Connect with us

ALL MEDIA

Paşte vs Crăciun. Un studiu ne spune care sunt cei mai uitilizaţi termeni în online-ul românesc!

Published

on

 

Unii dintre cei mai utilizați termeni în online-ul românesc cu ocazia sărbătorilor pascale și de iarnă în 2013  au fost: ,,masa de Paște”, ,,lumina”, ,,miel”, ,,Moș Crăciun”, ,,colinde”, ,,masa de Crăciun”, ,,porc”.

Toate cuvintele asociate cel mai frecvent celor două sărbători tradiționale românești au generat 34.001 de apariții în mass-media online, conform unui studiu de monitorizare realizată de MediaIQ, intr-un comunicat remis Radar de Media.

În intervalul 1-31 decembrie 2013, s-au scris 49.135 de articole online cu referire la sărbătoarea Crăciunului. Ziua în care s-a scris cel mai mult despre Crăciun a fost chiar 25 decembrie, când s-au înregistrat 3.594 de articole în mass-media online. Despre aceeași sărbătoare au existat și 30.202 referiri în social media, în intervalul amintit.

Sărbătorile pascale au avut un coverage mai modest. În perioada 1-31 mai 2013, au apărut 13.847 de articole online cu referire la Paște. Vârful de apariții a fost atins în data de 5 mai, când subiectul a înregistrat 1.721 de apariții. În social media, același subiect a generat un total de 9.825 de menționări.

Cele mai folosite cuvinte în online în luna decembrie, în contextul Crăciunului au fost: ,,Moș Crăciun” (10.830 articole online, 4.443 menționări social media) și ,,colinde” (7.591 articole, 1.886 menționări în social media).

Universul gastronomic a fost pe larg discutat, cu termeni predominanți precum ,,masa de Crăciun” (4.874 articole), ,,carne de porc” (1.630 articole) sau ,,tăierea porcului” (400 articole). Despre ,,tradițiile” specifice perioadei s-au scris 1.273 de articole, iar mult discutatul ,,ler” a adunat 198 de apariții.

În luna mai, cei mai folosiți termeni asociați cu sărbătoarea Paștelui au vizat ,,lumina” sfântă (1.302 articole online, 554 menționări în social media), respectiv un preparat tradițional – ,,pasca” (1.193 articole online, 320 menționări în social media). Aparițiile referitoare la ,,carnea de miel” au atins 867 de articole online, iar despre ,,Săptămâna Patimilor” s-au scris 805 articole.

Referirile la ,,iepuraș” au fost mai puțin numeroase ca în cazul simbolului sărbătorilor de iarnă, Moș Crăciun – 478 articole online. Tradiția ,,ouălor vopsite” a fost subiectul a 330 de materiale online, în perioada 1-31 mai 2013.

,,A fost interesant pentru noi să analizăm care sunt cuvintele cel mai des folosite de către mass-media românească și de către noi înșine uneori în social media de sărbători.

Au ieșit în evidență anumite stereotipuri verbale de care probabil majoritatea suntem conștienți.

Unele cuvinte ne amuză („ler”), iar altele ne enervează („lumina”), dovadă stând hashtag-urile ironice precum: #fiecalumina sau meme-urile apărute în această perioadă pe Facebook.”

“Un lucru este clar însă:în bătălia «Crăciun vs. Paște», prima sărbătoare câștigă detașat prin numărul de articole din mass-media, respectiv mențiuni în social media.

Astfel, Crăciunul rămâne în continuare, ca și în anii precedenți, una dintre preferatele noastre în social media și favorita în atenția mass-mediei online”, a declarat Mihaela Enache, Partener MediaIQ.

Monitorizarea a fost realizată pe un eșantion de 1.500 de surse cu acoperire națională și locală (cotidiane naționale și locale, periodice naționale și locale, site-uri de televiziuni & radiouri); peste 50.000 de bloguri cu trafic foarte mare și comentariile scrise la fiecare articol; 10.000 de pagini de Facebook și comentariile scrise la fiecare intrare; 40.000 de conturi de Twitter și peste 50 de forumuri.

Votaţi AICI în semifinala premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Alex Dima, la DigiFM: „Preoții nu ar trebui să umble împăiați și foarte răi, acri”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Alex Dima a fost invitatul lui Cătălin Striblea la emisiunea “Oameni de Colecție”, emisiune de interviuri unice, difuzate LIVE pe pagina de facebook DigiFMRadio și în fiecare duminică, on air, la DigiFM.

Jurnalistul a vorbit despre dorința sa din copilărie de a deveni preot.

„Ani de zile mi-am dorit să fiu preot. În ultimii ani de facultate, când am venit aici în București, am ajuns să nu mai simt că vreau să fac lucrul ăsta. Credeam și cred în continuare că e un lucru foarte fain să fii preot. Dar simțeam că nu sunt eu omul care să se îmbrace în veșminte și să slujească, așa cum cred eu că ar trebui să slujești, cu credință. Când ești în fața sfintei mese și ești în altar și lucrezi cu harul lui Dumnezeu, prezența lui Dumnezeu trebuie să fie acolo, să îl simți pe Dumnezeu și după ce ai ieșit din biserică. Eu nu m-am simțit că pot să păstrez relația asta vie și permanentă.”

Alex a criticat preoții care consideră că ceea ce fac este doar un job.

„Cine consideră că preoția este o profesie, este greșit. Cu atât mai mult să fii preot și să zici că te duci la job. Atunci ești un actor nefericit care te îmbraci în niște veșminte și din păcate joci aceeași piesă toată viața.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle de la Alex Dima cum vede el Biserica.

„Depinde cum vrei sa vezi biserica. Tu trebuie să găsești un preot care este doctorul sufletului tau, cu care să te conectezi. Ar trebuie să îți cauți un preot care să îți fie duhovnic. Dacă deschizi Facebook-ul, se vede un pic cam nasol. Eu vorbesc și din interior, după 9 ani de Teologie. Foarte mulți preoți sunt farisei care l-au confiscat pe Dumnezeu. Mulți dintre ei sunt niște actori. Dumnezeu e bun, e iubire. Nu ne pedepsește, nu ne dă cu biciul în cap. Cum zice părintele Necula, dacă Iisus ar veni acum, s-ar îmbrăca în blugi și ar sta de vorbă cu tinerii în fața blocului. Eu am mai zis asta, ar trebui să ia exemplul Papei, care oprește mașina, se dă jos și stă de vorbă cu oamenii. Avem foarte mulți episcopi care fac lucrul ăsta. Nu ar trebui să umble împăiați și foarte răi, acri. De câte ori l-ai văzut pe Patriarh zâmbind?”

Deși este un om credincios, nu a fost la referendumul pentru redefinirea familiei. Și a explicat și de ce a ales asta.

„Nu am fost la referendum. O să mi-o iau după interviul ăsta. Eu cred în căsătoria dintre un bărbat și o femeie. Ce fac alți oameni pe lângă, e treaba lor. Nu am fost la referendum pentru că mi s-a părut că am inventat o temă, pe care s-au tocat o grămadă de bani. Tema asta, dacă o aveam, dacă eram preocupați de familia tradițională, pregăteam asta. A fost o comunicare foarte proastă care a venit din partea Bisericii, cum ar fi că dacă nu votezi nu crezi în Dumnezeu. Coaliția pentru Familie a comunicat foarte prost. Dacă vin niște tradiționali, un bărbat și o femeie, să îți ia copiii din casă, nu ai nici o problemă? Ai o problemă doar dacă vin doi bărbați?”

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Nono Semen va prezenta matinalul de weekend la DIGI FM

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Binecunoscutul DJ de radio, realizator de programe și unul dintre cei mai iubiți MC de la noi, Nono Semen, se întoarce la microfon pe frecvențele DigiFM. El va fi amfitrionul morning show-ului de weekend, începând din 20 octombrie, sâmbăta de la 08.00 la 11.00 și duminica de la 8.00 la 12.00.

„Diminețile de weekend sunt mult mai animate decat par. Cei mai mulți oameni pe care-i cunosc sunt ca tine și ca mine, adică la fel de activi ca în oricare altă zi, doar că sâmbăta și duminica fac lucruri diferite față de restul săptămânii. De obicei, acestea sunt și mult mai plăcute. Sau ar trebui să fie… Aici intervin eu, încă de la prima oră. Îți completez starea de bine sau îți dau o mână de ajutor s-o găsești. Mă arunc și cu sugestii și îți reamintesc că, deși uneori norii par atât de negri, dincolo de ei te așteaptă mereu un soare cald și prietenos. Ca să știi”, promite Nono Semen și așteaptă toate urechile ciulite la DigiFM, în diminețile de sâmbătă și duminică .

O noapte lungă? Nono are remediul. Vrei să pleci la drum? Știe Nono de ce ai nevoie, pe unde s-o iei, sau pe unde să n-o iei. Nu știi unde să ieși în zilele libere? Afli tot ce vrei să știi doar ascultându-l pe Nono la DigiFM.

Pasionat de mașini, avioane, astronomie și fotbal, Nono Semen a debutat în ‘95 la Radio Târgu Jiu. Când un coleg DJ s-a îmbolnăvit, Nono a avut șansa să fie invitat să preia microfonul, de care nu s-a mai despărțit niciodată. Este și acum recunoscător pentru încrederea care i s-a acordat.

Morning show de weekend cu Nono Semen se ascultă la DigiFM dis-de-dimineață cu cea mai bună muzică și știrile de care ai nevoie pentru un weekend așa cum ai așteptat toată săptămâna.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

RCS & RDS caută 300 de specialiști la Angajatori de Top

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

Digi | RCS & RDS, lider pe piața operatorilor de televiziune prin cablu, dar și pe segmentul de servicii de internet fix, participă la Angajatori de Top cu o ofertă de peste 300 de locuri de muncă vacante pentru domeniile: vânzări, divizia de telefonie mobilă, IT, logistică, dezvoltare rețea și mentenanță, customer service și televiziune, din București și Timișoara.

În perioada 19-20 octombrie, la Timișoara și 26-27 octombrie la București, pasionații de telecomunicații dornici să își dezvolte o carieră în cadrul Digi | RCS & RDS pot depune CV-urile pentru posturile disponibile în cele două localități.

Continuăm să ne dezvoltăm și dorim să avem alături de noi cei mai buni specialiști. Succesul companiei noastre se datorează celor circa 13.000 de profesioniști care au ales să crească împreună cu DIGI. Astfel, prin prezența la aceste evenimente, oferim ocazia celor pasionați de domeniul comunicațiilor electronice, dornici să învețe în permanență și atrași de un domeniu aflat în continuă evoluție, să ne cunoască și să ni se alăture. În acest sens, apreciem că  Angajatori de Top reprezintă un eveniment – reper care mijlocește cu succes întâlnirea cu candidații potriviți”, a declarat Camelia Maria, director Resurse Umane Digi | RCS & RDS.

Compania caută atat specialiști înalt calificați, precum ingineri software cunoscători ai limbajelor de programare Java, SQL și PHP, ingineri telecomunicații cu studii de specialitate, specialiști IT cu expertiză în domeniul media, specialiști social-media, cât și personal calificat sau entry level din multiple arii precum:  vânzări, call center, infrastructură tehnică, administrativ, contabilitate.

La standul din cadrul târgurilor de joburi, candidații vor putea primi detalii cu privire la posturile vacante direct de la reprezentanții departamentului Resurse Umane. Oferta de joburi a Digi | RCS & RDS este disponibilă și pe pagina de LinkedIn sau în secțiunea de cariere de pe site-ul companiei.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending