Connect with us

ALL MEDIA

Ordinea de zi a Sedintei CNA din 27 iunie 2011

Avatar

Published

on

1.      Solicitare licenţă audiovizuală prin satelit: *SC Romtelecom SA Bucureşti pentru Dolce Movie Fun.

2.      Discuţie privind necesitatea unui act normativ în legătură cu reflectarea cazurilor de sinucidere în audiovizual.

3.      Rapoarte de monitorizare:

*Antena 3 şi Antena 1 – emisiunile: ,,Sinteza zilei” şi ,,În gura presei”, difuzate în perioada februarie – mai 2011 – 19 reclamaţii.

*Antena 3 – emisiunea ,,Punctul de întâlnire”, difuzată în data de 24.04.2011 – reclamaţia nr.5538/27.04.2011 de la Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului.

*10 TV – emisiunea „Naşul”, difuzată în data de 24.05.2011 – reclamaţia nr.7463/01.06.2011.

*Realitatea TV – campania ,,România prinde rădăcini”, difuzată în zilele de 26.03.2011, 16 şi 30.04.2011 – reclamaţia nr.5857/04.05.2011; emisiunea ,,Test de stres”, difuzată în zilele de 13.05.2011 şi 21.05.2011 – reclamaţiile nr.7159/24.05.2011 şi 6361/16.05.2011 de la Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii; emisiunea ,,Prime Time News, DA sau NU”, ediţia difuzată în perioada 25 – 27.05.2011– reclamaţiile nr.7307 şi 7308/27.05.2011, 7452/31.05.2011 de la Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii şi ediţia difuzată în data de 08.06.2011, reclamaţia nr.7876/10.06.2011 de la Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii – cu puncte de vedere de la post.

4.      Informări ale Serviciului Inspecţie: *Maramureş TV – reclamaţia nr.7673/06.06.2011; *Târnava TV Sighişoara – reclamaţia nr.5828/04.05.2011, *Cinemar TV Baia Mare – reclamaţia nr.7942/14.06.2011 şi publicitate – autosesizare; Monitorizarea posturilor locale: perioada 18 aprilie – 5 mai 2011 – emisiuni culturale, respectarea grilei de programe; perioada 2 – 8 mai 2011, interval orar 22.39 – 04.30: ponderea difuzării publicităţii şi a emisiunilor în reluare.

5.      Decizii de autorizare.

6.      Solicitări modificare servicii de programe şi schimbări denumire.

7.      Solicitări cedare licenţe audiovizuale: *SC Vox T SRL Iaşi către Patriarhia Română pentru Vox T Radio Paşcani (cu modificare denumire şi structură servicii programe);  *S.C. H.Pepine Media SRL Bucureşti către Patriarhia Română pentru DW (cu schimbare serviciu programe şi denumire); *SC One Production SRL Alba Iulia către SC Danivas SRL Alba Iulia pentru One TV (cu schimbare denumire) şi SC Danivas SRL Alba Iulia către SC Alba Television SRL Sîntimbru (Alba) pentru Alba TV;  *S.C. One Production SRL Alba Iulia către S.C. Pro Goldradio SRL Arad pentru One FM Sebiş (cu modificare serviciu programe); *SC Digital Broadcast SRL Bucureşti către SC Mooz TV SRL Bucureşti pentru Mooz Ro TV şi Mooz Hits TV;  *SC Radio XXI SRL Bucureşti către General TVK SRL Turnu Măgurele pentru Vibe FM Zimnicea (cu modificare denumire şi structură serviciu programe).

9.   Avize de retransmisie.

10. Discutare adrese:

*nr.6565/19.05.2011 de la Romantica TV – referitoare la termenul de intrare în legalitate din punct de vedere juridic.

*nr.8268/21.06.2011 de la Dinamic Audio Serv SRL Bucureşti – solicită reanalizarea modificării licenţei audiovizuale (zona de serviciu)

*nr.7677/06.06.2011 de la SNR – referitoare la retransmisia programului NEXUS-IBA Italia.

*nr.8416/24.06.2011 de la SRR (Radio 3 Net) – referitoare la funcţionarea în sistem digital T-DAB

*nr.7302/27.05.2011 de la Cabinet Individual de Avocatură – Mihai Şaptefraţi – referitoare la Decizia C.N.A nr.335/12.05.2011 de sancţionare a postului Radio 21.

11. Diverse.

 

Comentarii

Radio

O nouă emisiune in grila DIGI FM, “Ora de Poveste”

Avatar

Published

on

Pentru copiii cuminți și pentru copiii mai puțin cuminți. Pentru mami, pentru tati. Pentru cei care #augrijă de noi toți în aceste zile și pentru cei care #stauacasă, Digi FM lansează joi, 2 aprilie 2020, la ceas de seară, “Ora de Poveste”. 

În perioada aceasta, echipa Digi FM a ales pentru serile în familie, care vin după zile grele pentru părinţi, cele mai frumoase povești de la Humanitas Junior, în întregime sau fragmente, adunate în Biblioteca Copiilor care #StauAcasă. O bucurie pentru copii și un moment de respiro pentru părinți.

Realizatorii Digi FM, Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov, Bogdan Ciuclaru, Lucian Mîndruță, Nono Semen și Ramon Cotizo au aplaudat ideea și, rând pe rând, s-au înregistrat citind câte o poveste. Li s-au alăturat și prieteni din zona muzicală şi din alte domenii, vedete precum Irina Rimes, Sore, Seredinschi și alții, care doresc să ofere momente frumoase părinților și copiilor care #StauAcasă.     Din 2 aprilie, în fiecare seară, de la ora 20.00, de luni până vineri, înainte de culcare, părinți și copii sunt invitați pe pagina de facebook Digi FM, acolo unde ora 20:00 înseamnă “Ora de Poveste Digi FM”. Pentru cine are poftă de și mai multe povești, toate clipurile video se vor regăsi și pe site-ul www.digifm.ro , unde vor fi adăugate permanent ultimele clipuri şi poveşti noi. Toate poveștile citite la Digi FM se găsesc complete în colecția Humanitas Junior (https://humanitasjunior.ro/).

 

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Reviste Burda Romania, in continuare, la punctele de presa

Avatar

Published

on

Având în vedere contextul actual și măsurile impuse de autorități în scopul prevenirii răspândirii îmbolnăvirilor cu COVID 19, o bună parte din punctele de vânzare s-au închis, altele și-au redus activitatea, iar limitarea circulației persoanelor are ca efect scăderea substanțială și drastică a cererii pentru publicații periodice printate comercializate în puncte de desfacere cu amănuntul.

Pentru asigurarea siguranței angajaților, dar și pentru a reduce riscurile economice privind activitatea companiei, pe perioada stării de urgență, începând cu luna aprilie 2020, BURDA ROMÂNIA va publica în format print toate titlurile sale lunare – Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, National Geographic, Ioana, Auto, Motor și Sport, Grădina mea de vis, Burda Style, Sănătatea de azi, Practic în bucătărie, Practic Sudoku, Ioana Sudoku, Practic Integrame –, cu tiraj diminuat, iar revista săptămânală, Femeia de azi, va apărea cu frecvență redusă, de doar două ori pe lună, cu tiraj diminuat.

Aceste publicații pot fi achiziționate si online, de pe siteul burda.ro, cu livrare prin curier. Tot pe site-ul companiei  vor fi publicate datele de apariție pe piata pentru fiecare titlu, în fiecare săptămână.

Toate abonamentele vor fi onorate.

În același timp, vor rămâne active site-urile din portofoliul Burda Romania.

Ne rezervăm dreptul ca în viitor, în funcție de evoluția situației pieței, sub influența măsurilor luate în scopul diminuării efectelor Covid 19 asupra populației, să luăm decizii diferite, pe care vi le vom comunica.

Le mulțumim colegilor de la difuzare și vânzătorilor de la chioșcurile de presă. Le mulțumim cititorilor care aleg să își pună pe lista de necesar publicațiile favorite.

Îți mulțumim, stimate partener, că ne ești alături.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini”, un ghid muzical animat pentru spalatul corect pe maini

Avatar

Published

on

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini!”, un ghid muzical animat pentru promovarea spalatului corect pe maini care este prima si cea mai importanta masura de auto-protectie in lupta impotriva virusilor.

„Foarte putini dintre noi stiu sa se spele asa cum trebuie pe maini. Sunt doar 30 de secunde care, folosite corect, pot face diferenta intre sanatate si boala.”, spune Smiley care a pus la lucru resursele creative ale studioului HaHaHa Production pentru a transmite amuzant un mesaj atat de important zilele acestea pentru toate generatiile.

https:///watch?v=kzoAir3xFPI&feature=youtu.be

Artistii si producatorii HaHaHa Production isi doresc ca „Spala-te pe maini” sa reprezinte un indemn pentru toti cei care stau acasa zilele acestea sa repete pe piesa spalatul corect pe maini, sa se filmeze si sa trimita video cat mai multor persoane: „Pana ne intra in reflex spalatul corect pe maini, putem sa facem ca actiunea asta sa fie distractiva, asa ca va invit sa va distrati facand filmulete cu voi pe piesa noastra in timp ce respectati toti pasii obligatorii din acest proces.”, adauga Smiley care, intors recent din America, a ales sa ramana acasa timp de doua saptamani pentru a se proteja pe el si pe cei din jurul lui si sa faca pe conturile sale de Instagram, YouTube, Tik-Tok si Facebook un jurnal de autoizolare cu toate activitatile care ii compun zilele petrecute acasa.

 

Oricine isi doreste, il poatre suna sau ii poate trimite mesaje foto, video sau text lui Smiley, pentru ca acesta si-a ascuns numarul de telefon, cifra cu cifra, in videoclipul de la „Ce mai faci, straine?” https://www.youtube.com/watch?v=ZOdYsBA8w9M cea mai recenta piesa a sa, aflata de la lansare pe primele locuri in topul celor mai urmarite clipuri de pe YouTube. Aproape 5000 de persoane i-au scris mesaje si au comunicat cu el prin intermediul numarului sau de telefon: „Acum ca tot stau in casa, ma bucur de toate semnele de viata de la voi si incerc sa raspund fiecaruia. Si dupa, ma spal pe maini. Corect. Sper ca si voi.”, spune Smiley care incearca sa-si foloseasca muzica si toate resursele creative de la HaHaHa Production pentru a aduce, pe cat posibil, un plus de bine in jurul sau.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0