Connect with us

A-Z NEWS

Ofertele de jocuri Netflix au fost un succes?

Published

on

Reclame

Jocurile au fascinat omenirea de la începutul lumii. În variantă fizică sau doar în cea online, interesul a fost captat dintotdeauna. În timp, conceptul de joc a fost dezvoltat. Jocurile au ajuns să fie accesibile oricui navighează în mediul online. În prezent, se poate juca indiferent de locație sau de timp. Acest tip de flexibilitate a fost dintotdeauna așteptată.

Jocurile: un început promițător pentru Netflix

Odată ce jocurilor li s-a oferit o nouă dimensiune, totul a început parcă să înflorească. Avansul fulminant poate fi observat în rândul jocurilor de noroc. Cazinourile online vin cu portofolii de-a dreptul impresionante. În plus, la sloturi, poți primi rotiri gratuite pe bune și poți participa la turnee interactive. Premiile oferite sunt adeseori de mare valoare, iar experiența este una pe măsură.

În domeniul jocurilor a luat avânt și serviciul de streaming Netflix. Serviciul a lansat jocuri pe platforma sa, care pot fi jucate și cu ajutorul telefonului mobil. Această dezvoltare a pornit la sfârșitul anului 2021. În 2023, compania avea deja lansate 50 de jocuri. Și nu s-a oprit aici. Din contră, a continuat să evolueze și să lanseze noi jocuri pe piață.

Anul 2024 a venit cu noi jocuri care au fost evidențiate în rândul publicului. Jocul Calamarului și Sonic Mania Plus sunt doar două din multiplele exemple. Pentru acest an compania își propune să aibă în portofoliu 86 de jocuri lansate. În afară de acestea, multele altele sunt încă în stadiul de dezvoltare. Jocurile sunt disponibile gratuit și momentan nu implică costuri suplimentare.

Cu toate acestea, Netflix ia în calcul posibilitatea de monetizarea a jocurilor sale. Acestea pot include reclame sau diverse microtranzacții. Totodatăă, este posibilă și implementarea unui preț de achiziție a jocurilor. Practic poate aduce într-adevăr venituri suplimentare companiei. Dar nu se știe cât de agreată va fi această decizie în rândul utilizatorilor.

Au avut sau nu succes jocurile lansate de Netflix?

Expansiunea portofoliului de jocuri și ideea de monetizare lasă de înțeles faptul că jocurile au succes. Deja s-a anunțat lansarea de noi jocuri, inspirate după filme de succes și nu numai. Jocurile sunt din ce în ce mai bine dezvoltate. În plus, perseverența companiei indică faptul că această ramură va continua să se dezvolte și mai mult.

În anul 2023, numărul descărcărilor de jocuri Netflix a crescut în proporție de 180%. În lumea întreagă, jocurile companiei au fost descărcate de utilizatori de aproximativ 81,2 milioane de ori. Efortul de a achiziționa studiouri pare să dea roade. Astfel, Netflix s-a răspândit în toată lumea. Punctele sale de lucru sunt multiple, ceea ce îi permite un acces poate mai personalizat la piața de desfacere.

Cel mai descărcat joc din 2023 este GTA: Vice City. Apoi, și titluri precum GTA III nu se lasă mai prejos. Variantele jocului GTA au avut priză la public. Toate variantele acestui joc au însumat 17% din descărcările de jocuri Netflix. Prin urmare, jocurile de acțiune au devenit categoria de top a serviciului de streaming. Popularitatea a atras de la sine și noi utilizatori.

În 2023, jocurile puzzle au ocupat locul trei în descărcări. Un alt exemplu ce dovedește succesul este jocul San Andreas. Acesta a înregistrat 500.000 de descărcări anul trecut. În afara lor mai sunt multe alte titluri căutate de utilizatori. Lista cuprinde și jocuri precum The Queen’s Gambit, Money Heist și Narcos. Prin urmare, e o transpunere a serialelor de succes în jocuri. Și chiar are urmări pozitive.

În final

Inițiativa Netflix-ului de a pătrunde în lumea jocurilor a dat roade. Perseverența sa a dus la succes în rândul utilizatorilor. Faptul că toate aceste jocuri sunt disponibile și pe mobil îi întărește potențialul de dezvoltare. Planurile companiei includ lansarea de noi jocuri pe viitor. Sursele de inspirație sunt nemărginite. Cu siguranță publicul va fi mai mulțumit și mai atras de această caracteristică dinamică a companiei.

Sursă foto: Unsplash

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
AUDIENȚE TV3 zile ago

Spania a câștigat EURO 2024, în direct la PRO TV! Peste 2.9 milioane de telespectatori au urmărit finala care a fost lider absolut de audiență

AUDIENȚE TV5 zile ago

Anglia a învins Olanda și va juca finala EURO 2024 contra Spaniei, duminică, în direct la PRO TV și pe VOYO!

Reality Show5 zile ago

Premieră la Insula Iubirii în cel de-al optulea sezon al reality show-ului de la Antena 1: partenerii au fost despărţiţi fără să apuce să îşi ia rămas bun

Premieră TV5 zile ago

PREMIERĂ Noul sezon Atletico Textila revine la PRO TV ”Liga 2, pregătește-te de noi”

Reality Show5 zile ago

Delia şi Liviu câştigătorii celui de-al nouălea sezon Mireasa şi ai premiului în valoare de 40.000 de Euro

Emisiuni6 zile ago

Cristina Bâtlan, o femeie de afaceri de succes, la „40 de întrebări cu Denise Rifai”, duminica aceasta

Serialeo săptămână ago

Valentin Teodosiu, rol important în noul serial TĂTUȚU`! „Personajul meu este cel mai de temut al vremii”

Reality Showo săptămână ago

Declaraţie şocantă la Insula Iubirii: „Ne-am despărţit de 37 de ori!”

Cinemao săptămână ago

Festivalul „Saptamana Comediei”, la final. Teatrul de Comedie pleaca acasa cu 3 premii.

Emisiuni2 săptămâni ago

Serghei Mizil vine duminica aceasta la “40 de întrebări cu Denise Rifai”

Analize Audiente TV2 săptămâni ago

4.9 milioane de inimi au bătut la unison în fața televizoarelor pentru Generația de suflet a Naționalei! PRO TV lider absolut de audiență cu cifre record

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending