Connect with us

Digital

Ovidiu Mureşan se alătura echipei Şapte Seri şi se va ocupa de vânzarea revistei

Published

on

Foto Credit: Sapte Seri
Reclame

Ovidiu Mureșanu se alătură echipei Șapte Seri în funcția de director de advertising din 1 februarie 2016. Mureșanu a părăsit la sfârșitul lunii ianuarie compania Reader’s Digest, după șase ani în care s-a ocupat de vânzările acestei publicații, precum și de proiecte speciale altele decât print și evenimente, se arată intr-un comunicat de presă, remis RADAR DE MEDIA. 

La Șapte Seri, Ovidiu Mureșanu se va ocupa de vânzările din print, online și aplicație, precum și de dezvoltarea unei linii de evenimente care să completeze, și cu BTL, pachetul pe care acum compania editoare a revistei îl oferă clienților de publicitate.

Adras Kovacs, patronul și fondatorul revistei, a declarat despre venirea lui Mureșanu în echipă: “În ultimul an, Șapte Seri a migrat spre un conținut editorial premium, care înseamnă inclusiv proiecte de branded content și parteneriate cu branduri comerciale puternice.

Pariul pe care l-am făcut în ianuarie 2015, atunci când am relansat revista în format mare, s-a dovedit câștigător și am ajuns în punctul în care trebuie să ne întărim echipa de vânzări și să ne extindem operațiunile din zona de proiecte speciale, de branded content și native advertising. Vrem să oferim publicului o revistă interesantă și vrem să lucrăm cu advertiserii pentru a dezvolta proiecte inovative. Ovidiu Mureșanu, cu experiența lui în zona de presă scrisă și evenimente, este persoana cea mai potrivită pentru a ne ajuta să creștem businessul. Avem planuri de optimizare a distribuției, de creștere a tirajului și de exploatare a brandului și în alte direcții.”

Ovidiu Mureșanu a lucrat înainte de Reader’s Digest la Viva! Unde a coordonat vânzările pentru print și s-a ocupat de organizarea petrecerilor acestei publicații.

Despre venirea la Șapte Seri a declarat: “Șapte Seri este prima revistă românească pe care am răsfoit-o în momentul în care m-am mutat în București, acum 12 ani. Îmi petreceam mult timp pe terasa de la Green Hours și pe Teatrul Național, „La Motoare”, iar „Șapte Seri” mi-a ținut de multe ori de urât și mi-a spus întotdeauna ce evenimente, concerte sau filme să nu ratez, așa că am ajuns să o îndrăgesc și să nu-mi pot imagina o ieșire în oraș fără ea. Pe vremea aceea nu aveam habar că voi ajunge să lucrez la reviste, că le voi iubi și vor deveni o parte atât de importantă din viața mea. Însă acum îmi dau seama că era cumva predestinat să ajung în echipa Șapte Seri. Pentru că prima dragoste nu se uită niciodată.”


 

Șapte Seri este o publicație gratuită de cultură, timp liber și lifestyle urban, fondată la București, în 1998, ca săptămânal pe hârtie și devenit în timp un brand transmedia de print, online, mobile și social media. În ianuarie 2015, ediția tipărită s-a relansat în format mare, A4, pe hârtie reciclată de calitate și cu un conținut adresat publicului urban, tânăr, cu venituri medii și peste medie. În București se distribuie 40.000 de exemplare lunar, în marile companii, mall-uri, instituții culturale, hoteluri etc. În teritoriu revista este bilunară, are 8 ediții locale, cu un total de 94.000 exemplare lunar.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending