Connect with us

ALL MEDIA

Optimizarea SEO este o strategie pe termen lung care necesita un plan adecvat si un buget bine gandit

Published

on

 

Desi par simple, promovarea unui site si optimizarea SEO sunt actiuni complexe, care se desfasoara pe parcursul mai multor etape si cu ajutor profesional, tinand cont de unele sfaturi specializate. In plus, bugetul pe care il alocati serviciilor de optimizare si promovare SEO, precum si planul dupa care va ghidati in acestsens, sunt aspecte foarte importante pentru a obtine rezultate demne de luat in considerare. Cele mai importante greseli ale celor care urmaresc sa obtina in cele mai bune conditii optimizarea unui site sunt cele care fac referire la absenta unui plan concret si a unui buget special alocat acestor cerinte.

 

Cu alte cuvinte, daca dati gres in realizarea unui plan, veti realiza un plan cu care veti da gres! Clientii dvs. nu vor fi interesati de ceea ce oferiti, fie ca vorbim de produse, servicii sau informatii valoroase, daca nu va aflati pe prima pagina in Google! Iata cativa pasi simpli pentru a reusi in planurile dvs. de optimizare si promovare a site-ului pe care il detineti.

 

Ce este SEO si cat de rapid obtinem rezultate satisfacatoare?

Inainte de a porni la acest drum pe care vi l-ati ales, trebuie sa stiti ca SEO reprezinta o strategie de promovare pe termen lung. Nu exista nicio magie cu ajutorul careia sa obtineti mii de vizualizari zilnic din primele incercari de promovare a site-ului! Aveti nevoie de multa munca si de minim 4 pana la 6 luni pentru rezultate minime de optimizare SEO si 6 pana la 12 luni pentru rezultate maxime de optimizare a site-ului! Nu prea veti reusi sa vedeti schimbari majore pana la finalul lunii a doua si cu siguranta va trebui sa scoateti sume frumusele pe care sa le investiti in acest sens. Specialistii vorbesc de sume de 1000 pana la 3000 de euro pe luna, investiti numai in SEO! O data ce ati inteles ca va angajati intr-o treaba destul de importanta si pe termen lung, planificati-va fiecare pas si bugetul cu ajutorul urmatorilor pasi:

 

1. Alegeti o unitate de masura. De fapt, ce intentionati sa masurati si cum? Incercati sa nu va raportati numai la ierarhizare si la ce “treapta” va situati pe Google, pentru ca puteti fi dezamagit dupa cateva luni! Masurati mai degraba traficul pe site, vanzarile sau alte aspecte odata ce incepeti sa aveti rezultate palpabile!

 

2. Stabiliti-va un tel! Veti avea nevoie de un tel precis in acest sens. In ce sens doriti rezultate in campania dvs. de promovare SEO? Doriti poate o crestere de 10 la suta in vanzarile pe urmatoarele 12 luni sau poate o crestere de 20 la suta la numarul de abonamente newsletter?

 

3. Puneti un pret pe obtinerea telului propus! Nu va lasati pacalit, ci stabiliti cat ati fi dispus sa platiti pe cineva daca ar intra pe usa in acest moment si v-ar promite o crestere cu 50 la suta a vanzarilor pe anul urmator!

 

4. Creati-va un buget! Acum ca v-ati stabilit si o anumita valoare pe care ati oferi-o oricui este in stare sa va aduca imbunatatiri in firma dvs., creati-va un buget pentru obtinerea telului pentru care ati pornit la acest drum, care implica, in primul rand, promovarea si optimizare SEO.

 

5. Prezentati unitatea de masura si telul companiilor specializate in servicii de promovare SEO. Insa pastrati bugetul si valoarea stabilita in mintea dvs. Secrete!

 

Ce criterii trebuie sa indeplineasca o firma SEO pentru a dezvolta un parteneriat pe termen lung?

Ati mai apelat la asemenea companii, insa nu ati fost deloc multumit de rezultate! Exista criterii pe baza carora va puteti da seama daca parteneriatul va fi de succes sau daca veti sfarsi printr-o dezamagire totala! In primul rand, trebuie sa va asigurati ca firma SEO la care ati apelat are tot ceea ce ii trebuie, pentru ca dvs. sa rezistati tentatiei de a va “amesteca” in serviciile pe care le presteaza si ca citeste si tine cont de toate rapoartele SEO emise! SEO este o strategie eficienta pe termen lung cu ajutorul careia puteti obtine rezultate remarcabile si se merita sa apelati la o firma specializata in acest sens, precum www.SeoPower.ro!

 

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

ALL MEDIA

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

Published

on

 

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

 

  • Începând cu luna mai, clienții din România vor putea cumpăra spațiu publicitar și pe stația Travel Channel
  • În topul celor mai cunoscute emisiuni din grila Travel Channel se numără  „Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”, „Mistere la muzeu”, „Legendele pierdute, cu Megan Fox”, „Vânătorii internaționali de case” sau „Cele mai tari curse de motociclete din lume”

 

Discovery Media, regia de publicitate a Discovery în România, anunță lansarea vânzărilor de publicitate locală pentru stația TV Travel Channel. Stația a intrat în portofoliul Discovery anul trecut, odată cu integrarea altor branduri ale fostei companii Scripps Networks Interactive (Food Network, Fine Living). Lansarea oficială a fost anunțată aseară, în cadrul unui eveniment dedicat, în spațiul Aria de la Teatrul Național București, unde peste 150 de persoane – reprezentanți ai agențiilor de publicitate, clienți și jurnaliști – au avut ocazia să afle detalii despre noutățile din portofoliul Discovery România.

 

Astfel, începând cu luna mai, Travel Channel se adaugă listei de stații existente în portofoliul Discovery Media din România: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet și Bollywood HD. Lansarea marchează oportunitatea de diversificare a pieței autohtone de publicitate, întrucât Discovery Media vine acum în întâmpinarea clienților săi cu un nou conținut premium care se adresează unui public tânăr, activ, cu studii superioare și statut social ridicat.

 

Travel Channel este destinația preferată a pasionaților de călătorii și experiențe noi, care pot evada din rutina zilnică urmărind gama variată de conținut TV. Printre principalele categorii de emisiuni se numără cele istorice („Legendele pierdute, cu Megan Fox”), mistere și comori („Mistere la muzeu”), mâncare și cultură („Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”), aventură („Cele mai tari curse de motociclete din lume” și „Vânătorii internaționali de case”).

 

Travel Channel promite să răspundă pasiunii pentru aventură a publicului din România, cu un conținut potrivit pentru toate gusturile. Cererea ridicată de pe piață pentru programele axate pe călătorii și nevoia de diversificare a pieței autohtone de publicitate ne-au convins că este momentul potrivit să extindem portofoliul Discovery Media. Astfel, prin atingerea unui public premium, ne dorim să aducem valoare adăugată clienților care își propun să construiască legături autentice și creative cu telespectatorii pasionați de călătorii”, a declarat Iulia Popa – Senior Sales Manager Discovery România.

 

Prin adăugarea Travel Channel în portofoliul său, Discovery Media deține astăzi o cotă de piață medie de 3.13%, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu un total de șapte stații TV deschise pentru publicitate în România. În luna mai 2019, Travel Channel a înregistrat o audiență medie de 0.14 pe toată durata zilei și 0.17 în prime time, cu o cotă de piață de 0.8% și un reach mediu de 114.000 urmăritori. Timpul mediu de vizionare înregistrat este de 57.8 minute, pentru publicul de la orașe, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani (Kantar Media, mai, 2019).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Nu-i așa că te-ai plictisit de aceeași abordare a prezentării știrilor?

Published

on

 

Când poți să scoți umor din orice, de ce să nu o faci? Cei de la funnews.ro vin cu o abordare inedită de prezentare a știrilor și o fac bine.

Online-ul este invadat zilnic de informații care mai de care mai interesante. Presa online ne bombardează zilnic cu subiecte din toate domeniile de activitae. Telefoanele ni se încing de atâta informație negativă. Negativitate ce ni se transmite indirect și pe care subconștientul o adopă într-o manieră inconștientă.

Nu ar fi mai tare să ne bem cafeaua dimineața citind un articol în care gafele făcute de vreun politician răzleț să fie prezentate satiric?

Nu ar fi mai relaxant să privim întotdeauna partea funny dintr-un subiect care de altfel ne-ar enerva la culme?

Un astfel de site a fost de curând  lansat pe platformele românești. Vorbim despre  funnews.ro .

Găsind amuzamentul în cel mai negru și enervant subiect, oamenii ăștia te vor face să râzi încă de la primul click. Ideile lor sunt creative și îndrăznețe. Umorul este unul de calitate superioară, dacă ai și materia cenușie necesară pentru a-l înțelege. Dacă guști ironiile de tot felul ai șansa să găsești la ei cele mai neașteptate titluri. Deși subiectele politice sunt favoritele lor, au scris articole de succes și în alte domenii cum ar fi : showbizz, sport etc.în ultima vreme ironizarea politicienilor a devenit un trend adoptat de tot poporul.

Spui un banc, dar stai în față

Atunci când ai capacitatea de a crea bancuri din orice poți spune depre tine că ai o intelingență aparte. Totodată te poți lăuda cu un optimism debordant pe care n-ai de ce să nu dorești să-l sheruiești cu semenii tăi.

Când s-au lansat cei de la funnews.ro au avut mult curaj. În presa online existând deja câteva astfel de publicații aceștia s-au înarmat cu forețe proaspete făcând față cu brio concurenței.

Faptul că nu au avut ca dezavantaj principal din prima o deficiență de start în fața concurenței nu i-a oprit. Din contră, acest lucru le-a sporit creativitatea ajungând să egaleze scorul și să se situeze pe podium alături de concurență. Lucru ce nu le-a fost deloc greu, având la îndemână minusurile concurenței și folosindu-se de ele ca de o armă.

Când vrei să fii totuși la curent cu știrile, dar acestea îți provoacă silă sau te enervează, intră pe publicația proaspăt lansată funnews.ro pentru a-ți face ziua mai bună. Reușești astfel să rămâi actualizat și să îți îmbunătățești și starea de spirit.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Ascuta Radio Impuls si castiga, pe loc, 100 de Euro!

Published

on

 

Radio Impuls iti lanseaza cea mai tare provocare! Cu un singur SMS poti castiga, instant, 100 de Euro! Tot ceea ce trebuie sa faca ascultatorii Radio Impuls pentru a intra in joc si in posesia sumei de 100 de Euro este sa trimita un SMS cu textul „Ascult Radio Impuls”, la numarul 1831, SMS cu tarif normal, valabil in toate  retelele de telefonie mobila.

Cand vor fi sunati de DJ-ii Radio Impuls, participantii la concurs trebuie sa dea un singur raspuns: „Ascult Radio Impuls!”, pentru a castiga suma de 100 de Euro.

Regulamentul concursului poate fi consultat pe site-ul oficial al postului de Radio, la sectiunea Regulamente:  https://radioimpuls.ro/regulamente/ .

               Radio Impuls s-a alaturat  Kanal D Romania, odata cu intrarea in portofoliul Dogan Media International.  Radio Impuls reprezinta o puternica retea cu acoperire in orase importante, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova. Statia  difuzeaza hituri contemporane, intr-o grila de programe fresh, cu importanta componenta de infotainment, adresandu-se unui public urban, dinamic, dornic sa asculte muzica buna si entertainment de calitate.

DJ-ii Radio Impuls asigura zilnic doza de energie si optimism in emisiunile statiei: „Uzina de Dume” (prezentata de Stefan si Mishu), “Morning Latte” (Alexandra Enasoaie), “Muzica ce-ti place” (Cosmin Dimancescu), “Bara la Bara” (Mihai Hînda) si „Party Zone” (Even Steven).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending