Connect with us

Digital

Opt tineri au absolvit programul „O meserie pentru viitor”, desfășurat de Samsung și Fundația Principesa Margareta a României

Avatar

Published

on

Opt tineri care provin din medii defavorizate au beneficiat de primul proiect de burse pentru învățarea unei meserii în domeniul tehnologiilor de ultimă generație prin programul „O meserie pentru viitor”, desfășurat de Samsung Electronics România și Fundația Principesa Margareta a României.

Tinerii au învățat meseria de tehnician service de aparate electrocasnice, aparatură radio și TV pe o durată de șapte luni în care au făcut practică la Samsung Service Plaza, iar determinarea și perseverența i-au ajutat să obțină un loc de muncă în cadrul service-ului.

Programul s-a adresat tinerilor cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani, care provin din familii cu venituri modeste sau centre de plasament și nu au avut oportunitatea de a-și continua studiile. Cursurile s-au ținut la sediile Samsung Service Plaza și UCECOM, cu sprijinul ESD (Electronics Suport Division), pe o perioadă de șapte luni.

„Acest program face parte din misiunea mai largă Samsung, de a sprijini tinerii să fie mai bine pregătiți pe o piață a muncii din ce în ce mai competitivă. Ne bucurăm să anunțăm că prima sesiune a programului «O meserie pentru viitor», dezvoltat în parteneriat cu Fundației Principesa Margareta a României,s-a încheiat cu succes, iar cei opt tineri au acum o meserie”, a declarat Sabina Știrb, Public Affairs and Corporate Citizenship Manager, Samsung Electronics România.

„În urmă cu câteva luni, 8 tineri aveau nevoie de o șansă pentru a-și construi un viitor frumos ți au găsit-o în cadrul proiectului creat împreună cu Samsung Eectronics și ESD-ROM. Au avut ocazia să învețe de la profesioniști, iar șansa de a-și transforma pasiunea pentru tehnologie într-o meserie este, cred, cel mai mare câștig”, a declarat Mugurel Mărgărit Enescu, director executiv Fundația Principesa Margareta a României.

Tinerii înscriși care s-au calificat în acest program au urmat cursuri de calificare timp de o lună la sediul UCECOM, unde au învățat partea teoretică necesară pentru a deveni tehnician service. După absolvirea părții teoretice, aceștia au făcut practică timp de șase luni la sediul Samsung Service Plaza, unde au învățat de la specialiști cum să repare electronice, electrocasnice și telefoane mobile.

„Este o nevoie reală pe piață de oameni care să aibă calificarea necesară, dar și pasiunea pentru acest domeniu. Candidatul ideal trebuie să aibă dorința și deschiderea de a învăța cât mai mult și să fie, mai ales, pasionat de tehnologie. Sunt convins că alături de acești tineri vom avea rezultate deosebite,” a afirmat Ionuț Gherghe, Customer Service Manager, Samsung Electronics România.

„Ne-am bucurat să împărtășim acestor tineri pasionați din experiența noastră de peste 15 ani în domeniu. În ultimii 2 ani, am adăugat echipelor noastre tineri competenți și ambițioși în urma programelor educaționale desfășurate de Samsung Electronics România. La aceste cursuri, tinerii au ocazia de a acumula informații importante pentru parcursul lor profesional,” a afirmat Cirprian Bundă, General Manager, ESD ROM.
Prin programele sale de educație, Samsung Electronics România a ajuns până acum la peste 25.000 de tineri și peste 200 de profesori. Caravana Trends of Tomorrow a fost prezentă în cele mai importante licee din țară, cu scopul de a inspira, educa și familiariza liceenii cu abilitățile digitale și tendințele pe piața muncii. Totodată, prin programele dedicate Smart Classroom și Tech Institute, peste 2.000 de tineri studiază ca beneficiari constanți în ecosisteme digitale.

 

Comentarii

Digital

Viteza de incarcare este cheia optimizarii SEO in 2020! Afla cum obtii un scor bun pentru site-ul tau!

Avatar

Published

on

Viteza de incarcare este unul dintre cei mai importanti factori de ranking in ultima perioada. Traim vremuri de ultra viteza, astfel ca era inevitabil ca Google sa nu acorde importanta maxima acestui aspect in momentul in care listeaza site-urile in SERPs (search engine results pages). Pe scurt, trebuie sa stii ca motorul de cautare aloca un buget de crawling pentru fiecare site, astfel ca nu va reusi sa scaneze intreg domeniul daca paginile se incarca greu. Acest lucru va afecta modul in care este indexat site-ul tau.

Mai mult, ia in considerare ca viteza de incarcare influenteaza experienta utilizatorilor. Site-urile care se incarca greu au o rata de respingere mai mare si un timp petrecut pe site mai mic. Cu alte cuvinte, influentezi in mod direct alti factori de ranking extrem de importanti pentru Google.

Ce este de facut daca te confrunti cu aceasta problema? Te invatam noi!

  1. Verifica daca planul de web hosting este cel mai potrivit pentru tine

Acesta este cel mai des ignorat factor care influenteaza in mod negativ viteza de incarcare a oricarui site. Atat timp cat nu beneficiezi de servicii de web hosting de calitate, eforturile tale in acest sens se traduc in timp si bani pierduti. Majoritatea business-urilor mici opteaza pentru gazduire shared pentru ca este mai ieftina si usor de utilizat. Dar aceasta este solutia potrivita doar daca site-ul tau primeste mai putin de 1.000 vizitatori pe zi. Motivul este simplu: resursele de care dispui sunt impartite intre sute de alte site-uri. Daca traficul este mult mai mare, este timpul sa-ti indrepti atentia catre un alt tip de web hosting, fie el server dedicat sau VPS. Varianta cea mai potrivita o gasesti discutand cu un furnizor cu experienta, care sa stie exact care sunt resursele de care ai nevoie pentru eficienta maxima.

  1. Invata sa folosesti corect redirecturile

Exista doua tipuri principale de redirecturi: 301 (permanente) si 302 (temporare). Folosite corect, sunt esentiale pentru a imbunatati experienta utilizatorilor pe site si a optimiza site-ul pentru motorul de cautare. Folosite intr-un numar prea mare, pot ingreuna viteza de incarcare a site-ului.

In primul rand, trebuie sa te asiguri ca elimini sirurile prea lungi de redirecturi. Regula generala este extrem de simpla: atunci cand faci un redirect, este important ca acesta sa fie realizat de la prima varianta a linkului catre ultima si sa nu mai existe redirecturi intermediare.

In al doilea rand, verifica in site sa nu mai existe referinte catre vechile pagini si ca le-ai inlocuit pretutindeni cu noile versiuni de linkuri. Iata un scenariu simplu: ai facut trecerea de la HTTP la HTTPS, iar in meniu si footer inca au ramas linkurile cu HTTP. In momentul in care crawlerii lui Google intra pe site-ul tau, este necesar ca acestia sa scaneze toate redirecturile de la versiunea nesecurizata catre cea securizata. Totul se traduce simplu: o viteza de incarcare mai mica.

  1. Optimizeaza imaginile de pe site

Este bine stiut ca o experienta mai buna pentru utilizatori presupune un continut media atractiv. Dar imaginile maresc foarte mult dimensiunea unei pagini daca nu stii cum sa le integrezi corect si, implicit, ingreuneaza viteza de incarcare. Solutia nu este sa renunti la ele, ci sa inveti sa le optimizezi.

In primul rand, este important sa iei in considerare marimea imaginilor (masurata in Kb). Indicat este sa nu depasesti 100 de kb, insa exista situatii in care este imposibil sa respecti aceasta regula nescrisa. In categoria “exceptii” se incadreaza bannerele, care este recomandat sa fie cat mai clare. In acest caz, poti opta pentru JPG-uri progresive, care iti incarca instant imaginea la o rezolutie mai mica, devenind mai clara pe masura ce site-ul se incarca.

Al doilea aspect important este dimensiunea imaginilor. Incearca sa te incadrezi intre 1500 si 2500 pixels si ca CSS-ul folosit este setat sa le modifice in mod automat in functie de rezolutia ecranului sau a ferestrei.

 

Viteza de incarcare este unul dintre cei mai importanti factori de ranking in ultima perioada. Traim vremuri de ultra viteza, astfel ca era inevitabil ca Google sa nu acorde importanta maxima acestui aspect in momentul in care listeaza site-urile in SERPs (search engine results pages). Pe scurt, trebuie sa stii ca motorul de cautare aloca un buget de crawling pentru fiecare site, astfel ca nu va reusi sa scaneze intreg domeniul daca paginile se incarca greu. Acest lucru va afecta modul in care este indexat site-ul tau.

Mai mult, ia in considerare ca viteza de incarcare influenteaza experienta utilizatorilor. Site-urile care se incarca greu au o rata de respingere mai mare si un timp petrecut pe site mai mic. Cu alte cuvinte, influentezi in mod direct alti factori de ranking extrem de importanti pentru Google.

Ce este de facut daca te confrunti cu aceasta problema? Te invatam noi!

  1. Verifica daca planul de web hosting este cel mai potrivit pentru tine

Acesta este cel mai des ignorat factor care influenteaza in mod negativ viteza de incarcare a oricarui site. Atat timp cat nu beneficiezi de servicii de web hosting de calitate, eforturile tale in acest sens se traduc in timp si bani pierduti. Majoritatea business-urilor mici opteaza pentru gazduire shared pentru ca este mai ieftina si usor de utilizat. Dar aceasta este solutia potrivita doar daca site-ul tau primeste mai putin de 1.000 vizitatori pe zi. Motivul este simplu: resursele de care dispui sunt impartite intre sute de alte site-uri. Daca traficul este mult mai mare, este timpul sa-ti indrepti atentia catre un alt tip de web hosting, fie el server dedicat sau VPS. Varianta cea mai potrivita o gasesti discutand cu un furnizor cu experienta, care sa stie exact care sunt resursele de care ai nevoie pentru eficienta maxima.

  1. Invata sa folosesti corect redirecturile

Exista doua tipuri principale de redirecturi: 301 (permanente) si 302 (temporare). Folosite corect, sunt esentiale pentru a imbunatati experienta utilizatorilor pe site si a optimiza site-ul pentru motorul de cautare. Folosite intr-un numar prea mare, pot ingreuna viteza de incarcare a site-ului.

In primul rand, trebuie sa te asiguri ca elimini sirurile prea lungi de redirecturi. Regula generala este extrem de simpla: atunci cand faci un redirect, este important ca acesta sa fie realizat de la prima varianta a linkului catre ultima si sa nu mai existe redirecturi intermediare.

In al doilea rand, verifica in site sa nu mai existe referinte catre vechile pagini si ca le-ai inlocuit pretutindeni cu noile versiuni de linkuri. Iata un scenariu simplu: ai facut trecerea de la HTTP la HTTPS, iar in meniu si footer inca au ramas linkurile cu HTTP. In momentul in care crawlerii lui Google intra pe site-ul tau, este necesar ca acestia sa scaneze toate redirecturile de la versiunea nesecurizata catre cea securizata. Totul se traduce simplu: o viteza de incarcare mai mica.

  1. Optimizeaza imaginile de pe site

Este bine stiut ca o experienta mai buna pentru utilizatori presupune un continut media atractiv. Dar imaginile maresc foarte mult dimensiunea unei pagini daca nu stii cum sa le integrezi corect si, implicit, ingreuneaza viteza de incarcare. Solutia nu este sa renunti la ele, ci sa inveti sa le optimizezi.

In primul rand, este important sa iei in considerare marimea imaginilor (masurata in Kb). Indicat este sa nu depasesti 100 de kb, insa exista situatii in care este imposibil sa respecti aceasta regula nescrisa. In categoria “exceptii” se incadreaza bannerele, care este recomandat sa fie cat mai clare. In acest caz, poti opta pentru JPG-uri progresive, care iti incarca instant imaginea la o rezolutie mai mica, devenind mai clara pe masura ce site-ul se incarca.

Al doilea aspect important este dimensiunea imaginilor. Incearca sa te incadrezi intre 1500 si 2500 pixels si ca CSS-ul folosit este setat sa le modifice in mod automat in functie de rezolutia ecranului sau a ferestrei.

 

Comentarii

Continue Reading

Tehnologie

ViewSonic extinde portofoliul de proiectoare consumer și de business

Avatar

Published

on

ViewSonic Europe Ltd., lider global pe piața soluțiilor de afișare, anunță lansarea de noi modele de proiectoare Lamp Free, ce au rolul de a redefini divertismentul de acasă și prezentările în mediul de business. Printre noile serii lansate se numără: seria X dedicată segmentului Home Entertainment, cu funcționalități inteligente preinstalate, seria M de proiectoare portabile și seria LS de produse dedicate domeniilor comercial și public.

Activitățile noastre sunt dedicate schimbării stilului de viață al utilizatorilor și al companiilor. Astfel, lansăm periodic proiectoare și alte produse performante, de ultimă generație, ce dispun și de un design modern și au un raport calitate preț corect. Noul nostru portofoliu de produse confirmă angajamentul și promisiunile companiei ViewSonic față de toți clienții săi, oferind produse care pot transforma orice spațiu într-o sală de cinema”, a declarat Dean Tsai, Head of Projector BU, ViewSonic.

Seria X: Caracteristici Inteligente și performanțe audio-video superioare

În era streaming-ului, domeniul home cinema este tot mai căutat și accesibil. Acesta oferă utilizatorilor un confort maxim. Noile proiectoare ViewSonic dispun de rezoluții 4K și integrează funcționalități de streaming inteligente. Seria X cuprinde variate modele de până la 2900 de lumeni LED și dispun de procesoare HDR, tehnologii Cinema SuperColor+ cu 125% Rec.709 și audio de la Harman Kardon.

În plus, acestea integrează funcționalități inteligente ce au rolul de a schimba experiența divertismentului de acasă. Astfel, cu ajutorul conectivității Wi-Fi, utilizatorii pot să partajeze conținut direct de pe smartphone-uri sau tablete, sau pot transforma echipamentul mobil într-o telecomandă inteligentă, via aplicației vCastSender, care permite realizarea de adnotări direct pe ecranul de proiecție. Echipamentele suportă și streaming direct prin intermediul aplicațiilor Amazon Alexa, respectiv Google Assistanta via Control Vocal.

Seria M: Proiectoare portabile pentru un confort sporit

Pe măsură ce stilul de viață al utilizatorilor devine din ce în ce mai mobil, ViewSonic a redesenat seria M de proiectoare LED, transformându-le în produse portabile, cu un design modern, care pot fi folosite oriunde, oricând. Seria M este dedicată tuturor persoanelor care vor să se bucure de o flexibilitate maximă, putând să urmărească conținutul preferat de câte ori au ocazia, indiferent de locație.

Proiectorul M1 mini Plus are o greutate de doar 300 de grame și necesită o distanță de proiecție de doar 1,2m. Acesta oferă o imagine de calitate, dispune de baterii integrate și de difuzoare JBL. Produsul mai poate fi folosit și pentru proiecția pe tavan.

Noul model, M2, a fost conceput ca fiind cel mai performant proiector mobil al companiei, reprezentând mixul perfect de performanță și design modern, potrivit pentru startup-uri, freelanceri, traineri și oameni de vânzări.

Seria LS: Adaptibilitate pentru aplicații comerciale și publice

Pentru a fi folosite în aplicații comerciale și publice, domenii ce necesită proiectoare cu un nivel ridicat de luminozitate, performanță consistentă 24/7 și instalare flexibilă, ViewSonic a dezvoltat seria de proiectoare laser LS, adopând Laser Phosphor.

LS860WU dispune de un throw ratio de doar 0,81-0,89, fiind potrivit pentru centre comerciale. Iar modelul LS831WU are un throw ratio și mai mic, de 0,25, acest model digital signage putând să proiecteze o imagine de 100” de la doar 21cm. Acest produs poate fi folosit împreună cu display-uri touch de 24”, precum ViewBoard Mini IFP2410.

Pentru a afla mai multe despre ViewSonic, vizitați ViewSonic.com și urmăriți paginile dedicate de Facebook, Instagram, Linkedin și YouTube.

 

Despre ViewSonic

Fondată în anul 1987 în California, ViewSonic este o importantă companie producătoare de echipamente și soluții de afișare, lider în dezvoltarea de tehnologii vizuale. Datorită spiritului inovator și viziunii sale, ViewSonic contribuie la interconectarea mondială cu ajutorul unui portofoliu de soluții de afișare profesionale, care îmbunătățesc semnificativ modul în care utilizatorii lucrează, colaborează, comunică și se conectează. Gama de produse include monitoare LED, ecrane comerciale interactive, ecrane tactile, videoproiectoare, dispozitive client cu dimensiuni reduse și ecrane inteligente.

Comentarii

Continue Reading

Digital

Minio Studio anunță cel mai mare departament de strategie al unei agenții locale independente

Avatar

Published

on

Minio Studio, agenție de comunicare integrată, își extinde departamentul de strategie, având astfel cea mai mare echipă de strategie a unei agenții locale independente. Din cei 23 de profesioniști ai agenției, 5 sunt dedicați activităților de strategie creativă.

Echipa de Strategie

Noua echipă este una mixtă, formată din specialiști cu expertize complementare.

  • Cristiana Pană conduce departamentul din poziția de Head of Strategy & Growth. Cu peste 7 ani de experiență, Cristiana aduce un mix magic între gândire logică, creativitate și empatie, care se traduce într-o viziune strategică integrată.
  • Ilinca Văleanu, Integrated Communication Manager, are un rol activ în a seta direcția corectă a campaniilor agenției, pornind de la obiective pe care le monitorizează pe tot parcursul proiectului.
  • Andrada Ionescu, Junior Digital Strategist, este un exponent al Generației Z – pasionată de mediul digital, curioasă, energică și cu un Master în Marketing la Lancaster University, UK.
  • Marius Marin, Reputation Manager, gestionează aspectele de comunicare și amplificare ale proiectelor, asigurându-se că vor genera impactul dorit.
  • Paul Cotor, Head of Creatives, preia temporar un dublu rol, adăugând și funcția de Innovation Designer. Paul este mereu la curent cu cele mai noi tehnologii, iar abilitățile sale multiple (design, video, UX & tech) completează perfect echipa.

 

Expertiza strategică este asigurată și de Ioana Mucenic, CEO al agenției, strateg ca formare profesională, cu o amplă experiență de 15 ani. Membrii echipei au diferite certificări care le-au consolidat know-how-ul, precum Design Thinking, Service Design Thinking, Neuromarketing și Creative Leadership.

Noua structură vine să susțină poziționarea agenției ca un studio de creativitate strategică, despre care puteți găsi detalii aici: www.minio.ro/services.

 

Ce înseamnă acest lucru pentru clienții Minio Studio?

Odată cu creșterea dinamicii de schimbare socială, a rolului milenialilor și a Generației Z, cu multitudinea de platforme de comunicare, multe branduri se confruntă cu întrebări precum:

  • „Cum putem să fim relevanți pentru noile generații?”
  • „Cum ar trebui să ne ajustăm strategia de comunicare din perspectiva mixului de canale?“
  • „Cum putem să măsurăm mai bine rezultatele inițiativelor de Comunicare? Cum putem cuantifica impactul investițiilor noastre în noile canale sau trenduri?”
  • „De ce nu mai răspund consumatorii mei la inițiativele care funcționau? Cum îi pot înțelege mai bine?”
  • „Cum putem să ne creștem brandul și vânzările în contextul curent atât de aglomerat?”
  • „Cum pot să știu dacă această campanie îi va atrage atenția shopperului în magazin?”
  • „Cum pot să eficientizez investiția de media prin creative sau mesaje mai de impact?“

 

Acestea sunt întrebările la care Minio Studio își propune să găsească răspunsuri personalizate pentru fiecare client, să le transforme în mesaje creative și să dezvolte campanii de comunicare cu impact real.

 

Viziunea strategică

 

„Încă de la lansare, am gestionat proiecte în care am lucrat cu clientul ca să clarificăm problema, nu brieful de creație. Am derulat campanii dificile, complexe, în care, de multe ori, simțeam că nu știm nici de unde să începem. Dar cu multă muncă, metodologie corectă, creativitate, am transformat astfel de proiecte în campanii numite Best-Practice de către clienți., a declarat Ioana Mucenic.

„Majoritatea proiectelor la care lucrăm sunt integrate, așadar obiectivul final nu este ideea creativă în sine, ci generarea unor rezultate acționabile, cu impact direct în businessul brandurilor pentru care lucrăm. Clienții noștri apreciază capacitatea noastră de integrare multicanal tocmai pentru că îmbrăcăm soluția strategică într-un mod creativ care nu se diluează și care păstrează un fir roșu care dă relevanță campaniei: de la arhitectura de mesaj și până la ultimul detaliu de implementare.”, a adăugat Cristiana Pană.

 

4 ani de Minio Studio – pe minio.ro

De-a lungul celor 4 ani, agenția a avut o creștere foarte rapidă, derulând proiecte pentru clienți locali și internaționali de prestigiu. Cu această ocazie, agenția și-a relansat website-ul, prezentându-și proiectele, echipa și viziunea, pe www.minio.ro.

 

DESPRE MINIO STUDIO

Minio Studio este o agenție decisă să dezvolte campanii de comunicare curajoase și autentice. Pe lângă campaniile de comunicare integrate, agenția derulează și proiecte inovatoare de tehnologie. Minio Studio aduce la un loc 23 de oameni, cu expertize diferite, conduși de Ioana Mucenic, un antreprenor nativ, cu 15 ani de experiență și cu pasiune pentru calitate și inovație. Compania oferă un mix între strategie, creativitate și tehnologie, ceea ce i-a permis să se dezvolte foarte rapid în cei 4 ani de existență. Printre clienții agenției se numără companii de top, precum Avon, Jacobs Douwe Egberts (România și Olanda), JYSK România, L’Oréal, Milupa, Miniso, Mondelēz, Novartis, Reckitt Benckiser (peste 20 de țări), Rowenta, Sun Plaza, Tefal, Tymbark sau West Gate Studios.

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0