Connect with us

Proiecte

Premieră în România: One United Properties primește la Londra prestigiosul premiu Best International Award in Sustainable Residential Development, la International Property Awards 2019 – 2020

Redactia Radar de Media

Published

on

Proiectul One Floreasca City este primul proiect imobiliar din România deținător al unui premiu internațional valoros: cel mai bun proiect internațional la categoria „dezvoltare rezidențială sustenabilă”.

Pentru prima oară în istoria pieței imobiliare din România, un proiect autohton primește un important premiu internațional. One Floreasca City, proiect dezvoltat de compania One United Properties, a fost distins cu prestigiosul premiu Best International Award in Sustainable Residential Development, în cadrul galei finale International Property Awards 2019-2020. Până în acest moment, niciun alt proiect de real estate din România nu a mai câștigat o astfel de distincție internațională de prestigiu.

În urma celor două sesiuni de jurizare ale International Property Awards 2019-2020, compania One United Properties s-a calificat cu proiectul One Floreasca City la etapa regională a competiției, câștigând premiul regional pentru cel mai bun proiect imobiliar din Europa, în categoria „dezvoltare rezidențială sustenabilă”  – Best in Europe in Sustainable Residential Development Award. În marea finală a premiilor International Property Awards, compania a fost distinsă și cu premiul pentru cel mai bun proiect internațional la aceeași categorie – Best International in Sustainable Residential Development Award.

„Împreună cu echipa One United Properties am identificat acest proiect, One Floreasca City, ca fiind unul excelent, cu șanse mari de a ajunge departe în această importantă competiție internațională. Acest „departe” însă ne-a surprins pe toți, pentru că, dacă în anii trecuți au mai fost companii care au ajuns în etape regionale, pe plan internațional nicio companie românească nu a mai primit acest premiu. Este o premieră fantastică pentru piața imobiliară românească și mă bucur că One United Properties deschide acest drum. Premiul câștigat de One și un un premiu pentru București și România. Cred că acum începem să învățăm să facem lucrurile bine, să înțelegem ce înseamnă o evaluare internațională. Cu acest premiu, One United Properties ridică foarte mult ștacheta pe piața imobiliară de la noi”, spune Valentin Ilie, consultant One United Properties pentru participarea la International Property Awards 2019-2020.

„Acest premiu este încă un motiv de bucurie și mândrie pentru echipa One United Properties, după ce în octombrie, la Londra, într-o fază anterioară a competiției, compania noastră și-a adjudecat 4 premii, dintre care 3 de nivelul 5 stele. Această distincție și totodată premieră pentru România este pentru noi o mare onoare. Suntem bucuroși că proiectele noastre sunt recunoscute la nivel internațional și că standardele impuse de compania noastră se aliniază la practici de top de pe piața mondială. One United Properties își confirmă încă o dată, în fața investitorilor, angajamentul de a dezvolta soluții unice în acest domeniu. Succesul proiectului câștigător, One Floreasca City, un proiect multifuncțional și de regenerare urbană, este succesul întregii echipe de proiect și un exemplu reușit de gentrificare”, a declarat Beatrice Dumitrașcu, VP Residential Sales One United Properties.

One Floreasca City devine astfel primul proiect imobiliar din România deținător al unui premiu internațional valoros: cel mai bun proiect internațional la categoria „dezvoltare rezidențială sustenabilă”. One Floreasca City este o dezvoltare mixtă la intersecția Bulevardului Mircea Eliade cu Calea Floreasca, proiect ce se integrează în strategia companiei de a dezvolta pe piața din România proiecte imobiliare cu funcțiune mixtă și de regenerare urbană. One Floreasca City are o componentă rezidențială – One Mircea Eliade, cu 247 de apartamente exclusiviste, și o componentă office – turnul de birouri One Tower, cu 24.000 mp suprafață brută închiriabilă (GLA). Cele patru clădiri vor fi livrate în trimestrul 4 2020.

Premiile International Property Awards (https://propertyawards.net/) sunt dedicate profesioniștilor din domeniul proiectelor rezidențiale și comerciale din întreaga lume, fie că vorbim de birouri de design, arhitectură sau dezvoltatori imobiliare. Premiile sunt împărțite în regiuni care acoperă Africa, Asia Pacific, Arabia, Canada, Caraibe, America Centrală și de Sud, Europa, Marea Britanie și SUA, iar juriul este format din specialiști de top care acoperă toate domeniile de activitate ale categoriilor de premii. Companiile câștigătoare sunt apoi invitate să participe la o gală organizată pentru fiecare regiune în parte și au dreptul să utilizeze logo-ul prestigioaselor distincții în comunicarea publică și de marketing. Fiecare premiu acordat are două niveluri: Award Winner și 5 Stars Winner.

Dacă ți-a plăcut acest articol, te invităm să citești și „8 concurenți continuă lupta spre titlul de Vocea României 2019!”.

Foto: PR

Comentarii

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Ajutor pentru spitale din partea mediului de business: s-a lansat platforma ajutorspitale.entreprenation.ro

Avatar

Published

on

În contextul în care Organizația Mondială a Sănătății a declarat pandemie, iar în România a fost publicat decretul privind instituirea stării de urgență pe teritoriul țării noastre, capacitatea sistemului medical românesc de a face față și de a reacționa promt și efecient este esențială. Spitalele și centrele medicale din România sunt în linia întâi a luptei împotriva COVID-19, iar platforma https://ajutorspitale.entreprenation.ro/ vine în întâmpinarea nevoilor urgente ale acestora. 

Proiectul #ajutorspitale se adresează atât spitalelor și centrelor medicale care au nevoie de susținere pentru a-și putea desfășura activitatea în contextul dificil cu care se confruntă, cât și mediului de business, antreprenorilor care au resurse materiale și/ sau umane valoroase, prin care pot susține sistemul medical în această perioadă. Proiectul este o punte de legătură între resursele din mediul de business și nevoile pe care spitalele românești le au în acest moment critic. Inițiat de Dorin Boerescu (CEO 2Performant) cu susținerea Ilincăi Păun (CEO The Entrepreneurship Academy) și a lui Alexandru Ghiță (Fondator Educativa, co-fondator Entrepreneurship Academy) și implementată de o echipă de 60 de voluntari, platforma https://ajutorspitale.entreprenation.ro/ este un apel la solidaritate adresat oamenilor de business, celor care au demonstrat în repetate rânduri că au puterea să producă un impact pozitiv în comunitate.

 

#ajutorspitale Cum funcționează?

Astăzi, pe platforma https://ajutorspitale.entreprenation.ro/ se identifică nevoile din spitale și centre medicale din toată țara, iar echipa de voluntari este pregătită să colaboreze cu Direcția de Sănătate Publică și cu Ministerul Sănătății pentru a putea direcționa resursele acolo unde este nevoie și unde situația poate deveni critică în următoarele 2-3 săptămâni, dacă ritmul îmbolnăvirilor crește. Misiunea platformei este să ajute spitalele, unitățile sanitare și medicii de familie din România în lupta contra coronavirusului (COVID-19). Spitalele și centrele medicale sau reprezentanții oficiali ai acestora au la dispoziție pe această plaformă secțiunea „Ești reprezentant al unei unități medicale?”, unde pot intra și completa formularul cu cele mai presante nevoi cu care se confruntă în această perioadă.

Orice organizație care poate să ofere o mână de ajutor se poate alătura acestei comunități antreprenoriale care face eforturi pentru a limita efectele crizei generate de COVID-19 în România. Pe https://ajutorspitale.entreprenation.ro/ cei din mediul de business au la dispoziție formularul de la secțiunea „Ești antreprenor și vrei să dai o mână de ajutor?”, unde se vor descrie concret resursele sau soluțiile pe care le pot pune la dispoziție. Echipa care gestionează platforma se va ocupa să direcționeze ajutorul respectiv acolo unde este cea mai mare nevoie. Modurile în care oamenii de business și antreprenorii pot oferi sprijin sunt diverse: de la apă potabilă și alimente, la echipamente și dispozitive medicale, adaptări ale spațiilor și liniilor de producție pentru a răspunde urgențelor de azi.

„Vă mulțumim vouă, medicilor, asistentelor și întregului personal medical din linia I în lupta împotriva coronavirusului (COVID-19). Pe voi ne bazăm toți ceilalți și vrem să știți că și voi vă puteți baza pe noi. Sunteți eroii noștri! Oameni de business, suntem un grup de 60 de voluntari, susținuți de peste 1.000 de oameni de afaceri. Avem nevoie să fim și mai mulți: orice resurse puteți dona în perioada asta, spuneți-ne și vom crea rapid legături eficiente între nevoile spitalelor și soluțiile voastre. Cred că oamenii de business care sunt acum în dificultate vor găsi idei să-și relanseze business-urile mai ales dacă vor acorda chiar de acum atenție nevoilor care există în comunitate. Vă încurajez să fiți puternici, să gândiți în lateral și optimist. Lumea se schimbă rapid, iar capacitatea de adaptare, competența și experiența voastră pot face o mare diferență acum! Vor apărea multe oportunități după ce vom depăși cu bine acest moment, totul este să înțelegem unde putem face o diferență fiecare dintre noi. Afacerile din România intră în gardă alături de medici”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant și inițiator al proiectului #ajutorspitale.

 

Primul #ajutorspitale se întâmplă la Sinaia

Spitalele se confruntă cu mai multe provocări în această perioadă, una dintre ele fiind epuizarea rezervelor, atât a celor materiale, cât și a celor financiare. Din cauza riscului nou apărut de infectare cu COVID-19, necesitățile de materiale sanitare au crescut, pentru că a apărut nevoia de prevenție. O situație la care se lucrează în acest moment prin intermediul platformei https://ajutorspitale.entreprenation.ro/ este cea a spitalului din Sinaia, care a transmis o solicitare concretă de materiale sanitare și cantități necesare (măști, mănuși, halate, dezinfectanți, apă îmbuteliată, paturi etc. – care reprezintă minimul necesar pentru o funcționare cel puțin normală pe o perioadă de o lună, o lună și jumătate), apoi echipa care gestionează platforma a identificat antreprenori care au putut să le vină în ajutor cu următoarele:

  • firmă din Craiova, al cărei obiect de activitate este fabricarea de porți metalice, și-a dat seama că ar putea confecționa pentru acest spital paturi, mese pentru instrumentar, brancarde pentru transport pacienți, paravane medicale; așa că a trecut la acțiune imediat și în doar câteva zile va avea gata tot necesarul solicitat. Paturile sunt în producție deja, iar până la finalul acestei săptămâni ele vor ajunge la spital. De această adaptare a liniei de producție ar putea profita și alte spitale cu nevoi similare.
  • o companie din Ploiești a preluat solicitarea de apă îmbuteliată, deși nu era în obiectul ei de activitate, a căutat și a găsit un distribuitor pentru livrare rapidă, a comandat toată cantitatea necesară, iar luni, 16 martie, apa a fost deja livrată spitalului din Sinaia.

„În această perioadă traversăm o situație specială, în care fiecare trebuie să se concentreze pe a face lucruri, cât mai bine și a pune în prim plan interesul comun. Experiențele celor aflați în grea încercare trebuie să ne pună pe gânduri, dar să nu rămânem în acea stare, ci să acționăm coerent și să sprijinim chiar și de acasă. Am găsit în echipa #ajutorspitale sprijin concret, imediat. Îi felicit din toată inima pentru implicarea lor, mulțumesc că au dat curs solicitărilor noastre. Personal găsesc extrem de importantă identificarea de soluții pentru protecția pacienților și a personalului medical, precum și pentru starea de spirit a echipei mele. În condiții speciale am descoperit oameni speciali, cărora le mulțumesc și le doresc multă sănătate”, a declarat Mariana Miu Grigorescu, Manager Spital Sinaia.

Pentru întrebări, idei sau sugestii: ajutorspitale@entreprenation.ro

 

 

Despre Entreprenation

Entreprenation.ro este o inițiativă a organizațiilor și comunităților The Entrepreneurship Academy, Educativa, 2Performant și MsM România. În contextul actual al evoluției crizei generate de noul coronavirus în România, această echipă vine în anticiparea unei crize profunde medicale, sociale și economice cu o platformă de colectare de probleme și resurse, ce vor fi apoi prioritizate și soluționate cu ajutorul comunității de business și a studenților la The Entrepreneurship Academy. Detalii pe www.entreprenation.ro.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

PRO TV a lansat emisiunea exclusiv digitală Doctor de bine!

Avatar

Published

on

În fiecare miercuri, Liliana Curea și medici specialiști vorbesc despre subiecte de interes din domeniul pediatriei

 

PRO TV a lansat emisiunea online Doctor de bine! În fiecare miercuri, la ora 11:00, jurnalista Liliana Curea va prezenta în exclusivitate online un subiect de interes din domeniul pediatriei, alături de specialiști cu experiență în medicină. Emisiunea digitală poate fi urmărită pe stirilePROTV.ro și protvplus.ro, dar și pe Facebook și YouTube.

 

Am întâlnit mulți oameni care ajung în fata medicului și spun: ”cred că am boala X, pentru că am citit eu pe internet și am văzut că astea sunt simptomele”. Din păcate, se aplică uneori și în cazul celor care au copii. Sunt foarte multe grupuri de părinți unde se discută inclusiv problemele de sănătate și alegerea unui tratament sau altul. Aceste grupuri sunt utile în anumite situații, dar nu atunci când trebuie pus un diagnostic. Oamenii trebuie să înțeleagă un lucru foarte simplu: doar doctorul este în măsură să îți spună ce problemă de sănătate ai tu sau copilul tău și ce tratament trebuie urmat, nu internetul, nu vecina sau prietenii. ”Doctor de bine” își propune să aducă în fața părinților medici foarte bine pregătiți, care să raspundă tuturor întrebărilor pe care le au în legătură cu problemele de sănătate care pot apărea în cazul celor mici. Vom avea în fiecare săptămână un specialist cu care vom discuta situații obișnuite sau mai puțin obișnuite, boli cunoscute sau care apar mai rar. Ne va spune când trebuie să se alarmeze părinții și cum pot rezolva lucrurile fără a-l duce pe cel mic la spital. Și, mai ales, cum să nu intre în panică, indiferent de situație.”, a spus Liliana Curea despre emisiunea Doctor de bine.

 

Miercuri, de la ora 11:00, Liliana Curea o va avea invitată pe Gabriela Bar, de la Institutul Pentru Sănătatea Mamei și Copilului

 

Mâine o vom avea alături de noi pe dr. Gabriela Bar, medic primar pediatru, șefa Compartimentului de Primiri Urgențe din cadrul INSMC. Doctor de bine este un proiect adaptat realității zilelor noastre, când oamenii își iau informațiile din mediul online. Tocmai de aceea, vrem să aibă acces la informații și sfaturi corecte, de la persoane specializate și în măsură să le ofere.”, spune Liliana despre ediția de miercuri. Jurnalista PRO TV și invitata sa vor discuta despre subiecte de actualitate în această perioadă: gripa sezonieră și coronavirus. Ce atitudine au părinții? Cer mai multe informații sau clarificări? Ce situații sunt întâlnite la urgențe? Cât de important este medicul de familie?

 

De asemenea, cele două vor discuta și despre un alt subiect relevant: care sunt bolile care sunt specifice perioadei de primăvară, iar părinții vor putea afla care sunt semnele la care să acorde mai multă atenție. Toți cei care au întrebări referitoare la subiectele abordate le pot scrie la comentariile emisiunii live de pe Facebook, iar Liliana și invitata sa vor răspunde punctual.

 

Un reach mai mare de 325.000 pentru prima ediție a emisiunii Doctor de bine!

 

În prima ediție a emisiunii, jurnalista Liliana Curea l-a avut alături pe medicul pediatru Mihai Craiu și au discutat despre protejarea copiilor de bolile sezoniere. Discuția a făcut ca emisiunea să aibă peste 325.000 reach pe pagina de Facebook Știrile PRO TV! Pe stirileprotv.ro, protvplus.ro și pagina de YouTube Știrile PRO TV au fost înregistrate peste 52.000 de vizualizări ale primei ediții.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Antena TV Group, singurul publisher din .ro cu 2 siteuri în Top 10 Brat în luna ianuarie

Avatar

Published

on

Digital Antena TV Group a fost în luna ianuarie 2020 singurul publisher cu 2 siteuri în Top 10 BRAT, www.a1.ro (6.546.330 unici) si www.observator.tv (5.205.758). 

a1.ro, content manager Catalin Oprisan, a lansat în ianuarie şi o categorie numitã Prietenii a1.ro, cu conţinut de calitate, în care li se vor împãrtãşi cititorilor poveşti frumoase, dar şi experienţe din viaţa celor care scriu, cu informaţie diversã, de la parenting, la filme sau travel. Ela Craciun, Andreea Gherasim sau Cãtãlin Anchidin sunt câteva nume care s-au alãturat acestui proiect editorial.

Începutul anului 2020 a mai bifat un lucru important pentru Digital Antena TV Group: preluarea în Regie a mai multor branduri online. Astfel, cele mai importante siteuri culinare din onlineul romanesc (www.bucataras.ro, www.gustos.ro, www.culinar.ro si www.retetaculinare.ro) au intrat în portofoliul Data Management Center, divizie condusã de Mirel Mircea, din care face parte şi departamentul de sales online al Digital Antena TV Group. La fel www.cars.ro, un site premium de informaţie auto, a fost preluat în sistem “regie”, iar porţile rãmân deschise acestei idei şi pentru alte produse de nişã, cu conţinut curat.

De reţinut şi cã Digital Antena TV Group este singurul publisher din România cu 3 canale de Youtube ce au depãşit 1 milion de subscriberi, iar platforma AntenaPlay, construitã de la A la Z de Digital Antena TV Group, este cel mai important player autohton din piaţa de VOD.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0