Connect with us

Business

OVB te ajuta sa iti pastrezi banii in siguranta !

Redactia Radar de Media

Published

on

In viata se impune ca oamenii sa fie prevazatori, sa isi puna bani bine sa nu fie dependenti toata viata de salarii sau de pensii. Din pacate nu suntem toata viata sanatosi si apar perioade in care ne imbolnavim si nu putem lucra. Ce ne facem, daca acestea sunt indelungate si mai avem si rate la casa sau leasing la masina sau avem nevoie de o operatie extrem de costisitoare si de tratamente pe care trebuie sa le cumparam lunar? Nevoia de bani a unei persoane este permanenta si este mai mare cand ea se imbolnaveste si nu mai poate obtine venituri mari, prin urmare se impune sa fim prevazatori si sa ne facem rezerve si asigurari.

Si un zambetul perfect este costisitor sau restaurarea danturii, dar si alimentele necesare zilnic si facturile sunt mari consumatoare de bani.

Se impune sa punem bani bine, sa facem polite de asigurare de viata si de sanatate si de ce nu sa ne asiguram o pensie facultativa, dar unde si cine sa ne ajute ca economiile noastre facute prin mari eforturi sa nu dispara? In cine sa avem incredere?

In consultantii financiari cu o experienta bogata care lucreaza intr-o companiei cu experienta indelungata pe piata internationala si nationala facand milioane de clienti multumiti!

OVB Romania este partenerul de incredere care te ajuta sa iti securizezi fondurile gandite pentru vremea grea, pentru perioada nefasta din viata ta. Sa gandim optimist si sa credem ca vei fi sanatos toata viata! La batranete nu iti strica un capital pe care sa il investesti in nepoti si cu care sa calatoresti prin lume cu ei. Am vazut batrani puternici care zboara cu avionul, strabat lumea, sunt fericiti ca au in sfarsit timp sa viziteze intreaga planeta sau cel putin orasele si statiunile importante din tara.

OVB este recomandata de cei 40 de ani de activitate internationala de succes si de cei 12 ani de prezenta in Romania, incununati de patrunderea in topul celor mai buni asiguratori de sanatate si venituri.

OVB Romania este recomandata de onestitatea asigurarilor mediate de consultantii sai financiari si de eficienta acestora.

O asigurare de sanatate este utila oricui datorita urmatoarelor oportunitati:

-in caz de imbolnavire grava, asiguratul beneficiaza de ingrijire in cele mai bune clinici din tara. De regula unitatile spitalicesti particulare sunt dotate si cu aparatura performanta, iar in cele de stat dureaza pana de poate face o investigatie, deoarece aproape toti pacientii se duc acolo. La clinica privata esti tratat repede si bine, iar conditiile de internare sunt similare cu cele de la un hotel de trei stele.

-in cazul pierderii capacitatii de munca pentru o perioada mai scurta sau mai lunga de timp, primesti un ajutor lunar care sa iti permita sa supravietuiesti. La acest ajutor banesc se adauga posibilitatea internarii in clinica privata cu care firma prin care OVB Romania ti-a obtinut asigurarea are contract.

-in cazul in care esti sanatos tun, primesti banii stransi cand iesi la pensie, conform dorintelor tale, toata suma sau esalonat, in rate egale.

Iata cat de utila este o astfel de polita, pe care o putem considera si instrument util de economisire. Luna de luna directionezi o suma in contul tau care se aduna fiindca este capitalizata. Daca te imbolnavesti, banii adunati de tine in acesti ani te ajuta sa te faci bine, daca esti sanatos, ai pus un ban bine, fara sa simti.

Daca ii iubesti cu adevarat pe ai tai si esti o persoana responsabila, iti faci asigurare de viata! Polita este utila si in imprejurari dramatice si in cazul fericit in care traiesti si te bucuri de o batranete fericita. Iata ce oportunitati vin la pachet cu acesta asigurare:

-in caz de imbolnavire, asiguratul se bucura de aceleasi privilegii pe care le aduce o polita de sanatate. Va putea sa solicite internare la o clinica privata, sa i se acorde o suma lunara pe perioada imbolnavirii. In cazul pierderii toatale a capacitatii de munca, ajutorul este permanent.

-in caz de deces, viitorul familiei este asigurat. Supravietuitorii vor primi suma pentru care s-a facut asigurarea si firma de service funerare se va ocupa de repatriere si de organizarea ceremoniei ca si de transportul decedatului. Cu o astfel de polita de asigurare, familia isi permite sa solicite si repatrierea decedatului din Italia, Germania, Anglia, Franta sau Spania.

-in cazul in care nimic rau nu se intampla, banii se intorc la asigurat fiind inmanati in intregima o data sau in rate egale luna de luna.

La fel de necesare si de eficiente sunt si asigurarile de bunuri, de masini si de locuinte. Acum este timpul sa directionezi o parte din veniturile tale pentru vremurile grele care vor veni! Consultantii financiari OVB Romania, empatici si foarte bine pregatiti sunt gata sa va sfatuiasca si sa  se implice pentru dumneavoastra sa faceti cele mai bune aranjamente.

Orice intarziere va poate face sa regretati amarnic, mai ales ca nu putem anticipa ce se va intampla cu noi. Asigurarile de viata si de sanatate ne scutesc de posibilitatea nefasta de a deveni o povara pentru familie in cazul unor accidente sau imbolnaviri grave.

Pensia facultativa va completa bugetul unui om care cheltuieste destul de mult pe medicamente si care nu mai poate munci in plus.

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Business

Comerțul nu este afectat de coronavirus – magazinele de bricolaj online au un avantaj

Avatar

Published

on

Într-o perioadă de criză unii nu se pot gândi decât la necesitățile de întreținere. Totuși cine stă la casă, are gospodărie în întreținere mai ales în perioada în care primește recomandare de a sta cât mai mult timp acasă, își caută preocupare. Așa se face că, pe lângă magazinele alimentare sau farmacii, magazinele de bricolaj sunt în continuare în atenția publicului.

Desigur, în această perioadă în mod special au întâietate variantele online. Bricolaj Market este un exemplu în acest sens.

Activitatea restrânsă îndreaptă atenția către întreținerea spațiului personal

Pe măsură ce se impun reguli mai stricte în decursul perioadei de pandemie, oamenii își îndreaptă mai mult atenția spre timpul petrecut acasă. Aici sunt încă multe de făcut și suprapunându-se cu perioada de primăvară, întreținerea spațiilor verzi sau mici reparații ii vor ține ocupați pe mulți.

Sunt căutate în mod special echipamentele pentru grădină, pentru tăiat iarbă, tuns gazon, dar și tipuri diverse de aparat de sudura, printre altele. Sunt preferate variantele de echipamente de performanță, însă din clasa celor hobby. Prețurile sunt mai rentabile și se disting printr-o capacitate suficient de mare pentru a face față cerințelor gospodărești. Au, din fericire, varietatea necesară dintre care cei interesați pot alege.

Atenție la acest capitol! Bugetul clienților se va îndrepta strict către produsele necesare numaidecât în gospodărie. Pentru a fi o investiție rentabilă este recomandată consilierea. Spre exemplu un inverter de sudură ales poate fi mai scump ca achiziție, însă pe termen lung, la folosire, are capacitate mare cu un consum redus de energie electrică. Pentru utilizatorul casnic va conta de asemenea să fie un echipament compact, ușor de manevrat și de mutat.

Mulți trec munca în online și au de câștigat

Pentru un magazin precum Bricolaj Market activitatea extinsă și în mediul online nu este ceva nou. Acum însă mai mult ca oricând publicul adoptă această variantă ca fiind mai sigură. Ce trebuie să știe publicul este că eshop-urile sunt pregătite să facă față cerințelor. Astfel, ca și până acum, poate fi solicitată asistența tehnică, la preluarea comenzii, consiliere profesională în cazul în care clientul nu distinge opțiunea perfectă pentru nevoile sale.

Produsele cumpărate din magazinele online beneficiază desigur de garanție, așa cum o  oferă producătorul.  La unele tipuri de produse variază, la altele este aceeași pentru toată gama – aparatele de sudură au garanții de până la 2 ani spre exemplu.

De asemenea, comanda poate fi făcută simplu și rapid, fără a fi neapărat necesară înregistrarea unui cont. Și din acest punct de vedere clienții sunt îndrumați astfel încât să bifeze toți pașii în timp scurt.

Stocuri există, curieratul însă funcționează foarte bine, iar pentru grija publicului trebuie menționat că această metodă de cumpărare implică mai puțin contact față în față, limitând așadar riscurile, în contextul pandemiei actuale.

Notă!

Produsele care vin din țări europene unde sunt înregistrate cazuri de coronavirus nu reprezintă un pericol. Multe dintre acestea sunt stocuri pe care retailerii le dețineau și înainte de declanșarea epidemiei. Nu prezintă risc, iar comercianții își asumă toate normele de igienă și dezinfectare.

Comentarii

Continue Reading

Business

Pentru transport profesional chemaţi un specialist – cum sunt onorate astfel de cereri

Avatar

Published

on

transport marfa si mobila

Pentru orice serviciu există un nivel al amatorului și unul al profesionistului. Înțelegem pe deplin că așa cum mergem la specialist pentru orice problemă, atunci când vine vorba de nevoia ce ține de relocare, transport marfă sau alte bunuri vorbim despre recomandarea de a apela la firme specializate.

Serviciile pe această nișă s-au dezvoltat simțitor de mult în ultima vreme, ca drept dovadă a dezvoltării pe sectoare diverse. Deschiderea unui nou sediu, mutarea unei firme sau chiar mutarea în casă nouă sunt cazuri care impun necesitatea unui transport special.

Firmă cu experiență, care poate asigura transportul

Dacă vă întrebați ce poate merge rău atunci când alegeți pe oricine deține o mașină mai încăpătoare, să transporte anumite bunuri să ne gândim la scenarii: marfă sau bunuri deteriorate atunci când ajung la destinație, costuri mai mari, întrucât vor fi necesare mai multe rute, repetate tur-retur. Așadar, dacă punem în balanță practic nu merită.

Există firme de transport marfa ce pot onora comenzi în ceea ce privește necesitatea de a muta mobilă, bunuri de mare volum sau de a ajuta la relocarea unei societăți, cu tot ce înseamnă mutarea echipamentelor. O astfel de colaborare are la bază un contract, astfel că timpul în care se va desfășura întreaga operațiune este cel stabilit conform termenilor din contract.

Avantajele de a lucra cu o firma serioasă de transport marfă

Siguranță – o firmă de transport marfă și mobilă în București precum sunt serviciile pe care le regăsim la www.transport-marfa-mobila.ro poate asigura transportul. Astfel, la destinație nu există surprize, deteriorări.

Eficienţă și promptitudine – practic publicul își asigură un timp optimizat în care realizează mutările necesare.

Costuri rentabile – dacă ne gândim la soluții alternative, sunt necesare autovehicule încăpătoare și șoferi, există și factorul de efort fizic, așadar per total costurile sunt mai avantajoase atunci când alegerea este cea a unei firme care să realizeze transportul necesar. Vorbim spre exemplu inclusiv de șoferi cu experiență care vor contribui la efectuarea unui transport eficient.

Când apelăm la astfel de servicii

În principiu tot ce înseamnă o mutare complexă, cu bunuri de mare volum va impune nevoia de autovehicule mari pentru a fi transportate. Există însă tot felul de cazuri. Cei de la transport-marfă-mobilă.ro spre exemplu se adresează publicului bucureștean, indiferent de sector. Echipa este mereu pregătită pentru a răspunde solicitărilor privind transportul intern sau internațional. Pot fi soluția ideală pentru a transporta marfă, mobilă, electrocasnice și nu numai.

Serviciile profesionale de transport vor include și încărcarea, descărcarea, manipularea bunurilor. În plus, pentru rutele mai lungi, la transport internațional spre exemplu, sunt doi șoferi ce se vor asigura că transportul este efectuat în timp util, fără a compromite condițiile optime, inclusiv timpul de odihnă.

În ceea ce privește costurile lucrurile sunt relative și variază de la caz la caz. În mod cert însă, avantajele primează astfel pentru că sunt servicii rentabile. Detalii în acest sens pot fi solicitate și din cadrul paginii online mai sus menționată.

Comentarii

Continue Reading

Business

Avantajele de a avea un seif in casa sau la birou

Avatar

Published

on

Multi oameni sunt de parere ca inchirierea unei casete de valori la banca este cea mai buna modalitate de a-si pastra obiectele importante in siguranta. Dar daca este vorba de documente si articole la care ai nevoie de acces rapid? In acest caz, cea mai buna optiune este de a achizitiona un seif pentru casa sau birou. Iata care sunt beneficiile pe care ti le ofera un seif in propria casa sau birou:

Ai acces instant la documente

Exista documente de care ai nevoie imediat: din pacate, bancile nu sunt disponibile 24/7. Ce se intampla daca ai nevoie de un document in perioada in care bancile sunt inchise, in weekend sau in timpul sarbatorilor legale? Prin instalarea unui seif acasa sau la birou, poti avea acces rapid la documente precum pasaport, certificat de nastere, titluri, investitii, plan de asigurare si dosare importante, oricand doresti.

Protectie

Solicitand unui profesionist sa instaleze un seif acasa sau la birou, poti fi sigur ca obiectele tale valoroase sunt protejate in permanenta, iar seiful nu va putea fi mutat cu usurinta din loc. Pentru birou, este necesar sa alegi un seif de dimensiuni mari, de preferat cu fanta, pentru ca accesul la depunere sa fie permis oricui, insa la continut sa poata ajunge doar persoanele autorizate. Pentru protectie maxima, in special in cazul documentelor importante, poti alege seifuri cu dubla certificare, ceea ce inseamna ca vei fi protejat si impotriva efractiei dar si importiva incendiilor.

Un alt beneficiu al seifului, este faptul ca tii intr-un singur loc obiectele de care ai nevoie si astfel nu mai exista riscul sa le pierzi. Chiar daca nu sunt valoroase, sunt importante, iar documentele precum buletinul, pasaportul si alte acte, pot duce la un proces de recuperare stresant, obositor si durabil daca sunt pierdute sau ratacite.

Pastrezi armele de foc departe de raza copiilor

Prin achizitionarea unui seif, ai garantia ca pistolul sau munitia ta nu va ajunge pe maini gresite. Seiful pentru arme poate fi instalat intr-o zona mai putin accesibila, departe de ochii copiilor sau al persoanelor care iti calca pragul. Astfel, ai garantia ca accesul la arma iti este permis doar tie sau persoanelor autorizate.

Un seif nu numai ca iti ofera acces usor la documente si obiectele de valoare, dar ti le pastreaza in siguranta in orice moment al zilei. Asadar, nu-ti expune obiectele de valoare la riscuri inutile si pur si simplu achizitioneaza un seif pentru a beneficia de toate avantajele enumerate mai sus. Exista foarte multe modele de seifuri disponibile pe piata, in dimensiuni variate si cu utilitati diverse. Este important sa te documentezi si sa alegi produsul potrivit nevoilor tale, fie pentru birou sau casa. Seifurile pot fi instalate pe podea, in perete sau asezate in interiorul mobilei. Ia in considerare caracteristicile si achizitioneaza un seif pentru pastrarea in siguranta a obiectelor valoroase.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0