Connect with us

DIGITAL

Oana Voicu: Strategic Restart – Pentru ca sunt momente cand avem nevoie de un refresh in business

Published

on

 

#9aniCreativi. Nu e doar un hastag. Este suma tuturor reusitelor, tuturor proiectelor, tuturor ideilor generate de agentia de PR – Creative Ideas. Si pentru ca era timpul de un refresh, de un redesign thinking s-a nascut programul Strategic Restart. Pentru ca sunt momente cand devin mai importante misiunile cu bataie lunga in spatiu si timp decat portofoliul de clienti si activarile.

Pentru ca e timpul sa te gandesti si la ce lasi in urma cand privesti inainte nu doar la ce poti sa faci singur. Dar povestea din spatele unei initiative “nebunesti” o aflam chiar de la Oana Voicu, directorul general al agentiei.

RadarDeMedia.ro: Cum si de ce s-a nascut programul  Strategic Restart?

Oana Voicu:  Ideea competitiei Strategic Restart a pornit simplu, pentru ca am simtit ca la noua ani de agentie sa facem lucrurile putin diferit. Multe agentii se gandesc sa-si mareasca portofoliul de clienti, noi ne gandim insa pe termen lung si vrem sa incercam sa vedem cat de implicati sunt oamenii din jurul nostru, daca au sau nu initiativa si daca au sau nu nevoie de ajutor. Practic, programul Strategic Restart pornește din problemele cu care m-am confruntat de-a lungul timpului în domeniul business-ului, cand eram la inceput si nu era nimeni sa ma ajute, sa ma consilieze.

De aceea, am decis că ar fi util să oferim o analiză managerială și strategii de marketing bazate pe un plan financiar bine pus la punct clientilor care au idei bine structurate dar nu-si permit la inceput sa faca prea multe investitii in aceasta zona

„Strategic Restart” este un program dezvoltat pur și simplu din dorința de a remedia anumite greseli pe care orice antreprenor aflat la început de drum le face fara sa realizeze consecintele lor in timp.

Am observat pe site-ul agentiei ca nu doar antreprenorii sunt vizati, ci si start-up-urile. De ce si ele?

Pentru ca, atunci cand esti la inceput, cand ai cateva luni de business, sunt sanse ca la un moment dat sa intervina un blocaj. Poate tu ti-ai bugetat o anumita suma de bani si iti dai seama ca  nu o recuperezi la fel de repede sau deja inregistrezi pierderi si exista sansa sa clachezi, sa renunti. Un om de business din Statele Unite a spus odata la o conferinta ca diferenta dintre un antreprenor de succes si unul care nu are succes este ca primul NU renunta. Ori, acele persoane care au acele blocaje merita sa fie incurajate sa nu renunte.

Care e feedback-ul programului in piata pana in acest moment, pentru ca stiu ca pe 7 martie se termina perioada de inscrieri?

Feedback-ul este unul bun. Colaboratorii nostri dar si partenerii ne-au salutat initiativa. Problema e insa alta. Pana acum, din zecile de inscrieri foarte putine respecta unul dintre lucrurile esentiale – Coerenta. N-am pretentia sa primesc bilanturi lunare sau plan de business structurat pe 5 ani dar, dupa cum am mentionat si pe site, e necesar ca fiecare aplicant sa trimita minimum 5 slide-uri prezi sau ppt, sau cel putin 2 pagini format doc cu si despre business-ul lui. Cum sa selectez un plan coerent de afaceri daca primesc aplicatii doar cu un nume, telefon si un titlu rezumat ca de anecdota. Nu asta vreau si nu pot face selectie random pentru ca eu vorbesc de un business case, de un angajament de durata. Toti avem idei, milioane de idei, ceea ce conteaza si e relevant este implementarea, si implementarea incepe inca din clipa in care reusesti sa-ti asezi ideile pe o foaie. Daca nici tu care ai conceptul business-ului nu-l poti desena in doua pagini, cum sa inteleaga viitorii tai parteneri sau clienti ce vrei tu sa faci cu afacerea ta?

Pentru ca tot ai inceput sa vorbesti despre selectie. Care sunt criteriile, pentru ca presupun ca nu doar formatul in care vor trimite conceptual conteaza

Evident ca nu. Asta si spuneam, cele doua pagini nu sunt criteriu de selectie, ele tin de regula “by default”.  Poate ca business-ul tau are perspective, poate ca e de viitor, dar daca nu poti sa spui asta in cel putin doua pagini sau sa faci o prezentare succinta nici macar nu intri in etapa de selectie. Pentru ca Strategic Restart nu e un brainstorming de idei, ci e o platforma de business, iar oamenii care vor sa intre in competitie trebuie sa fie competitivi si organizati. Doar creativitatea nu functioneaza in business. Daca vrei sa fii pictor, poet, cantaret e un plus, dar in business, dincolo de creativitate trebuie sa existe coerenta, structurarea rationala a ideilor, mentalitatea de invingator. Ca sa iti raspund la intrebare, criteriile de selectie se gasesc pe site-ul agentiei la rubrica Strategic Restart.

Dupa terminarea perioadei de inscriere si alegerea celor doi castigatori, ce servicii vor primi acestia?

Pe scurt, oamenii din spatele ideilor castigatoare vor beneficia, timp de trei luni, de o agentie profesionista de marketing, de serviciile conexe pe care i le putem oferi prin intermediul partenerilor nostri si de consultanta specializata. Incercam prin intermediul acestei platforme sa apropiem oamenii de agentii, sa rupem cutumele cum ca agentiile vor sa colaboreze doar cu clienti mari iar cei mici sunt fortati sa se descurce singuri. Noi nu credem in clienti mici sau mai mari, noi credem in clienti care au idei de business sustenabile si cu perspective de viitor.

Daca tot am vorbit despre agentie, cum simti piata la acest moment si care crezi ca sunt sincopele dintre agentie si clienti?

Cred ca totul pleaca de la calitatea procesului de comunicare, si aici nu vorbesc doar de relatia agentie-clienti ci si de relatia agentie vs. bloggeri sau presa. E important ca fiecare sa stie sa comunice cat mai apropiat de stilul celuilalt pentru ca altfel apar derapaje in comunicare si nu se mai intelege nici mesajul agentiei catre apartinatori si nici mesajul clientului spre agentie.

Si acum la final de interviu, daca vrei sa ne lasi un feedback cu privire la platform noastra online si daca ai un mesaj pentru cititori nostri.

Ce imi place la publicatia Radar de media este ca pastreaza o anumita impartialitate cand vorbeste despre televiziune, cifrele din televiziuni, ma ajuta sa ma documentez cu privire la audientele anumitor canale de comunicare, succesul anumitor emisiuni, informatii pe care le consider relevante pentru ca atunci cand am activari cu anumite branduri stiu exact ce canale de comunicare sa propun si ce ambasadori de brand sa aleg. Recomand aceasta publicatie online pentru ca am gasit aici informatii diverse. Merita rasfoita, mai ales la birou! Faceti o treaba buna asa ca nu trebuie sa schimbati nimic!

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Tehnologie

Platforma AntenaPlay îşi simplificã experienţa de vizionare

Published

on

 

Platforma AntenaPlay, dezvoltată integral de echipa Digital Antena TV Group, se reinventeazã mereu  pentru abonaţii sãi şi aduce noi funcţii pentru o simplificare a experienţei de vizionare.

Cu peste 1,3 milioane de descãrcãri pe Smart TV,  Android şi  iOS, AntenaPlay a fãcut pasul recent şi cãtre dispozitivele Chromecast şi AirPlay.

“Noi updatãm constant AntenaPlay, iar ultimul refresh simplificã experiența de vizionare. Playerul permite skip de 10 secunde la un simplu tap şi pãstreazã watch time-ul vizionãrii precedente, la fel ca Netflix, spre exemplu. O altã funcție utilã, având în vedere volumul mare de materiale video, emisiuni sau seriale, este păstrarea unui listing din clipurile urmãrite dar nu pânã la capãt, astfel încât sã poţi relua vizionarea din punctul în care ai rãmas”, a declarat Augustin Roman, Head of Digital Antena TV Group.

Platforma AntenaPlay oferă 9 canale LIVE, extra conținut nedifuzat la TV, fiind singurul loc în care se pot urmãri emisiunile integrale produse de Antena TV Group, din orice colţ al lumii şi de pe orice device.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

3 moduri in care o agentie SEO iti poate impulsiona vanzarile

Published

on

 

Sunteti in cautarea unor noi strategii care sa va ajute afacerea sa se dezvolte in mediul online? O agentie SEO are experti in domeniu si resursele necesare pentru a va ajuta sa va atingeti obiectivele de afaceri pe termen scurt si lung.

Sigur, este nevoie de un program de marketing digital complex si personalizat pentru a profita pe deplin de puterea Internetului. Folosirea serviciilor SEO oferite de catre o agentie nu este recomandata doar pentru ca starneste cresterea afacerii, ci si pentru ca va poate ajuta sa economisiti timp, sa scapati de stres si sa va conturati un brand puternic in online.

Iata 3 moduri practice prin care o agentie SEO va poate ajuta sa va dezvoltati afacerea si sa va cresteti vanzarile.

 

1. Cresterea traficului site-ului

Daca tineti cont de traficul online (si este recomandat sa faceti acest lucru), insa nu ajungeti la rezultatele pe care le doriti, o agentie de optimizare SEO poate efectua pentru dumneavoastra o analiza complexa a site-ului si a conturilor social media pentru a determina ce oportunitati de optimizare exista. In practica, se dovedeste ca multe companii nu au site-uri care contin cuvinte cheie relevante sau expresii pentru activitatea pe care o desfasoara. Alte firme, pot cadea in plasa de a folosi cuvintele cheie in mod haotic, fara o strategie clara sau un research prealabil.

Efectul?

Afacerea are de suferit, pentru ca in continuare nu exista traficul dorit pe site. Aceste strategii gresite de umplere a site-ului cu multe cuvinte cheie este atat de riscanta, incat poate atrage dupa site penalizare din partea Google.

Prin urmare, este imperios necesar sa aveti o analiza seo inainte de a decide ce strategie de marketing si optimizare seo adoptati mai departe. Continutul fiecarei pagini din site, postarile de pe social media si de pe blog ar trebui sa contina termeni de cautare relevanti si populari pentru a creste traficul. Nu oricum, ci intr-un mod studiat.

 

2. Transformarea site-ul intr-o platforma prietenoasa

O agentie SEO va poate ajuta sa faceti acest lucru intr-un mod studiat, cu efecte vizibile. Ca antreprenor sau administrator al unui site, trebuie sa intelegeti ca oamenii nu au rabdare. Ei cer din ce in ce mai multe lucruri cand vine vorba despre experienta online. Acest lucru inseamna ca, daca site-ul dumneavoastra nu se va ridica la inaltimea asteptarilor lor, afacerea va avea de suferit. In prezent, poti pierde un posibil cumparator sau vizitator pe site in doar cateva secunde.

Iata cateva probleme cu care se confrunta un site ce nu este atractiv pentru utilizatori:

  • Site-ul se incarca foarte greu; cei mai multi utilizatori vor parasi imediat pagina
  • Site-ul nu este bine afisat pe dispozitivele mobile si ingreuneaza experienta utilizatorilor (de consultare produsele, de a face o comanda etc). Cand se intampla acest lucru, ratele de conversie sunt puternic afectate. Nu uitati ca in prezent un procent incredibil de cautari provin de pe dispozitivele mobile.
  • Designul site-ului este respingator sau insuficient de atractiv
  • Utilizatorul nu gaseste usor informatiile de care are nevoie
  • Experianta de utilizare generala este una precara: exista prea multi pasi pentru finalizarea unei comenzi, clientul nu obtine usor detaliile pe care le doreste etc
  • Lasand deoparte maximizarea impactului continutului unui site, o agentie SEO are capacitatea de a restructura o platforma pentru a fi cat mai aproape de asteptarile utilizatorilor.

3. Impulsionarea vanzarilor

O agentie seo buna va poate ajuta sa primiti mai multe comenzi si sa va cresteti vanzarile online. Dar este important sa retineti ca nu este suficient ca site-ul dumneavoastra sa fie gasit de catre potentialii clienti. Continutul din site trebuie sa reflecte in mod dinamic produsele si serviciile pe care le oferiti, pentru a convinge utilizatorii sa dea click pe butonul de cumparare.

Din acest punct de vedere, trebuie sa va puneti urmatoarea intrebare: “Cum este informatia de pe site-ul meu, in comparatie cu cea prezenta pe site-urile concurentei mele?”

Convertirea utilizatorilor in cumparatori poate fi un drum cu multe obstacole virtuale, iar colaborarea cu o agentie SEO profesionista, cu rezultate dovedite, va poate ajuta sa avansati spre concurenta si chiar sa o depasiti, bifand astfel vanzari mai bune.

Daca ati inteles cat de benefica este colaborarea cu o agentie seo pentru cresterea vanzarilor, urmatorul pas va fi sa gasiti o agentie sau un specialist seo cu referinte foarte bune. La seoagency.ro avem toate cunostintele si instrumentele necesare pentru o promovare online, care va aduce mai multe venituri pentru afacerea dumneavoastra.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România

Published

on

 

Începând cu luna iulie 2019, Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România, rol pe care îl va împărți cu Simona Suman, care se află în echipa de management a MRM//McCann România din 2017.

Cu o experiență de 9 ani în publicitate, Ioana Zamfir va conduce, alături de Simona Suman, un departament de creație în continuă creștere, care în prezent numără 26 creativi și care dezvoltă campaniii pentru peste 15 clienți, la nivel local și internațional.

De asemenea, Ioana va lucra alături de “veteranii” echipei, Ion Cojocaru (Content Director MRM//McCann România), Alex Budin (Head of Technology), Maria Doda (Creative Lead B2B) și Andrei Balan (Head of Strategy).

“Agenția are, din această lună, doi directori de creație, ca parte din eforturile strategice de a consolida și dezvolta echipa. Oferim soluții și servicii complexe, de branded content, digital storytelling, digital utilities sau technology, iar pentru asta avem nevoie de oameni cu background complex, cu experiență de brand și insights valoroase”, a declarat Ionela Buta, Executive Director MRM//McCann București.

Ioana Zamfir a ocupat anterior poziția de Creative Director al Cheil România iar înainte de mutarea la Cheil, Ioana a făcut parte din echipa de creație McCann București timp de 7 ani, dintre care 2 ani in pozitia de Group Creative Director. În cei 9 ani de carieră Ioana a lucrat pentru clienți locali și internaționali precum Vodafone, Coca-Cola, Samsung, Mastercard, Unilever, Nestle sau Julius Meinl. Ioana este unul dintre cei mai premiați directori de creație din România, campaniile dezvoltate de ea fiind premiate la cele mai importante festivaluri globale si regionale: Cannes Lions, D&AD, LIA Awards, Clio Awards, Eurobest, Epica, Golden Drum. De asemenea, Ioana a fost desemnată Copywriterul Anului în România în anul 2017 și a făcut parte din juriul celor mai prestigioase festivaluri globale, inclusiv Cannes Lions si New York Festivals.

“Cu MRM//McCann suntem cu siguranță într-un sweet spot pe piață. Devenim un real motor de creștere al grupului McCann în România și avem un display de capabilități extraordinare, de la tech, la content, la brand building solid. Faptul că niște vârfuri în specizălizarile lor își pun mințile împreună e de regulă o sursă de magie. Și cred foarte tare în viziunea asta, cred că ne pregătește pentru viitorul industriei, pe care eu îl văd interdisciplinar. Daca aș fi un client care se gândește la cum să fie meaningful și azi și mâine, ne-aș alege de fiecare dată. Iar pentru mine personal, nu e doar cel mai bun context de business în care puteam sa vin. E și familie, e și acasă”, declară Ioana Zamfir.

“Ioanei ii spunem “Bine ai revenit acasă!”. Ea e parte din familie, a crescut în cultura de aici, o înțelege foarte bine și acesta este mediul în care poate să impingă atât limitele personale cât și pe cele ale clienților.  Este pozitivă, plină de energie și pusă pe fapte mari. E gata de urmatorul nivel”, declară Catalin Dobre, Chief Creative Officer si Regional Creative Director McCann CEE.
MRM//McCann România este agenția digitală din cadrul grupului McCann Erickson, cu peste 15 ani de activitate pe piața locală. În 2018, MRM//McCann a fost desemnată Agenția Anului pentru al 3-lea an consecutiv în cadrul Internetics.

Agenția numără în portofoliu peste 35 premii la festivalurile locale și internationale, ultimul trofeu fiind câștigat la Cannes 2019, un bronz la categoria Social & Influencers cu campania Tecșești pentru Albalact.

Rețeaua globală MRM//McCann face parte din grupul IPG si are 64 de birouri in 37 de țări.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: