, pentru ca presupun ca nu doar formatul in care vor trimite conceptual conteaza

Evident ca nu. Asta si spuneam, cele doua pagini nu sunt criteriu de selectie, ele tin de regula “by default”.  Poate ca business-ul tau are perspective, poate ca e de viitor, dar daca nu poti sa spui asta in cel putin doua pagini sau sa faci o prezentare succinta nici macar nu intri in etapa de selectie. Pentru ca Strategic Restart nu e un brainstorming de idei, ci e o platforma de business, iar oamenii care vor sa intre in competitie trebuie sa fie competitivi si organizati. Doar creativitatea nu functioneaza in business. Daca vrei sa fii pictor, poet, cantaret e un plus, dar in business, dincolo de creativitate trebuie sa existe coerenta, structurarea rationala a ideilor, mentalitatea de invingator. Ca sa iti raspund la intrebare, criteriile de selectie se gasesc pe site-ul agentiei la rubrica Strategic Restart.

Dupa terminarea perioadei de inscriere si alegerea celor doi castigatori, ce servicii vor primi acestia?

Pe scurt, oamenii din spatele ideilor castigatoare vor beneficia, timp de trei luni, de o agentie profesionista de marketing, de serviciile conexe pe care i le putem oferi prin intermediul partenerilor nostri si de consultanta specializata. Incercam prin intermediul acestei platforme sa apropiem oamenii de agentii, sa rupem cutumele cum ca agentiile vor sa colaboreze doar cu clienti mari iar cei mici sunt fortati sa se descurce singuri. Noi nu credem in clienti mici sau mai mari, noi credem in clienti care au idei de business sustenabile si cu perspective de viitor.

Daca tot am vorbit despre agentie, cum simti piata la acest moment si care crezi ca sunt sincopele dintre agentie si clienti?

Cred ca totul pleaca de la calitatea procesului de comunicare, si aici nu vorbesc doar de relatia agentie-clienti ci si de relatia agentie vs. bloggeri sau presa. E important ca fiecare sa stie sa comunice cat mai apropiat de stilul celuilalt pentru ca altfel apar derapaje in comunicare si nu se mai intelege nici mesajul agentiei catre apartinatori si nici mesajul clientului spre agentie.

Si acum la final de interviu, daca vrei sa ne lasi un feedback cu privire la platform noastra online si daca ai un mesaj pentru cititori nostri.

Ce imi place la publicatia Radar de media este ca pastreaza o anumita impartialitate cand vorbeste despre televiziune, cifrele din televiziuni, ma ajuta sa ma documentez cu privire la audientele anumitor canale de comunicare, succesul anumitor emisiuni, informatii pe care le consider relevante pentru ca atunci cand am activari cu anumite branduri stiu exact ce canale de comunicare sa propun si ce ambasadori de brand sa aleg. Recomand aceasta publicatie online pentru ca am gasit aici informatii diverse. Merita rasfoita, mai ales la birou! Faceti o treaba buna asa ca nu trebuie sa schimbati nimic!

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România

Published

on

 

Începând cu luna iulie 2019, Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România, rol pe care îl va împărți cu Simona Suman, care se află în echipa de management a MRM//McCann România din 2017.

Cu o experiență de 9 ani în publicitate, Ioana Zamfir va conduce, alături de Simona Suman, un departament de creație în continuă creștere, care în prezent numără 26 creativi și care dezvoltă campaniii pentru peste 15 clienți, la nivel local și internațional.

De asemenea, Ioana va lucra alături de “veteranii” echipei, Ion Cojocaru (Content Director MRM//McCann România), Alex Budin (Head of Technology), Maria Doda (Creative Lead B2B) și Andrei Balan (Head of Strategy).

“Agenția are, din această lună, doi directori de creație, ca parte din eforturile strategice de a consolida și dezvolta echipa. Oferim soluții și servicii complexe, de branded content, digital storytelling, digital utilities sau technology, iar pentru asta avem nevoie de oameni cu background complex, cu experiență de brand și insights valoroase”, a declarat Ionela Buta, Executive Director MRM//McCann București.

Ioana Zamfir a ocupat anterior poziția de Creative Director al Cheil România iar înainte de mutarea la Cheil, Ioana a făcut parte din echipa de creație McCann București timp de 7 ani, dintre care 2 ani in pozitia de Group Creative Director. În cei 9 ani de carieră Ioana a lucrat pentru clienți locali și internaționali precum Vodafone, Coca-Cola, Samsung, Mastercard, Unilever, Nestle sau Julius Meinl. Ioana este unul dintre cei mai premiați directori de creație din România, campaniile dezvoltate de ea fiind premiate la cele mai importante festivaluri globale si regionale: Cannes Lions, D&AD, LIA Awards, Clio Awards, Eurobest, Epica, Golden Drum. De asemenea, Ioana a fost desemnată Copywriterul Anului în România în anul 2017 și a făcut parte din juriul celor mai prestigioase festivaluri globale, inclusiv Cannes Lions si New York Festivals.

“Cu MRM//McCann suntem cu siguranță într-un sweet spot pe piață. Devenim un real motor de creștere al grupului McCann în România și avem un display de capabilități extraordinare, de la tech, la content, la brand building solid. Faptul că niște vârfuri în specizălizarile lor își pun mințile împreună e de regulă o sursă de magie. Și cred foarte tare în viziunea asta, cred că ne pregătește pentru viitorul industriei, pe care eu îl văd interdisciplinar. Daca aș fi un client care se gândește la cum să fie meaningful și azi și mâine, ne-aș alege de fiecare dată. Iar pentru mine personal, nu e doar cel mai bun context de business în care puteam sa vin. E și familie, e și acasă”, declară Ioana Zamfir.

“Ioanei ii spunem “Bine ai revenit acasă!”. Ea e parte din familie, a crescut în cultura de aici, o înțelege foarte bine și acesta este mediul în care poate să impingă atât limitele personale cât și pe cele ale clienților.  Este pozitivă, plină de energie și pusă pe fapte mari. E gata de urmatorul nivel”, declară Catalin Dobre, Chief Creative Officer si Regional Creative Director McCann CEE.
MRM//McCann România este agenția digitală din cadrul grupului McCann Erickson, cu peste 15 ani de activitate pe piața locală. În 2018, MRM//McCann a fost desemnată Agenția Anului pentru al 3-lea an consecutiv în cadrul Internetics.

Agenția numără în portofoliu peste 35 premii la festivalurile locale și internationale, ultimul trofeu fiind câștigat la Cannes 2019, un bronz la categoria Social & Influencers cu campania Tecșești pentru Albalact.

Rețeaua globală MRM//McCann face parte din grupul IPG si are 64 de birouri in 37 de țări.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Software-ul de recuperare date pe care trebuie sa il descarcati!

Published

on

 

Ati sters accidental un fisier important din laptop ori PC sau l-ati pierdut din alte motive? Nu exista nici un motiv de ingrijorare deoarece internetul este plin de solutii in acest sens, astfel incat sa va puteti recupera linistiti toate fisierele de care aveti nevoie.

Toate fisierele pierdute pot fi recuperate utilizand un software dedicat, chiar si gratuit, pentru recuperare de date.

Trebuie ca in momentul in care cautati o astfel de solutie sa aveti grija ce fel de programe descarcati din mediul online, deoarece exista foarte mari sanse ca in loc sa va faceti un bine, sa va distrugeti complet laptop-ul sau PC-ul.

 

Este necesar sa descarcati un program dintr-o sursa sigura, o sursa care este chiar site-ul programului in sine, astfel incat sa va puteti rezolva in siguranta problemele.

 

Exista pentru dumneavoastra solutia perfecta pentru recuperarea fisierelor sterse, adica un software care este capabil sa va readuca ceea ce ati pierdut, simplu si rapid, dar mai ales in siguranta.

 

EaseUS Data Recovery Wizard for Free este acesl software dedicat recuperarii de date care accepta sisteme de fisiere diferite, in general orice tip de fiser existent intr-un calculatori ori laptop.

 

Acest program de recuperare a datelor, poate restaura datele sterse din greseala sau intentionat de catre utilizator sau diverse aplicatii, date pierdude datorita virusilor, defectiunilor de orice tip si asa mai departe.

 

De asemenea cu EaseUS Data Recovery Wizard for Free puteti sa recuperati inclusiv fisiere pierdute in momentul formatarii ori printr-o suprascriere.

 

Este un program extrem de usor de utilizat ce nu necesita cunostinte detaliate in IT, ci cu putina atentie totul va fi foarte usor de rezolvat.

 

Ca si modalitate de functionalitate, acest software se va ocupa in primul rand de localizarea fisierelor pierdute, dupa care va trece la recuperearea si restaurarea lor, indiferent cat de grava este situatia in ceea ce priveste coruptia sistemului.

Conform informatiilor preluate chiar de pe site-ul acestora, veti descoperii ca nimic nu este mai simplu utilizand EaseUS Data Recovery Wizard for Free, fiind necesara urmarirea a 3 pasi foarte simpli:

  • Pasul 1 consta in selectare locatie de start, adica gasirea locatiei din care fisierele au fost pierdute, astfel incat sa se poata da startul cautarilor
  • Pasul 2 este momentul in care se incepe scanarea fisierelor, operatiune care poate fi pusa si pe pauza la nevoie
  • Pasul 3 reprezinta previzualizarea datelor gasite prin scanare si recuperarea propriu zisa a acestora.

 

EaseUS Data Recovery Wizard for Free este acel gen de program pe care trebuie sa il aveti tot timpul ca un plan de rezerva, in special daca este vorba despre calculatoarele dintr-o firma, caz in care toate fisierele si documentele salvate in acestea, sunt mai mult sau mai putin importante.

 

Este de asemenea ideal si pentru un PC sau laptop de acasa, unde cel mai probabil cele mai importante fisiere stocate constau in amintiri precum pozele, videclipurile sau inregistrarile audio.

 

Accesand site-ul www.easeus.com veti gasi toate informatiile necesare, precum si un ghid de utilizare si sfaturi astfel incat sa puteti merge la sigur fara nici un fel de problema.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Simona Simon – Group Creative Director la McCann PR – în juriul Cannes Lions 2019

Published

on

 

Simona Simon, Group Creative Director la McCann PR, reprezintă România în juriul de Relații Publice al Cannes Lions 2019, urmând să evalueze lucrările ce se vor califica pe lista scurtă. McCann PR a fost desemnată cea mai performantă agenție de PR în cadrul premiilor BIZ PR Awards 2018, iar în 2017 a obținut titlul de „Agenția anului” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award, câștigând totodată 20 de premii și cel mai mare număr de nominalizări din competiție.

Simona s-a alăturat echipei de creație a McCann PR în urmă cu trei ani și coordonează din perspectiva creativă conturile de FMCG & finance și retail, ale agenției, contribuind la dezvoltarea campaniilor de comunicare locală pentru clienți precum Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-cola Zero, Dorna, Fanta, Fuzetea, Sprite, Schweppes, Cappy, Coca-Cola Energy), Coca-Cola HBC, CCC Shoes, Ponderas.

“Este un adevarat privilegiu să fac parte din juriul unei competiții de o asemenea anvergură. Mă bucur mult că efortul, implicarea și rezultatele excelente obținute alături de echipa McCann PR, sunt recunoscute și prin această experiență. Sunt sigură că va fi o oportunitate extraordinară de dezvoltare profesională, dar și o ocazie inedită de a interacționa cu cei mai buni specialiști și de a evalua, la cele mai înalte standarde, campanii din toată lumea.”, a declarat Simona Simon, Group Creative Director.

Simona are o personalitate puternică și e un experimentalist prin definiție. A invățat să șofeze camioane la 18 ani, sare cu parașuta, trage cu arcul și o găsim adesea, la jocurile de airsoft, într-un scenariu MilSim (military simulation), echipată complet și cu arma în mână.

Intersecțiile cu domeniile care nu sunt feminine prin definiție i-au permis accesul la un alt mod de a gândi, evalua și aborda situațiile. Simona e pasionată de documentare, consumă research pe pâine și e motivată de acel “extra-mile”.

A absolvit Universitatea Națională de Arte București, iar primul contact cu festivalul Cannes Lions a fost prin intermediul The Alternative School for Creative Thinking. A urmat „Cursul pentru jurnaliști care transmit din zone de conflict”, organizat de Ministerul Apărării Naționale, unde s-a antrenat cu militari ai Forţelor pentru Operaţii Speciale, din cadrul Batalionului 610 Operații Speciale.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: