Connect with us

ALL MEDIA

Octavian Strunila a slabit 8 kg, iar Razvan Fodor aproape 6 de cand au inceput antrenamentele la “Dansez pentru tine” (galerie foto)

Published

on

 

Vineri seara, telespectatorii Pro Tv vor fi in premiera martorii unui duel in trei, dar si al unui concurs in pasi de tango si street-dance. Perechile care, in afara duelistilor, au mai ramas in competitie, Adela Popescu si Paula Seling alaturi de partenerii lor, vor afla cum se danseaza un tango de 10 de la doua foste concurente, Laura Cosoi si Adriela Morar, care vor exemplifica impreuna pasionalul stil de dans. Sustinuta de iubitul sau, Ilie Nastase, Brigitte Sfat va face un Bollywood cu scop umanitar alaturi de Daniel Nitoiu, prezentatorul Stirilor Pro Tv de la ora 13.00.

“Ilie a fost plecat zilele trecute din tara, dar ieri s-a intors si a fost alaturi de mine la antrenamentele de dans. Ii place cum iese dansul si este foarte mandru ca prin asta luptam de fapt pentru micuta Kassandra. Amandoi ne implicam mult in povestea ei si a familiei Rotariu si ne-am dori ca ei sa aiba parte de un viitor asa cum merita.”, povesteste Brigitte.

Razvan Fodor, Octavian Strunila si Nicola alaturi de partenerii lor vor dansa cu toata fiinta lor pentru a convinge publicul ca merita sa fie votati si sa ramana astfel in concurs. O singura pereche va fi eliminata din concurs dintre cele trei condamnate, insa toate se dedica suta la suta dansului, ringului si visului pentru care lupta de aproape doua luni de zile. Telespectatorii Pro Tv sunt singurii care au puterea de a decide soarta visului concurentilor votand prin sms la 1276 cu textul favoritului: Octavian, Nicola sau Razvan.

Antrenamentele asidue, zilele pline de repetitii si miscarile grele pe care au invatat sa le execute si-au lasat urme pe trupurile duelistilor. Octavian Strunila a slabit 8 kg, Razvan Fodor 5 kilograme si jumatate, iar Nicola si-a tonifiat musculatura, este mai supla si a scazut in centimetri de cand au inceput antrenamentele de dans.

Fiecare echipa duelista are cate un “ranit” in componenta. “Am o durere de doua sapatamani la un muschi intercostal, dar am lasat-o mai moale cu prizele pe partea dreapta si mergem mai departe.”, spune Razvan Fodor. “Stefan are de doua editii o durere foarte mare de genunchi, dar face tot ce poate ca sa nu se vada asta pe ring.”, povesteste Nicola despre partenerul ei, iar Octavian Strunila ii plange de mila coregrafului sau, Lilian Caraus, care si-a rupt un deget.

In prag de duel, Razvan Fodor trage provizoriu o linie si realizeaza ca experienta “Dansez pentru tine” i-a adus numai lucruri bune si spera sa aiba ocazia sa lupte si in continuare pentru Lena: “Imi place ca am cunoscut doi oameni fabulosi in persoana Lenei si a Doinei, ma bucur ca motivatia de a ajuta a dezgropat in mine resurse la care nu se astepta nimeni, poate nici macar eu. Ce-mi displace este insa ca de 7 saptamani, timp de 8 ore pe zi sunt tot timpul transpirat J. De fel, nu am cuvinte mestesugite pentru a-mi face promovare, dar consider cazul meu cel mai dificil dintre toate, dar care are posibilitate de rezolvare: de votul telespectatorilor depinde daca mama Lenei va merge sau va ramane in continuare in acelasi scaun cu rotile. Alaturi de Lena nu mai este cel care o sustinea in toate, logodnicul ei care a murit intr-un accident aviatic, asa ca noi trebuie sa luptam alaturi de ea pentru a-i implini visul.”, povesteste actorul din “Iubire si onoare” de la Acasa Tv.

Octavian Strunila crede cu tarie ca partenera lui merita sa fie ajutata dupa o viata care oricand poate constitui scenariul unui film de groaza: “Ella are 17 ani si acasa o asteapta doi parinti in scaune cu rotile si o poveste de viata cumplita. Nimic mai mult! Ce poate face un copil la varsta asta pentru a-si ajuta parintii? Are cu adevarat nevoie de voi. E pacat ca dupa un drum atat de lung sa se intoarca acasa. Mai sunt cativa pasi. Votati-o! Este un copil chinuit pentru care acum si aici inseamna viitorul!”, sustine actorul din “Mostenirea”, de la Pro Tv pentru care experienta “Dansez pentru tine” a reprezentat un consum fizic si psihic imens. “Toata lumea stie sau a auzit cat de greu e la Dansez pentru tine, dar nimeni nu realizeaza pana nu ajunge aici. Este un consum psihic si fizic imens. Cred ca daca emisiunea asta ar dura mai mult, cateva luni, s-ar ajunge la deviatii comportamentale grave. Am trecut prin depresii puternice in care mi-am pus mari intrebari in legatura cu mine. Aceasta emisiune m-a facut sa reflectez asupra mea. Mai am…”, marturiseste actorul.

In ultimele saptamani, Nicola nu a mai avut timp sa stea alaturi de copiii ei, insa si-a canalizat toata energia pe visul lui Stefan si pe dorinta de a-i vedea fiul grav bolnav zambind. “Eu si uitasem cand e ziua mea, oricum, de cand am intrat in acest proiect nu mai stiu cand e luni, cand e miercuri, stiu doar cand e joia si vinerea, pentru ca atunci avem repetitia generala in platou si emisiunea. In rest, ma concetrez doar pe dans si pe visul lui Stefan.”, povesteste artista. Pe langa faptul ca si-a creat o a doua familie, Nicola a castigat si dorinta de a continua dansul dupa terminarea emisiunii. “M-am hotarat sa ma duc la scoala de salsa dupa ce se termina “Dansez pentru tine”, pentru ca intotdeauna mi-au placut salsa si muzica latino, insa acum sunt si foarte hotarata sa ma inscriu. Este foarte grea salsa, insa vreau sa o invat pentru mine, pentru placerea mea, nu pentru performanta.”, povesteste Nicola.

Cele mai de pret saptamana aceasta pentru perechile dueliste sunt sfaturile coregrafilor lor. “Singura incurajare pe care mi-o da Doina si cu care suntem unanim de acord este sa ne bucuram atunci cand dansam, ca si cum ar fi ultimul dans din acest concurs.”, povesteste Fodor despre Doina Botis. “Saptamana aceasta incercam sa evitam eventualele stari de nervozitate create in afara repetitiilor. Incercam sa venim aici cat mai calmi, cat mai odihniti si gata de munca. Lilian stie foarte bine sa tempereze lucrurile si sa evitam astfel pierderile de energie.”, povesteste Octavian Strunila despre Lilian Caraus, punctul de echilibru al echipei lui. “Sfatul Cocutei este sa ne concentram la maxim. Am invatat ca daca esti stresat, nu rezolvi nimic, asa ca incerc sa ma relaxez si sa ma bucur de ce fac.”, povesteste Nicola.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

S-a lansat oficial un nou site media: newsbucuresti.ro – site de știri pentru Bucuresti si Ilfov

Published

on

 

newsbucuresti.ro, site-ul de știri online dedicat zonelor – Bucureşti şi Ilfov, a fost lansat oficial.

  • Noul proiect media – newsbucuresti.ro, va beneficia de știri și informații furnizate de către agenția de știri naționale – Ecopolitic Media.

 

Noua platformă online – newsbucuresti.ro, are și pagina de socializare dedicată, știrile vor fi distribuite pe pagina de facebook – www.facebook.com/newsbucuresti.ro

Noul site de stiri locale, dedicat zonelor Bucuresti și Ilfov – newsbucuresti.ro, alături de site-ul de știri naţionale ecopolitic.ro, fac parte din trustul de presă Ecopolitic Media.

Pe newsbucuresti.ro vor fi publicate în primul rând, articole de interes pentru cei care stau în zona București-Ilfov, dar și categorii de știri naționale, politice și de interes general.

Iulian Ionescu, CEO Ecopolitic Media: Cea mai importantă regiune a României din punct de vedere politic și economic (Bucuresti-Ilfov) – este obligatoriu să aibă și o platformă de știri dedicată!

”Decizia de a investi în acest nou proiect media – newsbucuresti.ro, am luat-o în urma unei analize de durată.După ce am analizat datele cu privire la piaţa de media din România – care a crescut anul trecut cu 10% comparativ cu 2017, ajungând la 454 milioane de euro, iar pentru 2019 este estimat un avans de 7%, coroborate cu datele legate de faptul că fiecare reşedinţă de judeţ are cel putin un site de știri, atunci am luat decizia ca și regiunea Bucureşti-Ilfov să aibă o platformă online de știri dedicată.

În plus, cea mai importantă regiune a României din punct de vedere politic și economic (Bucuresti-Ilfov) – este obligatoriu să aibă și o platformă de știri dedicată, mai ales dacă ne gândim în perspectiva viitoarei zone metropolitane din jurul Bucureștiului.”, ne-a transmis Iulian Ionescu, CEO Ecopolitic Media și redactor șef al newsbucuresti.ro

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Rezultate financiare Digi Communications NV în primul semestru al anului 2019

Published

on

 

Rezultate financiare pentru semestrul I 2019:
Digi Communications N.V. anunță creșterea cu 25% a EBITDA în primul semestru al anului 2019 față de primul semestru al anului 2018

• 575 milioane EUR venituri consolidate la nivel de Grup, în semestrul I 2019 (+ 18% față de sem. I 2018)
• 15,5 milioane unități generatoare de venit (RGU), toate serviciile (+ 7% la 30 iunie 2019 față de 30 iunie 2018)
• 199 milioane EUR EBITDA ajustată (cumulat pe primele 6 luni ale anului 2019), în creștere cu 25% față de aceeași perioadă a anului 2018
• În România, principalii vectori de creștere, în semestrul I 2019 față de semestrul I 2018 sunt: serviciile de internet fix (+10,6% RGU) și serviciile de televiziune prin cablu (+ 9.5% RGU)
Grupul Digi Communications N.V. a făcut publice miercuri, 14 august, rezultatele financiare pentru semestrul I 2019, anunțând o creștere a veniturilor consolidate cu 89 milioane EUR (18%), în raport cu aceeași perioadă a anului trecut. EBITDA ajustată a fost de 199,4 milioane EUR, în creștere cu 40,4 milioane EUR (25%) față de aceeași perioadă a anului 2018.
România se menține ca piață principală a Grupului, generând 63% din veniturile acestuia, pe locul al doilea fiind Ungaria (cu 19%), urmată de Spania (16%) și Italia (2%). În total, pe cele patru piețe, compania înregistrează 15,5 milioane RGU (unități generatoare de venit), în timp ce, la 30 iunie 2018, compania cumula 14,5 milioane RGU.
În ceea ce privește Ungaria, compania a înregistrat, de asemenea, creșteri în segmentul serviciilor de internet fix (3,7% – RGU iunie 2019 față de iunie 2018) și în cel al serviciilor de televiziune prin cablu (1,8% – RGU iunie 2019 față de iunie 2018).
În Spania și Italia, Digi Communications se adresează atât diasporei românești, cât și clienților locali. În total, cele două piețe contribuie cu 1,9 milioane de unități generatoare de venit, în special pentru serviciile oferite ca operator de rețele virtuale mobile (MVNO).
”În trimestrul 2 al anului 2019 am înregistrat un rezultat notabil în ceea ce privește principalii indicatori financiari. Astfel, cifra de afaceri a Grupului a depășit 294 milioane EUR (creștere de 16% raportat la perioada similară a anului 2018), iar EBITDA-ul a atins 109 milioane EUR (creștere de 33% raportat la perioada similară a anului 2018), rezultate susținute de creșteri operaționale.
În ultimele luni, am făcut pași importanți spre diversificarea ofertelor noastre pe piața maghiară și pe cea spaniolă. Am lansat serviciile de telefonie mobilă în Ungaria, în cursul trimestrului 2 al anului 2019, și am continuat extinderea acoperirii cu servicii de comunicații fixe în Spania. În ceea ce privește România, țin să menționez că este foarte importantă pentru noi lansarea serviciilor 5G la finalul lunii iunie, cu prezență în acest moment în București, Constanta, Iași și Oradea”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al Digi Communications N.V..

EVOLUȚII PE FIECARE PIAȚĂ

În România, Grupul a raportat creșteri pe segmentul serviciilor de cablu și internet fix, cu un progres de 9.5% al abonamentelor la serviciile de cablu tv (3,45 milioane RGU, la 30 iunie 2019, față de 3,15 milioane RGU, la 30 iunie 2018) și, respectiv, de 10,6% la abonamentele pentru serviciile de internet fix (2,64 milioane RGU la 30 iunie 2019 față de 2,38 milioane RGU, pentru perioada similară a anului anterior). În ceea ce privește serviciile de telefonie mobilă, Digi este liderul portabilității cu circa 164.480 numere portate în rețeaua Digi Mobil, în primul semestru al anului. Raportat la aceeași perioadă a anului anterior, rețelele de telefonie fixă și mobilă ale Grupului au atras, prin serviciul de portare, cu 35% mai multe numere fixe și mobile față de aceeași perioadă a anului anterior (179.328 numere portate, în primul semestru al anului 2019, față de 132.602 numere, în aceeași perioadă a anului 2018).*
În Ungaria, veniturile filialei Digi Hungary (inclusiv Invitel)** s-au majorat până la 110 milioane EUR in semestrul I al anului 2019 (in crestere cu 37%, crestere datorata in principal consolidarii IN.V.itel) . Pe segmentul serviciilor de internet fix, Digi este al doilea operator (cu o cotă de piață de peste 24%), în timp ce pe segmentul serviciilor de telefonie fixă deține o cotă de piață de circa 23% ***.
Spania și Italia au înregistrat o creștere importantă, de 42%, a RGU, ajungând de la 1,33 milioane RGU, la 30 iunie 2018, la 1,9 milioane RGU, la 30 iunie 2019. Digi Spania s-a poziționat ca lider al pieței MVNO (operator virtual de servicii de telefonie mobilă), și este cel de-al cincilea operator de telefonie mobilă pe piața iberică. Pe cele două piețe europene mature, Digi se adresează atât diasporei românești, cât și clienților locali.

Despre Grupul Digi
Digi Communications N.V. este compania mamă a operatorului de comunicații electronice, RCS & RDS S.A., liderul pieței de internet, pay-tv și servicii coN.V.ergente, în România, cu operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia. Înființată în urmă cu 26 de ani, compania deține aproape în integralitate cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune. Digi aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul comunicațiilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate.
În România, Grupul Digi este cel mai mare angajator privat din mediul antreprenorial local, cu peste 13.000 de angajați, și contribuie la bugetul de stat și al asigurărilor sociale și de sănătate cu mai mult de 120 milioane EUR anual.
În oferta de conținuturi trans-media a Grupului Digi figurează posturile de televiziune Digi24, Digi Sport, Film Now, Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, Music Channel și Hit Music Channel, primul post Ultra HD din România, Digi4K, posturile de radio Pro FM, Digi FM și Chill FM și platformele de comunicare online reunite sub DigiOnline.
Mai multe informații aici.

⃰ Potrivit statisticilor furnizate de portabilitate.ro.
⃰ ⃰ Inclusiv investiția în Invitel, companie din Ungaria, unde Grupul deține pachetul majoritar de acțiuni, de la 30 mai 2018.
⃰ ⃰ ⃰Potrivit NMHH, autoritatea maghiară pentru reglementarea comunicațiilor electronice.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Proiecte

România NEbunului simț – despre etichetă și lipsa ei

Published

on

 

Campania „România NEbunului simț” revine luni, 12 august 2019, în jurnalele Digi24. Lansată cu scopul de a trezi conștiința publică vis-a-vis de comportamentelor sociale neadecvate, campania propune în ediția următoare o discuție despre indisciplina pietonilor în trafic și nepăsarea turiștilor față de locurile în care își petrec vacanța.

Purtările abuzive ale unora dintre semenii noștri, indiferența și lipsa de respect față de natură sunt printre subiectele abordate. Invitații Teodorei Iacob ne dezvăluie explicațiile din spatele acestor proaste obiceiuri și calea cea mai scurtă pentru îndreptarea lor.

Cred că (n.r. traversatul nepermis) ține de mai multe lucruri, de educație, dar și de lipsa unor legi foarte clare. Dacă vorbim de alte țări, lucrurile stau total diferit și inclusiv românii, când pleacă în alte țări, se comportă diferit. Dar în România, ai senzația că lucrurile pot merge și așa și că, orice ar fi, nu ți se poate întâmpla ție. Mi-aduc aminte că eram în Japonia, pe o străduță de trei metri, era roșu, nu venea nicio mașină… Eram cu un grup de români și aș fi trecut, dar nu trecea nimeni, și îți era jenă de oameni să nu le respecți regulile, spune Răzvan Pascu, consultant în turism.


Când mergem pe stradă, cu capul plecat sau cu ochii în telefon, noi transmitem celor din jur o anumită energie și, dacă vrem să schimbăm mediul în care trăim, trebuie să ne schimbăm abordarea personală. Haideți să nu mai mergem cu capul plecat, mergem drept, eventual și zâmbim, pentru că o să îi facem pe alții să se simtă bine. Până la urmă, trebuie să tratăm cu încredere fiecare zi”, propune Andrei Pop, trainer de etichetă în afaceri.

Telespectatorii care susțin demersul Digi24 pot transmite filmulețe și fotografii, în atenția echipei „România NEbunului simț”, pe WhatsApp, la numărul 0771 100 304 sau 0775 542 466, dar și pe pagina de Facebook Digi24 și la adresa de e-mail redacție@digi24.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: