Connect with us

ALL MEDIA

Paul, Ioana şi Bogdan îţi fac ,,Bine Dimineaţa” la Radio 21!

Avatar

Published

on

Pe 1 noiembrie, după o perioadă de teasing, ascultătorii Radio 21 au descoperit cine le va face dimineţile mai frumoase. „Bine dimineaţa”, noul matinal de la Radio 21 este realizat de Paul, Ioana şi Bogdan, un trio fresh, pozitiv, autentic, cool şi natural.

Bogdan Ciudoiu, DJ-ul de 21 de ani care este de câteva luni la Radio 21, face echipă cu doi actori celebri, Paul Ipate şi Ioana Blaj, cei care au cucerit pe toată lumea prin personajele pe care le-au interpretat în Maximia.

Luni dimineaţă, Paul, Ioana şi Bogdan au împărtăşit ascultătorilor câte ceva despre vieţile, familiile şi copilăriile lor, încercând să fie cât mai deschişi şi să se elibereze de emoţiile care îi cuprinseseră.

Paul, Ioana si Bogdan au mărturisit încă de la început faptul că ei caută cu încăpăţânare părţile pozitive din orice lucru rău şi şi-au propus să răspândească acest gând şi celor care-i ascultă.

„Trăim într-o Românie lipsită de culoare, traficul e ca dracu’, dimineaţa ne trezim doar pentru că sună ceasul şi urlă mama/şefu’/copiii, a venit frigul şi plouă de te face la nervi, salariul scade, chiriile cresc, nu mai auzi şi tu o gluma bună la radio, Naţionala e de tot râsul, locurile în cămin nu se mai cumpăra nici cu şpagă, n-avem un stadion ca lumea pentru un concert mai serios. Dar, în ciuda acestor lucruri, ne încăpăţânăm să vedem partea bune din fiecare lucru”, au explicat cei trei.

Deşi Bogdan are o expereienţă de câţiva ani de zile în radio, el a fost la fel de emoţionat ca şi Paul şi Ioana, care au debutat în media, la radio, direct la cârma celei mai importante emisiuni din grilă: matinalul.
„Nu am mai avut emoţii atât de mari de la primele premiere de piese de teatru. Deşi afară era ceaţă şi frig, mi-am început dimineaţa cu zâmbetul pe buze şi la sfârşitul primei emisii, nu aş mai fi plecat acasă. Le mulţumim tuturor celor care ne-au transmis că au încredere în noi şi suntem fericiţi de feed-back-ul pozitiv pe care ni l-au dat”, a declarat Ioana.

„Radioul e ceva nou pentru noi, dar după cum aţi observat şi pe post, mă simt mândru că acum pot adăuga şi titulatura de DJ, pe lângă cea de actor. Tot ce ne propunem cu emisiunea pe care o realizăm la Radio 21 este să fim şi noi bine de dimineaţă”, a mărturisit Paul.

Bogdan a contabilizat primul succes din emisiune: „Prima decizie înţeleaptă pe care am luat-o în prima zi de emisie a fost să stabilim de comun acord că oricare dintre noi ar cânta în timpul emisiunii „Bine dimineaţa”, va depune 1 Ron într-o puşculiţă, iar banii ce se vor strânge vor fi donaţi”.

Începând din 1 noiembrie, Paul, Ioana şi Bogdan propun ascultătorilor să renunţe la pesimism şi descurajări şi să urmărească cu obstinaţie, împreună cu ei, de luni până vineri, de la 7.00-10.00, pozitivismul, în „Bine dimineaţa”.

Comentarii

Radio

O nouă emisiune in grila DIGI FM, “Ora de Poveste”

Avatar

Published

on

Pentru copiii cuminți și pentru copiii mai puțin cuminți. Pentru mami, pentru tati. Pentru cei care #augrijă de noi toți în aceste zile și pentru cei care #stauacasă, Digi FM lansează joi, 2 aprilie 2020, la ceas de seară, “Ora de Poveste”. 

În perioada aceasta, echipa Digi FM a ales pentru serile în familie, care vin după zile grele pentru părinţi, cele mai frumoase povești de la Humanitas Junior, în întregime sau fragmente, adunate în Biblioteca Copiilor care #StauAcasă. O bucurie pentru copii și un moment de respiro pentru părinți.

Realizatorii Digi FM, Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov, Bogdan Ciuclaru, Lucian Mîndruță, Nono Semen și Ramon Cotizo au aplaudat ideea și, rând pe rând, s-au înregistrat citind câte o poveste. Li s-au alăturat și prieteni din zona muzicală şi din alte domenii, vedete precum Irina Rimes, Sore, Seredinschi și alții, care doresc să ofere momente frumoase părinților și copiilor care #StauAcasă.     Din 2 aprilie, în fiecare seară, de la ora 20.00, de luni până vineri, înainte de culcare, părinți și copii sunt invitați pe pagina de facebook Digi FM, acolo unde ora 20:00 înseamnă “Ora de Poveste Digi FM”. Pentru cine are poftă de și mai multe povești, toate clipurile video se vor regăsi și pe site-ul www.digifm.ro , unde vor fi adăugate permanent ultimele clipuri şi poveşti noi. Toate poveștile citite la Digi FM se găsesc complete în colecția Humanitas Junior (https://humanitasjunior.ro/).

 

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Reviste Burda Romania, in continuare, la punctele de presa

Avatar

Published

on

Având în vedere contextul actual și măsurile impuse de autorități în scopul prevenirii răspândirii îmbolnăvirilor cu COVID 19, o bună parte din punctele de vânzare s-au închis, altele și-au redus activitatea, iar limitarea circulației persoanelor are ca efect scăderea substanțială și drastică a cererii pentru publicații periodice printate comercializate în puncte de desfacere cu amănuntul.

Pentru asigurarea siguranței angajaților, dar și pentru a reduce riscurile economice privind activitatea companiei, pe perioada stării de urgență, începând cu luna aprilie 2020, BURDA ROMÂNIA va publica în format print toate titlurile sale lunare – Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, National Geographic, Ioana, Auto, Motor și Sport, Grădina mea de vis, Burda Style, Sănătatea de azi, Practic în bucătărie, Practic Sudoku, Ioana Sudoku, Practic Integrame –, cu tiraj diminuat, iar revista săptămânală, Femeia de azi, va apărea cu frecvență redusă, de doar două ori pe lună, cu tiraj diminuat.

Aceste publicații pot fi achiziționate si online, de pe siteul burda.ro, cu livrare prin curier. Tot pe site-ul companiei  vor fi publicate datele de apariție pe piata pentru fiecare titlu, în fiecare săptămână.

Toate abonamentele vor fi onorate.

În același timp, vor rămâne active site-urile din portofoliul Burda Romania.

Ne rezervăm dreptul ca în viitor, în funcție de evoluția situației pieței, sub influența măsurilor luate în scopul diminuării efectelor Covid 19 asupra populației, să luăm decizii diferite, pe care vi le vom comunica.

Le mulțumim colegilor de la difuzare și vânzătorilor de la chioșcurile de presă. Le mulțumim cititorilor care aleg să își pună pe lista de necesar publicațiile favorite.

Îți mulțumim, stimate partener, că ne ești alături.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini”, un ghid muzical animat pentru spalatul corect pe maini

Avatar

Published

on

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini!”, un ghid muzical animat pentru promovarea spalatului corect pe maini care este prima si cea mai importanta masura de auto-protectie in lupta impotriva virusilor.

„Foarte putini dintre noi stiu sa se spele asa cum trebuie pe maini. Sunt doar 30 de secunde care, folosite corect, pot face diferenta intre sanatate si boala.”, spune Smiley care a pus la lucru resursele creative ale studioului HaHaHa Production pentru a transmite amuzant un mesaj atat de important zilele acestea pentru toate generatiile.

https:///watch?v=kzoAir3xFPI&feature=youtu.be

Artistii si producatorii HaHaHa Production isi doresc ca „Spala-te pe maini” sa reprezinte un indemn pentru toti cei care stau acasa zilele acestea sa repete pe piesa spalatul corect pe maini, sa se filmeze si sa trimita video cat mai multor persoane: „Pana ne intra in reflex spalatul corect pe maini, putem sa facem ca actiunea asta sa fie distractiva, asa ca va invit sa va distrati facand filmulete cu voi pe piesa noastra in timp ce respectati toti pasii obligatorii din acest proces.”, adauga Smiley care, intors recent din America, a ales sa ramana acasa timp de doua saptamani pentru a se proteja pe el si pe cei din jurul lui si sa faca pe conturile sale de Instagram, YouTube, Tik-Tok si Facebook un jurnal de autoizolare cu toate activitatile care ii compun zilele petrecute acasa.

 

Oricine isi doreste, il poatre suna sau ii poate trimite mesaje foto, video sau text lui Smiley, pentru ca acesta si-a ascuns numarul de telefon, cifra cu cifra, in videoclipul de la „Ce mai faci, straine?” https://www.youtube.com/watch?v=ZOdYsBA8w9M cea mai recenta piesa a sa, aflata de la lansare pe primele locuri in topul celor mai urmarite clipuri de pe YouTube. Aproape 5000 de persoane i-au scris mesaje si au comunicat cu el prin intermediul numarului sau de telefon: „Acum ca tot stau in casa, ma bucur de toate semnele de viata de la voi si incerc sa raspund fiecaruia. Si dupa, ma spal pe maini. Corect. Sper ca si voi.”, spune Smiley care incearca sa-si foloseasca muzica si toate resursele creative de la HaHaHa Production pentru a aduce, pe cat posibil, un plus de bine in jurul sau.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0