Connect with us

Business

Pariurile sportive, jocurile de cazinou sau pokerul – ce este mai profitabil?

Avatar

Published

on

Le-am încercat pe toate, am jucat la pariuri sportive, mi-am pierdut nopțile jucând poker și mi-am testat norocul la multe cazinouri, atât online cât și offline. Am încercat toate combinațiile posibile să fac bani, aveam nevoie de bani ca de aer și am încercat să îi înmulțesc cât mai rapid. Am citit zeci poate sute de articole, inclusiv o sumedenie de articole științifice despre cum să învingi casa.

Cu cât citeam și mă documentam mai mult, inclusiv pe forumurile de specialitate, am realizat că se tot repeta idea de câștiguri pe termen mediu și lung, căci pe termen scurt poți fie să faci bani la greu fie să dai faliment.

 

Câștiguri pe termen scurt

Orice ai face nu poți câștiga masiv dacă nu riști totul, aici e totul sau nimic. Am încercat o mulțime de strategii interesante care îți pot crește șansele de câștig, sincer, procentul este nesemnificativ. Astfel singura soluție să dai un boom este să joci jocuri de casino cu jackpoturi mari, poate ai noroc și prinzi unul. La pariuri sportive trebuie să joci pariuri riscante și să faci combinații de scor corect, pauză final sau joci mai normal 1×2 și pe goluri, dar ai nevoie de foarte multe meciuri pe bilet, uneori chiar și 20 pentru a avea o cotă finală care să îți aducă mii de euro câștig. La poker este greu să câștigi un turneu cu sume mai mari, ai nevoie de foarte multă răbdare și să ai experiență, nu prea este o metodă de făcut bani mulți pe termen scurt.

 

Legat de casino. Sloturile video sau păcănelele sunt cele mai populare jocuri de cazinou din lume. Acestea practic sunt și cele mai simple de jucat: utilizatorul alege miza și eventual numărul de linii pe care să parieze, după care nu are altceva de făcut decât să apese pe un buton și să aștepte ca norocul să-i bată la ușă.

Nimic nu poate fi anticipat! Toate aparatele au un procent predefinit de câștig pe care să-l atingă într-un anumit interval de timp mai mult sau mai puțin aleatoriu. Practic, nici măcar programatorul care a conceput un aparat nu-i poate anticipa nici o mișcare. De aceea, cei care cred că angajații unei săli de jocuri pot să-i ajute să câștige sunt pur și simplu naivi.

 

Am încercat și aceste strategii și trucuri la păcănele, dar sincer nu m-au ajutat mai deloc, e doar noroc, așa că dacă te apuci de Casino : „Vaia con Dios”.

Ținând cont de natura jocurilor de cazinou și de avantajul casei, este clar că putem exclude, fără îndoială, posibilitatea ca un jucător să realizeze profit pe termen lung, dar pe termen scurt poate fi cea mai bună opțiune, reține e totul sau nimic!

 

La poker toată lumea are șanse egale în teorie. Aici se joacă contra celorlalți, iar casa are rol de arbitru. Totuși, dacă jucăm un număr finit de mâini și fiecare jucător câștigă același număr de mâini, câștigul fiecăruia va fi diferit, pentru că mizele variază de la caz la caz și nu pot fi anticipate.

 

Casa trăiește din comisionul numit RAKE, care este oprit fiecărui jucător pentru fiecare rundă sau turneu. Există două stiluri principale de joc: turneu sau Cash. Majoritatea celor care joacă poker online profesionist practică varianta Cash, pentru că permite aplicarea unei formule rentabile pe termen lung.

Pentru a câștiga pe termen lung, căci am spus pe termen scurt nu ai șanse să faci bani mulți decât dacă ești la un nivel foarte avansat și riști sume mari de bani. Jucătorul trebuie să parieze întotdeauna statistic, în funcție de situație, alegând de fiecare dată varianta cea mai probabilă, raportată la valoarea potului – fără să țină cont de intuiție. Practic, această metodă este o transpunere a conceptului de Value Betting din pariuri sportive.

 

Cunoscătorii spun că este mai ușor de trăit din poker decât din pariuri sportive, pentru că realizarea profitului pe termen lung este mai ușor de atins. Am spus TERMEN LUNG! Bineînțeles, acest lucru nu înseamnă că obținerea profitului la poker este ceva la îndemână oricui! Din contră, această specializare se obține în ani de zile, după mult studiu și practică.

 

Pariurile sportive

 

Pariurile sportive sunt deseori comparate cu platformele de forex. Mulți cred că la tranzacții pe bursă poți face bani mai ușor, dar ia citiți aici cum poți ajunge în faliment în doar câteva secunde, nu este ușor să faci bani nici din pariuri nici din bursă.

În principiu, cele două nu sunt tocmai jocuri de noroc, întrucât rezultatul nu depinde de un soft sau de noroc, ci de rezultatele unor întâmplări reale: desfășurarea evenimentelor sportive, respectiv fluctuația valutelor.

Pariorii practic se duelează cu operatorii care le oferă cotele. De aceea, casa de pariuri este considerată dușmanul jucătorului. În realitate, agențiile de pariuri sportive trăiesc din comisioanele oprite pentru fiecare cotă propusă.

 

Metoda folosită de pariorii profesioniști are la bază următoarea idee: atâta timp cât observăm cotele pe care operatorii nu le setează conform probabilităților reale și pariem aceeași miză pe cele care se bucură de un coeficient mai mare decât cel cuvenit, pe termen lung, achitabilitatea ne va ajuta să realizăm profit.

Așadar, pariorii nu joacă neapărat pe cel mai probabil deznodământ al unui meci, ci pe cota care primește o valoare mai mare decât ar fi fost cazul. Din cauză că operatorii tind să ofere cote sensibil mai mici pe favoriți și că publicul larg mizează orbește pe ei, de cele mai multe ori, profesioniștii ajung să parieze pe outsideri.

La fel ca și în poker, profitul la pariuri sportive poate fi obținut în siguranță numai dacă se vizează o strategie de termen lung. Ghinionul joacă un rol mult mai mic și este practic anihilat de un număr mare de pariuri jucate, deoarece pe un eșantion mare și norocul își face simțită prezența, compensând neșansa, și tot așa…

 

Deși pariurile sportive le pot permite practicanților să spere la profit, realizarea acestuia necesită o serie de calități similare cu cele ale pocheriștilor: viziune, disciplină, muncă, documentare, stăpânire de sine, devotament, disponibilitate și multe altele.

 

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Business

Cum gestionezi în mod corect un credit rapid

Avatar

Published

on

Creditele rapide au devenit extrem de populare, mai ales în rândul celor care, la un moment dat, întâmpină dificultăți financiare. Ca urmare a acestui fapt, a apărut și necesitatea unei informări temeinice înainte de semnarea unui contract.

Pe lângă împrumuturile accesate rapid, cardurile de credit, precum cardul de credit Axi, au căpătat amploare, având caracteristici asemănătoare cardurilor de credit bancare.

Recomandat este ca atunci când te afli în situația în care ai nevoie urgent de bani și dorești să un credit rapid sau să accesezi un card de credit, să te gândești foarte bine, încă de la început, la toate aspectele care ar putea să te afecteze. Ca o regulă generală, dar fără să ne limităm la aceasta, orice consumator trebuie să aibă un obiectiv clar: să evite supra-îndatorarea. Însă cum poți face, mai exact, acest lucru?

“Mr.Finance susține creditarea responsabilă. Conform specialiștilor noștri, accesarea unui credit rapid este o soluție pentru toți cei care nu au acces la împrumuturile tradiționale. Adăugăm aici, negreșit, gestionarea cu grijă și asumarea acestei responsabilități pe tot parcursul perioade de creditare.” 

www.mrfinance.ro

 

Plătește întotdeauna împrumutul la termen

Pentru început, trebuie să știi că este esențial să tratezi cu seriozitate datele scadente. Acest aspect este important pentru ca tu să poți beneficia în continuare de costurile standard ale creditului rapid, adică valoarea ratei, la care se adaugă dobânda. Mai mult, dacă te afli la primul credit rapid, poți în anumite condiții să beneficiezi de o dobândă de 0%.

Principala consecință a neachitării împrumutului la termen este dobânda penalizatoare. Specialiștii de la Mr.Finance au făcut o analiză despre cum ajunge un consumator să acumuleze datorii, dacă nu gestionează creditul în mod corect și nu respectă termenele de rambursare din contract.

Nu îți refinanța creditul rapid

Refinanțarea creditului rapid nu este o idee bună atunci când vine vorba despre credite rapide întrucât vei acumula costuri uriașe. Practic, ajungi să fii prins în așa-numita spirală a datoriei, iar șansele de rambursare se vor diminua. Dacă nu ai putut rambursa un credit la termen, care va fi probabilitatea să achiți o sumă de două sau chiar trei ori mai mare? Cel mai bine este să faci un efort și să încerci, pe cât de mult posibil, să restitui împrumutul și să nu lași datoriile să se acumuleze.

Evită să extinzi perioada de rambursare

Chiar dacă, la prima vedere, termenul de extindere a perioadei de rambursare poate fi unul atrăgător pentru tine, evită să faci acest lucru. De ce? Vei fi nevoit să plătești o dobândă suplimentară, iar pe lângă aceasta, IFN-ul îți va aplica și un comision unic. Extinderea perioadei de rambursare poate fi considerată o capcană financiară, în care este foarte ușor să cazi, mai ales dacă nu iei în considerare costurile pe care le vei avea de achitat pe termen lung.

Încearcă să reduci cheltuielile lunare

Printre soluțiile la care poți apela pentru a-ți achita creditul cât mai repede se numără reducerea cheltuielilor lunare. De exemplu, ai putea să renunți la mesele constante în oraș, în detrimentul gătitului acasă. De asemenea, poți renunța la abonamente pe care nu le folosești niciodată și care îți consumă finanțe importante din veniturile lunare. Mai mult, încearcă să reduci costurile pentru apă, gaz și curent. Practic, trebuie să îți faci un plan de responsabilizare și să îl duci până la capăt, cel puțin până în momentul în care vei reuși să rambursezi creditul rapid.

Ține minte că informarea este cea mai de preț unealtă pe care o ai pentru a obține împrumuturi avantajoase, care să te scape de problemele financiare cu care te confrunți.

Citește, încearcă să faci o analiză a ofertelor de credite rapide de piață, pune în balanță avantajele și dezvantajele și numai astfel vei lua o decizie potrivită pentru nevoile tale.

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Business

Digi Communications N.V. anunţă rezultatele financiare preliminare pentru anul 2020

Avatar

Published

on

Foto Credit: Digi
  • 1,3 miliarde de EURO venituri consolidate ale grupului în 2020, reprezentând o creștere de 8,1%, comparativ cu 31 decembrie 2019, o performanță financiară robustă într-un context marcat de provocări și impredictibilitate 
  • Pentru întregul portofoliu de servicii și pe toate piețele, numărul unităților generatoare de venituri a progresat până la 18,1 milioane, la 31 decembrie 2020, de la 16,1 milioane, la 31 decembrie 2019, înregistrând un avans cu 12% 
  •  480 de milioane de EURO EBITDA ajustată (inclusiv impactul IFRS 16), cu o creștere de 7,5 % comparativ cu 31 decembrie 2020, și 405 milioane de EURO EBITDA ajustată (excluzând impactul IFRS 16), o creștere de 6,6%, comparativ cu 31 decembrie 2019
  • România și Spania sunt principalii contribuabili la creșterea globală a grupului

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

STABILITATE FINANCIARĂ ȘI CONSISTENȚĂ OPERAȚIONALĂ

Digi Communications N.V., unul dintre grupurile de comunicații electronice de top, care operează pe piețele din România, Ungaria, Spania și Italia și compania-mamă a RCS & RDS SA (România), a înregistrat venituri de 1,3 miliarde de EURO, la finalul anului 2020, conform rezultatelor financiare anuale preliminare neauditate ale companiei, publicate marți, 23 februarie 2021. În 2020, veniturile companiei au crescut cu 8,1% față de perioada anterioară (1,2 miliarde de EURO la 31 decembrie 2019). EBITDA ajustată de 480 milioane de EURO (inclusiv IFRS 16) a marcat o creștere de 7,5 % comparativ cu anul precedent (446 milioane de EURO, la 31 decembrie 2019).

 

Indicatorii-cheie comerciali din anul 2020 au confirmat profilul de lider de piață al grupului, în special în România, Spania și Ungaria. Numărul total de servicii furnizate clienților (unități generatoare de venituri – RGU) a crescut cu 12%, ajungând la 18,1 milioane RGU de la 16,1 milioane, la 31 decembrie 2019. La nivel de grup, principalele linii de activitate au înregistrat creșteri semnificative, obținute, în principal, organic:

– servicii pay-tv (televiziune prin cablu și satelit): +12%, de la 5,1 milioane RGU la 5,7 milioane RGU;

– internet fix: + 18%, de la 3,6 milioane RGU la 4,3 milioane RGU;

– servicii de comunicații mobile: + 13% de la 5,7 milioane RGU la 6,4 milioane RGU.

Serghei Bulgac, CEO Digi Communications, a declarat: „Echipele Digi de pe toate piețele au asigurat furnizarea serviciilor de comunicații în mod constant și eficient, menținând un nivel ridicat de calitate a serviciilor oferite tuturor clienților noștri. Prin flexibilitate, disciplină și grijă pentru echipe și clienți, Digi a reușit să transforme un 2020 provocator într-un an de dezvoltare durabilă, atât din punct de vedere operațional, cât și financiar. În numele Consiliului de Administrație Digi, doresc să-mi exprim recunoștința față de angajați, clienți, parteneri, pentru realizările și rezultatele noastre, într-un an dificil. ”

 

Pentru a-și menține avantajul competitiv, grupul a investit în total 371 milioane de EURO, în 2020, pentru dezvoltarea rețelelor, în principal în România, Spania și Ungaria, urmărind consolidarea și extinderea rețelei de comunicații mobile 4G și 5G și a infrastructurii de fibră optică.

 

Compania a menținut o structură de capital prudentă, bazată pe o rată de îndatorare raportată la EBITDA inferioară mediei prezentate de alți operatori tradiționali de servicii de telecomunicații din Europa. În 2020, Digi Communications N.V. a anunțat un multiplu de îndatorare stabil de 2,6 X.

 

EVOLUȚIA PE FIECARE PIAȚĂ

Operațiunile pe piața principală a grupului, România, au continuat tendința de creștere pe segmentul comunicațiilor electronice fixe. Serviciile de voce și date mobile au confirmat trendul ascendent, în contextul schimbării nevoilor de conectivitate mobilă.

 

Serviciile pay-tv au înregistrat o creștere de 15,5% a numărului de unități generatoare de venituri, până la 4,7 milioane RGU, la sfârșitul lui 2020, de la 4,1 milioane RGU, în perioada anterioară. În ceea ce privește serviciul de internet fix, numărul de RGU a crescut cu 19,4%, până la 3,3 milioane RGU, la 31 decembrie 2020, comparativ cu 2,8 milioane RGU, la 31 decembrie 2019. Serviciile de comunicații mobile au crescut cu 6,9% până la 3,7 milioane RGU la 31 decembrie 2020.

 

Anul trecut, operațiunile din Spania au generat venituri în creștere cu 42% față de perioada anterioară, de la 193 milioane euro la 274 milioane euro. Totodată, au reconfirmat importantul succes comercial al filialei, având o creștere cu 30% a unităților generatoare de venituri comparativ cu 2019 (2,6 milioane RGU, la 31 decembrie 2020, comparativ cu 2 milioane RGU, la 31 decembrie 2019). Serviciile de comunicații mobile și-au continuat progresul, cu un avans cu 23%, de la 1,9 milioane RGU în decembrie 2019 la 2,3 milioane RGU în decembrie 2020, o realizare care a poziționat Digi Spania printre cei mai buni 5 furnizori de comunicații mobile de pe piața locală.

 

Extinderea rețelei fixe și dezvoltarea continuă a sistemului de puncte de prezență comercială au adus o creștere semnificativă a serviciilor de internet fix, ajungând la un număr de 276.000 RGU, la 31 decembrie 2020.

 

Filiala Digi din Ungaria a continuat procesul de extindere a rețelei proprii de fibră optică și a atras noi utilizatori de servicii de comunicații mobile. Dinamica dezvoltării rețelei de telefonie mobilă a transformat DIGI Mobil Ungaria în cel mai apreciat operator în ceea ce privește disponibilitatea rețelei 4G, conform Raportului OpenSignal Mobile Network Experience, lansat în premieră în 2020, pe baza recenziilor clienților.

 

În ceea ce privește rezultatele operaționale, numărul de RGU pentru serviciile de comunicații fixe ale filialei Digi era de 2,3 milioane unități generatoare de venituri, la sfârșitul anului 2020, iar pe segmentul serviciilor de comunicații mobile a ajuns la 173.000 RGU, la 31 decembrie 2020.

 

Operațiunile din Italia au oferit rezultate constante, într-un an dificil pentru piața locală confruntată cu diferitele restricții impuse în contextul crizei sanitare. La 31 decembrie 2020, filiala număra 251.000 RGU pe segmentul de date mobile și voce.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Business

5 provocări ale anului 2020 și 5 lecții de business învățate pe timp de pandemie

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Fabrica de PR

Fără doar și poate anul trecut a fost unul plin de provocări, de situații inedite, care i-au forțat pe cei mai mulți antreprenori să ia decizii radicale și să inoveze în mod constant. Nu a fost, însă, numai o perioadă grea, ci și una care s-a lăsat cu multe învățăminte. Iată cinci provocări povestite de Andreea Strugaru, Managing Partner și Director de Marketing la compania KADRA, și lecțiile învățate în urma lor. 

 

 

NEW Publicam si scriem advertoriale pentru tine!

 

Provocarea 1: S-a întâmplat o situație de o noutate extraordinară, în care nu am știut ce se va întâmpla a două zi, următoarea săptămână, lună și chiar luni. În această situație, business-ul trebuie totuși condus.

Lecția: În orice business trebuie să fii pregătit pentru situația în care niciun plan nu mai stă în picioare. Nu că ar fi vreun mare înțelept, dar acum înțeleg perfect ce a vrut să spună Mike Tyson cu „toți au un plan, până când primesc un pumn în gură.”

 

Provocarea 2: În situații de impredictibilitate totală pentru care nu s-a inventat încă un manual de instrucțiuni, oamenii din echipa vor răspunsuri ferme la întrebările care îi macină.

Lecția: Orice organizație are nevoie de un leader a cărui treabă este să-și păstreze cumpătul și să aibă grijă pe cât posibil de oameni. Totuși, dacă nu există răspunsuri, grijă nu înseamnă să te faci că le cunoști doar de dragul de a liniști spiritele, ci să spui oamenilor tot ce știi, dar să recunoști că nu știi tot.

 

Provocarea 3: În situațiile extreme, chiar dacă barca este plină de oameni, nu toți oamenii doresc să tragă la vâsle.

Lecția: Să transformi fiecare om din echipă într-unul real angajat la îndeplinirea misiunii companiei este un obiectiv strategic.

 

Provocarea 4: Să-ți aduci aminte cum se face business într-un start-up și să poți opera în condiții de flexibilitate maximă cu o organizație de peste 80 de oameni și un sistem care a devenit ușor rigid.

Lecția: Nu uita niciodată cum ai început. În orice moment poate fi cazul să trebuiască să-ți sufleci mânecile din nou.

 

Provocarea 5: Când ani de zile business-ul se dezvoltă în fiecare an în parametri pe care i-ai stabilit, entuziasmul crește și singura variantă pe care o vezi și o poți înțelege este cea de creștere. După perioade lungi de acest gen, cumva, simțurile adorm. Când s-au instituit primele măsuri de limitare a pandemiei și a devenit evident că treaba e serioasă, m-am simțit ca și când ar fi bătut un clopot imens lângă urechea mea, în timp ce eu dormeam. Noroc că adrenalina mi-a ascuțit reflexele, are și stresul rolul lui în business.

 Lecția: Nu te culca pe o ureche atunci când lucrurile merg bine! În orice moment se poate întâmpla ceva care te poate scoate brutal din zona de confort.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Business

2Performant intenționează să atragă 5 milioane lei de la investitori într-o operațiune de majorare de capital

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Fabrica de PR
Înapoi1 of 2
  • Majorarea de capital se va desfășura în două etape, iar în urma acestei operațiuni vor fi emise 185.500 de acțiuni noi 2P
  • Capitalul va fi folosit pentru atingerea obiectivelor companiei pentru 2021-2022: creșterea și consolidarea pe piețele din România și Bulgaria și extinderea în regiune
  • 2Performant are în prezent o capitalizare de piață de 35,3 milioane de lei

 

 

NEW Publicam si scriem advertoriale pentru tine!

 

Compania de tehnologie 2Performant, lider al pieței locale de marketing afiliat și recent listată pe piața AeRO a BVB (simbol bursier 2P), anunță intenția de a atrage 5 milioane lei de la investitorii la Bursa de Valori București printr-o operațiune de majorare a capitalului social. Capitalul atras va alimenta investiții în consolidare și creștere pe piața din România, dar și în extinderea pe piețe din regiune. Operațiunea de majorare a capitalului va fi supusă votului AGEA a 2Performant programată să aibă loc în data de 22 martie 2021, utilizând soluția eVote, platformă ce permite companiilor să organizeze adunări generale ale acționarilor (AGA) online.

„În decembrie am realizat listarea tehnică a 2Performant la Bursa de Valori București din dorința ca piața să stabilească prețul acțiunilor 2P, iar capitalizarea de până acum și evoluția bună a prețului acțiunii ne-au confirmat așteptările. Acum este momentul să atragem capital pentru creșterea accelerată a companiei atât pe piața din România, cât și pe piețele din regiune. Avem planuri ambițioase pentru 2021 și pentru anii următori și ne dorim ca acționarii actuali și viitori să fie alături de noi în această fază de scalare a business-ului. Prin această majorare de capital ne dorim să susținem pe de o parte proiecte de creștere pe piețele din România și Bulgaria, unde avem o prezență puternică și unde avem în continuare un potențial de creștere în ritm cu accelerarea din comerțul online și din marketingul digital; pe de altă parte, să demarăm extinderea în regiune prin parteneriate cu jucători importanți din eCommerce cu prezență regională sau europeană”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

 

Sub rezerva aprobării de către Adunarea Generală a Acționarilor, conform convocatorului publicat pe site-ul companiei, majorarea capitalului social cu aport în numerar se va derula în două etape, cea a alocării drepturilor de preferință și tranzacționarea acestora pe piața SMT AeRO, urmată, în situația în care vor rămâne acțiuni nesubscrise, de un plasament privat. Această operațiune are scopul de a alimenta investițiile strategice pe care 2Performant le va realiza în perioada 2021-2022 pentru a accelera dezvoltarea companiei, atât prin proiecte de creștere pe piețele din România și Bulgaria prin produsul de marketing afiliat, cât și prin integrări tehnice cu parteneri strategici, cu impact puternic în business și cu potențialul de a forma comunități de utilizatori pe piețe externe. În urma majorării de capital vor fi emise 185.500 de acțiuni noi 2P.

 

În prima etapă, acționarilor înregistrați în Registrul Acționarilor la data de referință li se vor acorda drepturi de preferință, în baza cărora vor putea să subscrie acțiunile nou emise cu un discount de 25% pentru a-și menține participația în companie. 5,68424 drepturi de preferință vor da dreptul unui investitor să achiziționeze o acțiune 2P nou emisă la prețul stabilit prin Prospect. Înaintea perioadei de subscriere, investitorii vor putea tranzacționa drepturile de preferință pe piața SMT AeRO a Bursei de Valori București, iar cei care doresc să cumpere mai multe acțiuni sau să intre în acționariatul companiei vor avea oportunitatea să cumpere drepturi de la alți acționari. După încheierea perioadei de tranzacționare, investitorii care dețin drepturi de preferință vor avea la dispoziție o perioadă pentru subscriere. În situația în care rămân acțiuni nesubscrise în prima etapă a procesului, acțiunile rămase vor fi oferite într-un plasament privat adresat unui număr de maximum 149 de investitori individuali. Ambele etape ale procesului de majorare de capital vor fi gestionate de Goldring, brokerul care a intermediat listarea 2Performant la BVB la sfârșitul anului trecut. După finalizarea operațiunii de majorare de capital, compania va începe programul de investiții în al treilea trimestru al anului 2021.

 

Acțiunile 2Performant au intrat la tranzacționare pe Bursa de Valori București în data de 9 decembrie 2020, în urma unei listări tehnice pe piața AeRO. 2Performant a încheiat prima zi la bursă drept cea mai lichidă acțiune în prima zi de tranzacționare, de la lansarea pieței AeRO și până la acea dată, iar la finalul primei zile de tranzacționare avea un total de 900 de tranzacții în valoare de 3.006.839 de lei. Compania a ales să se listeze la bursă pentru a accesa mecanismele de finanțare oferite de aceasta, necesare pentru continuarea investițiilor în tehnologie, captarea creșterilor accelerate din segmentul eCommerce și susținerea planurilor de extindere în regiune. Fiind o companie de tehnologie dintr-un sector nou și unic pe BVB, managementul a decis să ofere investitorilor posibilitatea de a stabili capitalizarea de piață în baza cererii și ofertei. Astăzi, 2Performant are o capitalizare de piață de 35,3 milioane de lei.

 

Înapoi1 of 2

Comentarii

comments

Continue Reading

Business

Programul Business Mentors vine cu soluții pentru antreprenori

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Fabrica de PR
  • Din 17 februarie, modulul certificat „Bugetul de venituri și cheltuieli”, creat de Cristian Onețiu și implementat de Remus Bălan în cadrul programului Business Mentors, vine cu soluții pentru antreprenori. 
  •  Cei care vor deveni Business Mentori certificați și specializați în BVC pot preda și pot ajuta și alți antreprenori să își crească șansele de succes și profit

 

Luna februarie 2021 marchează un an de la debutul pandemiei în România, un an în care mediul antreprenorial a suferit pierderi considerabile. Astfel, potrivit datelor furnizate de platforma https://termene.ro/, în 2020 nu mai puțin de 8.985 de firme din România au intrat în insolvență. 68.212 de firme au cerut emiterea certificatului de stare de urgență pentru suspendarea activităților (din domenii variate, de la HoReCa, turism, transporturi și până la cele de divertisment și activități culturale), iar 53.638 de firme au fost radiate. De asemenea, 21.603 de companii au apelat la programul de creditare IMM INVEST pentru susținerea activității. 1.1 milioane de persoane riscă să își piardă locul de muncă și să intre în șomaj pentru că sunt angajate în cele 300.000 de firme cu risc mare și foarte mare de insolvență.

Dar, tot în 2020 au fost înființate 111.373 de firme noi. Care este șansa de supraviețuire a celor aflate în dificultate financiară și cum pot avea succes pe termen lung cele recent lansate pe piață, într-un mediu antreprenorial de criză, explică Remus Bălan, Program Manager al Business Mentors, care din 17 februarie lansează un modul nou și util antreprenorilor, cu scopul de a se certifica la rândul lor ca Business Mentori și de a-i învăța și pe alții: „Bugetul de venituri și cheltuieli” (BVC). „Una dintre cauzele majore pentru care trăim astăzi această situație este lipsa creării unui buget coerent de venituri și cheltuieli. Un astfel de pas esențial în crearea unui business oferă nu doar succes, dar și un adăpost financiar vital în cazul unor astfel de situații de criză, ca cea pe care o traversăm. În plus, deși vorbim de peste 100 de mii de firme nou apărute în anul pandemiei, șansele ca acestea să supraviețuiască și să prospere sunt foarte mici fără un plan clar de business și fără a învăța cum se echilibrează balanța între venituri și cheltuieli”.

 

Remus Bălan explică faptul că, potrivit studiilor efectuate în perioade normale ale economiei și ale unei piețe în dezvoltare, una din trei companii nu supraviețuiește primului an, iar după 5 ani, mai puțin de 10% dintre firmele noi rămân în piață, dintre cele care au activitate. Dintre acestea cam 70 – 80% stagnează la un nivel de supraviețuire și nu pot crește, nu pot scala, iar acest lucru nu afectează doar compania, ci și mediul antreprenorial în general. „Cu atât mai mult acum, într-un astfel de moment de incertitudine, avem nevoie de un control riguros al banilor în companie, iar acest lucru se poate învăța. De aceea noi am creat, în cadrul programului Business Mentors, un modul certificat și special dedicat doar acestui subiect: „Bugetul de venituri și cheltuieli”. 

La rândul său, antreprenorul și business mentorul Cristian Onețiu, care încă din luna martie 2020 a avut inițiativa creării primului webinar gratuit, desfășurat la nivel național cu scopul informării și restructurării mediului afacerilor, dar și al creării unei comunități puternice de business, spune despre modulul BVC că este o oportunitate extraordinară de învățare pentru antreprenori. Și, mai ales, de implicare. Pentru că cei care se vor certifica drept Business Mentori specializați în bugetul de venituri și cheltuieli, pot ajuta mai departe alți antreprenori să își crească șansele de succes și profit previzibil.

 

Din 17 februarie lansăm BVC cu o structură nouă, dezvoltată exact pe această realitate fără precedent a pieței, cu informații practice, concrete adaptate nevoilor din prezent ale colegilor antreprenori. În plus, antreprenorii nu au prea mare încredere în consultanți ne-practicieni, așa că acest modul creat special pentru practicanți le va da acestora nu doar posibilitatea de a-și completa experiența practică cu cea teoretică, dar și ocazia să predea mai departe și să îi poată ajuta astfel în mod real pe alți colegi de breaslă. Pentru mai multe detalii intrați pe https://businessmentors.ro/, mai avem câteva locuri disponibile”.

 

Ce oferă modulul „Bugetul de venituri și cheltuieli”, din cadrul programului Business Mentors ?

  • Unicitate: BVC aduce o schimbare de paradigmă de la instrumente contabile și fiscale, la instrumente de management. De la limbajul și abordarea contabilă, la limbajul și abordarea antreprenorială  – un aspect esențial care oferă trecerea de la imaginea situației fiscale din trecut la planificarea financiară în viitor.

 

  • Tips & Tricks pe subiecte esențiale care explică: vocabularul financiar pentru antreprenori, cum o companie poate să creeze permanent un cash flow pozitiv, Margin (marjă) vs Markup (adaos comercial), cum se poate construi un Dashboard financiar pentru a extrage cele mai importante cifre din business privite din punct de vedere antreprenorial, cu cât se cresc vânzările pentru a se putea oferi un discount sau ce aspect este mai important: creșterea de preț sau creșterea de volum de vânzare ?

 

  • Componentă practică – principii explicate și exerciții: pe lângă partea teoretică, programul conține și o serie de exerciții și scenarii pentru însușirea informațiilor.

 

  • Certificare: toți cei care urmează acest program online, nu doar că pot implementa imediat și cu succes informațiile în propriile businessuri, dar primesc și certificare pentru a deveni la rândul lor mentori pentru alți antreprenori.

 

Cei care sunt interesați de înscrierea în noul modul „Bugetul de venituri și cheltuieli”, din 17 februarie, pot accesa https://businessmentors.ro/ pentru mai multe detalii.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending

# EXMARKETPLACE - GOOGLE CERTIFIED PUBLISHING PARTNER - info@exmarketplace.com; +971 56 626 6430 google.com, pub-9021387890731428, RESELLER, f08c47fec0942fa0 yahoo.com, 1881359, RESELLER #Gemini advertising.com, 28919, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonD appnexus.com, 3292, RESELLER #VerizonD appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonD EMXDGT.com, 1291, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonD indexexchange.com, 183965, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonD openx.com, 540236670, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD openx.com, 537143344, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD pubmatic.com, 156458, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156325, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156674, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD contextweb.com, 561707, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonD rubiconproject.com, 18222, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonD appnexus.com, 11665, RESELLER #VerizonD yahoo.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV aol.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV appnexus.com, 1868, RESELLER #VerizonV appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonV EMXDGT.com, 273, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonV indexexchange.com, 184110, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV openx.com, 537125356, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539129292, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539088779, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV pubmatic.com, 158430, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160042, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160048, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 155967, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 133799, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV contextweb.com, 558299, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV rubiconproject.com, 13132, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV rubiconproject.com, 17250, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV xad.com, 240, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #VerizonV indexexchange.com, 184349, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 183875, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 184626, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV appnexus.com, 11664, RESELLER #VerizonV contextweb.com, 562258, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV indexexchange.com, 189200, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #Index indexexchange.com, 192256, RESELLER #Index pubmatic.com, 158214, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic pubmatic.com, 158883, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic appnexus.com, 10970, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #Xandr spotxchange.com, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx spotx.tv, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx sovrn.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680-eb, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn appnexus.com, 1360, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #sovrn gumgum.com, 11645, RESELLER, ffdef49475d318a9 #sovrn openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn openx.com, 539924617, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn pubmatic.com, 137711, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156212, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156700, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn rubiconproject.com, 17960, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #sovrn rhythmone.com, 1923001931, RESELLER,a670c89d4a324e47 #rhythmone video.unrulymedia.com, 1923001931, RESELLER #unruly aps.amazon.com, cf78b987-05be-4f10-bde4-2e3308b639ce, DIRECT #amazon pubmatic.com, 157150, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon pubmatic.com, 160006, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon openx.com, 540191398, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #amazon rubiconproject.com, 18020,RESELLER, 0bfd66d529a55807 #amazon appnexus.com, 1908, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon appnexus.com, 3663, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon adtech.com, 12068, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon districtm.io, 100962, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #amazon rhythmone.com, 1654642120, RESELLER, a670c89d4a324e47 #amazon ad-generation.jp, 12474, RESELLER #amazon yahoo.com, 55029, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon indexexchange.com, 192410, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #amazon smartadserver.com, 3138, RESELLER #smart contextweb.com, 560288, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smart pubmatic.com, 156439, RESELLER #smart pubmatic.com, 154037, RESELLER #smart rubiconproject.com, 16114, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #smart openx.com, 537149888, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smart appnexus.com, 3703, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smart districtm.io, 101760, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #smart loopme.com, s-2411, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart loopme.com, 5679, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart xad.com, 958, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smart improvedigital.com, 1503, RESELLER #improve improvedigital.com, 1842, RESELLER #improve smartadserver.com, 1827, RESELLER #sublime improvedigital.com, 335, RESELLER #sublime appnexus.com, 3538, RESELLER #sublime appnexus.com, 3539, RESELLER #sublime appnexus.com, 3540, RESELLER #sublime appnexus.com, 11988, RESELLER #sublime vdopia.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate chocolateplatform.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate rubiconproject.com, 22390, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon rubiconproject.com, 22388, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon adyoulike.com, 660a4ec82056cc3d110c021ac670f9ed, RESELLER #Adyoulike appnexus.com, 9733, RESELLER #Adyoulike rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Adyoulike openx.com, 541048855, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #OpenX advertising.com, 3679, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 5831, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8044, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8022, RESELLER #VerizonVideo smaato.com, 1100047117, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato smaato.com, 1100004890, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato adcolony.com, 496220845654deec, RESELLER, 1ad675c9de6b5176 #smaato admanmedia.com, 552, RESELLER #smaato appnexus.com, 1752, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato appnexus.com, 4052, RESELLER #smaato appnexus.com, 8790, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato bidmachine.io, 36, RESELLER #smaato bidmachine.io, 60, RESELLER #smaato bidmachine.io, 74, RESELLER #smaato bidmachine.io, 77, RESELLER #smaato blis.com, 86, RESELLER, 61453ae19a4b73f4 #smaato contextweb.com, 558622, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smaato engagebdr.com, 16, RESELLER #smaato gammassp.com, 1516331892, RESELLER, 31ac53fec2772a83 #smaato indexexchange.com, 183920, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato indexexchange.com, 184270, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato inmobi.com, 55049d2e109d4ac1820ca1432dda4e13, RESELLER, 83e75a7ae333ca9d #smaato mobilefuse.com, 2281, RESELLER #smaato openx.com, 540421297, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smaato pokkt.com, 5886, RESELLER, c45702d9311e25fd #smaato pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156389, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156424, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156425, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubnative.net, 1004796, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato pubnative.net, 1007194, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato rhythmone.com, 4201299756, RESELLER, a670c89d4a324e47 #smaato smartadserver.com, 3117, RESELLER #smaato startapp.com, smt, RESELLER #smaato xad.com, 241, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smaato # ExMarketPlace - end