Connect with us

ALL MEDIA

Parteneriat intre Twitter si GfK

Redactia Radar de Media

Published

on

Twitter și GfK au semnat un parteneriat exclusiv, prin care au lansat GfK Twitter TV Ratings în Germania, Austria și Olanda.

Noul serviciu va oferi date despre frecvența și reach-ul mesajelor utilizatorilor de Twitter, asociate programelor de televiziune și campaniilor de comunicare derulate pe acestea. Aceste informații sunt esențiale grupurilor media și agențiilor de media, pentru a obține informații despre popularitatea în creștere a comentariilor din social media.

În timp ce se uită la televizor, din ce în ce mai multe persoane își împărtășesc opiniile și comentariile despre programele TV pe Twitter. Așa-numitul “al doilea ecran” transformă televiziunea într-o experiență interactivă și socială. De asemenea, crește gradul de penetrare a canalelor de televiziune, deoarece mesajele sunt larg răspândite printre followerii acestor utilizatori de Twitter (persoanele care le urmăresc activitatea).

Cu ajutorul GfK Twitter TV Ratings, GfK va putea să furnizeze date cu privire la frecvența și la gradul de penetrare ale mesajelor care fac referire la anumite programe de televiziune. Noul serviciu va fi disponibil începând cu acest an în Germania, Austria și Olanda și va permite canalelor de televiziune să arate audiența suplimentară pe care o câștigă prin intermediul social media. În plus, agențiile media și advertiserii vor avea la dispoziție parametrii mai detaliați pentru a planifica și a evalua campaniile cross-media.

 

Matthias Hartmann, CEO GfK, spune:

“Suntem încântați de acest parteneriat cu Twitter. Media se află abia la începutul transformării sale igitale și Twitter s-a dovedit a fi “o portavoce socială” pentru evenimentele live și pentru emisiunile de televiziune. Credem că interacțiunea dintre diferite canale media este deosebit de interesantă. De aceea, oferim insight-uri asupra efectelor cross-media, alături de Twitter, noul nostru partener inovator.”

Ali Rowghani, COO Twitter, spune: “

“Twitter a devenit un companion important pentru milioane de oameni în experiența vizionării programelor TV. Oamenilor le place să folosească Twitter în timp ce se uită la televizor și să participe la discuții în timp real despre programele pe care le urmăresc. Suntem foarte mulțumiți că GfK va aduce experiența sa de măsurare a audiențelor și în social media, pentru a oferi posturilor de televiziune posibilitatea să măsoare audiența totală pe care o ating”.

 

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

ALL MEDIA

Cineplexx România își întărește echipa cu un nou     

Avatar

Published

on

Lanțul de cinematografe austriac Cineplexx care a pătruns pe piața din România în vara anului trecut odată cu preluarea cinematografului din Băneasa Shopping City, anunță că Raluca Moroianu se alătură echipei începând de luna aceasta din poziția de Head of Marketing, Communication and Sales.

Raluca Moroianu are o experiență de peste 20 de ani în marketing, industria cinematografică, media și advertising. Prin activitatea sa, aceasta a demonstrat în repetate rânduri că deține calități excepționale ca manager și strateg, cu o capacitate analitică și perspectivă de ansamblu. Colaborarea cu Cineplexx reprezintă pasul firesc în evoluția profesională a Ralucăi, unde va activa din postura exploatantului.

Harry Antonopoulos, Managing Director al Cineplexx România si Grecia declară: „Ca să susținem planurile de expansiune și să ne întărim poziția, am realizat împreună cu membrii Board-ului Cineplexx că avem nevoie de profesioniști cu experiență relevantă în domeniu care să cunoască specificul pieței locale, să înțeleagă principiul nostru de funcționare și să aibă o viziune integrată în găsirea celor mai bune soluții. Raluca Moroianu se potrivește perfect cu profilul nostru și suntem încântați că face parte din echipă.”

În cadrul Cineplexx, Raluca va coordona întreaga activitate de marketing și comunicare la nivel național, dar și departamentul de vânzări al companiei.

„Sunt onorată să mă alătur familiei Cineplexx, atât pentru că mă integrez într-o echipă de profesioniști, cât și pentru oportunitatea de a mă dezvolta odată cu extinderea lanțului de cinematografe în România. De asemenea, am fost impresionată de standardele tehnologice extrem de ridicate folosite în Austria și Regiunea S-E Europeană care justifică, desigur, poziția de lider a exploatantului în țara de proveniență.”, relatează Raluca Moroianu.

Lider de piață în Austria, Cineplexx este una dintre cele mai importante rețele de cinematografe din Europa Centrală și de Est, cu o experiență în domeniu de peste 50 de ani. Compania deține în prezent peste 60 de cinematografe în 12 țări: Austria, Slovenia, Croația, Bosnia și Herțegovina, Serbia, Muntenegru, Kosovo, Albania, Macedonia, Grecia, Italia și România, având planuri de expansiune și în alte tari.  În doar opt luni de la intrarea pe piața românească, Cineplexx deține deja trei cinematografe – în Băneasa Shopping City, Centrul Comercial Auchan Titan – respectiv IRIS Titan și Satu Mare, iar în următoarele șase săptamâni va deschide alte două noi locații la Sibiu și Târgu Mureș, dovadă a angajamentului de a investi masiv în industria locală de cinema.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

AUDIENTE TV: Românii au talent, LOCUL 1. Lansarea sezonului 10, lider absolut de audiență!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Telespectatorii au trăit emoția primelor două golden buzz-uri din acest sezon

 Prima seară a noului sezon a adus pe scenă momente unice, iar jurații au fost cuceriți de talentul incredibil al participanților, care a stârnit reacții diverse: ”A fost ca un vis frumos”, i-a spus Andi Moisescu unei concurente. Cei patru jurați, alături de Smiley și Pavel Bartoș, au fost surprinși de talentul celor care au urcat pe scenă, au aplaudat și s-au implicat în momentele pregătite de concurenți.

 

Seara a fost întregită de 2 golden buzz-uri: Gennady Tkachenko-Papizh, imitator de sunete,  l-a făcut pe Smiley să spună: ”Ne-a uimit, vine din altă lume”, așa că el și Pavel Bartoș au decis să-l trimită direct în semifinale. Cu o poveste emoționantă de viață, Erno Varga, tânărul de 31 ani din Oradea care lucrează ca spălător de vase, l-a făcut pe Andi Moisescu să-și ofere primul golden buzz pentru vocea sa. ”Muzica m-a salvat, m-a făcut să stau drept”, a spus concurentul care a început să cânte în corul bisericii, iar acum a făcut pasul spre a fi cunoscut de întreaga lume.

 

Prima ediție a fost de #un10perfect! Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public, obținând cifre de aproape 3 ori mai mari decât televiziunea de pe locul secund! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 13.3 puncte de rating și 41.7% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut numai 4.6 puncte de rating și 14.5% share.

 

Peste 2.6 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:10, peste 3.4 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

Concurenții care au impresionat juriul și au primit din partea acestora 3 sau 4 DA sunt: Patrizio Ratto, Nadia și Cătălin Rădulescu, The Gummi Guru – George Faining, Mihaela Spinache, Hell Riders, Vlad Ciobanu, Horia Bucur, Wes P, Anamaria Bozga, Kiriku Brothers, Silviu Carabă, Kseniya Simonova și Ștefan Nistor.

Spectacolul continuă vinerea viitoare, de la 20:30, cu noi momente pline de suspans, emoție și bucurie.

 

Românii au talent – #un10perfect

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Antena TV Group, singurul publisher din .ro cu 2 siteuri în Top 10 Brat în luna ianuarie

Avatar

Published

on

Digital Antena TV Group a fost în luna ianuarie 2020 singurul publisher cu 2 siteuri în Top 10 BRAT, www.a1.ro (6.546.330 unici) si www.observator.tv (5.205.758). 

a1.ro, content manager Catalin Oprisan, a lansat în ianuarie şi o categorie numitã Prietenii a1.ro, cu conţinut de calitate, în care li se vor împãrtãşi cititorilor poveşti frumoase, dar şi experienţe din viaţa celor care scriu, cu informaţie diversã, de la parenting, la filme sau travel. Ela Craciun, Andreea Gherasim sau Cãtãlin Anchidin sunt câteva nume care s-au alãturat acestui proiect editorial.

Începutul anului 2020 a mai bifat un lucru important pentru Digital Antena TV Group: preluarea în Regie a mai multor branduri online. Astfel, cele mai importante siteuri culinare din onlineul romanesc (www.bucataras.ro, www.gustos.ro, www.culinar.ro si www.retetaculinare.ro) au intrat în portofoliul Data Management Center, divizie condusã de Mirel Mircea, din care face parte şi departamentul de sales online al Digital Antena TV Group. La fel www.cars.ro, un site premium de informaţie auto, a fost preluat în sistem “regie”, iar porţile rãmân deschise acestei idei şi pentru alte produse de nişã, cu conţinut curat.

De reţinut şi cã Digital Antena TV Group este singurul publisher din România cu 3 canale de Youtube ce au depãşit 1 milion de subscriberi, iar platforma AntenaPlay, construitã de la A la Z de Digital Antena TV Group, este cel mai important player autohton din piaţa de VOD.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0