Connect with us

Campanie TV

Paula Herlo prezintă rezultatele campaniei Vreau şi eu părinţii mei la Pro TV

Published

on

 

Luni, 18 iulie, în cadrul Ştirilor Pro Tv de la ora 19:00, laureata premiului Emmy, Paula Herlo, prezintă rezultatele campaniei Vreau şi eu părinţii mei!, care a ajuns la final.

Aproape 80.000 de români au susţinut cei 40.000 de copii abandonaţi în centrele de plasament şi au semnat online, pe www.stirileprotv.ro petiţia prin care cer autorităţilor modificarea legii adopţiilor, în favoarea zecilor de mii de copii care nu se bucură de căldura unei familii. Paula Herlo, coordonatoarea acestei campanii, a vrut ca autorităţile să fie conştiente de cerinţele cetăţenilor şi a predat petiţiile semnate de aceştia Preşedintelui Camerei Deputaţilor, directorului general al Direcţiei Generale pentru Protecţia Copilului şi preşedintelui Oficiului Român pentru Adopţii.

“Cele aproape 80.000 de semnături ale românilor care au susţinut campania Vreau şi eu părinţii mei! au ajuns la oamenii care decid soarta copiilor abandonaţi. Roberta Anastase, Preşedintele Camerei Deputaţilor, a fost extrem de emoţionată şi a promis că susţine modificarea legii, iar directorul general al Direcţiei pentru Protecţia Copilului din Ministerul Muncii mi-a spus că inclusiv ea şi familia ei au semnat petiţia. Speranţa mea este că noua lege a adopţiilor va intra în vigoare până la sfârşitul acestui an. A fost o campanie la care am muncit enorm alături de colegii mei, dar satisfacţiile sunt la fel de mari pentru că unii copii prezentaţi de noi în campanie şi-au găsit părinţi”, a declarat corespondentul Ştirilor Pro Tv, Paula Herlo.

Ştirile Pro Tv au demarat la 1 iunie campania socială Vreau şi eu părinţii mei! ca urmare a faptului că România este fruntaşă în Europa în ceea ce priveşte copiii abandonaţi. Trist şi revoltător, dar deopotrivă adevărat, la fiecare şase ore, în maternităţile din România un sugar rămâne singur pe lume, fără sprijinul celor care i-au dat viaţă. Aceşti micuţi cresc singuri, privaţi de atenţie şi afecţiune, pentru ca mai apoi să fie diagnosticaţi cu handicap prin nestimulare. Chiar şi cei care ar putea avea o şansă adevărată să reuşească în viaţă nu se întâlnesc cu părinţii care ar dori să-i adopte din cauza legii şi a celor din sistem, care menţin o rutină ce-i transformă în victime. Aşa se face că majoritari în sistem sunt tineri prea mari pentru a mai vrea să-i adopte cineva, dar prea mici şi total nepregătiţi pentru viaţă. După ce statul îşi ia mâna de pe ei, când termină şcoala, ajung în stradă. Fără locuri de muncă, fără să cunoască reguli minime de supravieţuire şi fără nici un fel de sprijin, cei mai mulţi sunt condamnaţi la un destin sumbru.

În urma anchetelor impresionante difuzate de Ştirile Pro Tv, o parte din schimbările revendicate de iniţiatorii ultimei campanii în care Pro Tv s-a implicat, se regăsesc într-un proiect de modificare a legii adopţiilor care, după ce a trecut de Senat, se află în dezbatere la Camera Deputaţilor.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

Femei exceptionale, care au marcat istoria, celebrate de vedetele Kanal D

Published

on

 

Kanal D sarbatoreste Centenarul Marii Uniri onorand femeile exceptionale ale Romaniei, care au marcat atat istoria tarii noastre, cat si pe cea internationala. Campania „Femei pe bancnote”, initiata de Janina Nectara si sustinuta de vedetele Kanal D, isi propune sa aseze figuri feminine importante pe bancnote. 

Si-au sacrificat viata pentru semenii lor, au inspirat prin curaj, munca, dedicare si inteligenta milioane de oameni si au contribuit decisiv la cladirea unei natiuni; este momentul acum ca meritele lor sa fie recunoscute, sa le purtam cu noi pretutindeni, sa le vedem chipurile. Impreuna cu cei care cred in aceasta misiune ne dorim sa cream un moment istoric pentru Romania, acela de a ilustra o bancnota de circulatie nationala cu chipul unei femei. Tocmai pentru ca, pe langa barbatii cu merite incontestabile in istorie, Romania se poate mandri cu o suita de personalitati feminine ce au marcat veacul prin realizarile lor. Va invitam sa fiti alaturi de vedetele Kanal D in campania nationala #FemeiPeBancnote!  Semnati petitia si alegeti-va figurile feminine preferate accesand www.FemeiPeBancnote.ro! multe despre

Regina Maria, Ecaterina Teodoriu, Maria Tanase, Eugenia de Reuss Ianculescu, Haricleea Darclee, Iulia Hasdeu, Smaranda Braescu se afla printre figurile de seama ale Romaniei, sustinute de vedetele Kanal D in cadrul campaniei „Vrem femei pe bancnote”.

Simona Patruleasa, Teo Trandafir, Ilinca Vandici, Silvia Ionita, Vladimir Draghia, Mihai Ghita, Ernest vor spune povestile impresionante ale acestor femei exceptionale, prin intermediul unor testimoniale emotionante, atat pe micul ecran, cat si pe proprietatile online ale Kanal D.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Vedetele Antena Stars, reunite într-o locație exclusivistă pentru lansarea noii colecții: “Toamna asta se poartã Stars!”

Published

on

Foto Credit: ANTENA STARS
 

În această toamnã, vedetele Antena Stars au lãsat deoparte gândurile de vacanţă şi s-au reunit pe platourile de filmare, de data aceasta o locaţie exclusivistã – un club extravagant din nordul Capitalei, unde au înregistrat noul promo al staţiei. Odatã cu sloganul “Toamna asta se poartã Stars”, noua grilă de toamnă a staţiei a fost marcată şi de schimbãri importante la nivelul graficii, ce au fost integrate şi în noul promo, dar şi de modificãri importante de decor.

Pe durata unei nopţi întregi, pentru cã pe timpul zilei transmit live în casele telespectatorilor, vedetele staţiei au rãspuns prezent în faţa camerelor de filmare şi au defilat pe podium, în lumina reflectoarelor, prezentându-şi cele mai noi “colecţii”. “Rãi da’ buni”, “Agenţia VIP”, “Te iubesc de nu te vezi”, “Star Chef”, “Refresh by Oana Turcu”, “Stãpânii vedetelor” şi “Dosarele VIP” au lansat sezoane noi în aceastã toamnã, în vreme ce “Star Matinal”, “Star News” si “Star Magazine” şi-au continuat promisiunea de a le aduce telespectatorilor zi de zi, mixul perfect de ştiri şi divertisment.

Cum programul foarte încărcat din timpul anului abia le permite să se vadă câteva minute pe holurile studiourilor, vedetele au profitat de ocazie şi s-au distrat pe cinste la aceste filmări. “Noroc cu filmãrile de promo, cã reuşim şi noi sã mai bem o cafea împreunã, chiar şi în creierii nopţi, cum s-a întâmplat de data asta!”, a glumit Mihai Morar, amfitrionul emisiunii “Rãi da’ buni”, de la Antena Stars. Din aceastã toamnã, Mihai îşi învitã telespectatorii sã-i treacã pragul noii sale “case” : “E mult loc mai cald, mai aproape de intimitatea unei sufragerii, un loc în care invitaţii se simt mult mai confortabil. Îl simt ca pe un spatiu de conversaţii între prieteni, nu de interviuri!”, mãrturiseşte vedeta Antena Stars.

Cristi Brancu, moderatorul emisiunii ”Agenția VIP”, și noua sa colegă Majda Aboulumosha, cei care fac și desfac în mondenul autohton, promit să aducă cea mai completă perspectivă asupra celor mai importante știri din lumea vedetelor: ”Agenția VIP are haine noi pentru această toamnă, de la studio, imagine, personaje și până la gazde, dar rămânem aceeași oameni care trăiesc prin și pentru telespectatori. Stelele aleg Antena Stars, pentru că suntem fresh și suntem glamour, chiar și atunci când spunem cele mai mici indiscreții! Dragi prieteni, alegeți să trăiți toamna în stil stars, ca să fiți la înălțime!”, este îndemnul lui Cristi Brancu.

Antena Stars a pornit în forță în toamna asta cu achiziții noi de vedete, cu un refresh general, iar pentru noul promo a fost lansată o linie originală de bijuterii pornind chiar de la logo-ul stației, pe care vedetele le-au purtat, pe podium,  în timpul filmărilor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Focus prezintă o campanie despre agricultura deșteaptă

Published

on

Foto Credit: PRIMA TV
 

Știrile Focus prezintă, începând de miercuri, 10 octombrie, ora 18.00, o nouă campanie pornind de la situația dificilă din agricultura românească.

Reporterii știrilor Focus au găsit culturi ciudate pe terenurile din România și au descoperit mulți români care au abandonat cultura tradițională de grâu, mere, cartofi sau porumb. Reporterii Focus au străbătut țara în lung și lat pentru a aduce povești despre cum se face în țara noastră agricultura profitabilă. Telespectatorii vor urmări aceste reportaje la Prima TV, timp de o săptămână, până pe 17 octombrie. De la Constanța până în Bistrița și din Oradea până în Vrancea, Focus a descoperit cât costă și cât poți câștiga daca vei cultiva goji, lavandă, aronia, trufe sau dacă vei crește păuni, cerbi, căprioare și vaci angus.

De miercuri în cadrul știrilor Focus 18 telespectatorii pot urmări români care au înțeles cum se face agricultura deșteaptă și care au avut rezultate uimitoare și pot fi un exemplu pentru alți producători.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending