Connect with us

Emisiuni

Oana Zăvoranu și Viorica de la Clejani s-au amuzat de câți ani le-au dat concurenții, la “Guess My Age – Ghicește vârsta”

Avatar

Published

on

Demonstrații de samba și capoiera aseară, la “Guess My Age – Ghicește vârsta”, dar și invitate celebre care i-au pus în dificultate pe cei doi concurenți, Cornelia (37 de ani) și Georges Slim (38 de ani), în show-ul prezentat de Dan Negru.

Oana Zăvoranu și Viorica de la Clejani au urcat împreună pe aceeași scenă, iar concurenților li s-a cerut inițial să spună câți ani cred ei că are fiecare dintre ele. După ce aceștia au estimat că Oana ar avea 35 de ani, iar Viorica 47, Dan Negru i-a informat pe Cornelia și soțul ei libanez, Georges, că, de fapt, cele două vedete au aceeași vârstă. Adică 44 de ani, vârstă pe care cei doi nu au ghicit-o.

Cum mi-ai dat mie 35 de ani, și nu 20 și ceva?”, l-a “certat” Oana pe Georges. ”Am o fată de 25 de ani și un băiat de 20, mi se pare normal să-mi dai atât!”, a adăugat Viorica.

Concurentul i-a amintit Vioricăi de la Clejani că fiica ei a fost prietenă cu un libanez, iar reacția acesteia a făcut deliciul tuturor. “Să nu mai aud de libanezi! Domnu’ libanez, o soacră bună pentru un libanez trebuie să fie făcută bine, ca să-l strunească așa cum trebuie, ai înțeles? În nici un caz n-ar trebui să arate ca ea”, a spus Viorica, amuzată, arătând către Oana.

Întrebate de Dan Negru câți ani le dă lumea de obicei, Oana Zăvoranu a răspuns că între 28 și 30 de ani, iar Viorica Manole că oamenii apreciază vârsta ei în funcție de coafura pe care o are în ziua respectivă. De exemplu, atunci când își face bucle, pare mai matură, și oamenii îi dau mai mulți ani.

Cornelia și Georges nu au reușit să ghicească miercuri seara nici vârsta celorlalte persoane care au venit în fața lor – Gabriela (21 de ani), studentă, Antonio Dos Santos (37 de ani), dansator și instructor de capoiera (luptă braziliană camuflată într-un dans), Bogdan (41 de ani), muzician, Georgeta (61 de ani), pensionară, și nici pe a lui Mihai (19 ani), vânzător la un fast-food. Cum marja de eroare în estimările lor a fost mică, au reușit să intre în finală cu suma de 36.000 de lei. Norocul i-a însoțit și acolo, căci au reușit să ghicească din cea de-a doua încercare vârsta Sandrei (25 de ani), dansatoare de samba, și astfel să plece acasă cu 27.000 de lei.

 

Comentarii

Emisiuni

Au început preselecţiile pentru show-ul iUmor. Se caută numere de comedie care să doboare noi recorduri

Avatar

Published

on

            iUmor a început preselecțiile pentru sezonul cu numărul nouă, la Antena 1, iar înscrierile se pot face deja pe http://casting.a1.ro/iumor/.

 

De-a lungul celor opt sezoane de până acum, umoriști de peste tot i-au făcut pe Delia, Cheloo și Mihai Bendeac să râdă, i-au uimit sau i-au șocat cu numere de stand up, magie, mimă sau improvizație, iar cei care vor să participe în noul sezon se pot înscrie pe adresa casting.a1.ro. Indiferent dacă au sau nu experiență pe scenă, oricine crede că le poate demonstra juraților că nu le-au văzut încă pe toate, se poate înscrie la castingul pentru următorul sezon.

 

iUmor este singura emisiune TV din România cu aproape două milioane de abonați pe canalul de YouTube care „savurează” din plin clipurile concurenților și invitaților, ce au făcut senzație pe scenă. Canalul de YouTube iUmor a acumulat peste 1,3 miliarde de vizionări, iar în continuare, cel mai apreciat număr de până acum rămâne cel al lui Ionuț Rusu, din sezonul cu numărul 2, cu peste 14 milioane de vizualizări.

 

Cei opt câștigători de până acum au fost Vlad Grigorescu (sezonul 1), Maria Popovici (sezonul 2), Doina Teodoru (sezonul 3), Ana Maria Calița (sezonul 4), Andrei Cojocaru (sezonul 5), Irena Boclincă (sezonul 6), Mukinka (sezonul 7) și Edi Văcariu (sezonul 8).

 

Comentarii

Continue Reading

Emisiuni

Acces Direct va avea o ediţie specială, sâmbata, de la ora 17:00, pe Antena 1

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Începând din 27 iunie, Acces Direct, cea mai vizionată emisie a după-amiezii, va avea o ediţie specială, în fiecare sâmbătă, de la ora 17:00, la Antena 1. Gazda emisiunii, Mirela Vaida, le propune telespectatorilor două ore de news-magazine pentru toată familia, poveşti de viaţă, atât din rândul celebrităţilor, cât şi al oamenilor simpli, divertisment şi rubrici de lifestyle.

„Acces Direct din weekend, mai exact de sâmbăta după-amiaza, va fi o ediţie specială a emisiunii, pentru toată familia, o ediţie cu şi despre oameni simpli, de care noi am fost apropiaţi întotdeauna, cu problemele lor de ordin social sau sentimental, dar va avea şi un puternic conţinut de divertisment. Astfel, vom avea invitaţi din rândul celebrităţilor, vom afla detalii în premieră despre noutăţile lor artistice, dar şi despre momentele importante din vieţile acestora. Ba chiar vom pătrunde în casele lor, pe care poate unii dintre ei şi le vor prezenta în premieră la Acces Direct. Alături de noi vor fi săptămânal şi vloggeri şi influenceri, cu care vom vorbi despre tot ce credem că este important să afle publicul nostru. Aşadar, vă propunem două ore de divertisment şi informaţii utile, poveşti reale din viaţa oamenilor simpli şi a celebrităţilor, pentru că până la urmă, orice vedetă, înainte de toate, e un om cu trăirile şi experienţele sale, ca oricare dintre noi! Aşadar, nu uitaţi, începând cu sâmbăta aceasta, de la 17:00, vă dau întâlnire în fiecare săptămână, bineînţeles, pe Antena 1!”, a declarat Mirela Vaida.

Comentarii

Continue Reading

Emisiuni

Zeci de artişti alături de Paul Surugiu-Fuego în campania „Drag de România mea!”

Avatar

Published

on

            Duminică, 21 iunie, ora 15:00, la TVR 2, Paul Surugiu-Fuego ne invită să urmărim ultima ediţie a celui de-al IV-lea sezon al emisiunii „Drag de România mea!”. Pe parcursul galelor speciale, telespectatorii au cunoscut oameni remarcabili, imagini puternice, muzică, artişti de valoare, dar și eroi ai timpului prezent. Alături de multe surprize şi exclusivităţi, vom afla detalii despre campania „Drag de România mea!”, care a reunit zeci de artişti îndrăgiţi de public.

 

România a străbătut o perioadă grea din cauza pandemiei. Ultimele luni au fost extrem de dificile pentru toată lumea, o perioadă plină de adevărate lecții, gânduri și cu o puternică încărcătură emoţională. Încă de la începutul acestei crize, Paul Surugiu-Fuego a lansat campania „Drag de România mea”, o inițiativă de empatie și susținere venită din partea artiștilor români, care a reunit zeci de nume cunoscute.

Peste 65 de artiști din mai multe domenii au transmis gânduri frumoase fanilor, prin intermediul online-ului, pe pagina de Facebook a emisiunii de la TVR 2. Videoclipurile postate au strâns aproape 2 milioane de vizualizări. Printre filmuleţele apreciate se numără cele realizate de Matilda Pascal Cojocărița, Carmen Rădulescu, Alesis, Ianna Novac, tenorul Teodor Ilincăi, Viorica Copoț, Valeria şi Traian Ilea, Cornel Borza, Virginia Linu, celebru creator de costume populare, artistul popular Ovidiu  Purdea Someş, compozitorul Viorel Gavrilă, marii actori Marius Bodochi şi Costel Constantin sau Marina Voica. La 84 de ani, artista s-a filmat singură și a încurajat publicul să iubească mai mult România.

Timp de aproape trei luni, artiştii au transmis mesaje fanilor, îndemnându-i la cumpătare, la unitate, la respectarea legilor şi să stea în casă alături de „Drag de România mea”, emisiunea atât de îndrăgită difuzată de TVR 2.

Moderatorul emisiunii, Paul Surugiu-Fuego ne transmite gândul său: „Mi-am spus că nu trebuie să stăm cu mâinile-n sân. Dincolo de toate proiectele mele de pe timpul pandemiei, m-am gândit să fiu alături de oameni prin această campanie. Și nu o puteam face singur, pentru că suntem mulți cei care avem drag de România. Și-am început să sun și colegii mei, peste 65 de personalități care mi-au fost aproape și-au transmis mesaje frumoase și-au îndemnat oamenii să urmărească emisiunea noastră, de duminică, de la ora 15.00, o oază de bucurie în perioadele tulburi pe care le traversăm.”

„Cred că am reușit să facem ceva special, de suflet. Şi mai cred că toate aceste mesaje au ajuns acolo unde trebuie, iar oamenii, pe timp de pandemie, cât au stat în casă, au văzut că artiștii le sunt alături şi toți suntem egali în fața unei catastrofe. Eu cred în ideea de unitate și asta am vrut să arăt, că uniți putem ajuta, chiar și pentru puțin, pe cei din jurul nostru! Nu știu dacă-i mult sau puțin, nu știu dacă importanța e mare, dar cred că inițiativa a ajutat, cred că oamenii ne-au simțit aproape, cred că artiștii au putut intra în contact cu publicul. Iar impactul a fost unul formidabil şi le mulțumesc pentru asta tuturor celor implicaţi! Iar în România aceasta pestriță, și-așa încercată, cred eu că o vorbă bună înseamnă mai mult decât un mișto sau o cacealma ieftină. Pentru cei care mai au minte și vor să înțeleagă și slavă Cerului, suntem mulți și-n această categorie!”, a mai adăugat artistul.

În exclusivitate, duminică îl veţi vedea pe Fuego în grădina casei sale, povestind despre cum a depășit perioada de criză. Îl vom cunoaște și pe Simba, câinele său, un superb Akita Inu. Vom afla şi activităţiile artistului, care ne va arăta ce cărți a citit și ne va povesti despre campania online, mulțumind tuturor celor care i-au fost alături. Paul Surugiu ne va invita şi în atelierul său de pictură, iar mai apoi, din studioul lui Vlad Crețu, locul în care pe timpul pandemiei s-au născut proiecte admirabile, Fuego a pregătit mai multe daruri muzicale. Vom revedea și câteva momente de umor, speciale, dar și cele mai recente videoclipuri ale artistului. Nu ratați o emisiune pe cinste, la TVR 2 !

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0