Connect with us

ALL MEDIA

Paul, Ioana şi Bogdan îţi fac ,,Bine Dimineaţa” la Radio 21!

Published

on

 

Pe 1 noiembrie, după o perioadă de teasing, ascultătorii Radio 21 au descoperit cine le va face dimineţile mai frumoase. „Bine dimineaţa”, noul matinal de la Radio 21 este realizat de Paul, Ioana şi Bogdan, un trio fresh, pozitiv, autentic, cool şi natural.

Bogdan Ciudoiu, DJ-ul de 21 de ani care este de câteva luni la Radio 21, face echipă cu doi actori celebri, Paul Ipate şi Ioana Blaj, cei care au cucerit pe toată lumea prin personajele pe care le-au interpretat în Maximia.

Luni dimineaţă, Paul, Ioana şi Bogdan au împărtăşit ascultătorilor câte ceva despre vieţile, familiile şi copilăriile lor, încercând să fie cât mai deschişi şi să se elibereze de emoţiile care îi cuprinseseră.

Paul, Ioana si Bogdan au mărturisit încă de la început faptul că ei caută cu încăpăţânare părţile pozitive din orice lucru rău şi şi-au propus să răspândească acest gând şi celor care-i ascultă.

„Trăim într-o Românie lipsită de culoare, traficul e ca dracu’, dimineaţa ne trezim doar pentru că sună ceasul şi urlă mama/şefu’/copiii, a venit frigul şi plouă de te face la nervi, salariul scade, chiriile cresc, nu mai auzi şi tu o gluma bună la radio, Naţionala e de tot râsul, locurile în cămin nu se mai cumpăra nici cu şpagă, n-avem un stadion ca lumea pentru un concert mai serios. Dar, în ciuda acestor lucruri, ne încăpăţânăm să vedem partea bune din fiecare lucru”, au explicat cei trei.

Deşi Bogdan are o expereienţă de câţiva ani de zile în radio, el a fost la fel de emoţionat ca şi Paul şi Ioana, care au debutat în media, la radio, direct la cârma celei mai importante emisiuni din grilă: matinalul.
„Nu am mai avut emoţii atât de mari de la primele premiere de piese de teatru. Deşi afară era ceaţă şi frig, mi-am început dimineaţa cu zâmbetul pe buze şi la sfârşitul primei emisii, nu aş mai fi plecat acasă. Le mulţumim tuturor celor care ne-au transmis că au încredere în noi şi suntem fericiţi de feed-back-ul pozitiv pe care ni l-au dat”, a declarat Ioana.

„Radioul e ceva nou pentru noi, dar după cum aţi observat şi pe post, mă simt mândru că acum pot adăuga şi titulatura de DJ, pe lângă cea de actor. Tot ce ne propunem cu emisiunea pe care o realizăm la Radio 21 este să fim şi noi bine de dimineaţă”, a mărturisit Paul.

Bogdan a contabilizat primul succes din emisiune: „Prima decizie înţeleaptă pe care am luat-o în prima zi de emisie a fost să stabilim de comun acord că oricare dintre noi ar cânta în timpul emisiunii „Bine dimineaţa”, va depune 1 Ron într-o puşculiţă, iar banii ce se vor strânge vor fi donaţi”.

Începând din 1 noiembrie, Paul, Ioana şi Bogdan propun ascultătorilor să renunţe la pesimism şi descurajări şi să urmărească cu obstinaţie, împreună cu ei, de luni până vineri, de la 7.00-10.00, pozitivismul, în „Bine dimineaţa”.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending