Connect with us

BAZAR

Patru tineri designeri români, în competiția Electrolux Design Lab. Votează-i și tu!

Published

on

 

RadarDeMedia i-a cunoscut pe cei patru tineri designeri români care au trecut în etapa următoare a competiției Electrolux Design Lab: Ștefan Bogdan, Ovidiu Subțire, Sorina Rășteanu și George Preoteasa. Aceștia și-au imaginat cum va arăta lumea în 2050 și au creionat câteva idei îndrăznețe.

Concursul le oferă tinerilor designeri talentaţi o platformă pentru a-şi prezenta portofoliul de lucrări în întreaga lume. De-a lungul timpului, competiţia a fost o rampă de lansare ce i-a condus pe mulţi dintre concurenţi direct către locuri de muncă şi oportunităţi de afaceri în design la nivel internaţional.

Plini de viață și creativi, tinerii designeri români se bazează pe voturile publicului, dar și aprecierea juriului de specialitate.

Proiectele vor putea fi votate de către public începând cu perioada 16 – 28 iunie, iar cele mai votate trei proiecte vor ajunge direct în Top 35.

Proiectele studentilor români incluse în topul 70+ pot fi vizualizate accesând www.electroluxdesignlab.com/2014/#applications şi selectând România din lista de ţări.

Cele patru concepte româneşti care au trecut în etapa urmatoare a Electrolux Design Lab sunt:

  •  Conceptul Instant Cleaning Glove al lui Ştefan Bogdan, din cadrul Universităţii de Arte şi Design din Timişoara, este un proiect ce îmbină nanotehnologia, razele laser şi apa într-o soluţie rapidă şi eficientă de a elimina petele de pe haine, imediat ce acestea au aparut. Ștefan are 21 de ani şi este student în al doilea an la Facultatea de Arte şi Design din Timişoara, Universitatea de Vest. Este o persoană cu o mulțime de idei, creativă, care vrea să soluţioneze nevoile oamenilor de pretutindeni, cu metode cât mai inventive.
  • Conceptul GARDEN POD al lui Ovidiu Subţire, din cadrul Universităţii de Vest din Timişoara, reprezintă o seră modulară ce creşte plantele de la nivelul de răsad până la fruct în doar 24 de ore, folosindu-se de deşeurile alimentare organice pentru compost, lumina solară şi umiditate. Destinat amplasării pe exteriorul clădirilor, GARDEN POD transformă deşeurile alimentare în resurse utile, calculând procentul de nutrienţi de care are nevoie fiecare plantă pe care o conţine. Ovidiu are 23 de ani, estes tudent la Facultatea de Arte şi Design din Timişoara, secţia Design de Produs (Master, anul II). Iubeste gadgeturile, tehnologia şi fotografia, ciclismul şi alte activităţi de exterior. În grupul lui de prieteni este “the handyman” deoarece îi place să îi ajutw pe ceilalţi în problemele legate de tehnică şi tehnlologie.
  • Proiectul SET TO MIMIC al Sorinei Răşteanu, studentă a Universităţii de Vest din Timişoara, este un sistem inteligent care reproduce gusturile şi mirosurile alimentelor la nivel senzorial şi transmite această informaţie către un microchip amplasat la nivelul capului. Acesta permite consumatorului să simtă gustul mâncării de care îi este pofta deşi, de fapt, consumă alte alimente. Sorina are 22 de ani şi este studentă în primul an de masterat Design de Produs, la Facultatea de Arte şi Design din Timişoara, Universitatea de Vest. Este licenţiată în Design Interior şi este pasionată de tot ce ţine de design. De aceea îi place să se implice în proiecte de design şi decoraţiuni alături de colegii mei.
  • Proiectul AMO – Love people al lui George Preoteasa, din cadrul The Alternative School for Creative Thinking din Bucureşti, este un purificator inteligent al aerului, care îmbină funcţia sa de bază cu funcţii de divertisment şi educare a copiilor diagnosticaţi cu autism. De asemenea, AMO este benefic pentru astmatici sau persoanele cu alergii. George are 27 de ani, a terminat ASE Bucureşti – Facultatea de Marketing şi acum lucrează la agentia de publicitate The Mansion Advertising unde este Art Director. A luat premiul I la un concurs de design – National Poster Contest “Celebrate Voices, Celebrate Languages”, pentru două lucrări: “Learn, Communicate, Understand” şi “Salut”, organizat de ANPCDEFP, DG Education and Culture, Comisia Europeană şi Guvernul României.

 

În etapa a doua, concurenţii va trebui să dezvolte textele şi vizualurile prin care să îşi susţină conceptele înscrise în concurs, detaliindu-şi ideile. Astfel, îşi vor dovedi calităţile de designeri, aratând cum un concept spectaculos poate prinde contur în practică. Juriul va ţine cont în primul rând de felul în care această îmbinare a elementelor răspunde cel mai bine nevoilor consumatorilor. Descrierile conceptelor dezvoltate vor putea fi înregistrate de către participanţi direct pe platforma www.electroluxdesignlab.com în perioada 9 – 15 iunie.

Proiectele românești calificate pentru etapa a doua a competiției:

1. AMO

AMO este un purificator de aer cu o latură umană. Curăţă aerul dar este şi un gadget perfect pentru copii cu autism şi persoane care suferă de astm. Amo este un purificator de aer inteligent care are ca funcţie principală curăţarea aerului din casă, iar, pe lângă aceasta, este prevăzut şi cu alte funcţii deosebite, bazate pe distracţia în familie, educaţie pentru copii cu autism şi beneficii pentru persoane astmatice.

Amo

De exemplu, una dintre funcţii este posibilitatea de a fi folosit ca jucărie de către copiii care suferă de autism – scopul acestei funcţii este de a ajuta copiii cu autism moderat şi sever să-şi dezvolte abilitatea de a duce o viaţă independentă.

Fiecare joc poate fi descărcat dintr-o aplicaţie AMO specială şi foloseşte cuvinte-cheie precum „activitate specială” care întăresc conceptul de învăţare prin joc, ce poate fi transferat în situaţii din lumea reală. Toate acestea pot fi făcute cu ajutorul unor holograme şi funcţii speciale, oferite de AMO. De exemplu, există jocuri care ajută copiii cu autism să recunoască emoţiile, integrând animaţii 3D şi feţe ale unor persoane reale pentru a comunica emoţiile pe care personajul le simte. De asemenea, persoanele care au simptome de astm vor fi ajutate de AMO să respire mai bine- acelaşi lucru este valabil pentru cei cu alergii (rinosinuzită alergică) sau BPCO (emfizem sau bronşită cronică). Dacă locuiţi cu un fumător, este posibil ca AMO să vă fie de ajutor. Fumatul pasiv agravează simptomele de astm şi provoacă, de asemenea, congestie nazală copiilor. AMO elimină eficient fumul din cameră şi îndepărtează particulele mici de alergeni care sunt produse de elemente locale, precum acarienii care se găsesc în perne etc – toate acestea, folosind doar particule de apă.

Motivaţie pentru consumatori:

În concluzie, AMO este mai mult decât un purificator de aer: este un profesor, un prieten distractiv  şi un doctor pentru familie, aducându-i pe toţi împreună şi îmbunătăţind condiţiile de viaţă. Oamenii, care au din ce în ce mai puţin timp în zilele noastre, uită cât de important este să petreacă timp cu familiile lor şi să se gândească la sănătatea acestora. Asadar, haideţi să creăm o mică sferă care să le reamintească despre lucrurile importante din viaţă!

2. GARDEN POD

Green Pod este o seră modulară ecologică, ce transformă răsadurile în legume gata de servit într-un ciclu de viaţă de 24 de ore, prin transformarea deşeurilor alimentelor organice în îngrăşământ.

Garden Pod

GARDEN POD este o seră modulară ecologică, proiectată pentru a fi plasată pe exteriorul unei construcţii, utilizând resurse naturale de energie şi optimizând spaţiul interior. Modulele pot fi adăugate în funcţie de necesitate. Printr-o aplicaţie de mobil, puteţi vedea starea POD-ului, când vor fi gata legumele pentru a fi mâncate, cât de mult îngrăşământ este disponibil şi, de asemenea, puteţi controla poziţionarea individuală a fiecărui modul pentru un acces facil. În fiecare zi, tone de alimente sunt irosite, iar Garden Pod transformă gunoiul organic în îngrăşământ. Utilizatorul plasează deşeurile în containerul verde, iar acestea sunt transformate în îngrăşământ pentru legume. POD este autonom deoarece foloseşte lumina soarelui, umiditatea şi deşeurile pentru a creşte răsaduri bionice care se transformă în legume pe deplin dezvoltate în doar 24 de ore. Acele legume care nu sunt culese vor fi transformate în îngrăşământ hrănitor pentru alte serii de legume, printr-o simplă activare folosind aplicaţie pe mobil.

Motivaţie pentru consumatori:

Într-un oraş suprapopulat, cu spaţii verzi limitate şi substanţe chimice adăugate în alimente, Garden Pod vă oferă şansa de a creşte propriile legume, pentru un stil de viaţă mai sănătos şi mai organic. Din cauza termenului de valabilitate scurt al legumelor şi a cantităţii mari de alimente aruncate, risipa de alimente este o problemă globală, rezolvată de Garden Pod prin reciclare. Văzând legumele care cresc sub ochii dumneavoastră, experienţa culinară de a mânca o salată proaspătă chiar din propria grădină va fi îmbogăţită.

3. SET TO MIMIC

SET TO MIMIC reproduce gusturile și mirosurile la un nivel senzorial, prin intermediul semnalelor transmise de către farfurie și pahar spre microchipul amplasat pe cap, ceea ce face dintr-un regim strict, unul plăcut.

set to mimic

”SET TO MIMIC” include o farfurie, un pahar şi un microchip pentru cap. El este conceput să recreeze, la nivel senzorial, gusturi și mirosuri familiare, făcând astfel o dietă sănătoasă mult mai plăcută. Atât farfuria, cât și paharul au benzi care detectează material, ce permit sistemului computerului integrat să recunoască tipul conținutului și să îl afișeze pe touch screen. Consumatorul va aplica microchipul pe cap, va alege dintr-o listă de produse pe unul ale cărui caracteristici vrea să le imite și va începe să mănânce sau să bea alimentul/lichidul plasat inițial pe farfurie sau în pahar. Microchipul receptează informație printr-un sistem wireless de la farfurie şi pahar și interacționează cu neuronii, pentru a face creierul să-și amintească gusturile și mirosurile, sugerându-i că, de fapt, mănâncă altceva. Astfel, corpul va fi hrănit cu mâncăruri sănătoase, chiar dacă nu sunt atât de gustoase, iar mintea se va „hrăni” cu orice dorește consumatorul, mai puțin cu aditivii și zahărul în exces. Computerul poate, de asemenea, să memoreze noi gusturi și mirosuri pe care să le imite, prin setarea transmiterii informațiilor dinspre microchip către farfurie sau pahar.

Motivaţie pentru consumatori:

Un stil de viață haotic și agitat poate face mâncatul sănătos și menținerea în formă aproape imposibile. „SET TO MIMIC” este un produs ce se adresează oamenilor ce nu pot ține un regim, persoanelor supraponderale, celor care suferă de diabet sau chiar acelora care nu au timpul necesar să prepare o masă sofisticată, dar vor să se bucure de gustul și mirosul mâncărurilor și băuturilor delicioase. Prin „păcălirea” creierului, consumatorul va mânca mai sănătos, va putea să țină regim prin eliminarea aditivilor, zaharurilor, alcoolului și hrănirea corectă a corpului.

4. INSTANT CLEANING GLOVE

Este un produs necesar oricui și-a murdărit hainele, dar nu are timp să le curețe.

instant cleaning glove

Mănușa din neopren dezintegrează orice pată sau murdărie de pe țesături, folosind o combinație simplă de nanotehnologie, raze laser și apă. Mănușa este prevăzută cu setări prestabilite, precum modul automatic sau fast cleaning, care ajută la curățarea și reîmprospătarea rapidă a țesăturilor, articolelor de îmbrăcăminte, covoarelor, draperiilor etc. Aceste setări prestabilite sunt activate printr-un simplu gest al mâinii. Mănușa include, de asemenea, un mic ecran LCD care ajută utilizatorul să urmărească procesul de curățare și să verifice dacă articolul a fost complet curățat. După ce totul este gata, utilizatorul poate lua cu el oriunde mănușa, în cazul în care ar putea avea nevoie de ea. În urma perioadei de utilizare (de la una până la cinci luni), trebuie schimbați bureții de pe mănușă, care filtrează și combină materialele necesare curățării.

Motivație pentru consumatori:

Într-o dimineață, înainte de a pleca spre serviciu, vărsați cafea sau ulei pe cămașa dumneavoastră nouă. Pentru a economisi timp și a evita o situație jenantă, luați mănușa, activați modul automatic cu un simplu gest și periați zona pătată. În câteva secunde, pata va dispărea și haina va fi ca nouă.

Premiul întâi al concursului este un internship plătit, de şase luni, la un centru de design global Electrolux şi 5000 de euro. Vor fi acordate şi premiul al doilea, în valoare de 3.000 de euro şi premiul al treilea, în valoare de 2.000 de euro. Favoritul publicului, ales prin vot online, va fi premiat cu 1.000 de euro.

 

 

 

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

În culisele CERBULUI DE AUR 2019. Cine este Elvin Dandel

Published

on

 

Gazdă a Cerbului de Aur 2019, alături de Eda Marcus, Elvin Dandel ne povesteşte ce înseamnă pentru el Festivalul pe care  tatăl său, Ricky Dandel, l-a prezentat de cinci ori!

Elvin a plecat de mulţi ani din România, alături de părinţii săi, dar a rămas aproape de lumea artistică de aici şi a revenit cât de des a putut în ţara natală.

Este cântăreţ, compozitor, actor și pianist, iar succesul la public l-a cunoscut de la o vârstă fragedă. La numai 15 ani, tânărul Dandel urca pe scena Festivalului Cerbul de Aur, alături de tatăl său.

De atunci a experimentat multe variante prin care a ajuns în faţa publicului de la Braşov, inclusiv cea de prezentator. În acest an, Elvin revine pe scena Festivalului Internaţional Cerbul de Aur ca prezentator, având-o parteneră pe frumoasa vedetă TVR Eda Marcus.

  1. În 1996, la numai 15 ani, urcai pe scena Festivalului Cerbul de Aur, alături de tatăl tău. Ce amintiri ai păstrat din acea perioadă?

Primul mare festival la care am participat a fost MIDEM Cannes, în Franța, în anul 1994, la vârsta de 13 ani, unde am cântat cu tatăl meu în cadrul unui show organizat de FIDOF (Internațional Federation of Festival Organizations). Printre piesele interpretate, a fost și o melodie pe care am scris-o la 11 ani, intitulată “Stay cool”. Au venit apoi multe alte festivaluri internaţionale: 1994 – recital la Festivalul Internaţional de la Pamukkale, Turcia; 1995 – participare la Festivalul internațional “Midnight Sun Song Festival” din Lahti, precum şi la Festivalului Internațional de la Cairo, acompaniat fiind de orchestra simfonică.

Prezența pe scena Festivalului Internațional “Cerbul de Aur” în 1996 a fost un moment deosebit. În show-ul “Etno Pop” am cântat alături de vedete ale muzicii pop din România în deschiderea concertului lui Tom Jones. După concert, am avut ocazia să-l cunosc personal, ceea ce m-a impresionat foarte mult. Participarea la acest festival a avut și o componența sentimentală deosebită deoarece era prima apariție la cel mai de seamă festival în țara în care m-am născut.

 

  1. Ne poți povesti o întâmplare sau o întâlnire, care te-a marcat atunci la Festivalul Cerbul de Aur?

În timp ce se făceau ultimele pregătiri pentru intrarea în scenă a lui Tom Jones, pornise ploaia din nou și cu toții ne temeam că va compromite recitalul mult așteptat. O mare de umbrele acoperise arena spectatorilor, însă Tom Jones s-a apropiat de public în plină ploaie înfruntând-

  1. După câteva clipe, ploaia s-a oprit brusc. În culise, l-am auzit pe directorul festivalului spunindu-i tatălui meu: „Ai văzut, și Dumnezeu iubește Cerbul de Aur”. Din culise am urmărit fascinat show-ul extraordinar al „Tigrului din Wales”.

 

  1. Cum au reacționat cei dragi când le-ai spus că anul acesta vei prezenta Cerbul de Aur?

Cred că eu am fost cel mai încântat, dar întreaga familie s-a bucurat alături de mine. Am primit multe mesaje de felicitări de la rude și prieteni din România și din străinătate.

 

  1. Vii des în România? Ești familiarizat cu viața artistică de la noi?

Vin foarte des și cu mare drag în țară, de câte ori am posibilitatea. Mă simt foarte legat de orașul meu natal, Sibiu, dar și de multe alte orașe și locuri minunate din România.

Dacă e să începem cronologic, la 5 ani și jumătate am câștigat premiul special al juriului la concursul național de pian de la Suceava, unde am cântat muzică clasică. Încă de la vârsta de 13 ani am susținut concerte în România și am participat la emisiuni de televiziune pentru prima oară la TVR, invitat de Titus Munteanu la show-ul „Şcoala Vedetelor”. În acel show am cântat și o piesă hip-hop cu pasaje rap, compusă de mine. La Sibiu am concertat în repetate rânduri în Piața Mare. Ultimele două concerte “Hermannstadt Rock” au fost înregistrate și difuzate de TVR. De fiecare dată am simțit că publicul din România este cald și entuziast. Unele dintre filmele americane în care am fost distribuit au fost filmate în București. În 2010 am fost finalist la Eurovision România, în calitate de compozitor și textier cu piesa “Holding on”. În vara anului 2008 am fost prezentatorul turneului “Callatis International”, în mai multe orașe din Italia, Franța, Germania și  Benelux. Tot în 2008, oraganizatorii Cerbului de Aur mi-au încredințat microfonul de prezentator al festivalului, iar acum, în 2019, sunt fericit că am onoarea de a prezenta din nou.

 

  1. Cariera ta artistică este impresionantă: cantăret, compozitor, actor și pianist. Cât de greu ți-a fost să atingi performanța? Câte ore muncești în fiecare zi?

Când am proiecte începute, lucrez fără să mă uit la ceas. Nu contează câte ore, zile sau săptămâni îmi petrec la imprimare sau mixaj. Nu mă opresc până nu obțin rezultatul dorit. Sunt autocritic și exigent în ceea ce fac. Drumul spre piesa finală începe cu o idee, parcă învelită în ceaţă, căreia eu trebuie să-i dau viață. Inspirația întotdeauna apare spontan și actul creativ nu este unul premeditat. Când mă aşez la pian, piesa este deja gata conturată, de la început până la sfârșit.

 

  1. Vei prezenta festivalul alături de Eda Marcus. Ați mai colaborat, sau v-ați mai întâlnit până acum?

Nu ne-am întâlnit până acum, însă mă bucur de această colaborare. Un motiv în plus de bucurie este faptul că mama Edei, Nicoleta Păun (fost lider al formației Venus și redactor TV) și tatăl meu au colaborat și sunt prieteni de mulți ani.

 

  1. Ca artist, ești la curent cu preferințele muzicale ale publicului marilor festivaluri internaționale. Care este trăsătura unică a Festivalului Internațional Cerbul de Aur?

Cele mai multe festivaluri au o structură și un mod de desfășurare diferit în comparație cu Cerbul de Aur. Serile festivalului internațional de la Brașov sunt împărțite în două categorii: partea de concurs, care oferă o platformă de afirmare și lansare pentru tinerii interpreți din toată lumea, partea a doua aducând publicului spectator și telespectatorilor recitaluri susținute de vedete internaționale și din România. 

 

 

„Cerbul de Aur 2019. Povestea noastră continuă!”

Festivalul Cerbul de Aur 2019 va fi o ediţie completă, pentru toate gusturile, cu ritm dar şi romantică! Pe scena din Piaţa Sfatului vor urca Emeli Sandé, Ronan Keating, Ştefan Bănică jr., Irina Rimes, Corina Chiriac.

Cei 12 artişti din concurs vor performa în prima şi a doua zi a Festivalului, joi şi vineri, 22 şi 23 august, pentru ca sâmbătă să aflăm câştigătorii premiilor în valoare totală de 55 de mii de euro.

Evenimentul va fi transmis în direct şi în exclusivitate de Televiziunea Română, în perioada 22-25 august a.c.

Pentru cele patru zile ale evenimentului – 22-25 august – organizatorii au pus la dispoziţie mai multe categorii de bilete, cu preţuri începând de la 70 de lei. Acestea sunt disponibile pe Eventim.ro (https://www.eventim.ro/ro/bilete/cerbul-de-aur-2019-brasov-piata-sfatului-529987/event.html), UPC.ro şi în reţeaua magazinelor partenere: Vodafone, Telekom, Carrefour, benzinăriile OMV, librăriile Cărtureşti, Diverta şi Humanitas. De asemenea, biletele se pot cumpăra şi de la casele de bilete Eventim din Cluj – în cadrul Iulius Mall şi din Bucureşti –

în cadrul Cinema PRO. Biletele pot fi achiziţionate cu opţiunea de livrare prin curier, ridicare de la casa de bilete, print-at-home (in format pdf) sau în format e-ticket (bilet direct pe telefonul mobil) cu cost zero.

Pentru concurenţii din acest an, echipa TVR a pregătit un format cu două zile de concurs, o Gală de premiere şi evenimente adiacente. Festivalul se va încheia cu un spectacol folcloric care va reuni muzica populară tradiţională românească şi prelucrări de actualitate ale acestui gen muzical.

Despre Festivalul Internaţional Cerbul de Au

Festivalul Internaţional Cerbul de Aur a debutat în anul 1968 şi a avut 18 ediţii, ultima dintre acestea fiind organizată în anul 2018, la aniversarea celor 50 de ani de la debut. Evenimentul a devenit cel mai mare festival internaţional de muzicã organizat în România şi, în mod tradiţional, la Brașov.

De-a lungul anilor, acest prestigios festival a găzduit apariţii sau recitaluri ale unor vedete precum Diana Ross, Amália Rodrigues, Julio Iglesias, Dalida, Sheryl Crow, Tom Jones, Juliette Greco, Vaya con Dios, Coolio, Barbara, Christina Aguilera, Cliff Richard, Kenny Rogers, Ricky Martin, Kelly Family, Patricia Kaas, Gilbert Becaud, Josephine Baker, Toto Cutugno, Enrico Macias, Boy George, James Brown, Kenny Rogers, Ray Charles, UB 40, Scorpions, Pink, Sheryl Crow, James Blunt, Amy Macdonald, Nicole Scherzinger şi mulţi alţii.

Prin calitatea actelor artistice prezentate, „Cerbul de Aur” este nu doar un brand de prestigiu al TVR, ci şi unul naţional, spectacolele organizate în cadrul festivalului adunând de un număr impresionant de spectatori şi telespectatori din întreaga ţară.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Film

Secretul lui Raoul Taburin – descoperă-l la cinema, din 23 august

Published

on

 

SECRETUL LUI RAOUL TABURIN/ RAOUL TABURIN,
o poveste fermecătoare despre biciclete și sindromul impostorului, de la scenaristul filmului Amélie

Raoul Taburin este un geniu al bicicletelor. Poate depista orice defecțiune doar folosindu-și auzul. Puțini ar crede că Raoul ascunde un secret care îl bântuie și pe care a tot încercat să-l împărtășească: în ciuda experienței sale de mecanic, Raoul nu-și poate ține echilibrul pe două roți.

Filmul Secretul lui Raoul Taburin/ Raoul Taburin, care va fi lansat în cinematografele din România pe 23 august și distribuit de Independența Film, este o adaptare a romanului grafic realizat de Jean-Jacques Sempé, regizată de Pierre Godeau, pe un scenariu semnat de Guillaume Laurant (Amélie și A Very Long Engagement).

Celebru în Franța în special pentru cartea pentru copii „Le petit Nicolas”, ilustratorul Jean-Jacques Sempé spune despre romanul grafic „Raoul Taburin” că „s-a născut într-un fel deloc spectaculos. Într-o zi, mă gândeam la un proiect de carte. Iubesc bicicletele, am mers toată viața pe bicicletă, mai puțin de când am început să am probleme de sănătate. Însă, înainte, eram călare pe bicicletă indiferent de vremea de afară. Uneori, soseam în vizită ud leoarcă, având o înfățișare de-a dreptul lamentabilă, dar așa se întâmpla. Într-o zi, pentru că mergeam mereu cu bicicleta în Paris, m-am gândit: ce m-aș face eu fără bicicletă în Paris? Și de acolo mi-a venit ideea acestei povești: cea a unui om și a bicicletei sale”.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Film

Simte filmul pe pielea ta in format 4DX

Published

on

 

N-ai plecat din oraș în minivacanță?
Simte pe propria piele BA BA BOOM-ul acțiunii la cinema, în format 4DX

Crezi că cele mai tari senzații le trăiești la mare sau la munte? Dacă n-ai plecat din oraș în această minivacanță de Sfânta Maria, hai să îți activezi toate simțurile la cinema.

Știai că tehnologia 4DX combină scaunele high-tech mobile și efectele precum vânt, ploaie, ceaţă, fulgere și mirosuri pentru a te arunca, la propriu, în mijlocul acțiunii timp de aproximativ 2 ore alături de personajele din filmul preferat? Iar în luna august ai 2 motive în plus să te bucuri de experiența 4DX.

Imaginează-ți adrenalina pură care se formează atunci când conduci una dintre cele mai senzaționale mașini din „Fast & Furious: Hobbs & Shaw”, în timpul unei curse intense. Dar ce spunem noi imaginează-ți, simte pe pielea ta luptele corp la corp, urmăririle și devino copilotul actorului preferat, numai în formatul 4DX disponibil doar la Cinema City. Sau bucură-te de experiența cinematografică absolută, pentru toate cele 5 simțuri, urmărind aventurile celebrelor păsări nezburătoare şi porcuşorilor verzi din „The Angry Birds Movie 2”.

Bagă viteză la cinema să te bucuri de acțiunea din „Fast & Furious: Hobbs & Shaw” în format 4DX 3D

Adrenalina și efectele din filmul „Fast & Furious: Hobbs & Shaw” se trăiesc la intensitate maximă doar în format 4DX. Scenele de luptă sunt intensificate prin intermediul vibrațiilor scaunelor și, chiar dacă nu îți dorești, vei simți fiecare pumn, fiecare lovitură dată sau primită de adversar. Lumina stroboscopică și vibrațiile puternice ale scaunelor te aruncă direct în mijlocul focurilor de armă, iar aerul cald care îți trece pe la urechi, fumul și ceața care vor acoperi sala de cinema te vor face să te simți în centrul exploziilor puternice. Te vei bucura și de briza tropicală din Insulele Samoa fără să părăsești scaunul de cinema. Și pregătește-te să fii udat în timpul scenelor intense din finalul filmului (cei care nu doresc să se ude pot dezactiva cu ușurință opțiunea de pe scaunul lor). Mișcările dinamice ale scaunelor vor fi și ele perfect sincronizate cu acțiunea de pe ecran, astfel încât tu să faci parte din fiecare urmărire periculoasă și să simți vibrația frenetică a fiecărui motor – fie că este vorba despre o super mașină, o motocicletă, un elicopter sau un avion de luptă.

Dwayne „The Rock” Johnson, aka Luke Hobbs, spune: „Abia aștept ca fanii Fast & Furios să vadă filmul în acest format. Nu pot să aleg o singură scenă preferată pentru care merită să vedeți filmul în 4DX. Este vorba despre toate secvențele de acțiune – tot ce implică mașini, motociclete, luptă corp la corp. Însă aș evidenția scena finală – unde ai foc, vânt, ploaie și diferite elemente speciale. Garantez că, la final, veți fi convinși că ați luat cea mai bună decizie de a „simți” acest film în format 4DX”.

Trailer: www.youtube.com/watch?v=g0cxzFEEWog

Dă-i cu râsete în „The Angry Birds Movie 2” în format 4DX 3D dublat

Cu toții avem nevoie de o porție bună de râs din când în cand, indiferent de vârstă, iar Angry Birds în sala 4DX îți va oferi chiar acest lucru și ceva în plus. Echipa de șoc de pe Insula Pasărilor are parte de o nouă aventură pe o insulă nou descoperită, mai răcoroasă, iar efectele ambientale din sala 4DX și mișcările scaunelor mobile vă vor face să deveniți parte din povestea care se desfășoară pe ecran și să o experimentați cu toate simțurile. Copiii peste 4 ani, însoțiți de părinți, pot urmări cum celebrele păsări nezburătoare şi ticăloșii porcuşori verzi îşi duc lupta la nivelul următor. Pregătiți-vă pentru explozii de lumină, rafale de apă care vor răcori sala de cinema, vânt care vă va șuiera pe la urechi și chiar… zăpadă în mijlocul verii.

Trailer: www.youtube.com/watch?v=GreP_Hg0za8

Iei premiul și dai filmul la maximum în format 4DX

Nu uita, până la finele lunii august, fiecare vizită la cinema îți aduce un premiu garantat. La Cinema City, iei premiul, dar dai și filmul la maximum cu formatul 4DX, care îți va activa toate simțurile și te va face să te simți parte din film, alături de actorii tăi preferați, așa că ești de două ori mai câștigat. Descoperă mai multe pe stories.cinemacity.ro/stories/cate-bilete-atatea-premii/

Despre Cinema City România
Cinema City România le oferă cinefililor cele mai inovatoare și mai cool concepte de cinema: IMAX (săli cu cele mai mari ecrane din țară, cu imagini clare ca lacrima și un sunet impresionant), 4DX (experiență cinematografică absolută, pentru toate cele 5 simțuri) și VIP (cină & film în prețul unui singur bilet). Cel mai nou concept VIP premium poate fi experimentat, deocamdată, la Cinema City din ParkLake București, urmând să fie disponibil curând și în Timișoara. Astfel, cu fiecare nou multiplex deschis și cu fiecare nouă tehnologie adusă, misiunea Cinema City este de pune la dispoziția tuturor cel mai bun loc pentru a vedea un film.

Cinema City România are 26 de multiplexuri, cu un total de 237 de săli, în 19 oraşe din ţară: Bucureşti, Arad, Bacău, Baia Mare, Brăila, Cluj, Constanţa, Deva, Drobeta-Turnu Severin, Galaţi, Iaşi, Piatra Neamţ, Piteşti, Ploieşti, Râmnicu Vâlcea, Suceava, Târgu Jiu, Târgu Mureş şi Timişoara.

Compania reprezintă cel mai mare operator de cinematografe din România și face parte din Cineworld Group, al doilea mare lanţ de cinematografe pe plan mondial.

Mai multe informaţii pe www.cinemacity.ro

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: