Connect with us

ALL MEDIA

Paşte vs Crăciun. Un studiu ne spune care sunt cei mai uitilizaţi termeni în online-ul românesc!

Avatar

Published

on

Unii dintre cei mai utilizați termeni în online-ul românesc cu ocazia sărbătorilor pascale și de iarnă în 2013  au fost: ,,masa de Paște”, ,,lumina”, ,,miel”, ,,Moș Crăciun”, ,,colinde”, ,,masa de Crăciun”, ,,porc”.

Toate cuvintele asociate cel mai frecvent celor două sărbători tradiționale românești au generat 34.001 de apariții în mass-media online, conform unui studiu de monitorizare realizată de MediaIQ, intr-un comunicat remis Radar de Media.

În intervalul 1-31 decembrie 2013, s-au scris 49.135 de articole online cu referire la sărbătoarea Crăciunului. Ziua în care s-a scris cel mai mult despre Crăciun a fost chiar 25 decembrie, când s-au înregistrat 3.594 de articole în mass-media online. Despre aceeași sărbătoare au existat și 30.202 referiri în social media, în intervalul amintit.

Sărbătorile pascale au avut un coverage mai modest. În perioada 1-31 mai 2013, au apărut 13.847 de articole online cu referire la Paște. Vârful de apariții a fost atins în data de 5 mai, când subiectul a înregistrat 1.721 de apariții. În social media, același subiect a generat un total de 9.825 de menționări.

Cele mai folosite cuvinte în online în luna decembrie, în contextul Crăciunului au fost: ,,Moș Crăciun” (10.830 articole online, 4.443 menționări social media) și ,,colinde” (7.591 articole, 1.886 menționări în social media).

Universul gastronomic a fost pe larg discutat, cu termeni predominanți precum ,,masa de Crăciun” (4.874 articole), ,,carne de porc” (1.630 articole) sau ,,tăierea porcului” (400 articole). Despre ,,tradițiile” specifice perioadei s-au scris 1.273 de articole, iar mult discutatul ,,ler” a adunat 198 de apariții.

În luna mai, cei mai folosiți termeni asociați cu sărbătoarea Paștelui au vizat ,,lumina” sfântă (1.302 articole online, 554 menționări în social media), respectiv un preparat tradițional – ,,pasca” (1.193 articole online, 320 menționări în social media). Aparițiile referitoare la ,,carnea de miel” au atins 867 de articole online, iar despre ,,Săptămâna Patimilor” s-au scris 805 articole.

Referirile la ,,iepuraș” au fost mai puțin numeroase ca în cazul simbolului sărbătorilor de iarnă, Moș Crăciun – 478 articole online. Tradiția ,,ouălor vopsite” a fost subiectul a 330 de materiale online, în perioada 1-31 mai 2013.

,,A fost interesant pentru noi să analizăm care sunt cuvintele cel mai des folosite de către mass-media românească și de către noi înșine uneori în social media de sărbători.

Au ieșit în evidență anumite stereotipuri verbale de care probabil majoritatea suntem conștienți.

Unele cuvinte ne amuză („ler”), iar altele ne enervează („lumina”), dovadă stând hashtag-urile ironice precum: #fiecalumina sau meme-urile apărute în această perioadă pe Facebook.”

“Un lucru este clar însă:în bătălia «Crăciun vs. Paște», prima sărbătoare câștigă detașat prin numărul de articole din mass-media, respectiv mențiuni în social media.

Astfel, Crăciunul rămâne în continuare, ca și în anii precedenți, una dintre preferatele noastre în social media și favorita în atenția mass-mediei online”, a declarat Mihaela Enache, Partener MediaIQ.

Monitorizarea a fost realizată pe un eșantion de 1.500 de surse cu acoperire națională și locală (cotidiane naționale și locale, periodice naționale și locale, site-uri de televiziuni & radiouri); peste 50.000 de bloguri cu trafic foarte mare și comentariile scrise la fiecare articol; 10.000 de pagini de Facebook și comentariile scrise la fiecare intrare; 40.000 de conturi de Twitter și peste 50 de forumuri.

Votaţi AICI în semifinala premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Comentarii

ALL MEDIA

Ce trebuie să iei în calcul atunci când alegi piesele auto de la centre de dezmembrări

Avatar

Published

on

În ultima vreme, centrele de dezmembrări au luat amploare și continuă să crească în popularitate. Explicația este evidentă și ține de preferința pentru mașini second hand importate masiv din Europa. România a fost campioană la acest capitol, multă vreme și nici acum nu se poate spune că lucrurile stau diferit.

Din pură nevoie de a găsi o soluție echilibrată în ceea ce privește întreținerea mașinii, piesele la mâna a doua sunt o recomandare. Nu orice tip de piesă desigur. Consumabilele, spre exemplu, nu sunt nicicând indicate a fi cumpărate la mâna a doua. Însă aripi, faruri, radiatoare, pompe de injecție, chiulasă, electromotoare sau alternatoare sunt oricând de preferat a fi cumpărate din centre de dezmembrări.

Diferența? De la astfel de centre de dezmembrari Craiova sau  din orice alt oraș achizițiile pot fi mai avantajoase din punct de vedere financiar. Vorbim despre o diferență de cele mai multe ori chiar și de jumătate de preț față de costurile cu piesele noi. Așadar, un major avantaj este legat de posibilitatea de a controla costurile, astfel încât să fie evitate achizițiile destul de costisitoare.

Ce trebuie să știți despre piesele cumpărate de la dezmembrări

Contrar unor prejudecăți sau contrar practicilor unor centre ce lucrează la nivel de amator, există și opțiunea de a primi garanție și de a avea parte de piese verificate. Iată ce trebuie să știți despre piese auto achiziționate din centre de dezmembrări precum Wolcar spre exemplu:

Garanția

Desigur, unele centre de acest gen nu își permit să ofere garanție pentru produsele comercializate. Aici este de altfel și ruleta rusească în cazul acestei metode de achiziție a unor piese auto. Nu însă și când vine vorba de Wolcar. Pentru ceea ce cumpăraţi de aici aveţi garanție asigurată de 3 luni.

Retur și verificare de piese

În ceea ce privește compatibilitatea pieselor aveţi un filtru activ în cadrul paginii Wolcar. Alegerea corespunzătoare va ține cont de modelul mașinii, anul fabricației de asemenea. O paletă largă de opțiuni regăsiţi aici: piese pentru Audi, Ford, Volkswagen, Skoda și multe altele. Privind tipologia pieselor vorbim despre elemente de caroserie, climatizare, electrice, de interior, pentru motor sau elemente de transmisie.

Oricare ar fi alegerea, stocul disponibil este notat online. Înainte de a fi livrată o piesă aceasta va fi verificată pe bancul de lucru. De asemenea, la Wolcar aveți și garanția a ceea ce cumpărați. În cazul în care intervine decizia de a face un retur, banii vor fi returnați integral. Detalii regăsiți și în cadrul paginii oficiale.

 

Cine este Wolcar

Centrul fizic este în localitatea Malu Mare, Craiova, județul Dolj. Dar cei interesați de achiziția unor piese de aici trebuie să știe că este posibilă orice comandă, cu livrare oriunde în țară. Pentru cei care pot ridica produsul de la centru lor, aici vor regăsi și un service autorizat, cu o lungă listă de servicii: începând cu partea de diagnoză computerizată și până la înlocuire de piese.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Kanal D, premiu pentru “Excellence in Media Sales”

Avatar

Published

on

Kanal D a primit aseara premiul pentru “Excellence in Media Sales”, in cadrul evenimentului “Most Admired Business Women Awards 2020”, organizat de Business Arena Magazine. Distinctia a fost oferita Stefaniei Mitrache, Digital&TV Sales Director Kanal D, pentru succesul profesional, aptitudinile manageriale si determinare in atragerea celor mai bune rezultate intr-un segment de piata foarte competitiv.

Printre invitatii la prestigiosul eveniment s-a aflat si Cosmin Cernat, vedeta Kanal D.

“Sunt foarte mandra ca am primit aceasta recunoastere, este meritul intregii echipe Kanal D, careia tin sa ii multumesc pe aceasta cale. Sunt convinsa ca impreuna vom reusi sa aducem, in continuare, cele mai bune solutii pentru clientii si partenerii nostri. Kanal D este un jucator important pe piata media din Romania, care se remarca prin rezultate spectaculoase inregistrate si printr-o crestere constanta, de la an la an”, a spus Stefania Mitrache, Digital&TV Sales Director Kanal D.

Kanal D este unul dintre cei mai performanti jucatori pe piata media din Romania; statia si-a consolidat pozitia in top trei televiziuni din Romania prin intermediul unei strategii de comunicare foarte bine articulate a valorilor bradului si a continutului emisiunilor difuzate.

In 2019, Kanal D se plasa pe primul loc la nivel National, in Day Time, in intervalul 11:00 -15:00, inregistrand o cota de piata de 15,1%. De asemenea, suprematia la nivel National, in Day Time, a continuat si in 2020, de luni pana vineri, in acelasi interval orar, statia acumuland o cota de piata de 16,5%.

Comentarii

Continue Reading

Radio

Ramon Cotizo și Nono Semen preiau ștafeta matinalului Digi FM de vacanță

Avatar

Published

on

            Ramon Cotizo și Nono Semen sunt „Regii dimineților de vacanță” și preiau ștafeta matinalului Digi FM, în luna august. În fiecare dimineață, de luni până vineri, de la ora 7:00 la 10:00, cei doi aduc energie și voie bună ascultătorilor Digi FM.

 

„Eu vara nu dorm ! Pe bune. Mă ține căldura treaz. Colegii mei s-au bucurat la auzul veștii și mi-au spus că eu sunt alesul pentru matinalul Digi FM de vacanță. Ce nu știau ei este că eu vara nu dorm – noaptea…  Așa că, după ce am tras bățul scurt (mai scurt decât Ciuclaru), vă aștept în fiecare dimineață de la ora 7:00 să ne trezim împreună sau mă treziți și pe mine. Nu o să fiu singur. Cel mai bun amic și coleg al meu, Nono, o să se alăture acestei nebunii de-o vară.

 

            „Cum suntem două firi puse pe glume, cred că o să ne descurcăm onorabil. Colegii ne strigă deja Regii dimineților şugubețe. Bețescurte, clar. Dar ne bucurăm. Ne bucurăm pentru că o să fim cu voi, pentru că dimineața bună se face cu un zâmbet, o glumă, o voce prietenoasă, alături de ascultătorii Digi FM, la prima cafea a zilei, în drum spre job sau în concediu, a spus Ramon Cotizo, completat de Nono Semen: „Fie că ești în vacanță sau la job, la Digi FM vei simți un vibe bun alături de doi oameni sinceri, deschiși și bucuroși că pot să-ți fie aproape.”

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0