Connect with us

A-Z NEWS

Parteneriat intre Twitter si GfK

Published

on

Reclame

Twitter și GfK au semnat un parteneriat exclusiv, prin care au lansat GfK Twitter TV Ratings în Germania, Austria și Olanda.

Noul serviciu va oferi date despre frecvența și reach-ul mesajelor utilizatorilor de Twitter, asociate programelor de televiziune și campaniilor de comunicare derulate pe acestea. Aceste informații sunt esențiale grupurilor media și agențiilor de media, pentru a obține informații despre popularitatea în creștere a comentariilor din social media.

În timp ce se uită la televizor, din ce în ce mai multe persoane își împărtășesc opiniile și comentariile despre programele TV pe Twitter. Așa-numitul “al doilea ecran” transformă televiziunea într-o experiență interactivă și socială. De asemenea, crește gradul de penetrare a canalelor de televiziune, deoarece mesajele sunt larg răspândite printre followerii acestor utilizatori de Twitter (persoanele care le urmăresc activitatea).

Cu ajutorul GfK Twitter TV Ratings, GfK va putea să furnizeze date cu privire la frecvența și la gradul de penetrare ale mesajelor care fac referire la anumite programe de televiziune. Noul serviciu va fi disponibil începând cu acest an în Germania, Austria și Olanda și va permite canalelor de televiziune să arate audiența suplimentară pe care o câștigă prin intermediul social media. În plus, agențiile media și advertiserii vor avea la dispoziție parametrii mai detaliați pentru a planifica și a evalua campaniile cross-media.

 

Matthias Hartmann, CEO GfK, spune:

“Suntem încântați de acest parteneriat cu Twitter. Media se află abia la începutul transformării sale igitale și Twitter s-a dovedit a fi “o portavoce socială” pentru evenimentele live și pentru emisiunile de televiziune. Credem că interacțiunea dintre diferite canale media este deosebit de interesantă. De aceea, oferim insight-uri asupra efectelor cross-media, alături de Twitter, noul nostru partener inovator.”

Ali Rowghani, COO Twitter, spune: “

„Twitter a devenit un companion important pentru milioane de oameni în experiența vizionării programelor TV. Oamenilor le place să folosească Twitter în timp ce se uită la televizor și să participe la discuții în timp real despre programele pe care le urmăresc. Suntem foarte mulțumiți că GfK va aduce experiența sa de măsurare a audiențelor și în social media, pentru a oferi posturilor de televiziune posibilitatea să măsoare audiența totală pe care o ating”.

 

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentaro zi ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV2 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show2 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni2 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden2 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show3 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar6 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending