Connect with us

AUDIENȚE TV

Pariu cu viata – lider incontestabil de audienta si aseara, in ultimul episod, la ProTV

Published

on

 


 

  • Fenomenul „Pariu cu viata” – lider incontestabil de audienta

 

Balul de absolvire al tinerilor din LaLa Band din ultimul episod al sezonului 2, ce a fost incheiat cu un foc de artificii impresionant si o coregrafie spectaculoasa realizata pe ritmul celui mai nou hit al trupei, „Hey You”, a fost urmarit de 2 milioane de telespectatori.

Intre 20.20 si 22.29, PRO TV a fost lider incontestabil de audienta in randul publicului comercial cu 8.0 puncte de rating si o cota de piata de 18.9 %, urmat de ACASA cu 4.4 puncte de rating si o cota de piata de 10.3%. 

Serialul “Pariu cu viata” de la PRO TV s-a situat pe primul loc in topul audientelor si pe All Urban, unde a inregistrat 7.4 puncte de rating si o cota de piata de 14.9 %.

Si la nivelul intregii populatii PRO TV a fost in topul audientelor cu o medie de 7.9  puncte si o cota de piata de 15.9 %, in timp ce a doua clasata, Kanal D, avea 5.5 puncte de rating si o cota de piata de 11.1 %.  

In minutul de aur, inregistrat pe toate aceste segmente la 22:00 si care a avut 9.8 puncte de rating si o cota de piata de 19.3% pe targetul urban, telespectatorii urmareau secventa in care Sara, Rares, Cristi, Liviu si Andrada stateau de vorba despre dezamagirile in dragoste.

In randul tinerilor cu varste cuprinse intre 13 si 17 ani, „Pariu cu viata” a inregistrat 16.5 puncte de rating si o cota de piata de 47.0%. Minutul de aur de pe acest segment s-a inregistrat la 22:24, scena in care Ioana si Andrei se impaca si lumea ii aplauda, dupa care merg toti la piscina pentru a canta si dansa pe ultima lor piesa din liceu, „Hey You”. La aceasta ora PRO TV a inregistrat 24.8 puncte de rating si o cota de piata de 63.0%.

Succesul trupei LaLa Band a facut ca LaLa Nation – natiunea tinerilor plini de energie, care asculta muzica buna si lupta sa-si indeplineasca visurile – sa prinda din ce in ce mai mult contur. Iar dupa difuzarea ultimului episod din sezonul 2, fanii serialului au dat mii de Like-uri pe paginile de Facebook Pariu cu viata si LaLa Band si au postat sute de mesaje de entuziaste.

WOW ! Sunteti incredibili, absolut incredibili, suntem mandri de voi si avem cu totii sa va spunem ceva (cu care cred ca sunt de acord toti fanii LaLa Band) : indiferent de ce se va intampla in continuare, si indiferent ca nu ne vom mai “vedea fata in fata” pe micile ecrane noi va vom fi alaturi mereu si avem incredere deplina in voi pentru ca voi sunteti eroii generatiei noastre si veti ramane pentru totdeauna! Acum cred ca pentru toti fanii LaLa cele mai importante zile vor fi cele cu concertele si cred ca, cu totii le asteptam cu mare nerabdare. Ne vedem la concerte! Va iubim! LaLa Love and LaLa Kisses to all !”, este mesajul semnat de un fan LaLa Band, Jay Drew Jr.

A fost, este si va fi cel mai frumos serial romanesc ♪ ever ♪. Suntem si vom fi mereu fanii vostri si va iubim mult. Va multumim ca ati avut grija ca in fiecare zi de luni sa ne faceti sa ne simtim foarte bine, stiu ca a fost muuult de munca, dar eu sunt convinsa ca a meritat.. sunteti minunati!! Va iubim..!! ♫♪♫♪ Ne vedem in toamna! O sa ne lipsiti tooata vara, dar e bine ca ne revedem in toamna la Pro Tv!! Va pup si va urez sa aveti o vacanta frumoasa pentru ca sigur aveti nevoie de o pauza si muuulta distractie si pe timpul verii asteptam vesti poze etc”.

Anna Gregory, una dintre fanelele LaLa Band scria aseara pe Facebook: „A fost un sezon superb ♥ Sper sa aveti maxim 100 de sezoane, ceva gen „Tanar si nelinistit” :)) Sunteti niste actori talentati, va iuuubesc din tot sufletuul ♥ Sunteti ca o a doua familie pentru mine si jur ca nu o sa va uit nici vara asta si nici in toata viata mea 😡 Love you LALA NATIIION ♥”.

Și eu vreau să vă mulțumesc pentru că mi-ați înseninat zilele de luni, făcându-le mai suportabile!! ♥ Am râs și am plâns cu voi, am cântat și am dansat cu voi și am iubit cu voi!! Vă iubesc sincer și cred că până la toamnă voi intra într-o LaLaDepresie, mai ales dacă nu veți concerta curând în Craiova! :)”, spunea ieri pe Facebook o alta fana, Daria Gîrju.

Raluca Preda, o alta fana LaLa Band,se declara indragostita si fascinata de tot ce inseamna proiectul „Pariu cu viata” : „As vrea sa nu se mai termine acesta emisiune, am inceput sa ma indragostesc de voi toti, stiu ca sunteti doar niste simpli copii care jucati in acesta emisiune, dar va iubesc pentru ca ati facut-o cu ceva special. Totul a fost din dragoste si multumim ca ne-ati oferit aceste momente minunate acum, dar si cele care au fost. Si desi odata si odata se va termina totul, nu vor mai exista filmari, sa stiti ca veti ramane intodeauna in inimile noaste si sa stiti ca va iubim, si va vom iubi tot ce va fi. Va iubesc, LaLa Band si apreciem tot efortul depus, ne-ati incantat si ne-ati bucurat in fiecare moment si episod facut. As vrea sa nu va lasati de acest lucru si sa continuati pentru ca noi tinem la voi si orice s-ar intampla noi oricum stim si nu ne vom schimba parerea asta, ca voi ati fost si veti fi niste oameni minunati si veti ramane permanent in inimile noastre cu ganduri si momente emotionante si de neuitat. Va iubim si apreciem tot efortul depus de voi pentru a ne incanta si a ne bucura pe noi. Va iubesc, LaLa Band!!!!”.

“Pariu cu viata” revine la toamna la PRO TV cu sezonul 3!

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Antena 1: Neatza cu Răzvan și Dani, lider de piață de la malul mării

Published

on

 

Cei mai iubiți matinali încheie curând un sezon spectaculos la mare, acolo unde, de mai bine de o săptămână transmit live și reușesc să aducă în casele telespectatorilor o atmosferă continuă de vacanță.

Miercuri, 24 iulie, gașca veselă de la Neatza cu Răzvan și Dani a adunat în faţa micilor ecrane aproape 460.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată ţara, în minutul de aur, de la 09:12. La nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, în intervalul 08:00 – 12:00, show-ul a înregistrat o audienţă medie de 2,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 23,8%, în timp ce următorul clasat, Pro Tv, înregistra 1.9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 21,4%.

De săptămâna viitoare, Antena 1 va difuza momente de ”Best of” ale sezonului 21 Neatza cu Răzvan și Dani. Din 29 iulie, telespectatorii pot urmări show-ul matinal între 8:00-12:00, urmând ca de pe 5 august, până la sfârșitul lunii, cele mai spectaculoase momente din platoul matinalilor să fie difuzate între 9:00-12:00.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National
Perioada 24 iulie 2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Incredibil, PRO TV a fost cel mai urmarit post tv! Iata cifrele concrete, aici!

Published

on

 

Grupul PRO TV, lider de audiență în perioada aprilie – iunie 2019

În trimestrul al doilea din 2019, PRO TV a avut record de audiență: cea mai bună cotă de piață din ultimii șapte ani pe durata întregii zile și în prime time

 

În trimestrul al doilea din 2019 (aprilie – iunie), PRO TV a fost lider absolut de audiență atât la nivel de grup (PRO TV, PRO CINEMA, PRO 2, PRO GOLD, PRO X, PRO TV Internațional), cât și ca televiziune. Mai mult decât atât, canalul PRO TV a înregistrat un record de audiență: cota de piață din aprilie – iunie 2019 este cea mai bună din ultimii 7 ani comparativ cu aceeași perioadă din anii precedenți, atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time.

 

Peisajul începutului de an pentru PRO TV este acum complet: grila de programe pe care am pregătit-o primăvara aceasta a fost complexă, iar românii au preferat din nou programele noastre. A fost un început de an complicat, echipele noastre au lucrat în paralel la multe producții, iar dedicarea lor s-a văzut în fiecare ediție și în rezultatele pe care le anunțăm astăzi. Le mulțumesc tuturor colegilor și partenerilor noștri de business pentru încrederea și pasiunea din această perioadă! Însă nu ne oprim aici: deși e vară și este perioada concediilor, noi suntem deja cu motoarele turate la maximum pentru toamnă, pe care am început deja să o pregătim și acum filmăm pentru majoritatea producțiilor pe care urmează să le vedeți la PRO TV! O să fie o toamnă cum nu s-a mai văzut, cu producții pe care românii le iubesc deja, cum ar fi Vocea României, VLAD, MasterChef România, Visuri la cheie, dar și cu multe alte surprize pe care o să le anunțăm în curând.”, a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Românii au ales PRO TV atât ziua, cât și în prime time!

În perioada aprilie – iunie 2019, pe durata întregii zile și în prime time, telespectatorii au preferat să urmărească programele pregătite de echipa de profesioniști PRO TV.

 

Grupul PRO TV a fost lider detașat de audiență! Pe durata întregii zile, grupul PRO TV a obținut o medie de 3.9 puncte de rating și 26.5% share*, în timp ce grupul media competitor a avut 2.9 puncte de rating și 19.7% share. În prime time, grupul PRO TV a obținut o medie de 9.2 puncte de rating și 29.9% share, în timp ce grupul media de pe locul secund a înregistrat o medie de 6.1 puncte de rating și 20.0% share.

 

În trimestrul al doilea din 2019, canalul PRO TV a continuat să fie liderul televiziunilor din România pe toate segmentele de public și a obținut și un record de audiență: cea mai bună cotă de piață din ultimii 7 ani comparativ cu aceeași perioadă din anii anteriori, atât în daytime, cât și în prime time. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a obținut o medie de 3.3 puncte de rating și 22.6% share, în timp ce televiziunea clasată pe locul secund a avut o medie de 2.1 puncte de rating și 14.2% share. În prime time, PRO TV conduce topul cu o medie de 7.8 puncte de rating și 25.6% share, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea a obținut o medie de 4.9 puncte de rating și 16.2% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe TV în perioada aprilie – iunie 2019?

 

Topul audiențelor este simplu – programele PRO TV din perioada aprilie – iunie 2019 au fost preferate de telespectatori:

  • Cele mai urmărite știri: Știrile PRO TV
  • Cele mai urmărite programe din timpul întregii zile: Ce spun românii, România, te iubesc!, Ce se întâmplă, doctore? și iLikeIT
  • Cele mai urmărite programe din prime time: meciurile din preliminariile pentru UEFA EURO 2020, Românii au talent și Ferma – Un nou început!
  • Cele mai urmărite seriale: Las Fierbinți și VLAD
  • În top 30 cele mai urmărite filme difuzate în această perioadă în prime time, toate au fost la PRO TV

 

Știrile PRO TV ocupă întreg podiumul pentru programe de știri din România!

  1. Știrile PRO TV de la ora 19:00 ocupă primul loc cu o medie de 6.8 puncte de rating și 27.1& share
  2. Știrile PRO TV de noapte – medie de 5.1 puncte de rating și 21.7% share
  3. Știrile PRO TV de la ora 17:00 – medie de 3.5 puncte de rating și 21.7% share

 

Pe durata întregii zile, telespectatorii au ales distracția de la Ce spun românii și reportajele marca România, te iubesc! și emisiunile Ce se întâmplă, doctore? și iLikeIT.

  1. Ce spun românii – medie de 4.4 puncte de rating și 22.4% share
  2. România, te iubesc! – medie de 4.2 puncte de rating și 16.9% share
  3. Ce se întâmplă, doctore? – medie de 3.0 puncte de rating și 20.0% share
  4. iLikeIT – medie de 2.9 puncte de rating și 20.4% share.

 

În prime time, fotbalul, talentul și munca dețin supremația!

  1. Meciurile din preliminariile UEFA EURO 2020 au înregistrat o medie de 13.2 puncte de rating și 39.5% share
  2. Edițiile Românii au talent au obținut o medie de 13.0 puncte de rating și 40.6% share
  3. Ferma – Un nou început! a adus o medie de 9.2 puncte de rating și 25.7% share.

 

Serialele PRO TV sunt, ca de obicei, preferate de români! Las Fierbinți, lider incontestabil încă de la lansare, a obținut cu sezonul 15 o medie de 11.1 puncte de rating și 31.3% share, iar primul sezon VLAD a înregistrat în această perioadă o medie de 9.5 puncte de rating și 25.1% share.

În top 30 filme difuzate în prime time în perioada aprilie – iunie 2019, toate au fost difuzate de PRO TV! Cel mai urmărit film a fost Sărutul dragonului, difuzat pe 5 mai, și a obținut 9.7 puncte de rating și 24.6% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România programe de calitate, divertisment de top și știri obiective și bine documentate.

 


*Cifrele au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA. Cifrele de audiență sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani. Au fost luate în considerare producțiile cu cel puțin 3 difuzări.

**Au fost luate în considerare doar primele difuzări ale producțiilor

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Published

on

 

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,7 17,5 200
  Pro TV 4,6 17,2 197
  Antena 1 3,6 13,4 154
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

Target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,4 588
  Pro TV 4,9 13,8 467
  Antena 1 3,2 9,2 309
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,1 1082
  Pro TV 6,0 16,9 1072
  Antena 1 3,3 9,4 595
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: