Oxygen selectată agenția de comunicare integrată a Avon - RADAR DE MEDIA
Connect with us

A-Z NEWS

Oxygen selectată agenția de comunicare integrată a Avon

Published

on

Spread the love

Oxygen a fost selectată agenția de comunicare integrată a Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, în urma unui proces complex de selecție. În cadrul acestui parteneriat, Oxygen va contribui, alături de echipa de brand, la dezvoltarea și implementarea campaniilor pe segmentul de consumer communication și a inițiativelor de CSR ale brandului, precum și la comunicarea corporate a Avon Cosmetics România.

Prin acest nou parteneriat, Oxygen va furniza servicii de strategie & creație, influencers marketing, corporate și consumer communication, comunicare de criză, organizare de evenimente, social media și campanii de promovare a produselor și inițiativelor de sustenabilitate ale Avon România.

Recent, compania a făcut publice datele Raportului de Responsabilitate Socială pentru anul 2023, demonstrând încă o dată că frumusețea poate fi realizată în armonie cu mediul și societatea, valori pe care echipa Oxygen le împărtășește atât prin propriile inițiative din interiorul agenției (Pădurea Oxygen, d.e), cât și prin campaniile implementate alături de clienții săi.

„Am găsit în echipa Oxygen partenerul puternic de care avem nevoie pentru a ține brandul cât mai aproape de inima consumatoarelor noastre din România. Pasiunea lor pentru creativitatea cu sens și cu impact, întotdeauna dublată de viziune și background strategic, se simt deja în proiectele pe care le lansăm vara aceasta. Este o colaborare pe care o începem cu tot entuziasmul și cu încredere în noua etapă pe care o scriem împreună pentru brandul Avon!”, spune Ana Nicolae, Head of Avon Integrated Communications România & Moldova.

„Avon este un brand cu care ne-am identificat încă de la primul contact, iar această colaborare reprezintă o oportunitate extraordinară de a aduce la viață proiecte integrate, folosind experiența noastră de comunicare 3600 și de a crea campanii de impact. Suntem motivați de încrederea Avon în abilitățile noastre și suntem determinați să contribuim activ la succesul lor prin soluții creative și strategii eficiente”, spune Andreea Filip, New Business Director Oxygen.

Advertisement
PREMIILE RADAR DE MEDIA4 săptămâni ago

START VOT pentru desemnarea câștigătorilor Premiilor RADAR DE MEDIA 2025

ADVERTORIALE4 săptămâni ago

NEW! We write and publish sponsored articles for your budget!

ENCICLOPEDIA RADAR2 săptămâni ago

SURPRIZE, SURPEIZE cu Andreea Marin, producție ce a fost ani de zile pe placul telspectatoriilor. Rămâne, oare cea mai urmarită emisiune TV din România? Sunt șanse ca emisiunea să revină?

ENCICLOPEDIA RADAR2 săptămâni ago

Formatul internațional „The Traitors – Tradaorii”, ajunge în România. Cel mai captivant reality show va fi difuzat la PRO TV

ENCICLOPEDIA RADAR2 săptămâni ago

Să ne reamintim despre cele mai mediatizate divorțuri din România. Multe din ele au ținut prima pagină a ziarelor de scandal!

Reality Show6 zile ago

🔥 „ȘOC total la Asia Express! Cea mai grea masă din istoria competiției – concurenții, puși la încercare în Coreea de Sud!” Ce echipe au rămas în competiție?

AUDIENȚE TV3 săptămâni ago

ANALIZĂ AUDIENȚE TV – Seară de foc în televiziune! Ce post TV a făcut ravagii în audiențe și a lăsat Pro TV în umbră?

Program TV4 săptămâni ago

Programul TV pentru PRO TV, săptămâna 20-26 octombrie 2025

Program TV4 săptămâni ago

Programul TV pentru TVR 1, săptămâna 20-26 octombrie 2025

AUDIENȚE TV3 săptămâni ago

FULL VIDEO- Probele imperiale din Hue au zguduit competiția! Asia Express atinge cel mai mare record de audiență din sezon! Cât a obținut PRO TV ?

Facebook

Trending

google-site-verification=ggJm1xQPC5EBDVeJzBjdi5Pn7t6SFAQG83kX1kQRUl4