Connect with us
 

 

După ce de 1 Decembrie le-a spus tuturor românilor, de ziua lor „Tu schimbi România”, Observator își continuă demersul de susținere a tot ceea ce e românesc și lansează o campanie care sprijină munca făcută în România, o inițiativă prin care produsele fabricate la noi în țară devin vizibile pentru orice cumpărător.

Împreună cu agenția Geometry Global, Observator și Antena 3 lansează campania „Produs în țara ta”, o campanie care susține imprimarea pe produsele făcute în țară a unui cod de bare personalizat, cod care devine astfel marcă a tuturor mărfurilor fabricate în România.

Campania „Produs în țara ta” își va găsi declinarea într-o serie de reportaje Observator care arată cum putem trăi 100 % românește. Cu toții ne mândrim că suntem români. Dar ce produse româneşti folosim? Și, mai ales, știm sigur că ele au fost făcute în România? Pentru ca produsele ”made in România” să devină mai vizibile în rafturi, campania Observator „Produs în ţara ta” cere ca tot ce este fabricat în România să poarte un cod de bare distinct, unul pe care să se vadă clar harta ţării noastre.

În aşa fel ne putem asigura că, indiferent de vârstă şi de educaţie, românii pot alege un produs fabricat în ţara lor şi pot astfel trăi autentic româneşte zi de zi. Dincolo de calitatea incontestabilă a produselor româneşti, campania vrea să atragă atenţia asupra faptului că de fiecare dată când cumpărăm un produs fabricat în România, ajutăm economia şi oferim locuri de muncă unor români, ca noi.

Demersul pornește de la constatarea faptului că românii spun că ar cumpăra produse românești și chiar ar fi dispuși să plătească mai mult pentru ele. Dar, în momentul actual, pentru consumatorii români, produsele făcute în țara noastră sunt mai degrabă invizibile. Încercând să valorifice această nevoie a consumatorului român, lanțuri de retaileri și unii comercianți creează propriile sub-branduri sau propriile ștampile care să ateste originea românească a produselor.

E vorba de un trend la nivel național, dar care rămâne în continuare invizibil pentru majoritatea românilor. În acest context, țara noastră are nevoie de o soluție națională, universală, democratică, prin care toate produsele făcute în România să fie cât mai ușor de identificat, stimulând astfel alegerea lor și sprijinind economia din România.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

RCS & RDS și Salvați Copiii România au readus în atenția publică dificultățile copiilor cu părinții plecați la muncă în străinătate

Published

on

 

În cadrul campaniei „Mov Crăciun dăruiește un viitor”, Digi | RCS & RDS și Salvați Copiii au prezentat, în perioada 10-24 decembrie 2018, o serie de cazuri ale unor copii care se află în grija rudelor sau care cresc în familii mono-parentale, deoarece unul sau ambii părinți au fost nevoiți să își caute de muncă în străinătate.

Cei 12 copii, cu vârste cuprinse între 5 și 12 ani, sunt beneficiari ai proiectului „Copii singuri acasă” coordonat de Salvați Copiii România, iar astăzi ei se bucură de susținere și îndrumare spre îndeplinirea visurilor, grație implicării asociației și a comunității de proximitate.

Pentru că este necesar ca societatea în ansamblu să se implice tot mai mult în susținerea copiilor care cresc fără a avea alături părinții, câțiva angajați ai companiei s-au oferit să le fie mentori micuților pe care i-au întâlnit cu ocazia evenimentului de final de an.

Ana Maria Ionescu (Departament Comunicații), Antonia Nidelcu (Departament Financiar), Adriana Gioadă (Departament Juridic), Mihaela Alecsovici (Departament Instalări), Camelia Maria (Departament Resurse Umane), Alessandra Mustăreață (Departament Contabilitate), Florin Ion (Digi Sport), Beatrice Ghiciov (Digi FM), Adriana Biea (Departament Marketing), Alice Iacobescu (Digi24), Adriana Pescaru (Pro FM) și Valentin Popoviciu (Vicepreședinte Digi | RCS & RDS) au îmbrățișat campania și au vrut să îi cunoască mai bine pe micuți, arătându-le că pot găsi sprijin în jurul lor. Astfel, în premieră, în Ajunul Crăciunului, micuții prezentați în campanie au venit la evenimentul de final de an pentru copiii angajaților Digi | RCS & RDS unde au avut ocazia să primească de la Moș Crăciun ceea ce și-au dorit – jucării, cărți, echipamente sportive, articole de îmbrăcăminte și încălțăminte, dulciuri. Înainte de distracție, ei au vizitat platourile Digi24 și studiourile Digi FM și Pro FM unde au întâlnit o parte din prezentatorii și realizatorii emisiunilor difuzate de posturile de radio și televiziune ale grupului.

În cele câteva ore petrecute împreună, copiii au avut ocazia să socializeze cu angajații grupului, s-au întâlnit cu doi vloggerii cunoscuți – Andra Gogan și Bianca Adam (Tequila), și-au testat talentul de DJ alături de Marius Onuc (Dance FM) și Mircea Ivan (Digi24), au pătruns în culisele muncii de televiziune și de radio. Toate experiențele trăite pe parcursul acestei zile au fost surprinse în ediția finală a campaniei, difuzată la Digi24 pe 24 decembrie, în Ajunul Crăciunului.

 

Parteneriatul Digi – Salvați copiii

Digi | RCS & RDS este partener în cadrul proiectului Copii singuri acasă încă din 2015 și oferă organizației servicii de telefonie mobilă și fixă, printre care o linie telefonică de suport pentru copiii ai căror părinți sunt plecați la muncă în străinătate.

Serviciul de consiliere, Help Line-ul 0800.070.040 și platforma www.copiisinguriacasa.ro oferă consiliere psiho-socială și juridică, în mod gratuit, pentru părinți, persoanele în grija cărora rămân copiii și copii, dar și pentru alte persoane sau instituții interesate sau implicate direct în protecția acestei categorii vulnerabile de copii.

De la înființarea programului, peste 7.200 de copii și 5.000 de persoane în grija cărora au rămas (rude, părinți) au beneficiat de ajutor și îndrumare specializată. Mai mult, demersurile susținute de lobby și advocacy ale organizației au dus la modificarea Legii 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului prin introducerea unei secțiuni separate pentru protecția copiilor cu părinții plecați la muncă în străinătate.

Potrivit ultimelor date colectate de Ministerul Educației de la Inspectoratele Școlare Județene, aproape 160.000 de copii cresc fără părinți, însă numărul lor este mai mare, deoarece la această cifră se adaugă și cei care nu au ajuns la vârsta integrării în sistemul de educație sau cei care au abandonat studiile ori nu au fost niciodată la școală sau grădiniță.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Femei exceptionale, care au marcat istoria, celebrate de vedetele Kanal D

Published

on

 

Kanal D sarbatoreste Centenarul Marii Uniri onorand femeile exceptionale ale Romaniei, care au marcat atat istoria tarii noastre, cat si pe cea internationala. Campania „Femei pe bancnote”, initiata de Janina Nectara si sustinuta de vedetele Kanal D, isi propune sa aseze figuri feminine importante pe bancnote. 

Si-au sacrificat viata pentru semenii lor, au inspirat prin curaj, munca, dedicare si inteligenta milioane de oameni si au contribuit decisiv la cladirea unei natiuni; este momentul acum ca meritele lor sa fie recunoscute, sa le purtam cu noi pretutindeni, sa le vedem chipurile. Impreuna cu cei care cred in aceasta misiune ne dorim sa cream un moment istoric pentru Romania, acela de a ilustra o bancnota de circulatie nationala cu chipul unei femei. Tocmai pentru ca, pe langa barbatii cu merite incontestabile in istorie, Romania se poate mandri cu o suita de personalitati feminine ce au marcat veacul prin realizarile lor. Va invitam sa fiti alaturi de vedetele Kanal D in campania nationala #FemeiPeBancnote!  Semnati petitia si alegeti-va figurile feminine preferate accesand www.FemeiPeBancnote.ro! multe despre

Regina Maria, Ecaterina Teodoriu, Maria Tanase, Eugenia de Reuss Ianculescu, Haricleea Darclee, Iulia Hasdeu, Smaranda Braescu se afla printre figurile de seama ale Romaniei, sustinute de vedetele Kanal D in cadrul campaniei „Vrem femei pe bancnote”.

Simona Patruleasa, Teo Trandafir, Ilinca Vandici, Silvia Ionita, Vladimir Draghia, Mihai Ghita, Ernest vor spune povestile impresionante ale acestor femei exceptionale, prin intermediul unor testimoniale emotionante, atat pe micul ecran, cat si pe proprietatile online ale Kanal D.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Vedetele Antena Stars, reunite într-o locație exclusivistă pentru lansarea noii colecții: “Toamna asta se poartã Stars!”

Published

on

Foto Credit: ANTENA STARS
 

În această toamnã, vedetele Antena Stars au lãsat deoparte gândurile de vacanţă şi s-au reunit pe platourile de filmare, de data aceasta o locaţie exclusivistã – un club extravagant din nordul Capitalei, unde au înregistrat noul promo al staţiei. Odatã cu sloganul “Toamna asta se poartã Stars”, noua grilă de toamnă a staţiei a fost marcată şi de schimbãri importante la nivelul graficii, ce au fost integrate şi în noul promo, dar şi de modificãri importante de decor.

Pe durata unei nopţi întregi, pentru cã pe timpul zilei transmit live în casele telespectatorilor, vedetele staţiei au rãspuns prezent în faţa camerelor de filmare şi au defilat pe podium, în lumina reflectoarelor, prezentându-şi cele mai noi “colecţii”. “Rãi da’ buni”, “Agenţia VIP”, “Te iubesc de nu te vezi”, “Star Chef”, “Refresh by Oana Turcu”, “Stãpânii vedetelor” şi “Dosarele VIP” au lansat sezoane noi în aceastã toamnã, în vreme ce “Star Matinal”, “Star News” si “Star Magazine” şi-au continuat promisiunea de a le aduce telespectatorilor zi de zi, mixul perfect de ştiri şi divertisment.

Cum programul foarte încărcat din timpul anului abia le permite să se vadă câteva minute pe holurile studiourilor, vedetele au profitat de ocazie şi s-au distrat pe cinste la aceste filmări. “Noroc cu filmãrile de promo, cã reuşim şi noi sã mai bem o cafea împreunã, chiar şi în creierii nopţi, cum s-a întâmplat de data asta!”, a glumit Mihai Morar, amfitrionul emisiunii “Rãi da’ buni”, de la Antena Stars. Din aceastã toamnã, Mihai îşi învitã telespectatorii sã-i treacã pragul noii sale “case” : “E mult loc mai cald, mai aproape de intimitatea unei sufragerii, un loc în care invitaţii se simt mult mai confortabil. Îl simt ca pe un spatiu de conversaţii între prieteni, nu de interviuri!”, mãrturiseşte vedeta Antena Stars.

Cristi Brancu, moderatorul emisiunii ”Agenția VIP”, și noua sa colegă Majda Aboulumosha, cei care fac și desfac în mondenul autohton, promit să aducă cea mai completă perspectivă asupra celor mai importante știri din lumea vedetelor: ”Agenția VIP are haine noi pentru această toamnă, de la studio, imagine, personaje și până la gazde, dar rămânem aceeași oameni care trăiesc prin și pentru telespectatori. Stelele aleg Antena Stars, pentru că suntem fresh și suntem glamour, chiar și atunci când spunem cele mai mici indiscreții! Dragi prieteni, alegeți să trăiți toamna în stil stars, ca să fiți la înălțime!”, este îndemnul lui Cristi Brancu.

Antena Stars a pornit în forță în toamna asta cu achiziții noi de vedete, cu un refresh general, iar pentru noul promo a fost lansată o linie originală de bijuterii pornind chiar de la logo-ul stației, pe care vedetele le-au purtat, pe podium,  în timpul filmărilor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending