Connect with us

ALL MEDIA

Octavian Strunila si Ella au castigat marele premiu de 60 000 de euro, la “Dansez pentru tine”, iar Adela Popescu si Alexandru Lica Trofeul Visurilor (extra galerie foto)

Published

on

Marea finala a celui de-al zecelea sezon al emisiunii “Dansez pentru tine” s-a terminat cu lacrimi de fericire si visuri implinite. Pro Tv a fost lider absolut de audienta atat pe parcursul intregii zile, cat si pe parcursul finalei emisiunii, atat pe intreg publicul din mediul urban, cat si pe cel comercial.

Aproape 3 milioane de telespectatori la nivelul intregii populatii a Romaniei au urmarit in minutul de aur, 20.57, ultima editie din acest sezon a emisiunii « Dansez pentru tine » cand Pro Tv a inregistrat 16,6 puncte de rating pe intreg publicul din meidul urban si 42,8 procente din cota de piata pe publicul comercial.

Castigatorii premiului de 60 000 de euro si ai trofeului visurilor au fost in urma voturilor telespectatorilor Pro Tv Octavian Strunila si Ella Dumitru. Dupa 3 luni de antrenamente istovitoare, aproape 20 de stiluri de dans invatate contra cronometru si un vis a carui forta depasea puterile lor fizice, Octavian Strunila si Ella au trait fericirea de a afla ca au cucerit telespectatorii si premiul I. Lacrimile de fericire din ochii lor, ai mamei paralizate a Ellei si ai tatalui pe care il considera eroul vietii ei, au avut forta a o mie de cuvinte.

Cu cecul de 60 000 de euro in mana si cu trofeul visurilor in brate, cei doi castigatori au multumit tuturor pentru un vis implinit si au uimit printr-un gest simbolic si altruist. Desi l-au castigat cu munca asidua, Octavian, Ella si coregraful Lilian Carus au decis sa ofere trofeul visurilor colegilor lor de concurs care au ocupat locul al doilea, Adela Popescu si Alexandru Lica care, considera ei, au cucerit pe toata lumea cu dansurile lor artistice. Astfel ca perechea care a ocupat locul al doilea pe podiumul celui de-al zecelea sezon, Adela Popescu si Alexandru Lica, a castigat un premiu de 20 000 de euro si trofeul visurilor la care au aspirat toti concurentii.

Seara a fost una fericita pentru toate perechile care au concurat in sezonul cu oameni de nota zece. Lena, partenera lui Razvan Fodor, a primit in urma voturilor publicului Premiul de Popularitate in valoare de 5000 de euro, Ana Maria, partenera lui Bogdan Vladau, a primit Premiul Juriului in valoare de 3000 de euro pentru exuberanta si optimismul ei, iar Tudor, partenerul Paulei Seling, Premiul pentru Eleganta in valoare de 3000 de euro. In urma unor dansuri speciale executate de Loredana, Delia Matache si Jorge, Vica si Edi Stancu, Elena Gheorghe si Cornel Ogrean, Cheeky Girls cu Piticu si Catalin Josan, CRBL si sotia lui, Elena, alti concurenti au mai putut primi sume suplimentare de bani cu care sa incerce sa-si duca la buna indeplinire visurile. Astfel ca fiecare concurent a strans cu ochii in lacrimi premiu peste premiu si au inceput deja cu totii sa-si faca planuri in legatura cu modul in care vor investi banii pentru implinirea visurilor lor.

Liliana, partenera lui Jorge, a primit in total 4500 de euro, Claudiu, partenerul Doinitei, a primit 7500 de euro, Ana Maria Iordan, partenera lui Bogdan Vladau, a primit cu tot cu premiul juriului 9500 de euro, Stefan Giurgea, partenerul Nicolei, a strans 15000 de euro, Lena, partenera lui Razvan Fodor a luat cu tot cu Premiul de Popularitate 13 000 de euro, iar Tudor, ocupantul locului al treilea, a primit si un premiu pentru eleganta si a plecat acasa cu 19 200 de euro. Si alti fosti concurenti au avut parte de daruri din partea emisiunii “Dansez pentru tine”. Denis Tamplaru, copilul pentru care au dansat in sezonul al cincilea Andra si Cornel Ogrean, a mai primit 3000 de euro, Mini Edi, Cristian Lucache, a primit 2000 de euro, iar Kassandra, fetita pentru care a dansat Brigitte Sfat, a primit din partea unor anonimi 10 000 de euro. Asadar, in seara finalei s-au dat aproape 170 000 de euro si alte premii.

Platoul emisiunii a vibrat la propriu in urma duelului remarcabil intre Mihai Petre si Wilmark. Cei doi membri ai juriului au facut un recital de dans alaturi de partenerele lor, pe ritmuri latino, dar spre disperarea lui Wilmark, si de jive. Tot un duel fascinant au facut si cele doua perechi care au facut istorie in Mexic, la varianta internationala a emisiunii “Dansez pentru tine”, Andreea Balan si Petrisor Ruge si Laura Cosoi si Bogdan Boanta. Beatrice Rancea a dat pentru cateva minute pupitrul de jurizare pentru ringul de dans si a facut un tango plin de expresivitate alaturi de o parte din baletul emisiunii.

Grigore Moldovan si fratiorul lui, Ionut, cei care sezonul trecut au cucerit telespectatorii Pro Tv cu povestea lor dramatica au avut surpriza de a primi cadou pe langa un premiu de 3000 de euro si un ajutor medical important, si un dans surprinzator. O parte din redatia emisiunii “Danses pentru tine” care de 10 sezoane munceste pentru documentare, productie si tot ce tine de munca de culise a emisiunii s-a mutat in lumina reflectoarelor, cu un dans sexy care a starnit ropote de aplauze. Andrei Stefan si Magda Ciorobea, doi dintre fostii concurenti care au castigat in trecut trofeul visurilor au revenit in ring si au spus o poveste sensibila de dragoste in pasi de dans contemporan.

Seara s-a terminat cu lacrimi de fericire, dar si cu anuntul ca in ianuarie, pe data de 15, va avea loc la Teatrul Nottara din Bucuresti, preselectia pentru cel de-al unsprezecelea sezon “Dansez pentru tine” care va fi difuzat in primavara, de la Pro Tv.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Postul de televiziune Digi Film îşi schimbă denumirea în FILM NOW

Published

on

Foto Credit: DIGI TV

Din 18 iunie, Digi Film, canalul de filme al RCS & RDS, va avea o nouă identitate. După șapte ani sub același brand, el își asumă acum un nume care întrupează valorile spectacol, culoare, aventură, într-o lume în care totul se întâmplă acum: aventură, acum; emoţie, acum; film, acum.

Astfel, Digi Film devine Film Now, un canal TV care aduce publicului abonat mai mult spectacol, mai multă emoţie, mai mult dinamism într-o selecție de filme de calitate, 24 de ore din 24, neîntrerupte de pauze de publicitate.

Digi Film a pornit în februarie 2011, din dorința companiei RCS & RDS de a completa oferta modestă a canalelor de film prezente în România. De atunci, Digi Film a adus publicului producţii de vârf din cele mai diverse genuri cinematografice, de la cele mai noi titluri la filmele de cult ale fiecărui gen. Difuzând încă de la lansare titluri premiate, multe cu succes colosal la box office, Digi Film a devenit rapid unul dintre preferatele  telespectatorilor Digi și ale cinefililor.

„Dacă ar fi să ne definim printr-o idee, probabil am vorbi despre acţiune sau adrenalină. Dar am promovat întotdeauna o combinaţie între fiorul adrenalinei  şi senzaţia de confort şi relaxare a comediilor bune, şi am completat tabloul cu cea mai diversă paletă de genuri: thriller, science-fiction, istoric, horror, film romantic, animaţie, dramă etc. În luna iulie, filme ca “Ice Age”, “Paddington 2”, “Doctor Strange”, “Arrival”, “Escape Plan”, “Den of Thieves”, “Bastille Day” și multe altele vor face parte din oferta Film Now,” precizează Bogdan Chiriţoiu, manager canale tematice.

Digi Film / Film Now are ca target principal spectatorul urban între 18 și 65 de ani. Grila 24/24 urmărește structura demografică și tiparul ocupării forţei de muncă, precum și tiparul de consum al telespectatorilor români, oferind filme de aventură, acţiune, comedie sau familie în timpul zilelor de lucru, animaţii și filme pentru copii în dimineţile zilelor de weekend și în perioadele de sărbători, filme cu cast puternic și renume în zilele de weekend. În prime time sunt programate cele mai intense filme de acţiune, aventuri sau thriller, cele mai tari comedii, cele mai incitante drame psihologice sau de suspans. Noaptea se difuzează preponderent filme de acţiune, thriller sau horror, pentru amatorii de senzaţii tari.

Digi Film / Film Now colaborează cu cele mai puternice companii de distribuţie de film din întreaga lume, de la marile studiouri (Warner, Disney, NBC etc.) la companii independente din România sau din străinătate, pentru a asigura telespectatorilor săi acces la o selecţie pentru toate gusturile și exigenţele

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending