Connect with us

Companii

Octavian Fanea, CEO KADRA: „Intrăm în noul an cu un potențial mai mare decât în perioada ante-pandemică”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

  • Compania Kadra, singura companie din România care oferă soluții tehnice integrate de inginerie și management al căilor de acces, a semnat 285 de proiecte noi în 2020
  • Aproape 250 de sisteme de acces de la KADRA au fost implementate în unități medicale, în contextul pandemic de anul trecut 
  • Peste 5400 de uși rezistente la foc au fost montate anul trecut
  • Compania a lansat în plină pandemie servicii adaptate vremurilor: turnicheți cu funcție de igienizare și termoscanare sau panouri separatoare antivirus

 

2020 a fost cu siguranță un an al provocărilor pentru mediul de business, și nu numai, dominat de imprevizibil și nesiguranță. În acest context, piața sistemelor de acces a fost provocată să se adapteze și să propună soluții adecvate vremurilor. Compania KADRA, integrator de soluții automate inovative de acces, a semnat în pandemie un număr semnificativ de proiecte noi și a implementat numeroase soluții pentru siguranța cetățenilor: de la un model nou de termoscaner, un dispozitiv multifuncțional pentru controlul accesului și turnicheți cu funcție de igienizare și termoscanare, la panouri separatoare antivirus concepute să asigure distanțarea socială atât în birouri, cât și în spații deschise, la uși automate rotative sau soluții care asigură aerisirea automată a spațiilor în care se află concomitent mai mulți oameni.

Într-un context dificil, KADRA s-a dovedit un business stabil, pregătit pentru situații extreme, un jucător adaptabil, capabil să ofere soluții de ultimă generație și să folosească experiența adunată în cei 27 de ani pentru a crea și pune la dispoziție soluții care să ne permită tuturor să trăim în mai mare siguranță. Toate acestea fac posibilă începerea anului 2021 în forță și cu optimism. Ba mai mult, CEO-ul companiei, Octavian Fanea, e de părere că există un potențial mai mare față de anul precedent în ceea ce privește valorificarea anumitor situații nou create. „Am avut parte de o revigorare în semestrul al doilea, care ne-a permis să semnăm contracte valoroase pe câteva proiecte foarte interesante pentru 2021. Astfel că intrăm în noul an cu un potențial mai mare decât în perioada ante-pandemică, ceea ce ne creează perspectiva unor investiții pentru a putea gestiona corect oportunitățile”, spune Octavian Fanea.

285 de proiecte noi semnate și demarate în 2020 de KADRA și cereri de soluții adaptate pandemiei 

2020 a fost pentru KADRA un an cu multe provocări, dar și cu multe realizări. Nu mai puțin de 285 de proiecte au fost semnate și demarate pe parcursul acestui an. Întrebată ce înseamnă această cifră pentru business-ul KADRA, Andreea Strugaru, Managing Partner și director de marketing al companiei, răspunde: „Este un număr destul de mare de proiecte pentru un an atât de complicat. Am avut și proiecte pe care investitorii le-au amânat din cauza impredictibilității vremurilor sau a problemelor de finanțare, însă au fost destui care au preferat să finalizeze investițiile. În construcții, cheltuielile de conservare sunt mari, prin urmare chiar și în perioadele de lock-down s-a lucrat. Ritmul a fost foarte lent în primăvara anului trecut, iar asta s-a văzut în cifre, dar important este că nu s-au luat decizii de blocare totală a investițiilor. Pe de altă parte, s-a schimbat puțin tipologia cererilor. Au fost beneficiari care au avut de rezolvat nevoi cu totul noi, cum au fost de exemplu spitalele care au avut de separat fluxuri sau de restricționat accesul în anumite zone și care au solicitat instalarea de uși automate, sau spații de producție care pentru protecția propriilor angajați au dorit să înlocuiască ușile manuale cu unele automate pentru minimizarea riscului de infecție prin atingerea mânerelor.

Continuarea în pag. 2

Comentarii

comments

Pagini: 1 2

Companii

Directorul General Vascar, Vlad Ciuburciu: “Ne-am îndeplinit toţi indicatorii pentru anul 2020”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Vlad Ciuburciu, Directorul General Vascar, unul dintre principalii jucatori din industria carnii din Romania, a vorbit, in cadrul unui interviu, despre comportamentul de consum al romanilor in anul 2020. Acesta a fost influentat atat de situatia sanitara globala, cat si de criza economica aferenta, crede managerul business-ului cu sediul in Vaslui.

 

 

“Comportamentul consumatorilor s-a schimbat foarte mult in ultimele luni. Pe perioada starii de urgenta (n.r. lunile martie, aprilie si mai), foarte multi oameni, in special tinerii, au apelat la online, au folosit aplicatiile de curierat si de livrari pe partea de catering. Mai mult decat atat, observam o scadere a traficului in hypermarket-uri. Clientii se orienteaza catre comertul de proximitate, catre magazinele din jurul casei. Este mult mai riscant pentru cumparatori sa se deplaseze pana la hypermarket, sa stea la coada, sa stea in aglomeratie. De aceea, prefera sa faca rapid cumparaturi si cu o frecventa mult mai mare, la magazinul de langa casa”, explica Vlad Ciuburciu.

 

Directorul General Vascar a vorbit, in cadrul aceluiasi interviu, si despre principalele canale de vanzare ale companiei pe care o conduce.

“La nivelul anului 2019, retail-ul propriu (n.r. vanzarile in cele 21 de magazine proprii Vascar din regiunea Moldovei) a reprezentat in jur de 33-35% din totalul cifrei noastre de afaceri. Canalele principale de distributie raman aceleasi, standard pentru industria noastra. In primul rand, este vorba despre retail-ul modern, mai exact hypermarket-urile, si retail-ul propriu, comertul direct, prin forta proprie de vanzari. De asemenea, o pondere importanta o are si comertul indirect, care se aplica in special categoriei de conserve. Lucram cu distribuitori la nivel national, acoperim toata Romania. Exista si partea de export, insa aceasta reprezinta o pondere mica din totalul cifrei de afaceri. Si, nu in ultimul rand, de curand am dezvoltat un parteneriat cu Emag si o mare parte din conservele noastre sunt listate aici”, mai spune Ciuburciu (Vascar).

De altfel, pe langa calitatea incontestabila a produselor si notorietatea de care compania se bucura la nivel regional, aceasta versatilitate a canalelor de vanzari a facut ca Vascar sa traverseze cu bine anul 2020.

“In luna martie, am avut vanzari cu 300% mai mari decat in aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul instaurarii panicii consumatorilor, din cauza stirilor alarmiste. A fost un “boom”, dar ulterior vanzarile s-au calmat. Din aprilie, acestea au ajuns la un nivel normal, trendul de vanzare a scazut fata de martie. Insa Vascar si-a indeplinit proiectiile si indicatorii pentru anul 2020, pana in prezent”, a explicat Vlad Ciuburciu.

 

Compania Vascar a fost infiintata in anul 1984, sub numele de Industria Carnii Vaslui, iar dupa Revolutie a primit denumirea actuala si a fost privatizata. Aceasta produce mezeluri, semipreparate, carne fresh si conserve din carne, pe care le comercializeaza atat la nivel regional, cat si national si international.

 

Compania detine o fabrica cu o capacitate extinsa de productie la Vaslui, 21 de magazine proprii in regiunea Moldovei si are aproximativ 400 de angajati. La finalul anului 2019, Vascar inregistra o cifra de afaceri de 20,5 milioane de euro, o crestere de 13% fata de anul precedent.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Companii

Compania de tehnologie 2Performant s-a listat la Bursă

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Compania românească de tehnologie 2Performant Network S.A., liderul pieței de marketing afiliat din România, a intrat oficial pe Bursa de Valori București din data de 9 decembrie. Acțiunile companiei au început tranzacționarea pe Sistemul Multilateral de Tranzacționare al BVB, pe piața AeRO, sub simbolul 2P. Momentul a fost marcat prin deschiderea oficială a ședinței de tranzacționare la sediul BVB.

 

 

„În 2020, viitorul a venit în prezent. Digitalizarea accentuată, comerțul online, munca la distanță, toate au crescut cu viteză spectaculoasă, creând o oportunitate pentru care 2Performant era pregătită. Platforma noastră, 2Performant.com, ajută de ani de zile magazinele online să colaboreze la distanță cu mii de talente digitale din marketing, pe baze democratice și transparente, generând astfel valoare în baza unui model de business unic, profitabil. Pentru a valorifica oportunitățile următorilor ani, pasul firesc pentru noi în acest moment este listarea la Bursa de Valori București. Sunt convins că aceasta este cea mai sănătoasă rută de finanțare pentru companiile de tehnologie și că întâlnirea dintre capitalul disponibil pe Bursa de la București și potențialul companiilor românești de tehnologie poate aduce schimbări importante în economia noastră în următorii ani. Aștept cât mai mulți antreprenori din tehnologie să ni se alăture pe Bursa de Valori București”, a spus Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

Transparența și performanța se află în ADN-ul companiei 2Performant. Viziunea echipei, aceea că activitatea de marketing va fi democratizată prin tehnologie, a condus la înființarea în 2008 a primei rețele de marketing afiliat din România, bazată pe un model de business de publicitate plătită la cost pe vânzare. Această viziune se traduce în 5,4 milioane de tranzacții în valoare de peste 226 de milioane de euro intermediate până acum de platforma 2Performant.com pentru peste 600 de jucători din eCommerce din România și din regiune, din peste 30 de industrii, precum Orange, Decathlon, Elefant, Libris, FashionDays, Cărturești, Noriel și alții.

 

„Venirea 2Performant la BVB ne bucură din mai multe motive, cele mai importante două fiind faptul că este o companie din domeniul tehnologie, unul de viitor și foarte căutat de investitori, dar și că este una dintre companiile finaliste ale programului Made in Romania derulat de BVB pentru susținerea antreprenorilor români. Povestea 2Performant este a unei echipe de oameni vizionari și dedicați, care au avut o idee de transformare a marketingului, idee care a convins și investitori, compania derulând multiple runde de finanțare. Acum, 2Performant a ajuns la un nivel de maturitate la care venirea pe bursă este un pas natural și sunt convins că vom vedea și alte companii din domeniul tehnologiei urmând acest exemplu. Cele peste 30 de runde de finanțare derulate în ultimii 2 ani și valoarea impresionantă a acestora, de peste 2 miliarde de euro, dovedesc că la Bursa de Valori București orice companie serioasă își poate găsi finanțarea pentru dezvoltare”, a declarat Radu Hanga, Președintele Consiliului de Administrație al Bursei de Valori București.

 

De-a lungul timpului, 2Performant a crescut de peste 200 de ori în termeni de cifră de afaceri. Direct conectată la accelerarea semnificativă a comerțului online în această perioadă și la evoluția marketingului digital, compania are un potențial ridicat de creștere. După o majorare cu 20% a cifrei de afaceri în 2019, pentru primul semestru al anului 2020 compania a raportat o creștere a cifrei de afaceri cu 37,5% și cu 129% a indicatorului EBITDA față de aceeași perioadă a anului trecut. 11% din veniturile companiei în totalul cifrei de afaceri sunt generate pe piețele externe.

„2Performant vine la Bursă într-un moment bun, cu un model de business validat și cu o capacitate de creștere și de scalare dovedită. Avem în fața noastră o fereastră de oportunitate în comerțul online și în digital, nu doar în România, ci și în regiune. Dorim să valorificăm această oportunitate și ne propunem să continuăm creșterea accelerată a companiei, de până la patru ori în următorii cinci ani. Suntem într-o competiție globală pentru talent, în care companiile de tehnologie sunt bine finanțate și avem încredere că listarea ne va oferi acces la capital pentru a ne putea pune în aplicare planurile de dezvoltare pe termen lung. Ne uităm la consolidare și creștere pe piețele de marketing afiliat și influencer marketing în România, extinderea în regiune și achiziții. Concret, pentru anul viitor avem în vedere o majorare a capitalului social, care să închidă cercul început prin rundele de investiții private și continuat prin listarea tehnică”, a declarat Bogdan Aron, CFO 2Performant.

 

Consultantul autorizat care a asigurat admiterea la tranzacționare a acțiunilor companiei de tehnologie 2Performant este SSIF Goldring, care și-a exprimat încrederea într-o evoluție pozitivă a companiei pe Bursă, arătând totodată oportunitatea creată astfel într-un sector mult așteptat de noua generație de investitori: „Compania 2Performant și-a confirmat de la an la an potențialul de creștere, bazat pe o structură de business implementată de o echipă cu experiență în domeniul tehnologiei și al marketingului online. Sunt convins că eticheta de „companie listată la Bursa de Valori București” va avea un aport important în evoluția activității, precum și a acțiunilor companiei. Pe bursele internaționale, companiile din domeniul tech sunt în centrul atenției și cred că acesta este un moment important atât pentru 2Performant, cât și pentru bursa românească și alte companii de tech. Avem nevoie de business-uri de tehnologie pe Bursa de Valori București, acesta este locul potrivit pentru companiile antreprenoriale inovative, iar listarea 2Performant dovedește că se poate”, este de părere Virgil Zahan, CEO Goldring.

De-a lungul timpului, 2Performant a derulat multiple runde de finanțare cu business angels, în valoare totală de aproximativ 500.000 de euro. 2Performant a devenit societate pe acțiuni din 2015 și tot de atunci este auditată. Până acum, compania a realizat investiții de peste 1 milion de euro în propria tehnologie dezvoltată și operată de echipa internă de developeri.

 

Structura actuală a acționariatului este formată din 44 de acționari, dintre care: Dorin Boerescu, CEO și acționar major 2Performant (38,7%), Radu Spineanu, fondator 2Performant (10,1%), Sergiu Neguț, membru în boardul consultativ 2Performant (7%). Peste 65% dintre acțiunile 2Performant sunt deținute de management, fondatori și membrii board-ului consultativ 2Performant. Aceștia au semnat un acord prin care s-au angajat că nu vor vinde acțiuni 2Performant în următoarea perioadă. La momentul listării, lichiditatea va fi asigurată de alți acționari dintre cei 44 de acționari existenți, unii dintre aceștia fiind investitorii din perioada 2009-2015. Business-ul 2Performant este în prezent condus de Dorin Boerescu (CEO), Irina Dumitrașcu (CTO), Bogdan Aron (CFO) și are un board consultativ format din Sergiu Neguț (investitor și co-fondator Fintech OS), Vladimir Oane (antreprenor și co-fondator Deepstash) și Matei Pavel (antreprenor, investitor și co-fondator T-Me Studios).

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Companii

Mike Campan, numit în funcția de Director General Interimar Electroargeș SA

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Compania Electroargeș SA anunță numirea în funcția de Director General Interimar a lui Mike Campan, începând cu data de 13 noiembrie. Compania mai informează că acesta va deține mandatul interimar pentru 6 luni, dar nu mai târziu de numirea unui nou Director General. Până în acest moment, Mike Campan a deținut funcția de Consilier de Dezvoltare în cadrul Electroargeș.

 

„Mă simt foarte norocos pentru că de-a lungul anilor am lucrat cu oameni care aveau viziune, succes și care știau ce înseamnă să conduci. Ca parte din echipa Electroargeș, am oportunitatea să pun în aplicare ce am învățat în toți acei ani, dar și să transmit în cadrul organizației entuziasmul pe care ar trebui să-l simțim cu toții în fața oportunităților din piața curentă. Electroargeș este o companie de renume în România, care în ultimii ani a beneficiat de investiții consistente, pe care plănuim să le continuăm în următorii doi ani, conform viziunii noastre de a deveni una dintre companiile românești etalon ce se poate mândri cu denumirea industry 4.0, adică o companie modernă, actuală, cu un grad mare de automatizare”, explică Mike Campan, Consilier Dezvoltare și Director General Interimar Electroargeș.

 

Cu o experiență de 21 de ani în roluri manageriale de top în industria auto și electronică, în companii internaționale de renume precum Fujikura, Euro Tyres Manufacturing, Solectron, Flextronics, Mike Campan s-a alăturat companiei Electroargeș în octombrie 2020 în calitate de Consilier de Dezvoltare. Până la acel moment, Campan fusese timp de cinci ani Business Unit Director la divizia Fujikura din Europa și Africa de Nord, având în subordine 6.400 de angajați și mai multe fabrici din 8 țări. Născut în București, la 12 ani a emigrat cu familia în Statele Unite, unde a absolvit Inginerie Mecanică la Arizona State University. Deține un MBA – Keller Graduate School of Management, Arizona.

 

Înființată în anul 1971, compania Electroargeș este unul dintre cele mai cunoscute mărci românești cu tradiție. Compania este specializată în producția de aparate electrocasnice, aparate de uz gospodăresc, aparate profesionale pentru dotări hoteliere și industriale, unelte electrice portabile, dispozitive, scule și truse de scule, vibratoare pentru compactat beton și echipamente auto. În plus, în activitatea companiei se regăsesc și întreținerea și reparaţia pentru mai mult de 400 de matrițe ce constituie necesarul intern al întreprinderii, execuție ștanțe și SDV-uri atât pentru uzul propriu, cât și pentru clienți interni și externi. De asemenea, Electroargeș a dezvoltat o serie de colaborări pentru execuția de repere, subansamble și produse, pentru mai multe companii din țară și străinătate. Din 1991, Electroargeș a devenit societate pe acțiuni, cu capital majoritar de stat.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Companii

Braiconf anunță schimbarea strategiei pentru rețeaua proprie de magazine

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Compania Braiconf SA, cu o tradiție de 70 de ani pe piață, anunță că a luat decizia de a-și reconfigura strategia cu privire la segmentul său de retail. Prin noua strategie pe care compania o va implementa, o parte semnificativă dintre magazinele brandului, care nu sunt conforme cu standardele impuse de produsele Braiconf, va fi închisă, urmând ca noul concept de magazin să fie creat, în special pentru linia de cămăși premium. Totodată, producătorul celei mai cunoscute cămăși românești informează că închiderea magazinelor Braiconf din mall-uri, așa cum este cazul celui din Cotroceni Park (AFI Cotroceni), face parte din noua linie de business retail.

 

„Ne dorim să implementăm un concept potrivit de magazin, care să reflecte fidel valorile și calitatea produselor pe care le oferim pe piață. În special cămășile bărbătești pe care le producem și care întrunesc standarde de calitate superioară au nevoie de spații concept care să fie actuale și conforme cu produsele oferite. Acest lucru presupune o reconfigurare a rețelei de magazine din țară si redeschiderea rețelei de magazine din străinătate, iar închiderea celor din mall-uri în această perioadă reprezintă o creștere a mărcii Braiconf, dar și o etapă nouă în relansarea segmentului nostru de retail”, a declarat Silviu Dumitrache, Președinte Braiconf.

Braiconf mai deține în prezent în portofoliul său de retail 12 magazine în România, dar oferă și opțiunea achizițiilor online pe site-ul propriu, https://www.braiconf.ro/. Reprezentanții companiei au specificat că noua strategie de retail presupune închiderea majorității magazinelor, evaluând portofoliul propriu de retail și renunțând la spațiile care nu se încadrează în filosofia mărcii. În plus, pe fondul schimbărilor aduse de pandemie, decizia de a nu prelungi contractele cu mall-urile este una de îmbunătățire a strategiei de retail: „În contextul actual, nu ni s-a părut potrivită solicitarea unor centre comerciale, precum Cotroceni Park (AFI Cotroceni), de a continua să plătim chirie pe perioada în care magazinele nu au putut fi folosite, în lockdown, dar și pe perioada următoare, astfel că am decis să nu prelungim astfel de contracte”, mai spune Silviu Dumitrache.

 

Cu o producție anuală de peste 800.000 cămăși pentru mărci precum Braiconf, Eton, Porsche, Cartier, Lacoste, Harmont&Blane, Hermes, Kenzo, LVMH și alții, produse în fabrica Braiconf, cu execuţie impecabilă şi ţesături de cea mai buna calitate, compania românească a câștigat și recunoaşterea internaţională a produselor sale. Sinonim cu cămașa de elită, de numele Braiconf se leagă soluţiile vestimentare complete pentru domni, printre care și serviciile Made-to-measure si Bespoke, destinate celor ce nu doresc să se încadreze în tipare.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Business

Pentru transport profesional chemaţi un specialist – cum sunt onorate astfel de cereri

Avatar

Published

on

transport marfa si mobila

Pentru orice serviciu există un nivel al amatorului și unul al profesionistului. Înțelegem pe deplin că așa cum mergem la specialist pentru orice problemă, atunci când vine vorba de nevoia ce ține de relocare, transport marfă sau alte bunuri vorbim despre recomandarea de a apela la firme specializate.

Serviciile pe această nișă s-au dezvoltat simțitor de mult în ultima vreme, ca drept dovadă a dezvoltării pe sectoare diverse. Deschiderea unui nou sediu, mutarea unei firme sau chiar mutarea în casă nouă sunt cazuri care impun necesitatea unui transport special.

Firmă cu experiență, care poate asigura transportul

Dacă vă întrebați ce poate merge rău atunci când alegeți pe oricine deține o mașină mai încăpătoare, să transporte anumite bunuri să ne gândim la scenarii: marfă sau bunuri deteriorate atunci când ajung la destinație, costuri mai mari, întrucât vor fi necesare mai multe rute, repetate tur-retur. Așadar, dacă punem în balanță practic nu merită.

Există firme de transport marfa ce pot onora comenzi în ceea ce privește necesitatea de a muta mobilă, bunuri de mare volum sau de a ajuta la relocarea unei societăți, cu tot ce înseamnă mutarea echipamentelor. O astfel de colaborare are la bază un contract, astfel că timpul în care se va desfășura întreaga operațiune este cel stabilit conform termenilor din contract.

Avantajele de a lucra cu o firma serioasă de transport marfă

Siguranță – o firmă de transport marfă și mobilă în București precum sunt serviciile pe care le regăsim la www.transport-marfa-mobila.ro poate asigura transportul. Astfel, la destinație nu există surprize, deteriorări.

Eficienţă și promptitudine – practic publicul își asigură un timp optimizat în care realizează mutările necesare.

Costuri rentabile – dacă ne gândim la soluții alternative, sunt necesare autovehicule încăpătoare și șoferi, există și factorul de efort fizic, așadar per total costurile sunt mai avantajoase atunci când alegerea este cea a unei firme care să realizeze transportul necesar. Vorbim spre exemplu inclusiv de șoferi cu experiență care vor contribui la efectuarea unui transport eficient.

Când apelăm la astfel de servicii

În principiu tot ce înseamnă o mutare complexă, cu bunuri de mare volum va impune nevoia de autovehicule mari pentru a fi transportate. Există însă tot felul de cazuri. Cei de la transport-marfă-mobilă.ro spre exemplu se adresează publicului bucureștean, indiferent de sector. Echipa este mereu pregătită pentru a răspunde solicitărilor privind transportul intern sau internațional. Pot fi soluția ideală pentru a transporta marfă, mobilă, electrocasnice și nu numai.

Serviciile profesionale de transport vor include și încărcarea, descărcarea, manipularea bunurilor. În plus, pentru rutele mai lungi, la transport internațional spre exemplu, sunt doi șoferi ce se vor asigura că transportul este efectuat în timp util, fără a compromite condițiile optime, inclusiv timpul de odihnă.

În ceea ce privește costurile lucrurile sunt relative și variază de la caz la caz. În mod cert însă, avantajele primează astfel pentru că sunt servicii rentabile. Detalii în acest sens pot fi solicitate și din cadrul paginii online mai sus menționată.

Comentarii

comments

Continue Reading

Business

Mașina pregătită pentru iarnă – iată ce ai de făcut

Avatar

Published

on

magazin piese auto

Că e zăpadă sau nu, nici nu mai contează. Iarnă impune anumite schimbări din punct de vedere al dotărilor mașinii și al stilului de condus. Sunt câteva investiții de făcut de asemenea, începând cu achiziția de noi anvelope sau cel puțin schimbarea acestora cu cele de iarnă pe care le deții.

Sfatul specialistului: treci pe la service

Pentru a avea o mașină bine pregătită pentru iarnă sunt recomandate vizitele la service pentru o minuțioasă verificare. Treci și pe la un magazin piese auto dacă îți dorești să achiziționezi pe cont propriu piesele ce trebuie schimbate.

Antigelul

Cu un punct de îngheț ce poate fi determinat ușor, antigelul va fi verificat în câteva minute în service. Ulterior afli dacă trebuie să schimbi concentrația de lichid pentru ca acesta să nu înghețe.

Lichidul de  parbriz

Cele mai ieftine astfel de produse sunt și cele care îngheață ușor. Nu îți vei dori să îngreunezi vizibilitatea sau să stai prea mult timp la dezghețat parbrizul, așadar preferă produse de calitate. Ține cont că dacă lichidul a înghețat deja, degeaba vei încerca în mod repetat să uzi parbrizul. Riști arderea motoraşului.

De verificat inclusiv acumulatorul

La nevoie, acesta va fi schimbat. Pe timp de iarnă acesta este mai solicitat ca oricând. La temperaturi cu minus bateria se va descărca mai ușor, având o capacitate înjumătățită. Problema este că neschimbat, un acumulator ajuns la final de viață te va lăsa în drum în prima zi de ger.

Dotări necesare: lopată, lanțuri și alte accesorii

Anvelopele de iarnă sunt un strict necesar. Specialiștii spun că este ideal ca iarnă să ai jante mai mici, pentru un confort sporit și anvelope mai înguste de asemenea, pentru o aderență mai bună. În completare, mașina echipată de iarnă va fi cea în care se regăsesc de asemenea lanțuri de iarnă, nisip, lopată și alte ustensile pentru deszăpezit.

Ștergătoarele de calitate

Tot acum ar fi cazul să verifici și ștergătoarele. Nu doar apa trebuie evacuată de pe parbriz, ci și zăpada. Un set de ștergătoare bune îți va asigura vizibilitate bună. Totuși, prea puțin probabil ca un set să reziste dacă le vei acționa pentru a îndepărta stratul de gheață groasă. Este una dintre cele mai comune greșeli făcute ce afectează calitatea lamelor.

Aparte de astfel de lucruri contează și câtă răbdare are fiecare să scape de zăpada de pe mașină și să încălzească motorul înainte de plecare. Sunt factori ce uzează mai mult mașina și îi pot provoca daune. Nu forța geamurile, nu lovi caroseria pentru a sparge stratul de gheață, nu forța mânerele mașinii. Pregătirile pentru a pleca cu mașina pe timp de iarnă sunt ceva mai complexe, ceea ce poate da bătăi de cap.

Testând rezistența, răbdarea șoferilor, iarna vine cu tot felul de necesități de a adopta ceva mai multe măsuri de siguranță și precauție. Descoperă la pieseautocamioane.ro produse utile pentru dotarea mașinii pe timp de iarnă și nu numai.

Comentarii

comments

Continue Reading

Companii

Amenajarea casei si avantajele scaunelor fixe de la Inegal.ro

Avatar

Published

on

scaune fixe inegal.ro

Orice investiție și cu atât mai mult cele de care va depinde confortul interior din locuința proprie merită atenția deplină a celor care sunt dispuși să o facă. Fiecare element joacă un rol important în acest sens, iar mobilierul intră în mod definitoriu în rândul celor care pot schimba radical aspectul locuinței.

Din rândul pieselor care vor îndeplini mai ales un rol funcțional important în spațiul de bucătărie și living, scaunele sunt cele care vor avea nevoie de atenția deplină a cumpărătorilor. Amenajarea acestor încăperi este mai simplă atunci când magazinul sursă vine cu diverisitate, cu modele care trezesc idei creative celor dispuși să realizeze o astfel de schimbare de decor.

Pentru cei care doresc să realizeze un decor inegalabil, unic, care să sublinieze confortul și totodată personalitatea celor ce îl locuiesc, linia de scaune fixe de la Inegal.ro este un reper în mediul virtual. Că online-ul vinde mai bine decât varianta clasică – magazinele fizice, nu mai este o noutate. Și acest magazin prezintă plusurile sale pentru publicul vast, iar faptul ca fiecare poate astfel afla toate detaliile de interes cu privire la produsele dorite este un aspect care stârnește cu atât mai mult atenția.

Recomandarea experților? Scaunele fixe și prin ce încântă o astfel de alegere

Oricine poate da culoare și viață spațiului personal cu ajutorul unor scaune pe măsură. Modelele pe care le propune magazinul online Inegal se evidențiază prin stilul modern pe care îl înglobează, dar și pe calitatea premium pe care o au la bază: lemne rezistente, aliaje metalice solice și mase plastice, special concepute pentru a oferi durabilitatea și rezistența necesară în mediul rezidențial.

În funcție de rigorile personale, cei interesați se pot orienta după scaunele potrivite, care să le anime spațiul din living, spre exemplu, sau din orice încăpere din locuință. Cu un spirit de observație atent, oricine poate alege scaune fixe care să se integreze cu succes în decorul de ansamblu al casei, iar soluțiile de pe Inegal.ro se adresează atât sufrageriei, cât și bucătăriei, dormitorului, zonei de dinning, precum și teraselor.

Dacă stilul care reprezintă întreaga locuință este cel vintage sau industrial, atunci un set de scaune din lemn este completarea inedită de care are nevoie aceasta. Pentru că sunt permisive în ceea ce privește paleta cromatică, va fi mai simplă ca niciodată conturarea unui ambient relaxant, modern și deopotrivă practic în locuință.

În funcție de perioadele din an, pe inegal.ro se regăsesc diverse oferte pentru produse, inclusiv pentru linia de scaune fixe, scaue pentru living, scaune de decor sa mobilier pentru sufragerie, deci pot fi și momentele ideale pentru a realiza o astfel de investiție.

Pentru că oricând este un timp potrivit pentru a realiza o schimbare în decorul locuinței, inegal.ro stă la dispoziție cu scaune și alte piese de mobilier care pot reda funcționalitatea spațiilor din locuință, completând-o totodată și pe plan estetic în trend cu tendințele actuale. Atât cei care preferă simplitatea specifică stilului minimalist, cât și cei care înclină mai degrabă spre alegeri mai sofisticate beneficiază de opțiuni variate, la costuri rezonabile.

Comentarii

comments

Continue Reading

Business

Articolele de papetărie din orice birou – recomandări de la Pintexim Fabrica de Papetărie

Avatar

Published

on

papetarie pintexim.ro

În orice birou se regăsesc diverse articole de papetărie, indiferent că este vorba despre o afacere la început de drum sau dimpotrivă, una care are mulți ani de experiență în spate. Când vine vorba despre produse de papetărie pentru birou, indiferent de specificul business-ului, sunt câteva articole ce nu trebuie să lipsească.

Sunt produse ce favorizează desfășurarea activităților, fiind utilizate în special pentru organizarea eficientă a activităților. Astfel, în fiecare birou se va regăsi o agendă, un top de hârtie, biletele autoadezive, plicuri, calendare si alte articole asemănătoare.

Imaginea unui birou dictează profesionalismul spre care se orientează atât angajații, cât și fondatorul firmei. De aceea acestea trebuie să fie calitative. Un punct de interes ce vine în întâmpinarea publicului larg cu articole variate de birotică este Pintexim Fabrica de Papetărie, magazinul online fiind regăsit pe https://www.pintexim.ro/.

Articole de papetărie de la Pintexim Fabrica de Papetărie

Cu toate că în prezent se preferă transmiterea informațiilor în mediul online, produsele de papetărie sunt esențiale pentru organizarea priorităților și a task-urilor ce trebuie îndeplinite în fiecare zi. În cele ce urmează vor fi prezentate principalele articole de papetărie care nu ar trebui să lipsească din niciun birou.

Bilețelele autoadezive

Notitele autoadezive sunt practice în majoritatea domeniilor de activitate și pot fi folosite și acasă. Sunt ca niște remindere absolut necesare care atrag atenția prin multitudinea de culori, dar și prin diversele forme drăguțe. La birou, pe aceste bilețele pot fi notate ziua și locul întâlnirilor de afaceri, indicații sau diverse task-uri scurte.

Aceste bilețele se regăsesc și pe https://www.pintexim.ro/ în categoria Notes adeziv. Acestea sunt un ideal mod de a transmite diverse mesaje colegilor de birou. Pot fi lipite de monitor pentru a uita de trimiterea unor mail-uri importante ce pot fi omise din cauza altor activități necesare de îndeplinit.

Plicurile din hârtie

În cadrul unui business, plicurile din hârtie sunt absolut necesare mai ales dacă salariul este înmânat și banii nu sunt transferați pe card. Acestea mai pot fi utilizate și pentru sigilarea documentelor importante sau pentru păstrarea facturilor din cadrul firmei. La Pintexim Fabrica de Papetărie se regăsesc diverse modele și dimensiuni întocmai pentru a fi întâmpinate nevoile unui public variat.

Plicurile din hârtie își dovedesc utilitatea și când vine vorba despre activități cotidine precum trimiterea felicitărilor pentru zilele de naștere, dar și vederi din vacanțe.

Topurile de hârtie pentru copiator

Alegerea colilor pentru copiator trebuie să se concentreze pe anumite criterii de calitate. În plus, acestea sunt diferite pentru fiecare model de copiator și imprimantă în parte, pe lângă imprimarea diferitelor documente necesare în firmă precum contracte de muncă sau facturi.

Colile A4 sunt necesare și așa cum este menționat mai sus este nevoie să fie potrivite pentru modelul de copiator din firmă. Pentru cei interesați de calitate și de caracteristici universale, pe https://www.pintexim.ro/ se regăsește varianta hartie alba pentru copiator A4 Absolute Paper. Topul conține 500 de coli albe A4 care se potrivesc pentru orice model de copiator.

Produsele de papetărie sunt absolut necesare în orice birou. Cei interesați de un raport echitabil între preț și calitate sunt invitați să viziualizeze gama vastă de produse a magazinului specificat anterior, pe https://www.pintexim.ro/.

Comentarii

comments

Continue Reading

Business

4 sfaturi pentru o bucătărie modernă

Avatar

Published

on

Bucătăria este pentru mulți dintre noi inima casei. Ea nu este doar locul în care se gătește și se coace mâncare gustoasă, ci zona în care întreaga familie se strânge pentru a petrece timpul împreună cu cei dragi.

Petrecerile din bucătărie se pot dovedi chiar mai distractive decât o nopate de ieșit în club. Cracterul intim și prietenos al acestui spațiu și apropierea față de frigider și zona de gătit, încurajează o atmosferă distractivă și relaxantă. Dacă tocmai v-ați mutat sau visați de mult să vă transformați bucătăria într-una modernă și în același timp stilată și rafinată, Delta Studio vă prezintă 4 pași esențiali în obținerea bucătăriei visurilor Dumneavoastră.

1.   Less is more

Nu este nevoie de mult pentru a fi cu adevărat fericit. Multe persoane care au hotărât să se debaraseze de lucurile inutile, care le aglomerează locuințele și viețile, suțin cu tărie acest lucru. În schimb se orientează către obiectele esențiale, pe care le aleg cu mare atenție. Minimalismul în bucătărie se caracterizează prin piese de mobilier cu siluete curate, linii și forme clare și o suprafață de lucru elegantă, care este păstrată cu rigurozitate curată și liberă.

2.   Materiale de înaltă calitate

Suprafețele de lucru din gresie sunt alegerea numărul unu a specialiștilor în design interior. Sunt foarte  rezistente, deosebit de igienice și ușor de întreținut. Sunt estetice și practice în același timp. Tocmai de aceea au ajuns să domine tendințele din bucătărie. Cu blaturile de bucătărie din gresie, le puteți avea pe toate. Nu este nevoie să alegeți un singur beneficiu, renunțând la celelalte. Avantajul principal este că nu absorb nimic, puteți prepara mâncarea direct pe ele, fără sa fie nevoie de o suprafață intermediară.

Având în vedere că protejarea mediului înconjurător este o problemă care s-a acutizat în ultimii ani, este indicat să ne îndreptăm către materiale ecologice și atunci când alegem mobila de bucătărie. Acestea sunt durabile, reciclabile si au o amprentă ecologică redusă. Pentru un look minimalist și rafinat, puteți opta pentru un blat de bucătărie în nuanțe de pământ și vopsea bazate pe minerale, care se transformă prin presare și ardere într-un material performant, foarte ușor de reciclat. Tonurile metalice presară accente dispersate în amenajarea bucătăriei, în timp ce marmura este o manifestare de stil și eleganță. Pentru cei care prețuiesc mai mult șarmul natural, vă recomandăm să le combinați cu diverse tipuri de lemn.

3. Game cromatică în tonuri întunecate

Negru este noul negru. Tonurile închise, precum antracit, bleumarin, verde olive împreună cu rose, domină trend-urile pentru bucătăriile anului 2019. Așadar, vă recomandăm să folosiți culori prăfuite, negru și rose. În categoria culorilor prăfuite intră culorile mate, nuanțe de verde, albastru sau violet, lipsite de luminozitate, care au fost amestecate cu tonuri de gri.

Bucătăriile negre sunt din nou pe val și sunt binevenite în orice tip de locuință. Acestea sunt amenajate cu piese de mobilier elegante, care surprind prin suprafețe mate și simple. Fronturile negre transformă un design tradițional în unul modern și atemporal.

Fără să pară prea feminine, accentele de Rose, sunt noua nuanță vedetă pentru bucătării. Acestea domolesc tonurile întunecate conferind bucătăriei un aer rafinat și elegant.

4. Bucătărie tip open space

Dacă aveți posibilitatea  de a alege dintre o bucătărie obișnuită și una tip open space, nu ezitați să optați pentru varianta open space cu zonă de dining și living integrat. Într-o astfel de bucătărie pereții și ușile dintre aceste zone sunt eliminate, creând un spațiu fluid și aerisit. Dacă nu va aflați în etapa alegerii sau construirii locuinței, consultați un arhitect pentru a verifica dacă există posibilitatea de a îndepărta pereții, care nu sunt de rezistență.

Spațiile deschise reprezintă o trăsatură distinctă a modernismului, care a revoluționat stilul de viață al oamenilor și domeniul designului interior. Deși nu este separată prin bariere spațiale tradiționale, precum pereți și uși, delimitarea se realizează cu ajutorul mobilei de living.

De asemenea, se poate obține prin integrarea covoarelor în diferitele zone delimitate, conform funcției pe care o îndeplinesc. Mai mult decât atât, covoarele reprezintă o modalitate simplă și practică de a personaliza un spațiu, de a insera o pată de culoare și a crea un mediu prietenos și confortabil. Pentru a crea un spațiu dinamic și nonconformist, optați pentru un covor cu modele geometrice în culori vibrante, cu o formă organică. De asemenea, textura covorului joacă un rol foarte important. Este indicat ca aceasta sa fie complementară cu finisajele aplicate în întreaga locuință, obținându-se astfel o unitate estetică, în care se urmărește un fir rosu. Dacă aveți copii sau animale de companie vor aprecia cu siguranță un covor moale și pufos.

Comentarii

comments

Continue Reading

Business

ArtSportTotal.ro sau locul în care se găsesc soluții sportive variate

Avatar

Published

on

articole si echipamente sportive Art Sport Total

Sportul ar trebui să fie parte din activitățile zilnice ale tuturor. Reprezintă o cale excelentă de a menține organismul într-o stare optimă de sănătate, alături de alimentație desigur, dar și de a oferi psihicului claritatea necesară pentru a lua decizii inspirate.

În întâmpinarea celor pasionați de mișcare, dar nu numai a acestora, ci și a celor pregătiți să descopere beneficiile pe care le are aceasta, vine ArtSportTotal.ro. Este vorba despre un magazin online specializat în articole sportive variate, începând de la accesorii și până la echipamente performante, soluții pentru sălile de sport, terenuri etc.

ArtSportTotal.ro, articole și echipamente sportive pentru toți

Oricine dorește să practice un sport, respectiv să se antreneze strict pentru a scădea în greutate ori deja pentru a atinge rezultate fizice de invidiat, trebuie să conștientizeze importanța unor solutii sportive de calitate. În cadrul acestui magazin online cu articole sportive, opțiunile sunt pentru toți, atât pentru cei care doresc să practice un sport individual, cât și pe echipe.

Prezintă un portofoliu dinamic, adaptat constant nevoilor de actualitate ale publicului. Își menține statutul de preferat al românilor prin colaborările de durată dezvoltate cu nume producătoare de articole sportive renumite, astfel oferind diversitate și calitate. Promptitudinea este definitorie când o comandă este plasată, iar prețurile pe care le practică sunt accesibile unui public vast. Oricine trebuie să aibă șansa la mișcare.

Pentru a menține interesul românilor față de sport, ArtSportTotal.ro se află în strânsă colaborare atât cu cei care cumpără din magazin, cât și cu asociații, cluburi sporitve, săli fitness și de sport, instituții de stat, unități de învățământ diverse.

Deoarece interesul specialiștilor este de a satisface oricine exigențe, întotdeauna va exista cineva care să ofere sfaturi și recomandări celor care nu sunt siguri de alegerea pe care o realizează. Fiecare produs comercializat de ArtSportTotal este însoțit în orice caz de specificații, tocmai în ideea de a oferi publicului informațiile de care are nevoie pentru a lua o decizie informată.

Din dorința de a susține performanțele sportive, magazinul dispune de categorii speciale de produse precum cele de accesorii, agrement, echipamente sportive diverse, mingi medicinale, soluții ortopedice, de kinetoterapie, pentru recuperare, gazon pentru terenuri, stadioane, săli de sport, sporturi de contact, de echipă, de iarnă, de sală, în aer liber, etc.

Acolo unde există dorința de a practica un sport, de a face antrenamente însă lipsește inspirația, există o secțiune de blog special creată pentru a stârni interesul publicului față de sporturi variate, pentru a-l informa totodată legat de ce presupune un antrenament corect, care sunt echipamentele și accesoriile necesare pentru fiecare în parte.

Nu doar cei al căror interes este de a face mișcare beneficiază de opțiuni aici. De asemenea, cei care doresc să realizeze săli de sport, terenuri pentru închiriere beneficiază de cele necesare pentru a oferi clienților condiții optime de siguranță și confort. Mai multe despre produsele și serviciile disponibile găsesc cei interesați pe artsporttotal.ro.

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

SHOW MAGAZINE

IN Trending