Connect with us

AUDIENȚE TV

Olanda–Germania şi Suedia-Anglia cele mai urmărite partide la EURO 2012

Avatar

Published

on

Cele două transmisii de la TVR 1 sunt şi cele mai vizionate programe tv în perioada 8-19 iunie

 

Meciurile Olanda – Germania şi Suedia – Anglia din cadrul EURO 2012, disputate în 13 iunie, respectiv 15 iunie şi transmise în direct de TVR 1, TVR HD şi euro2012.tvrinfo.ro, au fost cele mai urmărite partide ale Campionatului European de Fotbal în faza grupelor, încheiată marţi, 19 iunie. De altfel, cele două meciuri au ocupat şi primele două poziţii în clasamentul tuturor programelor tv din perioada 8-19 iunie, de la debutul EURO 2012 îână în prezent.

 

Olanda – Germania s-a clasat pe primul loc pe publicurile urban şi comercial – a adunat la nivel urban o medie de 871.000 de telespectatori (8,3% rating* mediu şi 20,3% cotă medie de piaţă*) şi 426.000 de telespectatori pe publicul comercial (rating mediu de 7,7% şi o cotă medie de piaţă de 21%). Pardida dintre olandezi şi nemţi a fost pe poziţia a doua la nivel naţional (cu o medie de 1.464.000 de telespectatori). Suedia – Anglia a ocupat primul loc la nivelul întregii ţări, partida fiind urmărită, în medie, de 1.474.000 de microbişti (rating mediu de 7,7% şi share mediu de 20,6%) şi locul al doilea pe publicul urban (818.000 de telespectatori) şi comercial (353.000 de telespectatori).

 

La nivel urban, locurile 3, 4 şi 5 în clasamanetul EURO 2012 la TVR 1 – faza grupelor – au fost ocupate de meciurile: Spania – Italia (761.000 de telespctatori), Polonia – Rusia (729.000 de telespectatori) şi Ucraina – Suedia (725.000 de telespectatori).

 

Pe targetul naţional, după Suedia – Anglia şi Olanda – Germania, s-au clasat: locul 3 Spania – Irlanda (1.310.000 de telespectatori), locul 4 Polonia – Rusia (1.282.000 de telespectatori) şi locul 5 Ucraina – Suedia (1.236.000 de telespectatori).

 

De mâine, 21 iunie, EURO 2012 intră în faza sferturilor de finală. TVR 1, TVR HD şi euro2012.tvrinfo.ro continuă să transmită live toate cele patru partide astfel:

21 iunie, ora 21.45 – Cehia – Portugalia (de la Varşovia)

22 iunie, ora 21.45 – Germania – Grecia (de la Gdansk)

23 iunie, ora 21.45 – Spania – Franţa (de la Doneţk)

24 iunie, ora 21.45 – Anglia – Italia (de la Kiev).

 

Toate meciurile pot fi văzute de microbiştii din Capitală în Zona Suporterilor EURO 2012 din Piaţa Sf. Anton, în Centrul Vechi (în spatele Hanului lui Manuc), unde TVR şi Primăria Generală a Municipiului Bucureşti au pregătit un ecran de 20 mp. Pe acest ecran, se pot urmări în direct toate cele 31 de meciuri ale Campionatului.

 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 2,0 8,2 187
  Romania TV 1,8 7,5 172
  Antena 3 1,4 5,9 134
ASTA-I ROMANIA Pro TV 1,4 5,8 132
14:30-16:00 Antena 1 1,3 5,3 122
Source: Kantar Media Romania        
Date: 28.06.2020        
         
         
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 3,4 12,4 593
  Romania TV 2,0 7,3 349
  National TV 1,5 5,7 272
ASTA-I ROMANIA Antena 1 1,4 5,1 245
14:30-16:00 Pro TV 1,3 4,8 231
Source: Kantar Media Romania        
Date: 28.06.2020        

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0