UTILE
Oxygen semnează campania Avon Color Up Your Summer Look
–Oxygen, agenție independentă de comunicare, semnează campania Color Up Your Summer Look pentru Avon. Cele mai iubite produse de make-up Avon au fost aduse în atenția publicului prin intermediul unei campanii inedite construită în jurul muzicii și gamingului, având ca piesă centrală un hit semnat și compus de artista Irina Rimes.
“Dulce amară”, piesa manifesto lansată de AVON în colaborare cu Irina Rimes și Global Records, a înregistrat în primele 5 zile de la lansare peste 587.000 de vizualizări pe canalul de YouTube al artistei, iar în prezent depășește 800,000 de plays pe platformele muzicale.
Campania a fost construită pe două mari contexte culturale de referință pentru generația tânără: gamingul și muzica. Astfel, videoclipul piesei a fost postat inițial într-o variantă tip shuffled, printr-o mecanică specială care invită fanii să reconstruiască ordinea firească a secvențelor spre a ajunge la forma completă. Codul rezultat din combinația corectă a celor zece secvențe asigura deblocarea unei reduceri de 15% aplicabilă la o comandă plasată pe www.avon.ro.
Alături de Irina Rimes, iubitorii de make-up au explorat un univers cu estetică suprarealistă și avatare fantastice, unde produsele-cheie Color Up by AVON au creat câte o lume supradimensionată, plină de culoare.
“AVON caută în permanență să se conecteze cu generațiile tinere, iar prin această campanie ne-am dorit să aducem brandul într-o nouă dimensiune: una fresh, plină de culoare și de inspirație în crearea de lookuri nu doar specifice verii, dar și curajoase. Am mizat pe o estetică care integrează elemente, mecanisme de interacțiune și activări de brand cu care gen Z rezonează. Prin Color Up Your Summer Look și colaborarea noastră cu Irina Rimes, ambasador AVON de peste un an, AVON și-a propus să îmbine boostul de inspirație pe care ți-l dă vara cu moodul de distracție și acea energie care te face să te simți foarte încrezătoare”, spune Ana Nicolae, Head of Integrated Communications Romania & Moldova AVON.
“Ne bucurăm că un brand iconic de beauty cum este Avon, a acceptat propunerea noastră de a debloca teritoriul de gaming pentru a intra într-o conversație relevantă cu Gen Z. Astfel, campania Color Up Your Summer Look a venit ca o confirmare a faptului că avem de-a face cu un brand dinamic, care dorește să-și păstreze statutul de leader deschizând canale de comunicare către un target tânăr, care de ceva timp, deja, a scos gamingul de pe monitoare și televizoare și l-a adus IRL într-o zonă de fashion, lifestyle și beauty”, spune Cosmin Baba, Creative Director Oxygen.
-
PREMIILE RADAR DE MEDIAo lună agoSTART VOT pentru desemnarea câștigătorilor Premiilor RADAR DE MEDIA 2025
-
ADVERTORIALEo lună agoNEW! We write and publish sponsored articles for your budget!
-
Digitalo lună agoPROMOȚIE RADAR DE MEDIA la publicare de advertoriale seo – tu stabiliști necesarul de articole sponsorizate dar și prețul. Beneficile de a alege acestă oferă!
-
Digital3 luni agoWe publish sponsored articles with a multitude of advantages and top prices
-
ENCICLOPEDIA RADAR3 luni agoINSULA IUBIRII, reality show difuzat la Antena 1 și prezentat de Radu Vâlcan. A fost supranumit fenomenul verii!
-
Program TV3 luni agoProgramul TV pentru PRO TV, săptămâna 08-14 septembrie 2025
-
ENTERTAINMENT2 luni agoRadio DEEA, primul post de radio din România cu un playlist alcătuit 100% din muzică electronică a implinit 28 de ani – La multi ani! –
-
REVISTA PRESEI MEDIA2 luni agoREVISTA PRESEI MONDENE – 15 septembrie 2025 – Vedete, showbiz & evenimente. Secrete, cenzură, căsaătorie, vacanțe, acuzații și modă.






