Connect with us

Campanie TV

Paramount Channel lansează noua campanie de marketing „Filme. Magie”

Published

on

 

Detaliile contează enorm – e ceva ce auzim frecvent în ziua de astăzi și se aplică, fără excepție, și în industria cinematografică. Detaliile creează magia filmului; ceea ce noi vedem pe marele sau micul ecran este rezultatul muncii unei întregi echipe.

Pe 1 octombrie 2018, Paramount Channel dă startul unei noi campanii de marketing, care va sublinia detaliile ce compun magia filmului, de la decorațiuni, efecte speciale până la recuzită, sunet și cel mai important, cum acestea influențează percepția telespectatorului asupra unei pelicule. Cum spunea și celebrul Martin Scorsese: Cinemaul se definește prin ceea ce e în interiorul cadrului și prin ce rămâne în afara lui”. Efectele speciale pot oferi o imagine distorsionată a realității, astfel încât aceste detalii sunt luate prea în serios de public, creându-se un contrast între procesul de producție a filmului și rezultatul final.

„Am vrut să continuăm tradiția în care ne concentrăm asupra procesului creativ, permițându-le telespectatorilor accesul în culise. O scenă spectaculoasă nu este doar o scenă spectaculoasă, ci reprezintă mai mult de atât, nu se termină unde se termină ecranul televizorului, ci are propria ei poveste. Am încercat prin această campanie să arătăm într-un mod amuzant cum se întâlnesc cele două lumi: a realității și a ficțiunii. Sperăm ca și această campanie să aibă un succes similar cu cel de anul trecut, «Filme care ne plac așa cum sunt», premiată cu Promax la nivel european și mondial”, a spus András Martsa, Senior Promo Producer, Paramount Channel.

Campania, producție maghiară a Viacom, în colaborare cu casa de producție Malvin, este una dintre cele mai importante ale canalului de până acum și se va desfășura în trei țări din Europa: România, Ungaria și Polonia. Prin intermediul a trei spoturi care arată imagini din making-of-ul lungmetrajelor romantice, western și de acțiune, Paramount Channel dorește să ilustreze cum arată în realitate o filmare și ce se vede pe ecran în urma adăugării efectelor speciale.

„Este ceva foarte bizar, dar și amuzant, dacă ne gândim că cele mai emoționante, intime sau înfricoșătoare scene, pe care le privim cu deplină empatie la televizor, s-au născut în cele mai nefirești moduri. În această campanie, elementul asupra căruia ne-am concentrat a fost conexiunea ciudată dintre film și realitate”, a spus Daniel Kabai, Creative Director, Paramount Channel.

Campania poate fi văzută în luna octombrie pe panourile publicitare din mediul urban, în cel online și pe micile ecrane, în spoturi dedicate pe Paramount Channel, dar și difuzate de posturile Digi 24, TLC, National Geographic, Animal Planet și National Geographic Wild.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

Digi24 lansează proiectul special “Transplant, misiune posibilă”

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

Pentru cei care pierd oameni dragi și trebuie să ia imediat decizia donării organelor. Pentru cei care așteaptă decizia lor în fața listelor încremenite. Pentru cei care donează de dincolo de viață și pentru cei care nu vor putea să le mulțumească vreodată, Digi24 lansează proiectul special “Transplant, misiune posibilă”.


65
este numărul donatorilor de organe din România, anul trecut. 5645 este numărul bolnavilor care așteaptă acum transplantul de rinichi, plămâni sau celule stem care le poate salva viața. Între donator și primitor e drumul lung de la teamă la speranță. Digi24 reconstituie etapele acestui drum alături de aparținători și supraviețuitori, cu speranța că o mai bună conștientizare poate transforma cifrele în vieți salvate.


În România, transplantul a devenit o problemă de viață și de moarte din cauza lipsei de transparență a procedurii, din pricina comunicării improprii cu familiile posibililor donatori și, nu în ultimul rând, din cauza prejudecăților.

Luni, 15 aprilie 2019, Digi24 difuzează în avanpremieră, în cadrul campaniei “Pacient în România” prima parte a proiectului “Transplant, misiune posibilă”. Realizatoarea Carla Tănasie prezintă povestea unui tată care, în pofida suferinței, a găsit forța să înțeleagă că pierderea fiului său, Mădălin, poate însemna viața pentru cei aflați în așteptarea unui organ vital.

Eram conştient că el nu mă poate auzi. Doctorii miau explicat că e ca și mort. L-am întrebat dacă e bine sau nu e bine ce fac. Cum îl știam eu, că doar era copilul meu, sunt sigur că ar fi fost de acord. Dacă ai suflet și gândești cu sufletul și cu inima, poți să ajungi să iei decizii de asemenea fel. Medicii au o contribuție imensă la hotărârea pe care o iei, modul în care vorbesc, în care te abordează, în primul rând. La mine, de exemplu, nu au venit în halate, ceea ce a fost un lucru mare. În prima zi iam văzut în halate pe lângă copil, a doua zi au venit la mine îmbrăcați civil. S-au pus pe pat lângă mine, au purtat o discuție cu mine. La început nau atacat subiectul. Molcol, calm, metodic. În primul nd au fost de acord că suferința unui părinte nu va înceta până moare, dar probabil această suferință poate va fi ușurată de hotărârea pe care o va lua”, povestește tatăl lui Mădălin despre momentul în care a decis să permită prelevarea organelor fiului său.

Radu Zamfir, directorul Agenției Naționale pentru Transplant, va fi luni invitat în direct la jurnalul Digi24 de la ora 13:00. Dezbaterea dedicată campaniei de conștientizare își propune să mobilizeze autoritățile și să popularizeze informațiile care i-ar putea ajuta pe oameni să-și întregească perspectiva asupra subiectului.

Campaniile Digi24 “Pacient în România”, “Raport de țară”, “Romania Fast Forward”, “Old school / New school” și “Plan detaliu” sunt difuzate în jurnalele de știri, de luni până vineri, însoțite, la ora 13:00, de dezbaterea dedicată subiectului zilei.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Campania “1989 – Anul care a schimbat lumea” revine la Digi24

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

Din 8 aprilie 2019, Digi24 reia seria documentarelor de istorie recentă “1989 – Anul care a schimbat lumea”. Proiectul, realizat de Elena Tănase, este dedicat celebrării a 30 de ani de la căderea dictaturilor comuniste în Europa Centrală şi de Est.        

“Celor care au trăit comunismul, campania le va aminti emoţiile din vremea când, în mod paradoxal, începuseră să privească cu speranţă spre Moscova, datorită reformelor iniţiate de Mihail Gorbaciov. Aceasta în timp ce, la Bucureşti, Nicolae Ceauşescu patrona un regim stalinist, marcat de control, represiune şi lipsuri. Proiectul va prezenta, pe de altă parte, oameni de o forţă morală extraordinară, care, în ciuda tuturor riscurilor, şi-au păstrat curajul şi demnitatea. Sunt oameni care ne pot inspira în viaţa noastră de fiecare zi”, explică jurnalista Elena Tănase.

Campania “1989 – Anul care a schimbat lumea” se va desfăşura până în luna decembrie, timp de o săptămână în fiecare lună și va avea o abordare comparativă. Telespectatorii Digi24 vor afla cum au evoluat şi cum au sfârşit regimurile comuniste din Polonia, Ungaria, Republica Democrată Germană, Cehoslovacia, Bulgaria şi Iugoslavia.

Cele mai multe materiale ale campaniei vor fi dedicate celor care au trăit în vremea dictaturii comuniste. Martori oculari ai ocupaţiei sovietice începute în 1945, victime ale represiunii, participanţi la momente politice cheie, oficiali comunişti şi membri ai nomenclaturii, şefi de întreprinderi de stat, foşti muncitori, ţărani cooperativizaţi, proprietari care şi-au văzut casele demolate, oameni care au fugit ilegal din ţară. Între toţi aceştia, oameni care, neştiuţi public până astăzi, au spus “Nu” dictaturii.

În anii ’90, imediat după prăbuşirea comunismului, victoria democraţiei părea definitivă. Acum, după trei decenii, tendinţele autoritariste şi extremiste agită întreaga regiune şi pun sub semnul întrebării principii fundamentale în întreaga Europă. Acesta este contextul în care Digi24 aminteşte cât de grave şi de îndelungate sunt traumele provocate de dictatură şi cât de mult costă libertatea într-un regim politic dominat de un singur om.

Elena Tănase, realizatoarea campaniilor Digi24 “1990 – Anul 0, era noastră”, “Coroana de Oţel”, “100 de ani de comunism” și “O sută de ani de viitor”, va încheia proiectul dedicat căderii comunismului în Europa cu un documentar de lung metraj despre Revoluţia Română din decembrie 1989.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Jurnaliștii Focus – Prima Tv se alătură protestului #șîeu

Published

on

Foto Credit: PRIMA TV
 

Jurnaliștii Focus – Prima Tv se alătură protestului #șîeu. Mâine, 15 martie, la Focus 15, timp de un sfert de oră, pe ecran va fi difuzat un spot în care vor fi prezentate date despre situația dezastruoasă a infrastructurii rutiere din România.

Întreaga redacție a jurnalelor Focus, difuzate de Prima Tv la orele 15.00, 18.00 și 23.30, consideră protestul #șîeu un act de atenționare a autorităților prezente și viitoare, indiferent de culoarea politică, privind imobilismul, incompetența și lipsa de viziune în domeniul infrastructurii în ultimii 30 de ani.

Astfel, jurnaliștii Focus consideră că realizarea unei rețele complete de autostrăzi ar duce la îmbunătățirea climatului economic în România, la dezvoltarea turismului și la diminuarea drastică a numărului de accidente rutiere.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending