Connect with us

Life Style

Pantofi la modă în 2019, promovați de vedetele internaționale – Află ce au purtat vedetele în acest an

Avatar

Published

on

Tendințele la pantofi din acest an au fost foarte variate. S-au remarcat câteva tendințe dominante. Iată ce pantofi i-au impresionat pe fani, la vedetele internaționale, în acest an. În fotografiile de pe Pinterest și Instagram poți vedea ce produse de încălțăminte au purtat vedetele în acest an.

În mod cert, vedetele au preferat să cumpere diferite modele de încălțăminte, în diferite stiluri și în tendințele modei. Iată câteva exemple:

  • Emily Ratajkowski a înlocuit pantofii negri cu pantofi în nuanțe neutre, în tonuri de maroniu. Ea a preferat și adidașii clasici cu talpa din cauciuc și stilul de fată cool atunci când și-a plimbat câinele în NewYork. Pentru ținutele mai elegante, vedeta a ales sandalele cu toc înalt.
  • Super modelul Gigi Hadid preferă încălțămintea comodă, inclusiv pantofii pufoși, fără toc. Ea a fost văzută pe străzile New York-ului în ținute elegante la care poartă cizme tip western la pantaloni ombré.
  • Actrița Gwyneth Paltrow a ales pantofii sport, tip adidași, îmbrăcămintea lejeră și practică (care include un tricou și pantaloni scurți tip bermude).
  • Adidașii cool sunt preferați și de modelul Sofia Richie care se îmbracă de obicei în ținute mulate, gen salopete din spandex. Ea a fost văzută în adidași din piele, adidași de baschet, adidași de vară. Sofia a purtat în acest an și pantofi cu toc, pantofi sport, cizme fără toc, cizme scurte, botine, bocanci din piele, dar și multe alte produse în tendințele recente ale modei. Ea a ales chiar și sandalele strappy și sandalele cu toc înalt la anumite ținute vestimentare.
  • Modelul Hailey Baldwin Bieber a optat pentru pantofii cu toc înalt în culoare verde neon. Hailey Bieber are o colecție impresionantă de adidași, pe care i-a purtat mereu la blugi în acest an.
  • Jennifer Lopez este adepta nuanțelor de culori clasice, ea preferă sandalele nude sau de culoarea nisipului – bej deschis. Aceste nuanțe de culori sunt foarte elegante și perfecte pentru multe ținute vestimentare.
  • Super modelul Kendall Jenner poartă cizme pentru vară la rochii scurte, sexy, din materiale vaporoase. De asemenea, ea adoră pantofii în trend, sau botinele cu toc, albe, impecabile. În primăvară a purtat o pereche de sandale cu șosete la pantaloni din denim.
  • Sandalele strappy cu barete au fost preferate în această vară. Actrița și cântăreața americană Lucy Hale a ales sandalele strappy fără toc, care se potriveau perfect la ținuta ei. În acest an, Lucy Hale a purtat și pantofi sport, adidași albi care arată foarte elegant cu jambiere.

Dacă nu știi care sunt cele mai populare tendințe din anul 2019, poți afla asta pe Pinterest. Fanii pantofilor au decis că cei mai populari sunt pantofii scandinavi gen bocanci, care merg foarte bine la blugi, dar și cizmele scurte peste gleznă, sau ghetele care sunt perfecte pentru rochii în anotimpul de toamnă, sau la alte ținute vestimentare.

Adidașii vor fi mereu preferați de vedetele internaționale, ei arată foarte bine la blugi casual. La fel de apreciați au fost și pantofii clasici, care sunt pentru ținute stilate. Putem aminti și pantofii în stil Derby clasic, care sunt perfecți pentru pantaloni largi.

Alte tendințe la încălțăminte în acest an, din care vedetele au ales pantofi și cizme în sezonul precedent sunt:

  • Cizmele în stil cowboy care au fost un succes în acest an
  • Cizmele înalte peste genunchi care sunt sexy și elegante
  • Cizmele căptușite și ghetele îmblănite
  • Pantofii cu toc înalt și sandalele de orice tip
  • Pantofi de toamnă, moderni
  • Mocasinii care sunt moi și confortabili
  • Tenișii și în general pantofii sport.

Aproximativ toate aceste modele se găsesc în OFERTA DE PANTOFI CU TOC DE PE DEPURTAT.RO care include tendințele din anul 2019. Acest magazin online este cunoscut din anul 2011 pentru încălțămintea deosebită, realizată din materiale de calitate. Este considerat cel mai mare magazin online din România de încălțăminte de damă, unde, printre altele, sunt produse din piele ECO.

Astfel de produse pot fi cumpărate online pe site-ul dEpurtat.ro (unde există în jur de 12 000 de articole), dar și în cele două showroom-uri din București: din Titan (de pe Str. Liviu Rebreanu, Nr. 6A) sau din Crângași (Șos.Virtuții, Nr.148). În această perioadă sunt reduceri la o gamă variată de produse:

  • Reduceri de 16% la botine din piele ECO pentru femei
  • Reduceri de 10% la pantofi sport, teniși albi, negri, verzi
  • Reduceri de 34% și 50% la ghete damă din piele
  • Reduceri de 20% la pantofi cu toc înalt
  • Reduceri de 18% la cizme elegante.

Acest magazin are produse în trend, în culori moderne, cu imprimeuri sofisticate și ornamente, realizate din piele ECO, din pielea întoarsă și din alte materiale remarcabile la articolele de încălțăminte.

Nu pierde reducerile din perioada sezonului de iarnă, care  includ produse diferite de încălțăminte: pantofi, sandale, cizme, botine, ghete, mocasini, pantofi sport!

Intră și pe Instagram și pe Pinterest pentru a vedea cele mai mari tendințe de toamnă-iarnă din acest an. Astfel de site-uri sunt o sursă de inspirație pentru tine, atunci când vine de noile trenduri în materie de încălțăminte.

Comentarii

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Life Style

Chef Florin Dumitrescu, la un pas să dea foc bucătăriei de acasă

Avatar

Published

on

Este unul dintre cei mai cunoscuți și apreciați chefi de la noi și, după atâția ani de experiență și realizări în bucătărie, tot a a avut parte de o provocare neașteptată: chef Florin Dumitrescu a fost rugat de soția sa, Cristina, să pregătească varianta bio a rețetei Pomme Du Sima.

Însă nu oricum, ci fără zahăr alb, ingredientul de bază al caramelului sărat folosit din plin în această rețetă. Iar în încercarea de a testa mai multe variante de ingrediente cu care să obțină caramel bio, chef Florin a fost la un pas să dea foc bucătăriei de acasă.

Totul s-a întâmplat în episodul de debut al primului serial online în care cunoscutul bucătar și soția sa sunt protagoniști. „BIO cu tine”, noua campanie pentru promovarea unei alimentații responsabile lansate de Lidl, îi aduce pe Cristina și Florin împreună, pentru prima oară, în fața camerelor de filmat.

„Florin m-a cucerit la începutul relației noastre cu un desert pe care l-a numit Pomme du Sima, un desert cu mere, valuri de caramel sărat și frișcă. Iar acum i-am cerut să prepare varianta bio a desertului, să înlocuiască ingredientele și să nu folosească zahăr alb. Ce a urmat a fost de pomină, pentru că a testat mai multe ingrediente pentru a vedea care este cel mai potrivit pentru obținerea caramelului sărat și mai, mai că a dat foc bucătăriei noastre”, își amintește Cristina amuzată.

Ce are de spus chef-ul din familie? „Numai ea putea să-mi ceară asta! Mi-am zis, „dacă nu fac caramelul cu zahăr, cu ce să-l fac?”! Am luat la rând mai multe ingrediente și le-am testat, cu gândul că trebuie să obțin gustul acela deosebit și textura fină a caramelului sărat, mai ales că și fetele noastre aveau să guste din acest desert. A fost o nebunie, trebuie să vedeți asta!”

Concluzia la care a ajuns chef Dumitrescu și rezultatul provocării, aici:

https://surprize.lidl.ro/biocutine

 

Una dintre cele mai importante componente ale campaniei „BIO cu tine” este o serie de episoade online,  filmate chiar acasă la Florin și Cristina, ce va urmări, episod după episod, subiecte din viața lor de familie: de la grija cu care au început să aleagă ingredientele cu care gătesc pentru ei și fetițele lor, la importanța unei alimentații echilibrate, bazate pe produse ecologice. Atunci când iubești, fără să-ți dai seama, devii mai atent la o serie de lucruri care până atunci păreau nesemnificative. Aceasta este ideea de la care a pornit întreaga campanie Lidl.

Așadar, în noua campanie ai cărei vectori de imagine sunt Cristina și  Chef Florin Dumitrescu, produsele bio devin sinonime cu o declarație de iubire pentru cei dragi, iar incursiunea în casa familiei Dumitrescu, în bucătăria lor, în living sau la masă alături de fetițe este nu numai o ocazie de a-i vedea pe cei doi în ipostaze inedite și uneori amuzante, ci și de a afla rețete noi, realizate cu ingrediente de cea mai bună calitate.

 

Despre Lidl

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 10.800 de magazine și peste 160 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse la cel mai bun raport calitate-preț. În spatele operațiunilor din magazine, din centrele logistice și din sediile centrale stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central de la Neckarsulm.

În prezent, Lidl are aproximativ 287.000 de angajați, dintre care peste 7.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 260 de magazine și 5 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.

 

Comentarii

Continue Reading

Life Style

Diana Bianca lanseaza o noua emisiune pe wowbiz.ro: INTERVIU WOW

Avatar

Published

on

Dupa succesul pe care l-a avut cu emisiunea My Cliniq by Diana Bianca la postul Nova TV, incepand de astazi, 10.03.2020, Diana Bianca lanseaza un nou format de emisiune pe platforma online wowbiz.ro: Interviu WOW cu Diana Bianca. Aceasta se va difuza în fiecare marți de la ora 18.00

Emisiunea va fi saptamanala și va fi difuzată în prime time, fiind bazată pe cele mai interesante subiecte din showbiz și interviuri în exclusivitate cu vedetele din România, iar prima invitată va fi nimeni alta decât Daniela Gyorfi.

Diana Bianca este cunoscuta in lumea showbizului si a surprins de fiecare data prin bun gust, inteligenta si modestie, in ciuda aparentelor si opulentei sub care a fost prezentata de presa, datorita faptului ca la baza, Diana este un om de afaceri de success. Dupa aparitia la mai multe emisiuni tv, Diana Bianca si-a insusit titulatura de Barbie de Romania.

În noua emisiune pe care o prezint se spun povești sincere, se dezvăluie secrete, se revelează visuri, se recunosc fricile. Vă dau întâlnire în fiecare marți, la ora 18:00 pewww.wowbiz.ro, unde vom povesti, live, despre temele momentului, cu oamenii momentului. Pentru mine emisiunea ”Interviu WOW cu Diana Bianca” este în primul rând modalitatea prin care vreau sa aduc în față modelele demne de urmat ale generației noastre, nu pentru că acestea ar lipsi, ci pentru că de multe ori atenția noastră se duce spre glamour și senzațional, nu neapărat spre valori, proiecte constructive, inovație sau profunzime. Haideți să schimbăm asta împreună!” – a declarat în exclusivitate vedeta.

Întrebată cum a primit propunerea acestui nou proiect în viața sa, Diana Bianca ne-a dezvăluit: “Întotdeauna am fost atrasă de partea de TV și de ideea de a avea o voce în fața publicului. Mai mult, cred că am avut prilejul să cunosc oameni foarte interesanți, pe care vreau să îi aduc în fața publicului pentru a-și spune povestea. Cu multă bucurie am acceptat invitația celor de la Wow Biz de a face parte din echipa lor de oameni care au ceva de spus lumii! Formatul emisiunii este unul clasic, sub forma unui interviu, iar la final o rubrică ceva mai amuzantă sub forma celebrului joc: Adevăr sau provocare.”

Comentarii

Continue Reading

Life Style

Acum cu extensiile Zen poți avea un păr de invidiat

Avatar

Published

on

Este extrem de greu să obții un păr pe care să îl invidieze toată lumea, mai ales dacă volumul acetuia nu este moștenire de familie. Există foarte multe tratamente în acest sens, însă în afară de implant, nu știu ce ar putea ajuta! Sau poate că dețin secretul unui păr demn de invidiat? Când tratamentele nu sunt soluția, extensiile Zen sunt! Când nimic nu își mai face efectul și pur și simplu te-ai săturat de părul rar și lipsit de volum pe care îl ai, în acțiune intră extensiile Zen. Astfel, acum cu aceste extensii de par Zen poți avea un păr de invidiat! Rămâi cu mine pentru a afla despre ce este vorba și de ce sunt atât de populare extensiile Zen!

Stiliștii au descoperit extensiile Zen de foarte mult timp și de când au făcut-o, au dat vestea mai departe! Mizând pe calitate și dedicare pentru tot ceea ce înseamnă frumos, Zen a devenit unul dintre cele mai solicitate, cotate, dar și apreciate branduri de extensii păr. Acest lucru se datorează faptului că experții Zen, experți în domeniu, nu au luat în considerare părul sintetic, ci au mizat și mizează în continuare pe părul natural. Astfel, extensiile Zen sunt extensii din păr 100% natural, extensii de care nu a cum să nu te îndrăgostești odată ce ai luat decizia de a le aplica.

Popularitatea acestora a crescut și este în continuă creștere, motiv pentru care tot mai multe saloane mizează și uzează de extensiile Zen pentru a asigura clientelor cel mai bun serviciu, un păr de invidiat, dar și un look demn de apreciat. La noi în țară, nu este de mirare că brandul de extensii Zen nu mai are nevoie de nicio prezentare. A ajuns atât de cunoscut, încât dacă îmi comunici acum că ți-e străin, nici n-am să te cred.

Mai mult decât sigur, ai remarcat pe internet acele femei ale căror păr chiar este demn de invidiat. Majolritatea au, însă, extensii de păr aplicate. Și chiar nu ar trebui să te surprindă faptul că majoritatea extensiilor pe care le au sunt de la brandul de extensii Zen, care se ocupă de distribuirea acestora într-o sumedenie de saloare de înfrumusețare din România. Dacă și tu deții un salon și ești stilist, știi pe cine te poți baza, fără a mai căuta foarte mult, sau poate ai nevoie chiar si de accesorii extensii.

Aceeași premisă este valabilă și în cazul în care nu ești mulțumită de părul tău și mereu ai vrut mai mult de la el! Nu știu cum stau lucrurile în cazul tău, cert este faptul că și din curiozitate merită să încerci extensiile Zen pe care specialiștii ți le pun  la dispoziție.

Extensiile Zen sunt atât de în trend, încât orice altă recomandare aș avea, s-ar putea să o desconsideri. Mizează și tu pe extensiile din păr 100% natural sau chiar pe extensiile din păr virgin, care au fost concepute pe baza părului de la o singură persoană și nu au suferit nici măcar o modificare.

Cu sigranță te vei îndrăgosti și tu de extensiile Zen! Doar cu ajutorul acestora poți avea un păr demn de invidiat!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0