Connect with us

MAGAZIN

Patru tineri designeri români, în competiția Electrolux Design Lab. Votează-i și tu!

Published

on

 

RadarDeMedia i-a cunoscut pe cei patru tineri designeri români care au trecut în etapa următoare a competiției Electrolux Design Lab: Ștefan Bogdan, Ovidiu Subțire, Sorina Rășteanu și George Preoteasa. Aceștia și-au imaginat cum va arăta lumea în 2050 și au creionat câteva idei îndrăznețe.

Concursul le oferă tinerilor designeri talentaţi o platformă pentru a-şi prezenta portofoliul de lucrări în întreaga lume. De-a lungul timpului, competiţia a fost o rampă de lansare ce i-a condus pe mulţi dintre concurenţi direct către locuri de muncă şi oportunităţi de afaceri în design la nivel internaţional.

Plini de viață și creativi, tinerii designeri români se bazează pe voturile publicului, dar și aprecierea juriului de specialitate.

Proiectele vor putea fi votate de către public începând cu perioada 16 – 28 iunie, iar cele mai votate trei proiecte vor ajunge direct în Top 35.

Proiectele studentilor români incluse în topul 70+ pot fi vizualizate accesând www.electroluxdesignlab.com/2014/#applications şi selectând România din lista de ţări.

Cele patru concepte româneşti care au trecut în etapa urmatoare a Electrolux Design Lab sunt:

  •  Conceptul Instant Cleaning Glove al lui Ştefan Bogdan, din cadrul Universităţii de Arte şi Design din Timişoara, este un proiect ce îmbină nanotehnologia, razele laser şi apa într-o soluţie rapidă şi eficientă de a elimina petele de pe haine, imediat ce acestea au aparut. Ștefan are 21 de ani şi este student în al doilea an la Facultatea de Arte şi Design din Timişoara, Universitatea de Vest. Este o persoană cu o mulțime de idei, creativă, care vrea să soluţioneze nevoile oamenilor de pretutindeni, cu metode cât mai inventive.
  • Conceptul GARDEN POD al lui Ovidiu Subţire, din cadrul Universităţii de Vest din Timişoara, reprezintă o seră modulară ce creşte plantele de la nivelul de răsad până la fruct în doar 24 de ore, folosindu-se de deşeurile alimentare organice pentru compost, lumina solară şi umiditate. Destinat amplasării pe exteriorul clădirilor, GARDEN POD transformă deşeurile alimentare în resurse utile, calculând procentul de nutrienţi de care are nevoie fiecare plantă pe care o conţine. Ovidiu are 23 de ani, estes tudent la Facultatea de Arte şi Design din Timişoara, secţia Design de Produs (Master, anul II). Iubeste gadgeturile, tehnologia şi fotografia, ciclismul şi alte activităţi de exterior. În grupul lui de prieteni este “the handyman” deoarece îi place să îi ajutw pe ceilalţi în problemele legate de tehnică şi tehnlologie.
  • Proiectul SET TO MIMIC al Sorinei Răşteanu, studentă a Universităţii de Vest din Timişoara, este un sistem inteligent care reproduce gusturile şi mirosurile alimentelor la nivel senzorial şi transmite această informaţie către un microchip amplasat la nivelul capului. Acesta permite consumatorului să simtă gustul mâncării de care îi este pofta deşi, de fapt, consumă alte alimente. Sorina are 22 de ani şi este studentă în primul an de masterat Design de Produs, la Facultatea de Arte şi Design din Timişoara, Universitatea de Vest. Este licenţiată în Design Interior şi este pasionată de tot ce ţine de design. De aceea îi place să se implice în proiecte de design şi decoraţiuni alături de colegii mei.
  • Proiectul AMO – Love people al lui George Preoteasa, din cadrul The Alternative School for Creative Thinking din Bucureşti, este un purificator inteligent al aerului, care îmbină funcţia sa de bază cu funcţii de divertisment şi educare a copiilor diagnosticaţi cu autism. De asemenea, AMO este benefic pentru astmatici sau persoanele cu alergii. George are 27 de ani, a terminat ASE Bucureşti – Facultatea de Marketing şi acum lucrează la agentia de publicitate The Mansion Advertising unde este Art Director. A luat premiul I la un concurs de design – National Poster Contest “Celebrate Voices, Celebrate Languages”, pentru două lucrări: “Learn, Communicate, Understand” şi “Salut”, organizat de ANPCDEFP, DG Education and Culture, Comisia Europeană şi Guvernul României.

 

În etapa a doua, concurenţii va trebui să dezvolte textele şi vizualurile prin care să îşi susţină conceptele înscrise în concurs, detaliindu-şi ideile. Astfel, îşi vor dovedi calităţile de designeri, aratând cum un concept spectaculos poate prinde contur în practică. Juriul va ţine cont în primul rând de felul în care această îmbinare a elementelor răspunde cel mai bine nevoilor consumatorilor. Descrierile conceptelor dezvoltate vor putea fi înregistrate de către participanţi direct pe platforma www.electroluxdesignlab.com în perioada 9 – 15 iunie.

Proiectele românești calificate pentru etapa a doua a competiției:

1. AMO

AMO este un purificator de aer cu o latură umană. Curăţă aerul dar este şi un gadget perfect pentru copii cu autism şi persoane care suferă de astm. Amo este un purificator de aer inteligent care are ca funcţie principală curăţarea aerului din casă, iar, pe lângă aceasta, este prevăzut şi cu alte funcţii deosebite, bazate pe distracţia în familie, educaţie pentru copii cu autism şi beneficii pentru persoane astmatice.

Amo

De exemplu, una dintre funcţii este posibilitatea de a fi folosit ca jucărie de către copiii care suferă de autism – scopul acestei funcţii este de a ajuta copiii cu autism moderat şi sever să-şi dezvolte abilitatea de a duce o viaţă independentă.

Fiecare joc poate fi descărcat dintr-o aplicaţie AMO specială şi foloseşte cuvinte-cheie precum „activitate specială” care întăresc conceptul de învăţare prin joc, ce poate fi transferat în situaţii din lumea reală. Toate acestea pot fi făcute cu ajutorul unor holograme şi funcţii speciale, oferite de AMO. De exemplu, există jocuri care ajută copiii cu autism să recunoască emoţiile, integrând animaţii 3D şi feţe ale unor persoane reale pentru a comunica emoţiile pe care personajul le simte. De asemenea, persoanele care au simptome de astm vor fi ajutate de AMO să respire mai bine- acelaşi lucru este valabil pentru cei cu alergii (rinosinuzită alergică) sau BPCO (emfizem sau bronşită cronică). Dacă locuiţi cu un fumător, este posibil ca AMO să vă fie de ajutor. Fumatul pasiv agravează simptomele de astm şi provoacă, de asemenea, congestie nazală copiilor. AMO elimină eficient fumul din cameră şi îndepărtează particulele mici de alergeni care sunt produse de elemente locale, precum acarienii care se găsesc în perne etc – toate acestea, folosind doar particule de apă.

Motivaţie pentru consumatori:

În concluzie, AMO este mai mult decât un purificator de aer: este un profesor, un prieten distractiv  şi un doctor pentru familie, aducându-i pe toţi împreună şi îmbunătăţind condiţiile de viaţă. Oamenii, care au din ce în ce mai puţin timp în zilele noastre, uită cât de important este să petreacă timp cu familiile lor şi să se gândească la sănătatea acestora. Asadar, haideţi să creăm o mică sferă care să le reamintească despre lucrurile importante din viaţă!

2. GARDEN POD

Green Pod este o seră modulară ecologică, ce transformă răsadurile în legume gata de servit într-un ciclu de viaţă de 24 de ore, prin transformarea deşeurilor alimentelor organice în îngrăşământ.

Garden Pod

GARDEN POD este o seră modulară ecologică, proiectată pentru a fi plasată pe exteriorul unei construcţii, utilizând resurse naturale de energie şi optimizând spaţiul interior. Modulele pot fi adăugate în funcţie de necesitate. Printr-o aplicaţie de mobil, puteţi vedea starea POD-ului, când vor fi gata legumele pentru a fi mâncate, cât de mult îngrăşământ este disponibil şi, de asemenea, puteţi controla poziţionarea individuală a fiecărui modul pentru un acces facil. În fiecare zi, tone de alimente sunt irosite, iar Garden Pod transformă gunoiul organic în îngrăşământ. Utilizatorul plasează deşeurile în containerul verde, iar acestea sunt transformate în îngrăşământ pentru legume. POD este autonom deoarece foloseşte lumina soarelui, umiditatea şi deşeurile pentru a creşte răsaduri bionice care se transformă în legume pe deplin dezvoltate în doar 24 de ore. Acele legume care nu sunt culese vor fi transformate în îngrăşământ hrănitor pentru alte serii de legume, printr-o simplă activare folosind aplicaţie pe mobil.

Motivaţie pentru consumatori:

Într-un oraş suprapopulat, cu spaţii verzi limitate şi substanţe chimice adăugate în alimente, Garden Pod vă oferă şansa de a creşte propriile legume, pentru un stil de viaţă mai sănătos şi mai organic. Din cauza termenului de valabilitate scurt al legumelor şi a cantităţii mari de alimente aruncate, risipa de alimente este o problemă globală, rezolvată de Garden Pod prin reciclare. Văzând legumele care cresc sub ochii dumneavoastră, experienţa culinară de a mânca o salată proaspătă chiar din propria grădină va fi îmbogăţită.

3. SET TO MIMIC

SET TO MIMIC reproduce gusturile și mirosurile la un nivel senzorial, prin intermediul semnalelor transmise de către farfurie și pahar spre microchipul amplasat pe cap, ceea ce face dintr-un regim strict, unul plăcut.

set to mimic

”SET TO MIMIC” include o farfurie, un pahar şi un microchip pentru cap. El este conceput să recreeze, la nivel senzorial, gusturi și mirosuri familiare, făcând astfel o dietă sănătoasă mult mai plăcută. Atât farfuria, cât și paharul au benzi care detectează material, ce permit sistemului computerului integrat să recunoască tipul conținutului și să îl afișeze pe touch screen. Consumatorul va aplica microchipul pe cap, va alege dintr-o listă de produse pe unul ale cărui caracteristici vrea să le imite și va începe să mănânce sau să bea alimentul/lichidul plasat inițial pe farfurie sau în pahar. Microchipul receptează informație printr-un sistem wireless de la farfurie şi pahar și interacționează cu neuronii, pentru a face creierul să-și amintească gusturile și mirosurile, sugerându-i că, de fapt, mănâncă altceva. Astfel, corpul va fi hrănit cu mâncăruri sănătoase, chiar dacă nu sunt atât de gustoase, iar mintea se va „hrăni” cu orice dorește consumatorul, mai puțin cu aditivii și zahărul în exces. Computerul poate, de asemenea, să memoreze noi gusturi și mirosuri pe care să le imite, prin setarea transmiterii informațiilor dinspre microchip către farfurie sau pahar.

Motivaţie pentru consumatori:

Un stil de viață haotic și agitat poate face mâncatul sănătos și menținerea în formă aproape imposibile. „SET TO MIMIC” este un produs ce se adresează oamenilor ce nu pot ține un regim, persoanelor supraponderale, celor care suferă de diabet sau chiar acelora care nu au timpul necesar să prepare o masă sofisticată, dar vor să se bucure de gustul și mirosul mâncărurilor și băuturilor delicioase. Prin „păcălirea” creierului, consumatorul va mânca mai sănătos, va putea să țină regim prin eliminarea aditivilor, zaharurilor, alcoolului și hrănirea corectă a corpului.

4. INSTANT CLEANING GLOVE

Este un produs necesar oricui și-a murdărit hainele, dar nu are timp să le curețe.

instant cleaning glove

Mănușa din neopren dezintegrează orice pată sau murdărie de pe țesături, folosind o combinație simplă de nanotehnologie, raze laser și apă. Mănușa este prevăzută cu setări prestabilite, precum modul automatic sau fast cleaning, care ajută la curățarea și reîmprospătarea rapidă a țesăturilor, articolelor de îmbrăcăminte, covoarelor, draperiilor etc. Aceste setări prestabilite sunt activate printr-un simplu gest al mâinii. Mănușa include, de asemenea, un mic ecran LCD care ajută utilizatorul să urmărească procesul de curățare și să verifice dacă articolul a fost complet curățat. După ce totul este gata, utilizatorul poate lua cu el oriunde mănușa, în cazul în care ar putea avea nevoie de ea. În urma perioadei de utilizare (de la una până la cinci luni), trebuie schimbați bureții de pe mănușă, care filtrează și combină materialele necesare curățării.

Motivație pentru consumatori:

Într-o dimineață, înainte de a pleca spre serviciu, vărsați cafea sau ulei pe cămașa dumneavoastră nouă. Pentru a economisi timp și a evita o situație jenantă, luați mănușa, activați modul automatic cu un simplu gest și periați zona pătată. În câteva secunde, pata va dispărea și haina va fi ca nouă.

Premiul întâi al concursului este un internship plătit, de şase luni, la un centru de design global Electrolux şi 5000 de euro. Vor fi acordate şi premiul al doilea, în valoare de 3.000 de euro şi premiul al treilea, în valoare de 2.000 de euro. Favoritul publicului, ales prin vot online, va fi premiat cu 1.000 de euro.

 

 

 

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Spectacolul Gala Premiilor UCIN 2019 – regal al melodiilor emblematice din filme celebre

Published

on

 

Doar câteva zile ne mai despart de cea mai longeviva gală de film din România, Gala Premiilor UCIN, care va avea loc pe 27 mai 2019 la Teatrul Național București. Juriul din acest an, prezidat de regizorul Cristi Puiu, a avut o sarcină grea, anul trecut fiind un an care a adus pe ecrane filme care au atras atenția comunității internaționale, aducând și premii importante și dezbateri pe măsură.

Gala Premiilor UCIN 2019 va pune în scenă un spectacol grandios care gravitează în jurul melodiilor consacrate din filme celebre. Evenimentul se va deschide în acordurile Orchestrei Metropolitane București, condusă de Daniel Jinga, aflat deja la al treilea an de participare la Gala Premiilor UCIN. Sub bagheta sa, orchestra va interpreta alături de artiști români de valoare melodii din filme celebre care au rămas in conştiinţa publicului, marcând diferite momente din istoria cinematografiei.

Conceptul artistic al galei va pune în lumină valoarea melanjului artelor în film, pentru că filmul înseamnă și muzică, scenografie, artă plastică, literatură, umor, dans, poezie. Spectacolul va aduna în fața publicului cele mai iubite și apreciate personalități ale momentului, printre care vor păşi pe covorul roşu și pe scena Teatrului Național București Tora Vasilescu, Magda Catone, Mircea Diaconu, Olimpia Melinte, Adrian Titieni, Cristina Cioran, Adrian Nartea, Mihai Bisericanu, Paula Chirila, Ovidiu Lipan Țăndărică, Lora, Adina Pintilie, Iuliana Tudor, Amalia Enache, Nicoleta Nucă, Adrian Nour, Ana Baniciu, Virgil Ianțu, Irina Margareta Nistor, Alina Pușcas, Cosmina Dobrotă, Virginia Rogin, Rodica Negrea, Bogdan Dumitrache, Iulia Lumânare, Constantin Dogioiu, Ana Ciontea, Silvana Mihai, Nicolae Mărgineanu și Maria Ploaie, Paul Negoescu și Denis Ștefan.

Gazda Galei Premiilor UCIN din acest an va fi Cătălina Grama (alias Jojo), aflată deja la a doua colaborare pentru prezentarea evenimentului. Vedetă de film şi televiziune, cântăreață și actriță, Cătălina Grama este alegerea cineaștilor pentru cea de-a 47-a ediție a Galei UCIN, prestigiosul eveniment al Uniunii Cineaștilor din România, cea mai mare asociaţie de cineaşti profesionişti din România, care premiază creațiile cinematografiei românești din anul precedent.

Evenimentul va reuni în Sala Studio a Teatrului Național București crema industriei cinematografice românești, vedete și personalități şi va pune in centrul atenţiei obiectivul principal al Uniunii Cineaștilor din România – susţinerea valorilor tinerei generaţii de cineaşti români.

Festivalurile au devenit extrem de importante pentru tinerii cineaști, sunt promovați altfel după ce participă la un festival, cariera lor înflorește, punctajul festivalier îi ajută în concursurile cinematografice să câștige sprijin financiar și să își promoveze viitoarele proiecte.” – a declarat Laurențiu Damian, președinte UCIN. Sprijinirea și promovarea cineaștilor români este principalul obiectiv al UCIN, uniunea susținând participarea membrilor UCIN în cadrul unor organisme cinematografice internaţionale, la festivaluri cinematografice, conferinţe, reuniuni de lucru, alte manifestări importante de specialitate din ţară sau străinătate. De asemenea UCIN susţine programe de formare şi perfecţionare profesională în ţară şi străinătate, iniţiază acţiuni pentru protejarea şi perpetuarea memoriei personalităţilor, care au adus o contribuţie importantă la dezvoltarea şi afirmarea cinematografiei naţionale şi internaţionale. ”Tânăra generație este așteptată și primită cu brațele deschise în uniune, pentru că viitorul cinematografiei depinde de ea și cea mai mare realizare a unui profesor este să fie întrecut de elevii săi”- a mai adaugat presedintele UCIN, Laurentiu Damian.

Asociația Cineaștilor din România a luat naștere în anul 1963, la inițiativa unor cineaști legendari precum Victor Iliu, Ion Popescu Gopo, Mihnea Gheorghiu, Liviu Ciulei, Paul Călinescu și Mircea Drăgan. In 1990, asociația a devenit Uniunea Cineaștilor din România, iar din 1972, Uniunea a început să decerneze anual premii, în cadrul Galelor UCIN, recompensând performanțele cinematografice din anul anterior.

Gala Premiilor UCIN 2019 este un eveniment organizat de Uniunea Cineaștilor din România în parteneriat cu Centrul Național al Cinematografiei, proiect finanțat de Ministerul Culturii și Identității Naționale, producător Revolver Events.

 

Sponsorii Galei Premiilor UCIN 2019 sunt: Alira, Cocoșu Roșu, Diamond by Adesgo, Gerovital, Hedone, Dav Global, Masaya, Opulence Ballroom, Parma Food (Green Coco, Veuve du Vernay), Mister Rose, Miau by Clara Rotescu, Trends by Adina Buzatu, Organic India, Balans Salon, ProNutrition, Inovenio Glassware.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

MAGAZIN

Anca Vlad, desemnată „Cea mai puternică femeie din afaceri” din România

Published

on

 

Cele mai influente și de succes femei din diverse domenii de activitate au fost premiate în cadrul Galei Capital – Top 100 Femei de succes 2019, o manifestare care recunoaște ambiția și meritele celor mai puternice doamne din țara noastră.

Cu această ocazie, Anca Vlad, președinta Fildas-Catena, a fost desemnată „Cea mai puternică femeie de afaceri” din România. Premiul a fost înmânat de directorul executiv al grupului Capital-Evenimentul Zilei, Virgil Munteanu, directorului general Catena, Alina Marinescu, prezentă la gală alături de Otilia Ostroțki, director general Tonica Group, Daniel Marin, director financiar Fildas-Catena şi Sorin Chirculescu, director marketing Catena.

După înmânarea premiului, Alina Marinescu a citit un mesaj din partea președintei Fildas-Catena, Anca Vlad: „Felicit toate doamnele câştigătoare din această seară, cred în businessul şi în antreprenoriatul feminin românesc, repere şi componente de bază în dezvoltarea României. Mă bucură enorm această recunoaştere a meritelor noastre, suntem mândri şi onoraţi pentru acest premiu, transmit din tot sufletul mulţumirile echipei pentru performanţele obţinute în cei 20 de ani în care farmaciile Catena au devenit brandul numărul 1, 100% românesc, care este mereu alături de români, în acţiunile de promovare a stilului de viaţă sănătos şi în campaniile de caritate şi sociale. Vă mulţumesc şi vă doresc mult succes în continuare!”.

Organizatorii au argumentat acordarea distincției „Cea mai puternică femeie din România” președintei Fildas-Catena, Anca Vlad: „Nu mai există niciun dubiu că mediul de business feminin din România cunoaşte o dezvoltare din ce în ce mai accelerată, în condiţiile în care tot mai multe companii cooptează în conducere reprezentante ale sexului frumos şi din ce în ce mai multe firme sunt conduse de către femei-antreprenor. Anca Vlad, creatoarea și proprietara Fildas-Catena este singura femeie care a intrat în primele 10 locuri ale milionarilor români în Topul realizat de revista Capital în 2018, Catena fiind și cea mai mare rețea de farmacii din România”.

Anca Vlad este fondatoarea unuia dintre cele mai puternice grupuri din domeniul farmaceutic, Fildas-Catena, având în prezent peste 6.400 de angajați. Catena este rețeaua de farmacii numărul 1 în retailul farmaceutic din țara noastră, iar Fildas Trading, al doilea cel mai mare distribuitor de profil din România.

Recent, Anca Vlad, președinta Fildas-Catena, a fost distinsă cu trofeul „Cea mai influentă personalitate din business” la Gala Forbes Woman, ajunsă la cea de-a VIII-a ediție, clasându-se pe primul loc în 2019 în Topul „Forbes 50 Cele Mai Influente Femei din România”, pentru al doilea an la rând.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

La 11 ani, Smiley si-a sarbatorit HaHaHa Production printr-o petrecere de nota 10

Published

on

 

11 ani de HaHaHa Production au fost sarbatoriti cu peste 3 ore de muzica live, cu sute de persoane alaturi, cu amintiri si imbratisari, in cea mai extinsa familie, cu toti artistii si prietenii din istoria companiei, dar si cu cei mai mari producatori muzicali internationali, aflati acum la finalul sesiunii muzicale #MusicJourney din Romania.

Feli, Liviu Teodorescu, Corina, Alex Velea, Adda, Nicole Cherry, Ruby, Anda Adam, Jo, Cabron, What’s Up, Sore, Dorian, Seredinschi, Speak, Raluk, Damian Draghici sunt doar o parte dintre cei care au urcat pe scena si au cantat live, alaturi de Smiley, de band-ul lui si de toti invitatii prezenti cele mai cunoscute piese din istoria lor alaturi de HaHaHa Production. Tot Smiley a fost cel care a dat tonul petrecerii, el a cantat una dintre cele mai cunoscute si premiate piese, Acasa. Dupa aproape trei ore de muzica live, Smiley a valsat cu Feli, a stat cu Damian Draghici “In statie la Lizeanu” si a aprins scanteia cu Dorian, in timp ce artistii HaHaHa Production au urcat pe scena cu 11 torturi in corul de “Multi ani traiasca” al prietenilor prezenti.

Cand ajung in momente din astea festive, realizez cat timp a trecut si ca, de fapt, am lucrat cu aproape toti artistii din Romania. HaHaHa Production este un vis al meu pe care l-am inceput doar cu o dorinta uriasa de a face muzica, sperand mereu sa ajunga la cat mai multi oameni. Atat!”, povesteste emotionat Smiley care acum 11 ani a pornit acest drum cu o mana de prieteni si o mare dragoste fata de muzica.

Alaturi de Smiley la petrecerea sa au venit inarmati cu multa pofta de distractie si dans printre altii si Andreea Esca alaturi de sotul sau, Alexandre Eram, Pavel Bartos, Marius Moga, Iulian Moga, Iulia Vantur, Adrian Sarbu, Cristina Iacob, George Pistereanu, Lino Golden, Tequila, Raluca si Walter Zenga, fosti si actuali concurenti de la Vocea Romaniei sau Romanii au talent, oameni de radio si televiziune si cei mai multi dintre artistii noi sau vechi ai HaHaHa Production.

11 ani inseamna in primul rand prietenii multe castigate, unele pierdute, munca multa si ore nedormite, dar mai ales, sute de piese scrise si compuse de noi. Sunt fericit ca am avut curajul sa pornesc la drum doar cu un vis si cativa prieteni. Sunt si mai fericit ca muzica noastra e ceruta si ascultata de atatia oameni. Dupa un deceniu de HaHaHa Production sunt convins ca asteptarile vor fi si mai mari de la noi”, marturiseste Smiley.

11 ani de HaHaHa Production inseamna si peste 700 de piese compuse, 110 artisti pentru care s-a scris si compus muzica si nenumarate premii adjudecate. HaHaHa Production este un pionier si in online-ul romanesc, primul canal pe Youtube si primul cont de Facebook, iar canalele artistilor aduna azi peste 1 milliard de vizualizari, cu aproape 3 milioane de subscribers. Dintre cele mai importante premii oferite de industria muzicala, peste 25 de premii au fost castigate de Smiley de-a lungul anilor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending