Connect with us

ALL MEDIA

In vremuri de criza vedetele fac orice pentru … publicitate

Published

on

 

“Romanii o duc din ce in ce mai greu”, iata un truism pe care-l auzim la orice pas, la stiri, la coada la paine si chiar in Parlamentul Romaniei.  Se intampla insa o chestie interesanta atunci cand romanul da de greu.  Creierul sau percepe obstacolul ca pe-un stimulent, sunt innabusite orice fel de principii si valori, totul pentru a supravietui. Daca in urma cu ceva ani, actorii erau blamati ca apar in reclamele pentru detergenti si ca “pateaza” astfel imaginea bransei lor, astazi cele mai bine cotate vedete se intrec pentru a pune mana pe contracte de publicitate.

Spre exemplu, Adelina Pestritu s-a facut cat casa de mare. Nu, fosta nevasta de manelist nu s-a ingrasat, insa portofelul ei este cu siguranta mai gros, daca imaginea Adelinei muscand dintr-o bucata uleioasa de pizza apare pe niste panouri uriase din sectorul 6. Prezentatoarea de la Wow Biz n-are reguli si strategii complexe de marketing si nici nu isi face griji ca o anume colaborare i-ar strica reputatia. Singura ei regula este sa faca bani. Chiar daca asta inseamna ca fiecare bucurestean flamand sa-si comande cate-o “Adelina” , sa o apuce cu mainile goale, iar apoi sa o devoreze in fata unui film horror.

De curand am vazut o reclama la tv cu simpatica actrita Maria Buza care impreuna cu vedeta TVR Alexandra Verniciuc fac un duo in reclama pentru detergentii low cost . Cele doua actrite si-au facut debutul pe piata spoturilor de publicitateunde si detergentul pare mai scump decat reclama. Chiar daca replicile dintre cele doua sunt destul de amuzante, nu acelasi lucru il putem spune si despre produs. In concluzie, ramanem macar cu gandul la imaginea frumoasei Alexandra Verniciuc care poate, la un moment data va iesi si din dulapul nostru de bucatarie.

Gina Pistol si Radu Valcan, actorul de la Acasa fac un duo plin de sex-appeal intr-o reclama la ciocolata. Scenaristii au mizat pe doua figuri care sugereaza senzualitate si, ca urmare, Gina si Radu apar pe jumatate goi, tinand in mana o ciocolata, din care mai apoi musca cu nesat. “Sporeste placerea”, asa se incheie replica celor doi, si mai ca ai impresia ca reclama era de fapt pentru altceva. Pistol si-a “castigat” statutul de sex-simbol dupa nenumarate aparitii in revista cu iepurasi, iar Valcan a starnit pasiuni printre telespectatoarele Acasa Tv, care-i sunt fidele in ciuda relatiei pe care-o are cu Adela Popescu, colega sa de platou.

Dupa principiul “divele” vand s-au luat si cei a caror imagine este Mihaela Radulescu. Cea care a fost ani de-a randul gazda emisiunii “Duminica in familie” este deja la a doua colaborare cu o firma producatoare de mezuluri. In primul spot, Mihaela era participanta la o cursa de enduro si mesteca de zor la un sandvis, tolanita pe iarba, langa motocicleta. De data asta, fosta iubita lui Dani ne dezvaluie o latura materna, caci apare alaturi de fiul sau, Ayan, care abia mai poate vorbi din cauza imbucaturii prea mari. Decizia vedetei de a reprezenta firma producatoare este cu atat mai surprinzatoare cu cat Mihaela este cunoscuta pentru stilul de viata sanatos pe care l-a adoptat in ultimii ani, iar nutritionistii recomanda juniorilor o alimentatie fara mezeluri si produse semi preparate.

Cum altfel sa te “dregi” dupa un festin de ciocolata si pizza, daca nu cu un iaurt usor si sanatos, pe care ti-l recomanda zambitoarea Emilia Popescu.  Actrita care face parte si din juriul de la “Dansez pentru tine”, aproape ca danseaza de placere. Sau burtica ei o face, pentru ca trupul actritei a fost modificat pe calculator. In locul formelor rubensiene ale Emiliei, in reclama apare un corp zvelt si un abdomen plat, “atasate” de fata vedetei. O alaturare cel putin stranie, mai ales ca diferenta este cat se poate de vizibila. Chiar si asa, jumatatea feminina a cuplului de comici Popescu-Banica, reuseste sa-ti faca pofta de iaurt sau macar sa-ti starneasca interesul pentru dansul din buric.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Alex Dima, la DigiFM: „Preoții nu ar trebui să umble împăiați și foarte răi, acri”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Alex Dima a fost invitatul lui Cătălin Striblea la emisiunea “Oameni de Colecție”, emisiune de interviuri unice, difuzate LIVE pe pagina de facebook DigiFMRadio și în fiecare duminică, on air, la DigiFM.

Jurnalistul a vorbit despre dorința sa din copilărie de a deveni preot.

„Ani de zile mi-am dorit să fiu preot. În ultimii ani de facultate, când am venit aici în București, am ajuns să nu mai simt că vreau să fac lucrul ăsta. Credeam și cred în continuare că e un lucru foarte fain să fii preot. Dar simțeam că nu sunt eu omul care să se îmbrace în veșminte și să slujească, așa cum cred eu că ar trebui să slujești, cu credință. Când ești în fața sfintei mese și ești în altar și lucrezi cu harul lui Dumnezeu, prezența lui Dumnezeu trebuie să fie acolo, să îl simți pe Dumnezeu și după ce ai ieșit din biserică. Eu nu m-am simțit că pot să păstrez relația asta vie și permanentă.”

Alex a criticat preoții care consideră că ceea ce fac este doar un job.

„Cine consideră că preoția este o profesie, este greșit. Cu atât mai mult să fii preot și să zici că te duci la job. Atunci ești un actor nefericit care te îmbraci în niște veșminte și din păcate joci aceeași piesă toată viața.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle de la Alex Dima cum vede el Biserica.

„Depinde cum vrei sa vezi biserica. Tu trebuie să găsești un preot care este doctorul sufletului tau, cu care să te conectezi. Ar trebuie să îți cauți un preot care să îți fie duhovnic. Dacă deschizi Facebook-ul, se vede un pic cam nasol. Eu vorbesc și din interior, după 9 ani de Teologie. Foarte mulți preoți sunt farisei care l-au confiscat pe Dumnezeu. Mulți dintre ei sunt niște actori. Dumnezeu e bun, e iubire. Nu ne pedepsește, nu ne dă cu biciul în cap. Cum zice părintele Necula, dacă Iisus ar veni acum, s-ar îmbrăca în blugi și ar sta de vorbă cu tinerii în fața blocului. Eu am mai zis asta, ar trebui să ia exemplul Papei, care oprește mașina, se dă jos și stă de vorbă cu oamenii. Avem foarte mulți episcopi care fac lucrul ăsta. Nu ar trebui să umble împăiați și foarte răi, acri. De câte ori l-ai văzut pe Patriarh zâmbind?”

Deși este un om credincios, nu a fost la referendumul pentru redefinirea familiei. Și a explicat și de ce a ales asta.

„Nu am fost la referendum. O să mi-o iau după interviul ăsta. Eu cred în căsătoria dintre un bărbat și o femeie. Ce fac alți oameni pe lângă, e treaba lor. Nu am fost la referendum pentru că mi s-a părut că am inventat o temă, pe care s-au tocat o grămadă de bani. Tema asta, dacă o aveam, dacă eram preocupați de familia tradițională, pregăteam asta. A fost o comunicare foarte proastă care a venit din partea Bisericii, cum ar fi că dacă nu votezi nu crezi în Dumnezeu. Coaliția pentru Familie a comunicat foarte prost. Dacă vin niște tradiționali, un bărbat și o femeie, să îți ia copiii din casă, nu ai nici o problemă? Ai o problemă doar dacă vin doi bărbați?”

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Nono Semen va prezenta matinalul de weekend la DIGI FM

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Binecunoscutul DJ de radio, realizator de programe și unul dintre cei mai iubiți MC de la noi, Nono Semen, se întoarce la microfon pe frecvențele DigiFM. El va fi amfitrionul morning show-ului de weekend, începând din 20 octombrie, sâmbăta de la 08.00 la 11.00 și duminica de la 8.00 la 12.00.

„Diminețile de weekend sunt mult mai animate decat par. Cei mai mulți oameni pe care-i cunosc sunt ca tine și ca mine, adică la fel de activi ca în oricare altă zi, doar că sâmbăta și duminica fac lucruri diferite față de restul săptămânii. De obicei, acestea sunt și mult mai plăcute. Sau ar trebui să fie… Aici intervin eu, încă de la prima oră. Îți completez starea de bine sau îți dau o mână de ajutor s-o găsești. Mă arunc și cu sugestii și îți reamintesc că, deși uneori norii par atât de negri, dincolo de ei te așteaptă mereu un soare cald și prietenos. Ca să știi”, promite Nono Semen și așteaptă toate urechile ciulite la DigiFM, în diminețile de sâmbătă și duminică .

O noapte lungă? Nono are remediul. Vrei să pleci la drum? Știe Nono de ce ai nevoie, pe unde s-o iei, sau pe unde să n-o iei. Nu știi unde să ieși în zilele libere? Afli tot ce vrei să știi doar ascultându-l pe Nono la DigiFM.

Pasionat de mașini, avioane, astronomie și fotbal, Nono Semen a debutat în ‘95 la Radio Târgu Jiu. Când un coleg DJ s-a îmbolnăvit, Nono a avut șansa să fie invitat să preia microfonul, de care nu s-a mai despărțit niciodată. Este și acum recunoscător pentru încrederea care i s-a acordat.

Morning show de weekend cu Nono Semen se ascultă la DigiFM dis-de-dimineață cu cea mai bună muzică și știrile de care ai nevoie pentru un weekend așa cum ai așteptat toată săptămâna.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

RCS & RDS caută 300 de specialiști la Angajatori de Top

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

Digi | RCS & RDS, lider pe piața operatorilor de televiziune prin cablu, dar și pe segmentul de servicii de internet fix, participă la Angajatori de Top cu o ofertă de peste 300 de locuri de muncă vacante pentru domeniile: vânzări, divizia de telefonie mobilă, IT, logistică, dezvoltare rețea și mentenanță, customer service și televiziune, din București și Timișoara.

În perioada 19-20 octombrie, la Timișoara și 26-27 octombrie la București, pasionații de telecomunicații dornici să își dezvolte o carieră în cadrul Digi | RCS & RDS pot depune CV-urile pentru posturile disponibile în cele două localități.

Continuăm să ne dezvoltăm și dorim să avem alături de noi cei mai buni specialiști. Succesul companiei noastre se datorează celor circa 13.000 de profesioniști care au ales să crească împreună cu DIGI. Astfel, prin prezența la aceste evenimente, oferim ocazia celor pasionați de domeniul comunicațiilor electronice, dornici să învețe în permanență și atrași de un domeniu aflat în continuă evoluție, să ne cunoască și să ni se alăture. În acest sens, apreciem că  Angajatori de Top reprezintă un eveniment – reper care mijlocește cu succes întâlnirea cu candidații potriviți”, a declarat Camelia Maria, director Resurse Umane Digi | RCS & RDS.

Compania caută atat specialiști înalt calificați, precum ingineri software cunoscători ai limbajelor de programare Java, SQL și PHP, ingineri telecomunicații cu studii de specialitate, specialiști IT cu expertiză în domeniul media, specialiști social-media, cât și personal calificat sau entry level din multiple arii precum:  vânzări, call center, infrastructură tehnică, administrativ, contabilitate.

La standul din cadrul târgurilor de joburi, candidații vor putea primi detalii cu privire la posturile vacante direct de la reprezentanții departamentului Resurse Umane. Oferta de joburi a Digi | RCS & RDS este disponibilă și pe pagina de LinkedIn sau în secțiunea de cariere de pe site-ul companiei.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending